Super tegels met een uitstekende service!

Op aanraden naar Tegelexpert gegaan waarbij wij dit ook bij iedereen aan kunnen raden. Super geholpen, vakkundig geplaatst en overal netjes en tijdig over gecommuniceerd. Al met al top!

Supper goed.

Werden perfect geholpen. Goed ontvangst en vreindelijk. Duidelijke uitleg.

Goedemiddag Elizabeth, hartelijk voor je positieve beoordeling! Team TegelExpert

Het is naar volle tevredenheid uitgevoerd

Ondanks dat er bij de leveringen van de badkamer en het toilet wel een wat misging werd het snel en naar tevredenheid opgelost

Familie Kort, hartelijk dank voor jullie beoordeling! Inderdaad niet helemaal vlekkeloos verlopen maar het resultaat is prachtig geworden, zowel de badkamer als het toilet. Veel plezier ervan! Team TegelExpert

Top geregeld en een mooi resultaat

Zeer tevreden over TegelExpert, alles nagekomen wat afgesproken was tegen een prijs waar wij tevreden over zijn. Mooi eindresultaat. Goede communicatie per email. Gewoon goed geregeld.

Plinten netjes geplaatst

Soepi heeft de plinten netjes geplaatst. En zette een stapjes extra waar nodig.

Top !!!!!!

Team Soopy heeft vandaag de plinten gemonteerd zeer netjes en zorgzaam gedaan, hij belde van te voren hoe laat hij langs zou komen, echt een aanrader, top gedaan

Niet helemaal volgens afspraak in de eerste ronde, maar daarna prima opgelost

De deurmatten waren vergeten en moesten later geleverd worden, wat altijd kan gebeuren. De punten die wij aangevoerd hadden zijn bij een later bezoek prima en naar tevredenheid opgelost.

Heel behulpzaam

In de winkel hebben we zeer goed advies gekregen, voor het uitzoeken van een tegelvloer. Hele vriendelijke mensen. Alles werd snel afgehandeld, en we werden snel geholpen als we vragen hadden.

Prachtig product snelle levering

Prachtzaak!

Ruime keuze aan Tegels! Goede service en super aardig personeel!

Dikke 10

Met zenuwen een vloer besteld omdat het een stevige investering is. De Tegelexpert heeft dit zeer goed opgepakt door mij gerust te stellen. De keramische vloer krast niet en is fantastisch netjes gelegd door Wesley, die ook nog eens snel werkt en stipt optijd was. Ze waren zelfs zo coulant een deel terug te sturen toen zij er zelf achter kwamen dat er iets minder gelegd hoefde te worden. Ik ben onwijs blij met de kwaliteit van mijn vloer en raad het iedereen aan.

Goedemorgen Robin, hartelijk dank voor je dikke pluim. Wordt gewaardeerd, veel woonplezier op je nieuwe keramische tegelvloer. Namens team TegelEpxert

Andries is behulpzaam en snapt gelijk waar ik naar opzoek was

Wij hebben een tegelvloer en wc tegels uitgezocht. Andries begreep gelijk wat ik zocht en de tegel aan moest voldoen. Ook fijn dat er samples besteld konden worden, zodat je de tegel en kleur eerst in het echt kan zien om te besluiten of je deze wil bestellen. Jantine

Doen wat ze zeggen en reageren vlot op vragen. Aanrader!

Goed en professioneel geholpen

Goed en professioneel geholpen

Goedemorgen Johan, hartelijk dank voor je review! Goed om te lezen dat je tevreden bent. Succes met de leuke badkamer en veel plezier ervan. Groet namens het team van TegelExpert

Tegelexpert doet wat er beloofd is!

Badkamertegels besteld bij de Tegelexpert. Snel compleet geleverd tegen een zeer concurrerende prijs. Wij hadden zelf een vergissing gemaakt en kwamen tegels tekort. Gebeld en de volgende dag in huis. Kortom wij bevelen de tegelexpert van harte aan.

Mooi product en perfect gelegd

De vloer is zeer vakkundig gelegd. Louw is een echte vakman en neemt de tijd om alles goed erin te leggen.

Goedemiddag Nicole, hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dat vakwerk wordt gewaardeerd. Veel plezier van de vloer. Groet, Team TegelExpert

Prima service en snelle levering

Goed geholpen door de mensen van Tegelexpert, ze waren klantgericht en ze hebben goed werk gedaan om het product zsm geleverd te krijgen.

Hartelijk dank voor uw positieve review, zeker fijn dat we de tegels eerder konden leveren dan verwacht ook gezien het grote aantal vierkante meters. Als alles klaar is ontvangen we graag een foto van het eindresultaat. Groet, Team TegelExpert

Alles is prima verlopen

Alles is naar wens verlopen. Zeer vriendelijke en kundige vakmensen.

Rene en Lione, bedankt voor jullie review en goed om te lezen dat jullie tevreden zijn. Hier doen we iedere dag weer onze stinkende best voor dus het doet ons goed om te lezen dat gewaardeerd wordt. Fijne feestdagen en een gezond 2022. Groet, Team TegelExpert

Super service!

Een hele goede ervaring met de tegelExpert, Afspraken worden nagekomen. Je word netjes behandeld en op de hoogte gehouden van je order. De afgesproken datums voor inmeten, plaatsen vloerverwarming, levering tegels en plaatsen tegels zijn allemaal nagekomen. levering van de tegels was prima verzorgd. Ongetwijfeld zullen alle verkoopmedewerkers/adviseurs van de tegelexpert professionals zijn, maar mijn persoonlijke ervaring met de heer Menke was uitermate goed. Niet zo een gladde verkoopadviseur die alleen maar zijn product en diensten zo snel mogelijk wilt verkopen. Hij dacht goed mee met onze wensen, onze budget en kwam met opties en alternatieve oplossingen waar wij tegen aan liepen. plaatste zichzelf helemaal in de situatie van de klant. kortom mede dankzij deze verkoopadviseur was het een goede relatie tussen verkopende partij en klant. we willen wel een belangrijke tip/advies meegeven aan de tegelzetters en daarmee ook aan de tegelexpert zelf: als de tegels zetters hun werk verrichten dat ze hun gereedschappen etc etc goed en netjes op de vloer leggen en dat ze het gedeelte waar ze deze gereedschappen op neerzetten afplakken zodat de klant gerust is en dat de klant ook ziet dat er goed en zuinig met hun vloer omgegaan word. Ga zo door! zeer tevreden.

Mooie vloer, jammer van de mensen

Afspraken worden niet na gekomen, en als je erover belt wordt je gewoon voor gelogen.Vloer ligt er wel mooi bij

Beste familie de Wit, al even contact gehad naar aanleiding van uw review en inderdaad had de communicatie naar u toe beter gekund tijdens de start van de werkzaamheden. Als team TegelExpert trekken wij ons deze kritiek zeker aan en willen u daarom onze excuses aanbieden. Fijn dat de besproken werkzaamheden wel naar tevredenheid zijn uitgevoerd en dat het resultaat een mooie vloer is geworden. Met vriendelijke groet, namens team TegelExpert Andries Pasterkamp

Snelle en nette reactie n.a.v. mijn offerte aanvraag en prima en snelle service.

Hallo Melanie, hartelijk dank voor je review! Groet Andries Pasterkamp van TegelExpert

Vakkundig advies voor een mooie vloer

Voor een totaal nieuwe vloer heeft de Tegelexpert ons zowel qua advies als qua realisatie heel goed geholpen. In ons monumentale pand ligt nu een fraaie vloer met een mooie houtuitstraling, zeker goed passend in het totale interieur. Met name ook de afwerking is fraai.

Hallo Harry en Helene, hartelijk dank voor jullie mooie review. Er worden ook professionele foto's gemaakt in het nieuwe jaar dus ik ben erg benieuwd naar het eind resultaat met de nieuwe keuken enzovoort. Goed om te lezen dat onze inspanningen worden gewaardeerd. Groet van Andries Pasterkamp namen team Tegelexpert.

Doen moeite voor klant

Prachtige tegels 120x120

Top service!

Zeer klantvriendelijk, behulpzaam en nette prijs! Verder niks aan te merken, alles was goed geregeld tot aan de deur toe!

Top winkel, goede service en denken graag mee

Denken graag mee tijdens de koop. en zijn na de levering goed te benaderen voor vragen. Helpen daarna ook nog graag mee