Klantvriendelijk

Ruime keuze in de showroom op Urk. Zeer behulpzame medewerkers.

Snelle levering en prima service

Snelle levering en prima service. Was een doos tegels beschadigd tijdens transport en dat werd snel en tot volle tevredenheid opgelost.

Vakkundig en complete plaatsing van vloer met vloerverwarming

TegelExpert heeft aan de verwachtingen voldaan. Onze wens om bij de aanschaf van een nieuwe vloer met vloerverwarming met één partij te communiceren is gehonoreerd. TegelExpert heeft ons werk uit handen genomen door samen te werken met alle partijen die nodig zijn om tot een perfect eindresultaat te komen. * Planning. * Slopen van de oude vloer. * Invrezen van de leidingen t.b.v. de vloerverwarming. * Omleggen van leidingen t.b.v. de vloerverwarming. * Egaliseren van de vloer. * Leggen van de vloer. * Aanbrengen van plinten. * Levering van alle materialen. * Afvoer van alle afvalstoffen. De nieuwe vloer is met uitstekend vakmanschap gelegd. Zeer zorgvuldig en netjes gewerkt! Wij zijn zeer tevreden met het eindresultaat. Puntje van kritiek? Jawel, maar niet van dien aard dat dat hier vermeld moet worden. De 9 is dik verdiend!

Goede service, snelle levering, geen gedoe.

Snelle levering, prima geregeld.

Prettige communicatie, vakwerk afgeleverd

Onze keramische vloer met vloerverwarming ligt er prachtig in. Het voorbereiden van de vloer voordat er tegels gelegd konden worden is niet geheel vlekkeloos verlopen. Echter werd er direct actie ondernomen om e.e.a. op te lossen. De communicatie verloopt in een prettige sfeer en het belangrijkste, de vloer is vakkundig geplaatst en zijn we heel tevreden over het resultaat.

Voor de derde keer ook weer geslaagd bij tegelexpert!

Bij de nieuwbouw van onze woning liepen we eigenlijk direct tegen te tegel aan die we wilden. En niet alleen voor de vloer, maar ook in de badkamer waren de tegels die we wilden gewoon aanwezig en ook nog vriendelijk geprijsd. Het personeel is vriendelijk, denkt mee en is duidelijk! Afspraak is afspraak. Na een paar jaar waren extra tegels nodig en dit was geen enkel probleem. Waarbij het op-tijd-leveren in korte tijd nodig was, was dit ook geen probleem. De afspraken werden keurig nagekomen en wij zijn dan ook heel tevreden!

Bijna perfect

Levering werd 3 weken ipv één week wat niet goed gecommuniceerd werd maar verder was mijn ervaring perfect.

Keurig geholpen en ze komen hun afspraken na.

We zijn heel tevreden met het resultaat! De tegels liggen er heel mooi in. Ook werd er snel gereageerd bij het prepareren van de oude vloer en het randje bij ons fornuis.

Goede service. Doen een stap extra als dat nodig is.

Helder advies. Informeren netjes over leveringen en komen dat ook na. Eventuele problemen worden op voorhand benoemt en opgelost.

Snelle service, uitstekende tegellegger

Start was moeizaam, tegels werden niet op afgesproken dag bezorgd. Na telefoon zelfde dag andere (duurdere, maar kregen voor oude prijs) tegels uitgezocht. Kostte 1 dag, maar deze tegels werden wel op de dag van het leggen geleverd. Tegellegger Joost met zijn compagnon was uitermate behulpzaam en heeft zeer vakkundig de tegels geplaatst. Onregelmatigheden in de vloer heeft hij zelf weggewerkt. Chapeau voor deze man. Plinten leggen ging op de afgesproken datum en was binnen 3 uur geplaatst. Resultaat is prachtig. Voordeel is dat alles in 1 pakket en bedrag zit. Geen geregel met andere partijen en geen verrassingen.

Fijn geholpen

Wij zijn erg vriendelijk geholpen bij de keuze van de nieuwe vloer Deskundig personeel en erg behulpzaam en meedenkend wat de beste oplossing voor ons zou zijn Ook bij de keuze voor vloerverwarming goed advies gehad Zou deze winkel zeker aanraden

Super service

Verkeerde tegels geleverd. Geen probleem. De verkeerde werden opgehaald, de goede afgeleverd. Zonder discussie, zonder problemen.

complimenten voor meedenken, flexibiliteit in het zoeken naar passende oplossingen en werken aan pas

Bij ons was sprake van een complexe situatie wat de nodige afstemming vroeg. Dikke complimenten voor de manier waarop steeds met de nodige flexibiliteit van beide kanten naar oplossingen is gezocht. Bejegening was voortreffelijk en we zijn blij met het resultaat. mooi om te ervaren hoe de mensen op de zaak in Urk en bij ons bezig zijn met hun vak. We hopen heel veel jaren plezier van onze nieuwe tegelvloer te hebben.

Wij zijn op een prettige manier geholpen

Wij willen ieder er op wijzen hoe je een goede kust kunt maken bij Tegel Expert

Mega super

Veel keus werden goed geholpen Voor de kleur thuis werden er een paar proef tegels besteld

Prima service en communicatie

Enig punt voor verbetering is om tegels die niet gebruikt zijn retour te kunnen leveren.

Adequaat en degelijk advies

Tegelexpert heeft zijn zaakjes altijd goed voor elkaar. Ze reageren snel, geven goed advies en regelen alles altijd keurig.

We hebben prima ervaringen zowel bij het winkelbezoek (het uitzoeken van de tegel) als wel de uitvoering van de werkzaamheden. De afspraken zijn nagekomen, alhoewel het iets vertraagd werd door ziekte van de tegelzetter. Maar dat kan gebeuren.

Goed advies, correcte levering

In alle rust tegels uit kunnen kiezen. Samples gekregen om thuis te kunnen kijken. Levering volgens afspraak.

Fijn contact en goed advies

Ze denken mee, adviseren je uitgebreid en komen afspraken na. Kwaliteit van hun producten zijn erg goed!

Vlekkenloos

Scherpe prijs, prettige communicatie en nette levering.

Alle afspraken nagekomen, prettig kontakt

Zowel de aanschaf van de tegels als het leggen ervan waren een plezierige ervaring, en de vloer is prachtig.

Geweldige service en vakmanschap

Goed geadviseerd geweest bij de aankoop, fijn contact bij het leverings- en plaatsingsproces. Zeer te spreken over het vakmanschap van de tegelzetters en het eindresultaat!

Mijn ervaring met TegelExpert is erg goed. De tegels werden erg snel geleverd. Er waren met het transport een aantal tegels stuk gegaan, de andere dag stonden er alweer nieuwe tegels bij ons op de stoep!