Super fijn bedrijf en goeie communicatie

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met tegelexpert. Er was iets mis gegaan, maar ze hebben dit naar alle tevredenheid direct opgepakt en opgelost. Mooie spullen en vakmensen aan het werk. Wij zijn zeer tevreden!!

Supertegels, goed gelegd!

Vakmensen

Super tevreden met TegelExpert

Vanaf het moment dat wij de showroom van TegelExpert.nl binnen stapten hadden wij het gevoel met een professioneel bedrijf van doen te hebben. Steeds netjes geïnformeerd over de status van onze opdracht. Op lokatie de m3 nagemeten en bij levering van de tegels op voorhand gebeld door de chauffeur over het tijdstip van leveren. Ook de partners van TegelExpert.nl voor de vloerverwarming (Vloerverwarming Nederland) en de tegelzetter (Jerry Tegelwerken) hebben uitstekend werk geleverd. Wij zijn dus een zeer tevreden klant !

Goed bedrijf

Een heel fijn bedrijf om mee te werken. Denken met je mee, prima service, goede prijs kwaliteit verhouding. Levering zoals afgesproken.

Vriendelijk bekwaam en binnen 2 weken tegels thuis bezord

Fantastisch dat het zo snel gerealiseerd is

Nadat we goed geholpen zijn met een duidelijk advies is de vloer ook super goed gelegd. Wij zijn zeer tevreden over het verloop en geven TegelExpert zeker een 10. Doordat de lijm die gebruikt werd de vloer na een paar dagen gelegd kon worden, op de cementdekvloer waren we sneller klaar dan we gedacht hadden. Andere bedrijven konden pas in September de vloer leggen. Echt een compliment voor TegelExpert.

Super goede behandeling klant

Ben zeer tevreden over de manier van handelen van verkopers. Erg betrouwbare mensen komen hun afspraken na. Super

zeer goed

Super blij met onze nieuwe vloer, keurig gelegd en een vriendelijke tegelzetter.

Goede correcte service!

We hebben een prachtige vloer die zeer vakkundig gelegd is! Prima ervaring met dit bedrijf, ik beveel ze aan bij vrienden en familie👍🏻

Super geregeld en top kwaliteit tegels

ze denken goed met je mee en doen wat ze beloven

Erg fijne wibkel

Zeer deskundig en uiterst behulpzaam en vriendelijk geholpen. Goede offerte en keurige levering van onze tegels.

Goede kwaliteit geleverd.

Prima werk heel blij mee. Planning ging een beetje lastig maar uiteindelijk allemaal goed gekomen.

Goede service en kwalitatief uitstekend

Wij hebben een mooie keramische vloer gekocht bij Tegelexpert, is zeer vakkundig gelegd. Ook hadden we vloerverwarming via de Tegelexpert laten aanleggen, dat werd door een extern bedrijf geregeld, echter zit ik daarvan nog op uitleg en/of een gebruikers handleiding te wachten. Met vriendelijke groet, Fam. Kemper (Dronten)

verkoop traject prima, uitvoering erg teleurstellend

Het begin traject hebben we als zeer positief ervaren (hulde). De uitvoering als dramatisch met verborgen kosten en op onderdelen enigszins teleurstellend resultaat

Goed en netjes tegelwerk. Aan het eind een beetje afgeraffeld.

Aanvankelijk leek de planning op het laatste moment gewijzigd te moeten worden, maar de tegelzetter heeft alles op alles gezet om de planning wel waar te maken, waardering daarvoor. Op de eerste dag was men alleen van 7.30 tot ca. 11 uur aanwezig. De tweede dag was men rond 14.00 uur weg. De laatste dag vlak voor hemelvaart liep het klem. Een deel werd gevoegd toen de tegels net gelegd waren. ook de nauwkeurigheid laat wat te wensen over. Het afkitten van de tegels bij de getegelde muur (bijkeuken) kon niet gedaan worden en heb ik zelf moeten doen. Dat viel mij niet mee, gezien mijn gebrek aan ervaring met kitten.

De tegels in de woonkamer zitten er heel mooi in!

Wij hebben onze woonkamer met keramische parket en vloerverwarming gelegd door de tegel expert. De tegels zijn 180 bij 30 cm en zitten er super strak in. Ervaring hebben ze zeker. Ze denken echt met je mee wat het beste voor je is. Het is alleen geen 10, dit vanwege de communicatie. Grotendeels is dit wel goed alleen ka iets beter.

Prima zaak. Duidelijke afspraken.

Goed geholpen met juiste advies. Proffesioneel personeel, tegelzetter met zeer veel ervaring!! Ontzettend tevreden met resultaat.

Prima service, afspraken worden nagekomen, vriendelijk en kundig personeel.

Mooie overzichtelijke showroom met veel keus. Alles is geleverd volgens afspraak.

Prettig en persoonlijk contact en alle afspraken worden nagekomen.

Op advies van ABC Arkenbouw kwamen we bij TegelExpert terecht. Daar werden we vriendelijk en vakkundig geholpen.

Duidelijke communicatie en goede service. Doen wat ze zeggen!

Duidelijke communicatie en goede service. Doen wat ze zeggen! En voor een concurerende prijs. Ook bij tegenvallers blijven ze meedenken.

Goede service en denken mee! Fijn bedrijf.

Goede service en denken mee!

Doen wat ze beloven service, kwaliteit en snelheid komen afspraken na!

Zeer bekwame en vriendelijke mensen die zich inleven in de klant en daar ook naar handelen. De communicatie is super kunnen veel bedrijven wat van leren!

• Prijs / kwaliteit
  • Snelheid / levertijd
  • Ervaring met: Vloertegels

Zeer zeer tevreden en zeer vakkundig dat verdiend een dikke 10 dank je wel voor de goede service een aanrader om daar de tegels te kopen groetjes Theo
  • Prijs / kwaliteit
  • Snelheid / levertijd
  • Ervaring met: Wandtegels

Zeer fijn personeel. Niets is te veel voor deze beste mensen. Andries heeft ons keer op keer met geduld en een lach geholpen. Ze hebben hier een ruime keuze aan tegels en helpen klanten graag bij het maken van een keuze die bij de klant past. Klasse !
  • Collectie
  • Prijs / kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid / levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Vloertegels