Goede service.denken met je mee

Goedkoop en goede service.denken met je mee En geven goede tips en informatie.

Vriendelijk geholpen, helaas erg veel gebroken tegels in de doos.

Vriendelijk geholpen, goed advies. Helaas erg veel gebroken tegels nieuw in de doos.

Mooie showroom , duidelijke afspraken en een goed resultaat.

Wij hebben rustig de tijd genomen om een keus te maken ,daarbij het gevoel gehad dat wij voldoende en goed voorgelicht zijn. De gemaakte afspraken zijn nagekomen, en het werk is goed verricht en in een ontspannen en fijne sfeer tot een mooi eindresultaat gekomen .

Scherpe prijs en uitermate klantvriendelijk

De verkoper was heel vriendelijk, meedenkend en totaal niet opdringerig. Deze trend zette door met de levering. De bezorger ging uit zijn weg om alles neer te zetten waar wij dat wilden. De vloer ligt ondertussen en we zijn mega blij met de kwaliteit. Tegelexpert dankjewel!

Kundig, vriendelijk en attent

Wij kregen alle tijd, vriendelijk personeel , kopje koffie en een keurige afhandeling. Wij komen terug!

Goed geholpen!

Super snel geregeld

We hadden extra tegels nodig en ze hadden het mega snel voor ons geregeld en heel aardig.

Topservice vanaf begin tot eind

Goede begeleiding en goed advies. Geen moeite was hen te veel en de prijs viel reuze mee

de verkoop en de service waren top

een deskundige verkoopster met kennis van zaken en inzicht, gaf ons een goed advies, de afhandeling was ook top

Pieter is een topper!

Fijne man, professioneel, meedenkend en vlot! Bedankt!

Goede service in de showroom, uitstekend gelegd. Wij zijn super tevreden!

Fantastische service!!

Onze redders in nood. Kwamen tijdens de verbouwing van onze badkamer 1 vloertegel te kort en ik ben alle bedrijven in Nederland gaan bellen op zoek naar zo’n tegel. Kreeg overal te horen “sorry, levertijd is 4 a 6 weken”. Maar niet bij Tegel Expert in Urk. Ronald benaderde meteen de leverancier en wist toch aan 1 tegel te komen. En dat terwijl we geen bestaande klant van hen zijn en ze geen cent aan deze bemiddeling verdienen. Wat een fantastische service!!

uitstekend

Duidelijke een keurige afhandeling van de opdracht. Snelle reactie op vragen. Duidelijk over de mogelijkheden.

Top service,

goed meedenkend personeel die oplossingen aandraagt. goede kwaliteit onderdelen. groet, Arjan

Perfecte service.

Wij hadden de tegels binnen een week nodig. Tegels op zondag besteld en donderdagochtend netjes geleverd.

Mooie tegels. Netjes geleverd

Goeie kwaliteit tegel. Tegels werden goed verpakt geleverd

wij zijn goed geholpen, ze komen de afspraken na

Denken met ons mee, en komen de afspraken na die wij gemaakt hebben

Prima bedrijf

Het bedrijf en het personeel werkt correct vriendelijk komt de dingen na zo als afgesproken.

Super goed meegedacht en geholpen. Zeer tevreden

Uitstekend!

Ik ben heel erg tevreden over het aankoopproces, de begeleiding en de uitvoering van de werkzaamheden. Kortom een 10 met een griffel voor de Tegelexpert Urk.

Uitgezocht Besteld Betaald Opgehaald Sneller of beter kan het niet

Verkeerde review geplaatst

Terecht gewezen op een verkeerde review door naams verwarring. Verwarring is ontstaan bij de naam TegelExpert (Urk in dit geval) en de-tegelexpert (Zwijndrecht) Excuses hiervoor!

Goedemorgen Wietske, vorige maand hebben wij een review ontvangen van u. Dit is een review met een voldoende maar wij kunnen met de beste wil van de wereld u niet terugvinden in ons klantenbestand en hebben dan ook zwaar het vermoeden dat u zaken heeft gedaan met "de Tegelexpert" uit Zwijndrecht. Wij zijn TegelExpert uit Urk en hebben uw e-mail adres niet in ons systeem staan, wij hebben dit jaar of vorig jaar ook geen klus in Zwijndrecht gedaan, ook de ervaring en situatie die u beschrijft zegt ons team helemaal niets. Het bedrijf De TegelExpert uit Zwijndrecht werkt niet samen met Klantenvertellen en wij wel dus ik vermoed dat daar de vergissing is gemaakt. Ik zou het fijn vinden wanneer wij even contact met elkaar hebben om deze vergissing te herstellen. Andries Pasterkamp van TegelExpert uit Urk 0527-798000

Uitstekend werk afgeleverd

De tegelvloer in de woonkamer/hal is gelegd door ervaren tegelzetters. Wij zijn erg tevreden.

Snel en oplossingsgericht,helemaal mijn stijl.

Meedenken met de klant en afgesproken datum van levering werd ruimschoots gehaald. Ook qua prijs aantrekkelijk om akkoord te geven.

Alles super goed geregeld

Snel antwoord en goede prijzen