Fijne docent, kon goed uitleggen en had sprekende voorbeelden. Daarbij kon ze goed inspelen op de dynamiek in de groep. Ook de locatie was in orde. Goede verzorging van eten en drinken, schoon en netjes. Ook makkelijk te bereiken, ook vanuit Groningen

• Docent(en)

Een enthousiaste docent die veel praktijkervaring heeft met Customer Journey en klantbeleving/gedrag. In een korte tijd heeft zij ons veel kunnen vertellen en leren.

• Docent(en)

Een zeer goede inkijk in de problematiek begeleidt door een bevlogen docente

• Docent(en)

Het was een ontzettend inspirerende en motiverende dag!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het zou plezierig zijn als de presentatie van Postiljon Motels wat aantrekkelijker zou zijn en een rondleiding door het pand zou hier prima in passen. Zoals het nu was, was eigenlijk 'zonde' van onze tijd

• Docent(en)

Erg goede inhoud van de les, op de praktijk gericht en direct toepasbaar

• Docent(en)

Erg interessante dag over het strategisch huisvestingsplan. Ik zou alleen nog graag de sheets van die dag ontvangen.

• Docent(en)

Was een nuttige en leerzame scholing waarbij praktische handvatten werden geboden om tot een beleidsplan te komen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voldoende inhoud in een prettige omgeving. Kennis en kundigheid van docenten is erg goed.

• Docent(en)

Goede cursus, heb er zeker wat aan gehad. De docente heeft alles goed uitgelegd en wist mij de gehele dag te boeien met de lesstof. Interactie was leuk met andere cursisten. Lunch en service was top.

• Docent(en)

Het was een masterclass met theoretische kennis over het onderwerp maar juist ook een heel goed voorbeeld uit de praktijk met volgende mogelijkheden om zaken uit te diepen en vragen te stellen

• Docent(en)

Fijn dat het een kleine groep was waardoor er veel interactie mogelijk was.

• Docent(en)

inhoudelijk veel aan gehad. we zouden alleen materiaal en sheets etc. toegestuurd krijgen en die hebben we nog niet gehad. Omdat we nu al een week verder zijn en ik eigenlijk aan de slag wil met hetgeen ik heb geleerd vind ik het toesturen van de informatie te lang duren.

• Docent(en)

Ik heb de training Facilitaire Regievoering in de praktijk als een leerzame dag ervaren. De balans tussen adviseur en aannemer was een mooie mix. Vooral de discussies in de groep vond ik concreet. Ik zou de training nog wat meer toespitsen op; - hoe de huidige organisatie meegenomen kan worden in de transitie naar een regieorganisatie. PvA, tips, do's/don't - En waarom richten we eigenlijk een regieorganisatie in? waarop kun je deze keuze baseren? En wat kan zo'n transitie kosten? (tijd, geld, energie/motivatie, imago etc) - hoe kun je goede, werkbare SLA's en KPI's opstellen, contractueel verankeren, waarmaken en aantonen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik vond het ochtendprogramma inhoudelijk heel interessant. Het is een onderwerp waar veel over te vertellen is en dit had dus nog wel wat uitgebreider gemogen. Na de lunch was het inhoudelijk wel afgelopen. Het verhaal over Efteling vond ik leuk maar inhoudelijk niet interessant genoeg. De rondleiding in de efteling stelde niet veel voor. ochtend was wel echt goed.

• Docent(en)

Ik heb een super dag gehad. Gastvrouw Laura was subliem. Verzorging in de Efteling geweldig. Het was een langgekoesterde wens om (als groot Efteling fan) dit kijkje achter de schermen en in de keuken van de Efteling te krijgen.

• Docent(en)

Loek is een prima docent. Heel duidelijk in de wijze van lesgeven. We waren met een groepje van 7 mensen en dat houdt in, dat er voor iedereen ruim voldoende aandacht was. Heel veel opgestoken.

• Docent(en)

Leuke leerzame dag bij een boeiende en inspirerende omgeving

• Docent(en)

Leuk om een kijkje te nemen in de keuken van een ander Facilitair bedrijf. Interessant en leerzaam om te zien hoe ze om gaan, met het vermarkten van het Facilitair bedrijf.