7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik was bijzonder gecharmeerd van het enthousiasme van de spreekster Sarah Gagestein. Ik heb alleen geen antwoord gekregen op mijn leerdoel: Hoe bouw je een Frame? Heb hierover in de pauze gesproken met Sarah en ze gaf aan dat we daar niet echt op in gingen. Had dit graag van te voren geweten. Waarom deel je anders de leerdoelen van te voren? Verder vond ik het jammer dat er onvoldoende tijd was om de geformuleerde nudges niet collectief konden worden gedeeld. Desalniettemin genoten van de masterclass!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heldere informatie, veel voorbeelden uit de praktijk. Een extra dag toevoegen om meer te oefenen met de aangereikte theorie zou een verbetering kunnen zijn.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond het een leuke, interessante en dag waar veel inspiratie is op gedaan. Het zou alleen erg nuttig zijn geweest als er meer tijd aan praktijkvoorbeelden kon worden besteed, bijv. dmv een 2e dag. Hier was de dag helaas te kort voor en had het nog meer 'afgemaakt'

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik vond het een leuke training! De trainers hebben het programma afwisselend gemaakt, zowel theorie als praktijk. Ook de toepassing van lean in de eigen organisatie kwam aan bod. Ook de groep van 7 zorgde ervoor dat alles werd behandeld en iedereen ook echt wat kon leren en vragen kon stellen. De trainers hebben het echt heel leuk gedaan!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De stof werd helder en duidelijk behandeld, echter miste ik handvatten en duidelijke richtlijnen voor het borgen van hospitality. De docente was zeer prettig in omgang en was kundig. Ik heb de power point helaas nog niet mogen ontvangen. Dit was wel toegezegd.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Leuke locatie, mooie setting met kleine groep.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leuk en interessant. helaas geen tijd om echt de diepte in te gaan.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

dit was een prettige training. duidelijk en interactief. We hadden een leuke groep wat uiteraard mee werkt aan het slagen van de masterclass.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

gewoon een hele praktische training, met heel veel ruimte voor humor en onderlinge uitwisseling.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne docent, kon goed uitleggen en had sprekende voorbeelden. Daarbij kon ze goed inspelen op de dynamiek in de groep. Ook de locatie was in orde. Goede verzorging van eten en drinken, schoon en netjes. Ook makkelijk te bereiken, ook vanuit Groningen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een enthousiaste docent die veel praktijkervaring heeft met Customer Journey en klantbeleving/gedrag. In een korte tijd heeft zij ons veel kunnen vertellen en leren.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een zeer goede inkijk in de problematiek begeleidt door een bevlogen docente

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een ontzettend inspirerende en motiverende dag!

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het zou plezierig zijn als de presentatie van Postiljon Motels wat aantrekkelijker zou zijn en een rondleiding door het pand zou hier prima in passen. Zoals het nu was, was eigenlijk 'zonde' van onze tijd

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg goede inhoud van de les, op de praktijk gericht en direct toepasbaar

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg interessante dag over het strategisch huisvestingsplan. Ik zou alleen nog graag de sheets van die dag ontvangen.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Was een nuttige en leerzame scholing waarbij praktische handvatten werden geboden om tot een beleidsplan te komen.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voldoende inhoud in een prettige omgeving. Kennis en kundigheid van docenten is erg goed.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede cursus, heb er zeker wat aan gehad. De docente heeft alles goed uitgelegd en wist mij de gehele dag te boeien met de lesstof. Interactie was leuk met andere cursisten. Lunch en service was top.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was een masterclass met theoretische kennis over het onderwerp maar juist ook een heel goed voorbeeld uit de praktijk met volgende mogelijkheden om zaken uit te diepen en vragen te stellen

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijn dat het een kleine groep was waardoor er veel interactie mogelijk was.

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Inhoud programma
  • Docent(en)
  • Totaal oordeel

Over F-Academy

Filter op Taal