Waardevol!

Veel geleerd, vooral ook over mezelf. Waardevol!

Intense en daarmee leerzame training Leiderschap met Open Vizier

Afgelopen najaar 2023 heb ik de training Leiderschap met Open Vizier gevolgd bij Anker & Kompas. Het was een intens traject in slechts drie keer twee dagen dat mij inzicht heeft gebracht in mijzelf en het effect op mijn handelen, leidinggeven. Goed gefaciliteerd door trainer Bas in een prettige groene omgeving op zijn eigen locatie. Een aanrader voor als je meer vanuit jezelf mensen verder wilt brengen!

• Sfeer in de groep

Uitstekende training voor zowel werk als privé!

Dit was mijn 3e training bij Anker & Kompas. Ik waardeer het enorm hoe Bas de Kruyff een goede mix maakt van theorie-praktijk, lichaam-geest, en ik-wij. Een schoolvoorbeeld van niet-binair bezig zijn. Absoluut een aanrader voor iedereen die verder zich verder wil ontwikkelen dan “in het één OF het ander”.

Flexibel

Afgelopen maanden volgde ik een incompany training met mijn collega's. We hadden ook leerdoelen die niet in het afgesproken programma hoorden, maar de trainer heeft dat met onze manager afgestemd en het programma aangepast.

• Sfeer in de groep

Veel meer geleerd dan ik had verwacht!

De training 'Persoonlijke kracht' ging veel dieper dan ik van te voren had verwacht. Ik heb mezelf nog veel beter leren kennen en dat helpt me in de toekomst zeker om andere/ betere keuzes te maken in zowel werk als privé. Dank voor de fijne training!

• Sfeer in de groep

Jezelf leren kennen en een ander anders leren bekijken

Door de kleine (fijne) groep voel je echt persoonlijke aandacht en via opdrachten en thema's ga je stukje bij beetje langs jezelf. Waardevolle ervaring die mijn kijk op mijzelf maar ook zeker de kijk van een ander naar mijzelf en de kijk van mijzelf naar een ander in een nieuw daglicht heeft gezet.

Nuttige training NLP

Inhoudelijk goed en goede begeleiding

• Sfeer in de groep

Een zinvolle training rondom communicatie door een vakkundige trainer.

Een aanrader om bewustzijn en kunde rondom communicatie te vergroten.

• Sfeer in de groep

Deskundige trainer en cursusmateriaal/lesinhoud was erg goed!

Bas heb ik als een trainer ervaren die les geeft vanuit zijn hart. Tijdens de cursus is er veel ruimte voor persoonlijke leerdoelen. De training vond ik erg interessant en ik ben gemotiveerd om aan de slag te gaan met alle inzichten die ik tijdens de cursus heb opgedaan.

• Sfeer in de groep

Hallo Joyce, Fijn dat je de training en mijn begeleiding zo positief hebt ervaren. Heel veel succes en plezier met het benutten van jouw nieuwe inzichten. Hartelijke groet, Bas

Confronterend

Door de oefeningen kom je jezelf écht tegen, door deze niet uit de weg te gaan leer je "op te ruimen" Knap van de coach om aan de deelnemer te vragen of hij/zij er dieper op in wilt gaan en hij hiervoor tools in huis heeft in de verschillende situaties en de deelnemer hierin persoonlijk verder te helpen.

• Sfeer in de groep

Dankjewel René, voor je mooie feedback. Confronterend kan het zijn, fijn dat je die niet uit de weg ging. Alle goeds, Bas.

In een enthousiasmerende sfeer mijn communicatieve vaardigheden verbeterd

Ik heb samen met Bas en mijn medecursisten in een open en enthousiasmerende sfeer mijn communicatieve vaardigheden kunnen reflecteren en daardoor bijslijpen. De juiste combinatie van de verhelderende lesstof en leuke praktijkopdrachten waren daarbij erg nuttig. Bas vertelt met plezier en heeft verstand van zaken.

Veel geleerd

Het was een goede training. Mooie mix van theorie en oefening, waarbij Bas de veiligheid creëerde om je persoonlijke ervaringen te delen, er van te leren en het geleerde toepasbaar te maken.

Een verrijking

Door de training: "met open vizier" is niet alleen mijn kijk op leiding geven verbreedt en verrijkt maar heb ook patronen in mijzelf ontdekt. Met de vele ervaringsoefeningen uit zowel het systemisch werken als NLP kom je tot je kern. Ik raad iedereen die een leidinggevende functie heeft deze training te volgen. Tenminste als je het aandurft om zelf het onderwerp van onderzoek en reflectie te zijn!

• Sfeer in de groep

Bijzonder fijn en inzichtvolle training

in een kleine groep werken aan je eigen ontwikkeling, niet alleen in theorie maar ook vooral in ervaringen. bijzonder waardevol

• Sfeer in de groep

Deze training was een cadeau voor/aan mezelf!

Heel erg leerzaam. Fijn samengewerkt in een klein groepje. Goede sfeer, fijne trainer, veel ruimte voor uitwisselen van ervaringen en praktijkoefeningen.

• Sfeer in de groep

erg leerzaam en boeiende cursus

Ik heb erg veel geleerd van deze cursus bij anker kompas. Bas creeert een fijne leer-sfeer. Er is veel ruimte voor oefenen, en de theorie word prettig gebracht, met af en toe een interessant ervaringsverhaal van Bas. ik zal deze cursus zeker aanraden

• Sfeer in de groep

Een opleiding die fijn praktisch is ingestoken en tot veel nieuwe inzichten leidt.

In de twee blokken van ieder twee dagen doorloop je verschillende theoriën en worden deze aan jouw (dagelijkse) praktijk gekoppeld aan de hand van vraagstukken die je zelf aandraagt. Bas, de trainer, verstaat zijn vak wat mij betreft en heeft goede aandacht voor de persoonlijke vraagstukken van de deelnemers. Hij vraagt door op de juiste momenten en zegt niet meer dan nodig is om iets te laten beklijven. De opbouw van de opleiding heb ik als logisch en goed onderbouwd ervaren. In het eerste blok werden er handvatten aangereikt om mijn (on)bewuste overtuigingen bloot te leggen. Iets wat ik in de periode tussen de twee blokken (met anderen) verder kon onderzoeken. Het tweede blok stond meer in het kader van aan de slag gaan met de oorsprong van deze overtuigingen en vervolgens bijbehorende belemmeringen actief aan te pakken. Er zit veel in deze opleiding, meer dan waaraan ik recht kan doen in deze beoordeling.

• Sfeer in de groep

Hee Kiddo, Wat schrijf je mooie woorden. Je had natuurlijk al verteld hoe blij je was met de training, maar het is nog eens extra fijn dat je dat in deze review laat merken. Alle goeds en wellicht tot ziens, Bas.

Fijne en goede trainning

In een goede opbouwende cursus beter en effectiever leren communiceren. Lettend ook op de situatie en persoon ontzettend leerzaam en fijne begeleiding.

• Sfeer in de groep

Dankjewel voor je mooie review. Heel veel succes met het in de praktijk brengen van dit alles. Ik hoop dat je veel profijt gaat hebben van de training. Hartelijke groet van Bas.

waardevolle reis

4 dagen werd ik meegenomen door verhalen, anekdotes, theorieën en oefeningen. Langs gevoelens, door dalen en over pieken. Nieuwe dingen geleerd of anders belicht. Ervaren door te doen en erover te praten. In een zeer veilige en vertrouwde en mooie omgeving.

• Sfeer in de groep

Dankjewel Evelien, voor deze mooie review. Het lijkt wel een gedicht! Fijn dat je de training zo positief hebt ervaren. Hartelijke groet van Bas.

Leerzaam Hiermee kan ik verder

Ik heb al veel gelezen over communicatie en was toe aan een vervolg Ik heb veel geleerd tijdens deze 3 daagse Helpend was vooral Conflictbeheersing, Beargumenteren, Grenzen aangeven, Nee zeggen Zitten op andermans stoel leert je echt voelen wat de ander ervaart Bas dankjewel

• Sfeer in de groep

Dankjewel voor je mooie review en fijn dat je zoveel onderwerpen in de training waardevol vond. Succes met het toepassen in de praktijk! Hartelijke groet van Bas.

Enorm veel geleerd en mooie eye openers

Tijdens de training heb ik ontzettend veel geleerd. De trainer Bas, is echt een fijne trainer. Vraagt door op de juiste momenten, maar het is ook goed als het even genoeg is. Hij geeft je stof om dieper over na te denken en je krijgt echt een spiegel voor. Het verraste mij dat er meer naar het verleden werd gekeken dan ik had verwacht, maar dit heeft mij juist enorm op weg geholpen. Na de laatste 2 trainingsdagen voelde het echt of er een hele last van mijn schouders is gevallen. Nu vol houden en af en toe de theorie weer eens doornemen!

• Sfeer in de groep

Buitengewoon fijne manier om jezelf beter te leren kennen!

Deze workshop heeft mijn verwachtingen ver overtroffen, zeer fijne manier van begeleiden en communiceren, veel aandacht voor de cursist zelf. Bas weet een gezellige en veilige sfeer te creëren waardoor je op de juiste punten aan jezelf kan en durft te werken. Erg fijne locatie, centraal gelegen en makkelijk bereikbaar.

• Sfeer in de groep

Wow Kees, wat een fijne review. Dit is precies hoe we graag werken. Vanuit veiligheid tot de kern komen. En het tegelijkertijd gezellig en leuk te hebben. Alle goeds en wellicht tot ooit weer. Bas.

Gelukkig niet online

Na alle online meetings van afgelopen jaar, zag ik dat veel trainingen ook online zijn gegaan. Gelukkig kon ik bij Anker & Kompas in maart weer een training volgen op de normale manier. Dat werkt voor mij veel beter. En het was nog een toptraining ook, veel persoonlijke aandacht. Misschien wel meer dan anders omdat door Corona er minder mensen in de groep konden deelnemen.

• Sfeer in de groep

Bas de Kruyff verzorgt leerzame training met veel ruimte om het geleerde in praktijk toe te oefenen

Professionele trainer die in staat is om de training "effectief communiceren" goed over te brengen op de deelnemers. Ook weet Bas de sfeer in groep zo te laten zijn, dat er goed kan worden samen gewerkt met het in praktijk brengen van de oefeningen.

• Sfeer in de groep

Leerzaam en absoluut een aanrader!

De leiderschapstraining heeft mij veel nieuwe en mooie inzichten gebracht die ik direct kan toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden. Erg leerzaam met voorbeelden uit de praktijk. Kan niet anders concluderen dat ik Bas en zijn team van harte kan aanbevelen!