De training daagt je uit om gelijk je groene brein in te schakelen!

De training Boostcamp: Stoppen met facilitair gedoe van F-academy is een training om aan te raden! Door de training word je uitgedaagd om met positieve energie (het groene brein) je werkzaamheden weer op te pakken.

Geweldige cursus

Ik vond het een open cursus en een waardevolle dag. Ik kreeg de antwoorden en inzichten waar ik op zoek naar was en veel van de informatie geleerd.

Door deze training heb ik weer nieuwe energie gekregen...

Door deze training heb ik weer nieuwe energie gekregen... Snap alleen de invulvelden hier niet?!...

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik was bijzonder gecharmeerd van het enthousiasme van de spreekster Sarah Gagestein. Ik heb alleen geen antwoord gekregen op mijn leerdoel: Hoe bouw je een Frame? Heb hierover in de pauze gesproken met Sarah en ze gaf aan dat we daar niet echt op in gingen. Had dit graag van te voren geweten. Waarom deel je anders de leerdoelen van te voren? Verder vond ik het jammer dat er onvoldoende tijd was om de geformuleerde nudges niet collectief konden worden gedeeld. Desalniettemin genoten van de masterclass!
  • Docent(en)

Heldere informatie, veel voorbeelden uit de praktijk. Een extra dag toevoegen om meer te oefenen met de aangereikte theorie zou een verbetering kunnen zijn.
  • Docent(en)

Ik vond het een leuke, interessante en dag waar veel inspiratie is op gedaan. Het zou alleen erg nuttig zijn geweest als er meer tijd aan praktijkvoorbeelden kon worden besteed, bijv. dmv een 2e dag. Hier was de dag helaas te kort voor en had het nog meer 'afgemaakt'
  • Docent(en)

Ik vond het een leuke training! De trainers hebben het programma afwisselend gemaakt, zowel theorie als praktijk. Ook de toepassing van lean in de eigen organisatie kwam aan bod. Ook de groep van 7 zorgde ervoor dat alles werd behandeld en iedereen ook echt wat kon leren en vragen kon stellen. De trainers hebben het echt heel leuk gedaan!
  • Docent(en)

De stof werd helder en duidelijk behandeld, echter miste ik handvatten en duidelijke richtlijnen voor het borgen van hospitality. De docente was zeer prettig in omgang en was kundig. Ik heb de power point helaas nog niet mogen ontvangen. Dit was wel toegezegd.
  • Docent(en)

Leuke locatie, mooie setting met kleine groep.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Leuk en interessant. helaas geen tijd om echt de diepte in te gaan.
  • Docent(en)

dit was een prettige training. duidelijk en interactief. We hadden een leuke groep wat uiteraard mee werkt aan het slagen van de masterclass.
  • Docent(en)

gewoon een hele praktische training, met heel veel ruimte voor humor en onderlinge uitwisseling.
  • Docent(en)

Fijne docent, kon goed uitleggen en had sprekende voorbeelden. Daarbij kon ze goed inspelen op de dynamiek in de groep. Ook de locatie was in orde. Goede verzorging van eten en drinken, schoon en netjes. Ook makkelijk te bereiken, ook vanuit Groningen
  • Docent(en)

Een enthousiaste docent die veel praktijkervaring heeft met Customer Journey en klantbeleving/gedrag. In een korte tijd heeft zij ons veel kunnen vertellen en leren.
  • Docent(en)

Een zeer goede inkijk in de problematiek begeleidt door een bevlogen docente
  • Docent(en)

Het was een ontzettend inspirerende en motiverende dag!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het zou plezierig zijn als de presentatie van Postiljon Motels wat aantrekkelijker zou zijn en een rondleiding door het pand zou hier prima in passen. Zoals het nu was, was eigenlijk 'zonde' van onze tijd
  • Docent(en)

Erg goede inhoud van de les, op de praktijk gericht en direct toepasbaar

• Docent(en)

Erg interessante dag over het strategisch huisvestingsplan. Ik zou alleen nog graag de sheets van die dag ontvangen.
  • Docent(en)

Was een nuttige en leerzame scholing waarbij praktische handvatten werden geboden om tot een beleidsplan te komen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Voldoende inhoud in een prettige omgeving. Kennis en kundigheid van docenten is erg goed.

• Docent(en)

Goede cursus, heb er zeker wat aan gehad. De docente heeft alles goed uitgelegd en wist mij de gehele dag te boeien met de lesstof. Interactie was leuk met andere cursisten. Lunch en service was top.