Eindelijk begrijp ik het

De opleiding basis boekhouden heb ik gevolgd omdat dit nodig was voor mijn nieuwe baan. Ik vind boekhouden lastig en kreeg gedurende de opleiding steeds meer zelfvertrouwen. De docent was zeer duidelijk en geduldig, had een heldere lesopbouw en was betrokken. Daarnaast startte hij elke les met een herhalingsoefening wat mij erg heeft geholpen. Aan het einde van de cursus wist ik hoe ik moest handelen om een factuur op de juiste manier te verwerken. Superfijn dat ik deze opleiding heb gevolgd en nieuwe deuren voor mezelf heb geopend.

• Gevolgde opleiding/cursus: basis boekhouden

Super fijn!!

Had 27 jaar niet meer in de schoolbanken gezeten en ik heb nul verstand van computers en de programma's waarmee je kan werken. Ben begonnen aan Word en ga niet als een speer, maar de docente, Cindy , is een topper! Ze is zo gedreven en behulpzaam dat ik toch steeds graag naar de les ging en blijf oefenen . Ook de secretaresse Annemarie is super, je kan alles aan haar vragen en denkt met je mee.

• Gevolgde opleiding/cursus: Word 2013

Leerzaam en leuk!

In het schooljaar 2021/2022 heb ik de opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL) gevolgd op de locatie in Vught. Uitstekende begeleiding door docente Petra! Ze werkt met veel praktijkvoorbeelden en praktische kennis die je nodig hebt om de examens te kunnen halen. Ze zorgt ook voor een gezellige sfeer in de klas. Ook de communicatie vanuit de opleiding is erg goed geregeld. Hartelijk bedankt voor alles! Jammer dat jullie de (vervolg)opleiding Vakopleiding Payroll Services (VPS) niet bieden, anders had ik die zeker weer bij jullie gevolgd!

• Gevolgde opleiding/cursus: Praktijkdiploma Loonadministratie PDL

Leerzaam door professionele begeleiding

Leerzaam door professionele begeleiding. Leerzaam: omdat je met de opleiding Moderne Bedrijfsadministratie MBA echt uitgedaagd wordt om naar een hoger niveau toe te groeien. Professionele begeleiding: doordat de leraren & leraressen uit het bedrijfsleven komen kunnen ze makkelijk schakelen tussen het boek en het bedrijfsleven en daar duidelijke voorbeelden bij geven zodat je het beter begrijpt.

• Gevolgde opleiding/cursus: Moderne Bedrijfsadministratie MBA

Hi Mike, Dank voor je enthousiaste review! Hartstikke goed dat je weer een module hebt behaald. Op naar de volgende. Graag tot in februari. Annemarie Vaes Avondopleidingen SKO

Overzichtelijk en duidelijk!

Ik heb de opleiding administratief medewerker gevolgd, ik vond de lessen duidelijk en overzichtelijk. Goede begeleiding en fijn communicatie, Lesstof goed te begrijpen . Echt een aanrader!

• Gevolgde opleiding/cursus: Administratief medewerker

Dag Laura, Dank voor je mooie evaluatie. Leuk dat je binnenkort gaat starten met de opleidingen BKB en BKC. Graag tot dan. Annemarie Vaes Avondopleidingen SKO

Perfect geregeld en fijne docent

Ik heb bij SKO een type cursus gedaan en ik heb het typen nu helemaal onder de knie. De docent was top en er hing een hele fijne sfeer! Zeker aan te raden!

• Gevolgde opleiding/cursus: Type cursus

Hallo Lotte, Goed dat je het blind typen nu helemaal beheerst! Het was leuk dat je bij ons de lessen hebt gevolgd. Dank voor je reactie! Annemarie Vaes, Avondopleidingen SKO

Fijne lessen!

De lessen waren leuk en leerzaam. Er was genoeg ruimte en geduld voor eventuele extra uitleg.

• Gevolgde opleiding/cursus: PDB

Dank voor je reactie, Ilse. Fijn dat je de lessen als leuk en leerzaam hebt ervaren. Veel geluk met je diploma's BKB, BKC en PDB! Annemarie Vaes, Avondopleidingen SKO

Goede Docent en leuke medestudenten

• Gevolgde opleiding/cursus: Receptioniste/ telefoniste

Het tempo ligt erg hoog, maar voor mij is het erg fijn om 1x in de week naar school te gaan. Elke week een fijne docent waar je je eventuele vragen aan kunt stellen. Voor mij persoonlijk is dit erg fijn!

• Betrokkenheid docent
  • Persoonlijk contact N.v.t.

• Gevolgde opleiding/cursus: BKB/BKC

Al maanden was ik aan het zoeken naar een geschikte opleiding richting receptioniste/telefoniste. Overal was dit een vrij duur kostenplaatje of liep ik tegen andere dingen aan zoals dag opleidingen of weekend opleidingen. Totdat iemand mij vertelde over SKO avond opleidingen. Direct ben ik gaan informeren en 2 maanden later begon ik al aan de opleiding receptioniste/telefoniste. Deze kon ik perfect combineren met mijn baan en dagelijkse leven. De begeleiding van docenten was erg goed en de sfeer enorm prettig. Dit beide heeft er voor gezorgd dat ik binnen 5 maanden mijn diploma op zak had. Kort daarna heb ik mijn droombaan gevonden als telefoniste, dit allemaal dankzij SKO!

• Gevolgde opleiding/cursus: Telefoniste/receptioniste

Prima opleiding, faciliteiten prima, jammer dat je € 0,70 cent moet betalen voor de koffie.... maar is blijkbaar niet anders.

• Startgarantie
  • Gevolgde opleiding/cursus: Medewerker Personeelszaken (nog bezig)

Dank voor je reactie Philip. Inmiddels is op beide locaties de koffie/thee helemaal gratis.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De lessen brachten in verhouding met het theorieboek weinig vernieuwing, veel herhalingen van facetten. De lessen ervaarde ik lager in nivo dan in verhouding tot het examen. Ook had ik meer vergaderingen willen oefenen in verschillende moeilijkheidsgraad. Examen schrijven ipv op de laptop is niet meer van deze tijd en komt in de praktijk ook niet meer voor. Dat moet echt anders! Het landelijke examen zou hetzelfde kunnen zijn. Nu blijkt dat de moeilijkheidsgraad per examen verschilt en de puntentelling hetzelfde blijft met een lager gemiddelde tot eindresultaat in regio den Bosch. Betalen om je werk in te zien vind belachelijk. Je betaald en voor de opleiding en voor het examen, bovendien heeft de cursist zijn eigen werk gemaakt. Dat zou ik in de toekomst anders willen zien.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mijn ervaring om een avondopleiding te doen bij SKO is goed bevallen. Heb een leuke docent die weet waarover ze praat en bij vragen kan je altijd bij haar terecht.

• Gevolgde opleiding/cursus: Excel

2 sterren: slechter dan verwacht

Ik heb mijn doel bereikt en excel leren kennen, dit zat meer in de werkmap dan in de lessen.

• Startgarantie N.v.t.
  • Gevolgde opleiding/cursus: excel

• Gevolgde opleiding/cursus: Excel

Betrokken docent die alle tijd neemt als je iets niet begrijpt

• Gevolgde opleiding/cursus: PDB

Prima opleiding.

super !

• Startgarantie N.v.t.
  • Gevolgde opleiding/cursus: pdb

• Startgarantie

Ik heb de cursus toch wel als zeer prettig ervaren. We hadden een leuke docent die de lesstof goed beheerst en eventuele vragen goed uitlegt, maar die ook even de tijd nam om over alledaagse dingen te praten.

• Gevolgde opleiding/cursus: Praktijk diploma Boekhouden

Erg leuk en leerzaam

• Gevolgde opleiding/cursus: Basiskennis Boekhouden BKB

Prima opleiding

Postbus 2227 5260CE Vught

Over Avondopleidingen SKO

Avondopleidingen SKO verzorgt klassikale avondopleidingen voor volwassenen op MBO/HBO niveau in Vught, Den Bosch en online. Enthousiaste docenten leren jou de theorie en vaardigheden die je nodig hebt in je huidige of toekomstige baan. Ze stomen je klaar voor je examen zodat je aan het einde van je opleiding dat felbegeerde diploma op zak hebt. Je kunt kiezen uit de volgende opleidingen: - Basiskennis Boekhouden BKB - Basiskennis Calculatie BKC - Financieel Assistent (= BKB + BKC) - Praktijkdiploma Boekhouden PDB - Moderne Bedrijfsadministratie MBA - Basiskennis Loonadministratie BKL - Medewerker Personeelszaken MPZ - Praktijkdiploma Loonadministratie PDL - Telefoniste/Receptioniste - Administratief Medewerker - Office Assistant/Secretaresse - Medisch Secretaresse - Medische Secretariaatskennis Je kunt kiezen uit de volgende cursussen: - Blind Typen - Word (tekstverwerken) - Excel (spreadsheet) - Zakelijk Nederlands - Zakelijk Engels - Notuleren - Telefoneren - Praktijkvaardigheden/Kantoorpraktijk - Bedrijfsrekenen - Medische Terminologie - Medische Administratie - Anatomie & Fysiologie - Pathologie