Fijn en positief gesprek!

Prettig in de omgang, informatief en goede beantwoording van mijn vragen. Ook blij om te horen dat mijn tarieven goedkoper worden en dat hiervoor apart gebeld wordt

Beste Theodor, Goed om te horen dat u onze communicatie en dienstverlening positief ervaart! Daar worden wij dan weer blij van 😉 Bij verdere vragen en opmerkingen, staan wij graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Martijn

Uitstekend !

Op 15 mei 2020 overgestapt. Telefonisch zeer zorgvuldig geholpen. Wij wilden graag ook goede doelen steunen, zoals Dorkas. Tot onze verbazing zijn we ook nog eens 10% voordeliger uit dan bij de vorige leverancier, waar we bijna 12 jaar klant waren.

Beste Ardi, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de dienstverlening en onze ondersteuning van goede doelen en projecten! Daar gaan wij voor bij samsam: positieve energie 😉. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, staan wij u uiteraard weer graag te woord. Met vriendelijke groet, Martijn

Persoonlijk en betrokken

Overstappen werd tot in de puntjes geregeld. Zelfs de overstap boete werd betaald. Mooi aan Samsam vind ik de maatschappelijke factoren van de organisatie. Het directe en persoonlijke contact is ook erg fijn.

Beste Willem, Hartelijk dank voor deze positieve reactie! Fijn om te horen dat u onze maatschappelijke doelstelling waardeert en tevreden bent over onze dienstverlening. Als u eventueel nog vragen of opmerkingen heeft, kunt u ons altijd bereiken. Met vriendelijke groet, Martijn

Goed te woord gestaan, uitstekend geholpen, goede nazorg.

Niet van toepassing.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze communicatie. Als er eventuele vragen zijn staan wij u graag te woord. Bedankt voor uw positieve reactie!

Klantvriendelijk en overzichtelijk in verbruik

Ik ben zeer tevreden over SamSam... vind de maandelijkse overzichten fijn en de momenten dat ik met de klantenservice contact heb gezocht, kreeg ik echt heel snel antwoord.

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Fijn dat u snel geholpen bent. We proberen onze reactietijd zo kort mogelijk te houden. We helpen u in de toekomst graag verder.

Top service!

SamSam heeft een zeer goede service, ze reageren snel en helpen vriendelijk. Zeker niet te vergelijken met mijn vorige energieleverancier. En dat ik nu een stukje kan bijdragen aan een duurzamere toekomst is een goed gevoel!

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent en onze missie deelt. Het geeft zeker een goed gevoel om samen voor een duurzame toekomst te gaan!

Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel.

Duidelijke communicatie en vriendelijk personeel.

Heel erg bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. We zijn blij dat u zo tevreden bent over onze communicatie en over ons personeel. Nogmaals, welkom bij SamSam!

vriendelijke mensen

Nadat ik besloot over te stappen naar SamSam kreeg ik na wat berekeningen mijn termijnbedrag te horen. Deze was lager dan ik gewend was en we hebben het wat verhoogd maar nog was het minder dan ik altijd betaalde. Dit bedrag zou ruim voldoende zijn. Maar de eindrekening viel tegen en ik was het daar niet mee eens. Uiteindelijk ben ik gaan mailen omdat ik boos was. Toen is er persoonlijk contact met mij gezocht door de directie en deze heeft na mijn verhaal alles uitgezocht en we zijn samen tot een goed eindresultaat gekomen. Ik ben nu een tevreden klant. Ja mijn termijnbedrag moest wel wat omhoog want door de stijgende kosten die iedereen heeft was dat uiteindelijk te weinig. Binnenkort krijg ik een slimme meter zodat ik zelf mijn verbruik in de gaten kan houden. Ik dank de directie van SamSam dat ze contact hebben gezocht om een oplossing te vinden en dat is goed geweest. Dus ja mijn ervaring was even lastig maar nu alles is opgelost ga ik ervoor.

Dag mevrouw Hulleman, Wat fijn dat we samen tot een oplossing zijn gekomen! Ik dank u voor uw vertrouwen in SamSam en als er nog vragen zijn dan sta ik u graag persoonlijk te woord. Hartelijke groet, Jan David

Vol lof!

We hebben een offerte aangevraagd, binnen 5 minuten werden wij gebeld door een vriendelijke mevrouw! Wat een top service! Uitstekend en duidelijk. Alles wordt geregeld, wij hoeven zelf niets te doen. Bedankt SamSam!

Wat fijn om te lezen dat u zo’n postieve ervaring heeft gehad in het contact met mij. Hier krijg ik hartverwarmende energie van! Nogmaals hartelijk welkom. Groetjes, Benanda

Super goed service , snelle levering mogelijk , klantgericht te werk , fijn om op de site van SamSam te zien wat er gebeurt in andere landen .

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen hier zeker mee door te gaan!

zeer goed netjes geholpen tot nu toe ben pas naar jullie overgestapt

Bedankt voor uw positieve review! En fijn dat u tot nu toe al een goede ervaring heeft met SamSam.

Samsam vind ik een geweldig initiatief

Prima in alles en fijn dat er ook goede doelen gesteund worden

Bedankt voor uw reactie en leuk om te horen dat u net als wij energie krijgt van het steunen van goede doelen.

daadkrachtig, vriendelijk

Ik vriendelijk te woord gestaan de aanvraag van het contract. Daarna is blijkbaar achter de schermen alles geregeld, want ik heb geen vragen of formulieren hoeven in te vullen. Ik ben blij de afwikkeling door SamSam

Wat fijn om te horen dat u zo’n positieve ervaring heeft gehad in het contact met SamSam, dat is geheel wederzijds! Erg leuk dat ook u wilt bijdragen aan onze missie en visie, en nogmaals; Welkom bij SamSam!

lief en vriendelijk....

plus dat het contact op de juiste manier zakelijk was. waar ik een goed gevoel bij kreeg,,,,,, wel een verschil of het een christelijke Energiemij is of niet....

Wat leuk om te lezen dat u ons contact als positief heeft ervaren, daar krijgen wij weer nieuwe hartverwarmende energie van. Normaals welkom bij SamSam!

Eerlijk bedrijf.

Je wordt vriendelijk en eerlijk behandeld. Contact leggen gaat gemakkelijk. Misschien niet de goedkoopste maar wel eerlijke energie. De winst wordt gedeeld met goede doelen.

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! En wat een fijne gedachte om te horen dat u net zoals SamSam zoveel geeft om onze goede doelen.

Goede service. Goed prijs.

Goede service. Goed prijs.

Bedankt voor uw positieve review; dat geeft ons weer energie om nog meer klanten te laten kiezen voor de energie van SamSam!

Nog kort klant, maar de snelle en vriendelijke service is nu al duidelijk! Erg fijn!

• Duurzaamheid

Wat fijn om te horen! Hartelijk bedankt voor uw positieve waardering!

Ik begin net met SamSam. Dus ik weet nog niet alles. Overduurzaamheid bv.

• Duurzaamheid N.v.t.

Ook al bent u nog maar kort klant van SamSam; fijn dat u ons al zo goed beoordeeld. Leuk dat u meer over ons wilt weten! Ik heb u een mailtje gestuurd:-) Hartelijke groet, Maria

Alles verloopt goed, vriendelijk aan de telefoon, behulpzaam

• Duurzaamheid

Ik ben positief verrast over jullie energieprijzen - een stuk goedkoper dan mijn huidige leverancier Nuon. Jullie hebben een oprecht bedrijf met een mooie missie waar ik volkomen achter sta. Ga zo door!

• Duurzaamheid

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Wat fijn dat u volledig achter onze missie staat. En dat u er ook financieel op vooruit gaat.. dat is pas echt Sam-Sam:-)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Uiterst onprettige ervaring met dit bedrijf, het idee klinkt leuk maar de rekening komt later. Bedenk je 2 keer voor je met deze energie leverancier in zee gaat.

• Duurzaamheid

Beste Sebastiaan, fijn om u zojuist gesproken te hebben. Het spijt ons dat de communicatie van SamSam niet geheel naar tevredenheid is verlopen! Zoals beloofd gaan wij de formulering van onze verbruiksoverzichten aanpassen. Ik ben het met u eens dat dit duidelijker verwoord kan worden. Zodra wij de aanpassing hebben doorgevoerd breng ik u persoonlijk op de hoogte. Mocht ik u verder nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag. Hartelijke groet, Benanda (085-7608833 of benanda@wijsamsam.nl)

Medewerkers van Sam Sam zijn erg klantvriendelijk en makkelijk telefonisch te bereiken. De persoonlijke belangstelling waardeer ik zeer!

• Duurzaamheid

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Hier krijgen wij energie van:-)

Overstappen was eenvoudig, en ze zijn heel sociaal en duurzaam.

• Duurzaamheid

Wat fijn om te horen dat u ons sociaal en duurzaam noemt. Onze meest belangrijke drijfveer is dat we samen met onze klanten de wereld een klein stukje mooier maken, dus daarom waarderen we uw review des te meer!

Overgestapt naar u met ingang van 05 01 2019, de communicatie over en weer is zeer prettig verlopen, verkooptechnisch zijn jullie erg goed bezig, niet hinderlijk, wordt veel na gebeld, ook niet hinderlijk, verder hoop ik dat het zo blijft zoals de eerste ervaringen met jullie zijn.

• Duurzaamheid

Bedankt voor uw positieve reactie:-) We gaan hier zeker mee door!

alles is netjes afgehandeld en ik ben bij vragen netjes te woord gestaan

• Duurzaamheid

Fijn om te lezen dat u een goede ervaring hebt gehad, want een persoonlijke klantenservice is zeker belangrijk voor ons. Doe dus gerust weer een belletje bij eventuele vragen!

Over SamSam Energie

Hallo! Wij zijn SamSam. Het energiebedrijf dat samen met jou meehelpt om ook de volgende generatie een leefbaar klimaat te bieden. Wij leveren 100% groene energie. Energie die opgewekt is door schone bronnen, zoals zon, wind en biomassa. Daarnaast willen we door onze manier van ondernemen bijdragen aan een betere wereld voor iedereen. We kiezen bewust voor een duurzame lifestyle, investeren in verschillende ontwikkelingsprojecten in binnen- en buitenland, en zorgen dat elke beslissing die wij maken, voordelen oplevert voor alle betrokkenen; de klant, partners, maar ook het milieu en de wereld om ons heen.