Tot nu toe ging alles soepel en zijn jullie snel met reageren. Ga zo door!
  • Duurzaamheid

Het doet ons goed om te horen dat u tevreden bent met SamSam! We willen ons graag onderscheiden door snel te reageren en afspraken na te komen. Fijn om te horen dat dit u opvalt!

Te kort voor beoordeling
  • Eenvoudig overstappen
  • Hoe leuk vindt u SamSam? N.v.t.
  • Duurzaamheid N.v.t.

Ook al bent u nog maar kort klant van SamSam; fijn dat u zo'n positieve ervaring heeft. Wat ons betreft bezorgen we u blijvend een positieve ervaring!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

snel en duidelijk geregeld
  • Duurzaamheid

Fijn om te horen dat u zo'n positieve ervaring heeft; wat ons betreft zetten we dit in de toekomst zeker voort!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het overstappen en de intenties van Samsam zijn goed maar de klantenservice is onder de maat. Betalingsmogelijkheden zijn stug, er wordt niet goed overlegd, gecommuniceerd en afgestemd; reacties zijn algemeen en defensief en dat is toch erg jammer van deze club.
  • Duurzaamheid

Fijn dat we elkaar inmiddels gesproken hebben en tot een goede oplossing zijn gekomen! We gaan er alles aan doen om een situatie zoals de uwe in de toekomst te voorkomen en u weet dat u altijd contact met mij kunt opnemen bij onduidelijkheden. Hartelijke groet, Jan David.

Heel tof dat ik via SamSam een deel van hun winst op mijn energie kosten kan schenken als gift aan zulke mooie goede doelen. echt super idee!
  • Duurzaamheid

Bedankt voor uw enthousiaste reactie en gaaf om te horen dat u net als wij energie krijgt van onze hartverwarmende energie waarmee we investeren in een duurzame toekomst wereldwijd!

Ervaring tot nu toe is goed met Samsam. Goed dat je later nog gebeld wordt om te checken hoe de overstap is gegaan. Bij vragen zijn ze altijd bereid om te helpen en bellen ook terug als dit wordt gezegd.
  • Duurzaamheid

Bedankt voor uw positieve reactie. Mooi om te lezen dat het persoonlijk contact zo gewaardeerd wordt, want dit hebben we zeker hoog in het vaandel staan! Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, doe dan gerust een belletje! ;-)

wij zijn nog maar een paarweken bij samsam
  • Duurzaamheid

Bedankt voor uw reactie en goed om te lezen dat u na een paar weken al zo positief bent over SamSam. We gaan er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw ervaring zo blijft!

Alles gaat vanzelf.
  • Duurzaamheid

Wat fijn om te horen dat u het overstappen zo ervaren heeft, want dat is zeker wat we willen: u alles uit handen nemen!

Leuke contacten adequate en mooie doelen
  • Duurzaamheid

Wauw, een 10; bedankt! We gaan er alles aan doen om onze dienstverlening en klantcontact op deze wijze voort te zetten en we zijn blij dat u voor SamSam heeft gekozen en samen met ons investeert in een duurzame toekomst wereldwijd!

Eenvoudige overstap
  • Duurzaamheid

Bedankt voor uw positieve review en we zijn blij te lezen dat onze overstapservice een eenvoudig overstap écht mogelijk maakt!

Prettige telefoongesprekken gehad. Ik vind het fijn om ook nog een goed christelijk doel te steunen. Ik heb begrepen dat de groene stroom helemaal uit ons eigen land komt.
  • Duurzaamheid

Bedankt voor uw positieve reactie en wij halen ook zeker voldoening uit de prettige telefoongesprekken en het feit dat we mét elkaar investeren in een betere toekomst wereldwijd. Wat betreft de groene stroom: deze komt inderdaad helemaal uit ons eigen land komt, want we willen niets te maken hebben met sjoemelstroom!

Wat geweldig de nieuwe website. En de projecten die jullie steunen. We zijn blij dat we overgestapt zijn, dit hadden we veel eerder moeten doen.
  • Duurzaamheid

Bedankt voor jullie enthousiaste reactie en complimenten; hier krijgen we hartverwarmende energie van! We zijn blij met klanten als jullie; sámen maken we de wereld een stukje mooier!

zakelijk en omslagtig om een formulier in te vullen.
  • Duurzaamheid

Bedankt voor uw reactie; we zullen nog eens naar ons formulier kijken. Verder zijn we blij dat u tevreden bent over onze dienstverlening en dat we samen met u aan een duurzame toekomst wereldwijd kunnen bouwen!

ik voel me er goed bij
  • Duurzaamheid

Bedankt voor uw positieve reactie waarin u aangeeft een goed gevoel bij uw energie te hebben. Het is ook zeker mooi dat we samen aan een schone toekomst wereldwijd kunnen werken!

Snelle levering en duidelijke uitleg.
  • Sociaal
  • Eenvoudig overstappen N.v.t.
  • Duurzaamheid

Bedankt voor uw positieve review; dat geeft ons weer energie om nog meer klanten te laten kiezen voor de energie van SamSam!

Iets duurder, maar wel duurzaam en verantwoord!
  • Duurzaamheid

Bedankt voor uw positieve review en fijn dat u het de investering waard vindt. Er is natuurlijk ook niets mooier dan met elkaar impact te kunnen maken op de wereld om ons heen!

Ben heel positief over Samsam, klantvriendelijk, goed bereikbaar bij vragen, duidelijk...
  • Duurzaamheid

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Hier krijgen wij energie van:-)

Ik vind het een prachtige manier, om zowel goede doelen te steunen en duurzaam bezig te zijn
  • Duurzaamheid

Bedankt voor uw hartverwarmende recensie!

Fijne benadering, goede en snelle dienstverlening en heel fijn om zo doelen te steunen.
  • Duurzaamheid

Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie!

Tot nu toe geen opmerkingen!
  • Duurzaamheid

Ik heb me net aangemeld en het overstappen vindt de volgende maand plaats. Ik heb nog geen mening overviel eerste drie vragen.
  • Sociaal N.v.t.
  • Eenvoudig overstappen N.v.t.
  • Duurzaamheid

Goed en vriendelijk contact. Wel komt de enquete te vroeg. De daadwerkelijk overstap moet nog plaatsvinden.
  • Duurzaamheid

Bedankt voor uw positieve reactie en voor uw tip. Wij zullen hier voortaan rekening mee proberen te houden! Hartelijke groet, Maria van SamSam

Jullie zijn mijn nieuwe favoriet voor energie en wie weet in de toekomst voor meer algemene voorzieningen? Ik heb zelden een vriendelijkere, hartelijkere bejegening gehad als via SamSam, moge de Heer jullie initiatieven zegenen. Het feit dat ik een briefkaart met een persoonlijke boodschap meegestuurd kreeg, deed mijn hart smelten! In één woord: WOW! Veel liefs van jullie nieuwe klant, Johan!
  • Duurzaamheid

Hartelijk bedankt voor uw positieve reactie! Een mooier compliment kunnen we niet wensen:-)

SamSam is een eerlijke en betrouwbare energiemaatschappij. Het overstappen ging extreem soepel. Nooit eerder besefte ik dat het zo makkelijk geregeld kon worden. Ook mooi meegenomen dat ik nu Mercy Ships extra kan steunen, terwijl ik nu nog minder betaal.
  • Duurzaamheid

Bij grote bedrijven kan je snel een gevoel van achterdocht krijgen en kan het aanvoelen alsof je maar een 'nummer' bent. Zeker als je slechte ervaringen in het verleden hebt gehad, zal dit gevoel verstrekt worden. Een van de redenen is hiervoor zijn de motieven van het bedrijf. Uiteindelijk draait het voor de meeste bedrijven om veel klanten en winst. SamSam is in dit alles tot nu toe anders geweest in ons persoonlijk contact. Je voelt je geen 'nummer' en begrip wordt getoond voor jouw kant van het verhaal. Samen met het feit dat het uitkomt voor de Christelijke identiteit (hoewel het Evangelie mag nog wel meer naar de voorgrond geschoven mag worden ;) ) en doelbewust goede doelen ondersteunt, is het tot nu toe een energie leverancier die ik nog niet eerder ben tegengekomen en zeker een ieder zou aanraden!

Over SamSam Energie

Hallo! Wij zijn SamSam. Het energiebedrijf dat samen met jou meehelpt om ook de volgende generatie een leefbaar klimaat te bieden. Wij leveren 100% groene energie. Energie die opgewekt is door schone bronnen, zoals zon, wind en biomassa. Daarnaast willen we door onze manier van ondernemen bijdragen aan een betere wereld voor iedereen. We kiezen bewust voor een duurzame lifestyle, investeren in verschillende ontwikkelingsprojecten in binnen- en buitenland, en zorgen dat elke beslissing die wij maken, voordelen oplevert voor alle betrokkenen; de klant, partners, maar ook het milieu en de wereld om ons heen.