Zeer goed met heel vriendeleke instructeur.
Super vriendelijk mensen. Alles wordt goed en duidelijk uitgelegt. Ik had bij mijn vorige rijschool veel stress maar bij jullie had ik dat niet.
De medewerkers van traffix doen echt hun best om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Ook de lesgever van de motolessen neemt zijn tijd & geeft steeds tips en tricks en bruikbare feedback mee waardoor je er meteen mee aan de slag kan, dit steeds met de nodige dosis humor!
De lesgevers weten heel goed waar ze mee bezig zijn. De ene is al wat meedogenlozer dan de andere maar naderhand gezien is dat zeker niet slecht. Je word heel goed begeleid en al uw fouten worden duidelijk gecorrigeerd met onmiddellijk de reden waarom je fout was. Ook administratief word je super geholpen. Steeds onmiddellijk een duidelijk antwoord op je vragen en aanpassen van je planning waar nodig. Mijn grote dank aan Ilias, Lenn, els en Hugo. Dankzij hen haalde ik vorige maandag mijn rijbewijs.
Ik was voor mijn eerste keer met veel stress aangekomen maar de lesgevers zijn heel vriendelijk dat je u snel op gemak voel en je krijg heel goede uitleg en instructies zodat het vlotjes liep. Chapo aan de les gevers Mvg, patrick
Super veel bijgeleerd, altijd leuk tijdens de lessen. Geven super goede tips. Goede voorbereiding op het rijexamen! Super rijschool!
Goede en aangename lesgever die naar niveau van de leerling werkt. Zeer fijn!
Vriendelijken instructeurs en ze luisteren naar jouw bv: iets wat je nog eens zou willen oefenen. Ze geven tips mee die het gemakkelijker maken om te rijden/parkeren.
Voldoende uitleg gegeven over alles, voor het examen nog vlug eens alles overlopen zodat we voldoende voorbereid waren.
.
Het was een goede lesgever, planning van praktijklessen ging heel vlot.
een zeer aangename ervaring waaruit ik veel geleerd heb.
Ze leggen goed uit wat je moet doen en waar je allemaal moet opletten
Feliks was zeer duidelijk met zijn uitleg over het besturen van een aanhangwagen waardoor de basis er redelijk snel in zat.
De begeleiding was top. Daar had ik niets op aan te merken want de instucteur was vriendelijk, behulpzaam en kalm. De auto daarintegen vond ik redelijk slecht. Het gaspedaal en de koppeling waren niet soepel in vergelijking met 2 auto's waar ik voorheen al had gereden.
Gezelig en geen stress tijdens het rijden
Gezelig en geen stress tijdens het rijden
Gezelig en geen stress tijdens het rijden
Gezelig en geen stress tijdens het rijden
Had een heel goede ervaring met deze rijschool. De ene lesgever was meer begripvol, de andere heel streng, wat achteraf ook niet slecht bleek te zijn. Mijn grote dank aan Ilias, Lenn, Els en Hugo. Dankzij hen heb ik bereikt wat ik zo graag wou... Ik raad deze school zeker aan aan iedereen die de juiste en correcte begeleiding wil. Ook het administratieve deel verloopt super. De medewerkers vanop de bureau weten perfect waarmee ze bezig zijn en helpen waar het kan. Ook qua planning wordt er steeds gezocht naar een oplossing op maat.
Had een heel goede ervaring met deze rijschool. De ene lesgever was meer begripvol, de andere heel streng, wat achteraf ook niet slecht bleek te zijn. Mijn grote dank aan Ilias, Lenn, Els en Hugo. Dankzij hen heb ik bereikt wat ik zo graag wou... Ik raad deze school zeker aan aan iedereen die de juiste en correcte begeleiding wil. Ook het administratieve deel verloopt super. De medewerkers vanop de bureau weten perfect waarmee ze bezig zijn en helpen waar het kan. Ook qua planning wordt er steeds gezocht naar een oplossing op maat.
Ik kan enkel vermelden dat ik bij elke instructeur een andere ervaring had. De ene kon goed inschatten hoe met u om te gaan, de andere heel streng maar ook dat was naderhand bekeken geen slechte zaak. Ik bedank hierbij Ilias, Lenn, Els en Hugo. Jullie hebben dat goed gedaan! Ook de medewerkers op de bureau zijn super! Bij iedere vraag word je zo goed mogelijk geholpen en niks is hun teveel. Ook qua planning houden ze echt rekening met uw wensen. Super team!!!
Ik kan enkel vermelden dat ik bij elke instructeur een andere ervaring had. De ene kon goed inschatten hoe met u om te gaan, de andere heel streng maar ook dat was naderhand bekeken geen slechte zaak. Ik bedank hierbij Ilias, Lenn, Els en Hugo. Jullie hebben dat goed gedaan! Ook de medewerkers op de bureau zijn super! Bij iedere vraag word je zo goed mogelijk geholpen en niks is hun teveel. Ook qua planning houden ze echt rekening met uw wensen. Super team!!!
Ik kan enkel vermelden dat ik bij elke instructeur een andere ervaring had. De ene kon goed inschatten hoe met u om te gaan, de andere heel streng maar ook dat was naderhand bekeken geen slechte zaak. Ik bedank hierbij Ilias, Lenn, Els en Hugo. Jullie hebben dat goed gedaan! Ook de medewerkers op de bureau zijn super! Bij iedere vraag word je zo goed mogelijk geholpen en niks is hun teveel. Ook qua planning houden ze echt rekening met uw wensen. Super team!!!
Ik kan enkel vermelden dat ik bij elke instructeur een andere ervaring had. De ene kon goed inschatten hoe met u om te gaan, de andere heel streng maar ook dat was naderhand bekeken geen slechte zaak. Ik bedank hierbij Ilias, Lenn, Els en Hugo. Jullie hebben dat goed gedaan! Ook de medewerkers op de bureau zijn super! Bij iedere vraag word je zo goed mogelijk geholpen en niks is hun teveel. Ook qua planning houden ze echt rekening met uw wensen. Super team!!!
Kapellelaan 97
1860 Meise
Over Rijschool Traffix Met haar jarenlange ervaring profileert Rijschool Traffix zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over 13 vestigingen leiden onze 80 medewerkers jaarlijks zo’n 5000 kandidaten op, en dit in alle rijbewijscategorieën. Dankzij de kwaliteit van onze diensten, de professionaliteit van onze medewerkers en de grote klantentevredenheid groeide Rijschool Traffix uit tot marktleider in rijbewijsopleidingen in de regio.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.