Prima vriendelijk en professioneel ontvangen

Onze ervaring is zeer positief te noemen, we hadden het gevoel te maken te hebben met iemand die zijn vak verstaat, de levering van de tegels was supersnel sneller dan ik moest hebben overigens maar desalniettemin een prima service de vloer moet ik nog steeds leggen ik ben nog niet zover in de bouw zo gauw de vloer klaar is zal ik zeker een foto plaatsen met het resultaat

Super service

Ben heel goed geholpen, denken met je mee.

Super service

Na onze vloer op de begane grond zijn we voor de badkamer alweer goed geslaagd bij Tegel expert. Jullie hadden niet wat we zochten maar hebben speciaal voor ons monsters besteld. Het resultaat is prachtig. We zijn er erg blij mee.

Uitstekend geholpen

Het team van Tegelexpert is klantgericht, uiterst vriendelijk en erg flexibel. Tot nu toe drie keer besteld en altijd snel en vakkundig geholpen. Tel daarbij de aantrekkelijke prijsstelling op en je hebt een gouden deal. Wij zijn in elk geval erg blij met onze nieuwe tegels!

Goede service en klantvriendelijk

We zijn heel goed geholpen. Zeer ruim assortiment. Gevonden wat we zochten.

ruime keuze

tegels snel en volgens afspraak geleverd,

prima zaak met een goede service komen afspraken netjes na

Fijne zaak waar ik zeker nog een keer terug kom

Perfecte service, snel, zeer vriendelijk en behulpzaam.

Vanaf het eerste contact t/m de levering en nazorg zeer tevreden over de geleverde kwaliteit en service.

Topservice

Wij zijn enorm tevreden over jullie bedrijf. De communicatie in de winkel verliep soepel en vlot en daarnaast was jullie service uitstekend. Wij zijn ontzettend blij met de gekozen tegel en is zeer netjes gelegd door Johan ''mijn compliment daarvoor''

uitstekende service

Op onze zoektocht om vloertegels kwamen we bij tegelexpert terecht, wat zijn we hier goed geholpen. We kregen goede adviezen en ook de prijs was een aangename verassing. De tegels werden snel geleverd en ook de zakken lijm en het levellingsysteem werden door het bedrijf netjes bij de deur gebracht. We hebben zelf de tegels gelegd en als we tussendoor vragen hadden werden we goed geholpen. Met het levellingsysteem was het leggen van de tegels een fluitje van een cent. De vloer zit er superstrak in, we zijn er enorm blij mee.

tegelexpert doet wat de klant vraagd.

Ik werk regelmatig samen met tegelexpert en dit bevalt mij heel goed. Tegelexpert is een voorbeeldbedrijf. Eerlijk, duidelijk en doet wat ik wens.

Top geregeld allemaal

Super contact en prompte levering!

Flexibel. Goed advies. Gunstig geprijsd.

Nette zaak met veel keuze en goed advies en een eerlijke prijs.

Geheel conform afspraak voor een scherpe prijs

Ik heb vorig jaar een partij besteld. bij bezorging was er wat schade maar dat is snel opgelost. Daarnaast een nabestelling gedaan ruim 8 maanden later en ook dat is geheel conform afspraak geleverd en voor een scherpe prijs. Top

Klantvriendelijk, goed advies, nemen de tijd voor je.

Heel prettig geholpen, bijzonder assortiment tegels die je niet in elke winkel aantreft.

Klantvriendelijk, correct personeel. Grote keus aan tegels.

Het personeel liet ons zelf de keuze maken voor de tegels die we jn gedachte hadden. Maar gaf ook tips en andere keuzemogelijkheden. We kregen ruim de tijd en werden niet gedwongen snel een keuze te maken. Plezierig personeel in de omgang. De tegels moeten nog geplaatst worden, maar jullie krijgen een foto als het klaar is.

Ceramische tegels heel goed gelegd

De ceramische tegel (180 cm) zijn heel goed gelegd. Duurde langer dan verwacht maar het resultaat is er dan ook naar. Meerdere complimenten van onze buren. Een minpuntje was dat de voeg tussen vloer en plint werd niet gekit (standaard bij Tegelexpert) hoewel ik van buren hoor dat hun tegelzetter dit wel zelf deed.

Wij zijn heel blij met de nieuwe tegelvloer.

De tegels zijn keurig op tijd gebracht en heel netjes gelegd.

Goede tegelzaak!

Prima ervaring met Tegelexpert. Goede service en een groot aanbod, ook in het exclusieve segment. In de showroom in Urk fijn ontvangen/geholpen door Andries. In de offerte volgde direct een eerlijke prijs. De levering van de tegels was op de afgesproken tijd. De tegels waren degelijk verpakt in stevige kratten en netjes gelost met een Kooi-aap. Ondanks dat het bijzonder lange en zéér dunne tegels waren, is er geen enkele tegel beschadigd. Ik zou Tegelexpert zeker aanbevelen aan anderen.

Heel fijn. Goed geregeld en uiters professioneel.

Zie boven

Goed geholpen, flexibel met de levering

In de winkel werd er de tijd voor genomen tot 2x toe. Omdat onze aannemer later begon moest de levering een paar keer worden uitgesteld. Geen probleem, ze hebben nog zelf opgeslagen totdat we ze konden gebruiken.

Goed eerlijk advies

prima service, vakwerk geleverd en keurige prijs

Na een wat moeizame start in de zoektocht naar een vloertegel, passend bij een reeds liggende tegel van bijna 20 jaar oud, toch een zeer goed lijkend exemplaar gevonden dankzij de prima service van TegelExpert. Keurig geïnformeerd over levering en plaatsing, zeer tevreden met het resultaat.

Zoals het hoort

Begrijpen wat je wil. Flexibel in de planning. Werkzaamheden door echte vaklui verricht. Net werk geleverd conform afspraken gemaakt.

Verkoop goed, nakomen afspraken minder goed, geen nazorg helaas.

Verkoop en showroom: goed geholpen. Aflevering tegels: behoorlijk problematisch. Ondanks vele verzoeken vooraf om dit niet te doen zijn de tegels onverzekerd op openbare weg afgeleverd. Nakomen planning leggen vloer: drama, tegelzetters zijn meerdere malen niet of laat op komen draven wegens andere, blijkbaar meer winstgevende, klussen. Gevolg: plaatsing keuken in gevaar. nazorg na oplevering vloer: niet gebeurd, men is gewoon vertrokken, nooit meer contact opgenomen door Tegelexpert of check geweest. Totaal verkeerde opstook protocol verstrekt helaas door Tegelexpert. Uiteindelijke resultaat: gelukkig toch wel uiteindelijk een mooie vloer, maar helaas zeker niet perfect glad gelegd en ook van het gevraagde wildverband is weinig terechtgekomen. Al met al moet het nakomen van afspraken en communicatie echt veel beter worden. Toch durf ik het aan dit bedrijf aan te bevelen.