Een hele goede en fijne manier van leren!

Ik werk al een tijdje op een Financiële Administratie, maar ik miste heel erg de theorie in mijn werk. Ik hoorde dagelijks allerlei boekhoudkundige termen die mij niks zeiden. Daarnaast omvat mijn werk diverse boekhoudkundige taken die me door voordoen zijn aangeleerd. Ik doe ze allemaal maar weet niet waarom, wat er achter zit. Dankzij SKO heb ik nu die kennis wel... en dat werkt een stuk makkelijker merk ik. SKO is voor mij de ideale manier van leren geweest. De organisatie heb ik als heel prettig ervaren. Vragen via de diverse kanalen worden direct beantwoord, ze denken met je mee en helpen je met alles. De docenten zijn echt mensen uit het vak die graag en duidelijk hun kennis overbrengen. Het lesmateriaal is erg goed en duidelijk en de online leeromgeving maakt de manier van leren compleet. Ik ben zo tevreden, dat ik al besloten heb om een vervolg opleiding te gaan volgen bij SKO. En uiteraard gun ik iedereen deze fijne manier van leren en raad ik het dus iedereen aan om een opleiding bij SKO te gaan volgen.

• Gevolgde opleiding/cursus: BKB / BKC

Een goede avondschool met fijne docenten en duidelijke lesstof.

Sinds ik de lessen bij Avondopleidingen SKO heb ontdekt en mezelf heb aangemeld heb ik al veel geleerd door diverse cursussen te volgen. Bij de cursus BKL-MPZ hebben de docenten deze lessen die 1x in de week wordt gegeven heel goed uitgelegd, met voorbeelden uit de praktijk en eigen ervaringen wordt het nog duidelijker. De lesstof is uitgebreid en duidelijk. Er is altijd tijd om vragen te stellen, die dan goed uitgelegd worden. De cursus is heel makkelijk te combineren met werk en familie. Mocht er nog een cursus zijn die ik wil volgen zou ik weer voor avondopleiding SKO kiezen.

• Gevolgde opleiding/cursus: BKL-MPZ

Ik ben zeer tevreden over de klassikale lessen BKB/BKC van de Avondopleidingen SKO in Den Bosch.

De opleidingen BKB en BKC hebben mij als startende ondernemer goed geholpen om inzicht te krijgen in wat de Basiskennis Boekhouden en de Basiskennis Calculatie voor boekhouden zijn en ik deze vervolgens kan toe passen met de vaardigheden die ik leer om, mijn financiële adminestratie in goede banen te lijden als startend zelfstandig ondernemer. Ik wilde graag mijn kennis verdiepen in boekhouden om een goed financieel overzicht te kunnen uitvoeren als een zelfstandig ondernemer, Om die rede ben ik deze opleiding gaan volgen bij Avondopleidingen SKO in Den Bosch. Dat bevalt goed: Lesstof wordt goed gedoceerd door de docent, zodat ik als een persoon zonder voor kennis de leerstof inhoudelijk kon begrijpen en mijn de huiswerk goed kon maken. Dit komt mede door de klassikale zetting waarbij wekelijks, de behandelde leerstof goed wordt doorgenomen en besproken en vervolgen aan de hand van nieuw opdrachten die in de voorgaande hoofdstuk/hoofdstukken zijn behandeld opnieuw worden besproken. Daarnaast heeft de klassikale zetting waar de lessen plaats vonden, mij onwijs geholpen bij het begrijpen van de leerstof. Dit omdat er steeds vanuit andere invalshoeken vragen worden gesteld door klasgenoten, waarna de docent tot nu toe altijd op een creatieve manier de vraag wist te beantwoorden en de vraag goed kon begeleiden om tot inzicht te komen voor iedereen in klas. Wat mij verder nog opviel is dat je echt kon merken dat de organisatie vanuit de administratie van Avondopleidingen SKO en vanuit de BKB/BKC docent veel en moeite deden om ervoor te zorgen dat werkelijks de lessen goed voorbereid in een verzorgde zetting konden plaatsvinden, Ik ben erg tevreden dat ik voor de Avondopleidingen SKO heb gekozen en gun iedereen die kiest om bij Avondopleidingen SKO een opleiding te volgen dezelfde prettige ervaring zal hebben die ik heb mogen ervaren tijdens het volgen van de opleiding BKB en BKC Avondopleidingen SKO in Den Bosch.

• Gevolgde opleiding/cursus: BKB/BKC

Zeer tevreden over de lessen en de docent!

Mijn ervaring is zeer goed,deskundige leraren ,verstaan hun vak. Marleen weet het op een leuke manier te brengen, met voorbeelden die je niet vergeet. Heb mijn diploma gehaald met een 10 voor BKB en een 9 voor BKC.

• Gevolgde opleiding/cursus: BKB en BKC

Goede school

Heel goeie school, kan je echt goed leren, Annemarie helpt je echt heel veel.

• Gevolgde opleiding/cursus: Boekhouding

goede professionele begeleiding

lessen zijn duidelijk en overzichtelijk. fijne leeromgeving met gezellige klas met alle leeftijden en goede communicatie met zowel docent als SKO

• Gevolgde opleiding/cursus: BKB en BKC

Ik vind het een leerzame cursus

• Gevolgde opleiding/cursus: BKB BKC

Een prima avondopleiding voor naast je baan.

Ik heb deze opleiding als zeer prettig ervaren, prima te combineren naast je baan omdat de lessen 1 avond in de week gegeven worden. zorg wel dat je je huiswerk bijhoud ( +- 4 uur p/wk) , want het behandeltempo van de lesstof ligt redelijk hoog. Deze opleiding sluit goed aan op de opleidingen B.K.B & B.K.C. Omdat ik nieuw ben begonnen in dit vak, is deze opleiding een prettige basis om op verder te bouwen in de praktijk. De uitleg van Jos is helder, omdat er zowel makkelijke als moeilijke voorbeelden uit de praktijk worden gebruikt, hierdoor valt het kwartje sneller. Al met al een juiste keuze geweest om deze opleiding te doen.

• Gevolgde opleiding/cursus: Praktijk Diploma Boekhouden

Fijne Curcus, fijn om dit toe te passen in de dagelijkse werk

Leerzame curcus

• Gevolgde opleiding/cursus: PDB bedrijfsadministratie

Mijn ervaring is zeer goed,deskundige leraren ,verstaan hun vak.

• Gevolgde opleiding/cursus: Pdb bedrijfsadministratie

Zeer tevreden over de lessen en de docent!

Het lesstof is uitdagend en de leraar is heel fijn. Hij legt alles goed uit, zodat je voorbereid het examen op gaat. De kennis die ik heb opgedaan pas ik gelijk toe op de werkvloer. Dankjewel SKO!

• Gevolgde opleiding/cursus: Praktijkdiploma boekhouden - Bedrijfsadministratie

Goede persoonlijke begeleiding

Goede begeleiding. Goed en duidelijke uitleg. Wordt goed op de hoogte gehouden vanuit sko, maar ook vanuit de leraar met wat we iedere week gaan bespreken.

• Gevolgde opleiding/cursus: PDB

Een fijne opleiding met een goed aanbod aan stof

Door het volgen van de opleiding praktijkdiploma boekhouding bezit ik inmiddels over meer kennis van het boekhouding vak. Dit is in mijn geval ook direct toe te passen op de werkvloer. Daarnaast maakt de kennis en ervaring van Jos dat de stof goed te begrijpen en toe te passen is.

• Gevolgde opleiding/cursus: Praktijkdiploma Boekhouden

Leerzaam en fijne klassikale lessen

leerstof wordt duidelijk uitgelegd. korte lijnen, duidelijk en fijne leeromgeving.

• Gevolgde opleiding/cursus: BKL

fijne lessen weer gehad

ik zou deze school aan andere vrienden aanbevelen

• Gevolgde opleiding/cursus: BKL

Fijne klassikale lessen

Fijn dat de lessen klassikaal zijn. Zo leren we van elkaar. Goede docente, legt goed de lesstof uit.

• Gevolgde opleiding/cursus: PDL, module loonheffingen

Leerzaam

Goede uitleg fijne docent die duidelijk het lesstof uitlegt. Zeker een aanrader om hier een opleiding te volgen.

• Gevolgde opleiding/cursus: Pdl

Fijne en heldere klassikale lessen

Fijn om klassikaal lessen te volgen. Heldere uitleg, soms aan de hand van praktijkervaringen.

Super fijne begeleiding

Een docent met veel kennis. Ook de communicatie m.b.t. het aanmelden en het vervolg is heel goed verlopen.

Fijne opleiding goede docent

Elke week een nieuwe les. Hiermee kun je de theorie in de praktijk toepassen. Vragen worden goed uitgelegd en klassikaal behandeld.

• Gevolgde opleiding/cursus: Praktijkdiploma Loonadministratie PDL

Fijne persoonlijke begeleiding

Vooral het klassikale aspect is voor mij heel belangrijk

Fijne lessen en leraren!

Fijn contact met de leerkrachten. De leerstof wordt goed uitgelegd.

• Gevolgde opleiding/cursus: PDL

Super goede begeleiding leuke lessen

Zeer goed begeleid door de stof voor het examen

• Gevolgde opleiding/cursus: PDL loonheffingen

Duidelijk en overzichtelijk

Duidelijke communicatie, korte lijnen en fijne leeromgeving.

goede geregelde opleidingen

organisatie van de opleidingen is goed op de deelnemer afgestemd, cursus zelf goed & practisch gegeven en alles in prettige, laagdrempelige sfeer.

• Gevolgde opleiding/cursus: computervaardigheden plus

Over Avondopleidingen SKO

Avondopleidingen SKO verzorgt klassikale avondopleidingen voor volwassenen op MBO/HBO niveau in Vught, Den Bosch en online. Enthousiaste docenten leren jou de theorie en vaardigheden die je nodig hebt in je huidige of toekomstige baan. Ze stomen je klaar voor je examen zodat je aan het einde van je opleiding dat felbegeerde diploma op zak hebt. Je kunt kiezen uit de volgende opleidingen: - Basiskennis Boekhouden BKB - Basiskennis Calculatie BKC - Financieel Assistent (= BKB + BKC) - Praktijkdiploma Boekhouden PDB - Moderne Bedrijfsadministratie MBA - Basiskennis Loonadministratie BKL - Medewerker Personeelszaken MPZ - Praktijkdiploma Loonadministratie PDL - Telefoniste/Receptioniste - Administratief Medewerker - Office Assistant/Secretaresse - Medisch Secretaresse - Medische Secretariaatskennis Je kunt kiezen uit de volgende cursussen: - Blind Typen - Word (tekstverwerken) - Excel (spreadsheet) - Zakelijk Nederlands - Zakelijk Engels - Notuleren - Telefoneren - Praktijkvaardigheden/Kantoorpraktijk - Bedrijfsrekenen - Medische Terminologie - Medische Administratie - Anatomie & Fysiologie - Pathologie