Niet zoals afgesproken!

Het begin leek te mooi om waar te zijn maar was ik maar nooit overgestapt. Niks is volgens afspraak gelopen en nu zit ik met een mega eindafrekening die ik nog nooit heb meegemaakt. Veel gebeld voor de overstap of het maandbedrag met welke ik zou starten wel goed was. Ik heb het zelf nog verhoogd. Na 3 maanden kreeg ik bericht dat ik 40 euro pm meer moest betalen want de prijzen waren omhoog gegaan. Dat had ik geweigerd omdat dat bij de vorige provider niet eens in de buurt kwam en ook niet de afspraak was en zou ik veel duurder uit zijn dan normaal. 3 Maanden daarvoor was al bekend dat de prijzen omhoog waren gegaan maar de klantenservice beweerde dat het ruim voldoende was. Volgens mij ben ik een contract voor een jaar aangegaan omdat ik altijd eerst wil kijken of het bevalt. Op mijn contract staat een einddatum wat 3 jaar is. Dit is mijn eigen schuld om het niet goed nagekeken te hebben. Bedenk heel goed en lees alle documenten die je per mail krijgt ook heel goed voor je denkt over te stappen. Het zijn er heel veel. Helaas voor mij zit ik nu met de hoge extra lasten terwijl het juist de bedoeling was om beter rond te kunnen komen. Ik had graag iets positiefs willen schrijven omdat er goede doelen gesteund worden maar niet via mijn portemonnee. Ik ben mijn baan kwijt en kan nu een regeling treffen om terug te betalen.. Nog minder om rond te komen. Fijn te lezen dat bijna iedereen positief is maar ik niet. Ik was liever positief geweest. Dus ja ervaring met samsam. Dit is mijn ervaring helaas. Inmiddels is alles goed en naar tevredenheid opgelost. Samsam is tegemoet gekomen en het was een vervelende situatie maar dat vond Samsam zelf ook. Ik ben zeer tevreden met het gesprek wat ik heb gehad en bij deze is alles goed opgelost. Complimenten voor Samsam en ik wens jullie veel succes met alles. Inmiddels weer een tevreden klant!

Vol lof!

We hebben een offerte aangevraagd, binnen 5 minuten werden wij gebeld door een vriendelijke mevrouw! Wat een top service! Uitstekend en duidelijk. Alles wordt geregeld, wij hoeven zelf niets te doen. Bedankt SamSam!

Wat fijn om te lezen dat u zo’n postieve ervaring heeft gehad in het contact met mij. Hier krijg ik hartverwarmende energie van! Nogmaals hartelijk welkom. Groetjes, Benanda

Super goed service , snelle levering mogelijk , klantgericht te werk , fijn om op de site van SamSam te zien wat er gebeurt in andere landen .

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. We hopen hier zeker mee door te gaan!

zeer goed netjes geholpen tot nu toe ben pas naar jullie overgestapt

Bedankt voor uw positieve review! En fijn dat u tot nu toe al een goede ervaring heeft met SamSam.

Samsam vind ik een geweldig initiatief

Prima in alles en fijn dat er ook goede doelen gesteund worden

Bedankt voor uw reactie en leuk om te horen dat u net als wij energie krijgt van het steunen van goede doelen.

daadkrachtig, vriendelijk

Ik vriendelijk te woord gestaan de aanvraag van het contract. Daarna is blijkbaar achter de schermen alles geregeld, want ik heb geen vragen of formulieren hoeven in te vullen. Ik ben blij de afwikkeling door SamSam

Wat fijn om te horen dat u zo’n positieve ervaring heeft gehad in het contact met SamSam, dat is geheel wederzijds! Erg leuk dat ook u wilt bijdragen aan onze missie en visie, en nogmaals; Welkom bij SamSam!

lief en vriendelijk....

plus dat het contact op de juiste manier zakelijk was. waar ik een goed gevoel bij kreeg,,,,,, wel een verschil of het een christelijke Energiemij is of niet....

Wat leuk om te lezen dat u ons contact als positief heeft ervaren, daar krijgen wij weer nieuwe hartverwarmende energie van. Normaals welkom bij SamSam!

Eerlijk bedrijf.

Je wordt vriendelijk en eerlijk behandeld. Contact leggen gaat gemakkelijk. Misschien niet de goedkoopste maar wel eerlijke energie. De winst wordt gedeeld met goede doelen.

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! En wat een fijne gedachte om te horen dat u net zoals SamSam zoveel geeft om onze goede doelen.

Goede service. Goed prijs.

Goede service. Goed prijs.

Bedankt voor uw positieve review; dat geeft ons weer energie om nog meer klanten te laten kiezen voor de energie van SamSam!

Nog kort klant, maar de snelle en vriendelijke service is nu al duidelijk! Erg fijn!

• Duurzaamheid

Wat fijn om te horen! Hartelijk bedankt voor uw positieve waardering!

Ik begin net met SamSam. Dus ik weet nog niet alles. Overduurzaamheid bv.

• Duurzaamheid N.v.t.

Ook al bent u nog maar kort klant van SamSam; fijn dat u ons al zo goed beoordeeld. Leuk dat u meer over ons wilt weten! Ik heb u een mailtje gestuurd:-) Hartelijke groet, Maria

Alles verloopt goed, vriendelijk aan de telefoon, behulpzaam

• Duurzaamheid

Ik ben positief verrast over jullie energieprijzen - een stuk goedkoper dan mijn huidige leverancier Nuon. Jullie hebben een oprecht bedrijf met een mooie missie waar ik volkomen achter sta. Ga zo door!

• Duurzaamheid

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Wat fijn dat u volledig achter onze missie staat. En dat u er ook financieel op vooruit gaat.. dat is pas echt Sam-Sam:-)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Uiterst onprettige ervaring met dit bedrijf, het idee klinkt leuk maar de rekening komt later. Bedenk je 2 keer voor je met deze energie leverancier in zee gaat.

• Duurzaamheid

Beste Sebastiaan, fijn om u zojuist gesproken te hebben. Het spijt ons dat de communicatie van SamSam niet geheel naar tevredenheid is verlopen! Zoals beloofd gaan wij de formulering van onze verbruiksoverzichten aanpassen. Ik ben het met u eens dat dit duidelijker verwoord kan worden. Zodra wij de aanpassing hebben doorgevoerd breng ik u persoonlijk op de hoogte. Mocht ik u verder nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag. Hartelijke groet, Benanda (085-7608833 of benanda@wijsamsam.nl)

Medewerkers van Sam Sam zijn erg klantvriendelijk en makkelijk telefonisch te bereiken. De persoonlijke belangstelling waardeer ik zeer!

• Duurzaamheid

Hartelijk bedankt voor uw positieve review! Hier krijgen wij energie van:-)

Overstappen was eenvoudig, en ze zijn heel sociaal en duurzaam.

• Duurzaamheid

Wat fijn om te horen dat u ons sociaal en duurzaam noemt. Onze meest belangrijke drijfveer is dat we samen met onze klanten de wereld een klein stukje mooier maken, dus daarom waarderen we uw review des te meer!

Overgestapt naar u met ingang van 05 01 2019, de communicatie over en weer is zeer prettig verlopen, verkooptechnisch zijn jullie erg goed bezig, niet hinderlijk, wordt veel na gebeld, ook niet hinderlijk, verder hoop ik dat het zo blijft zoals de eerste ervaringen met jullie zijn.

• Duurzaamheid

Bedankt voor uw positieve reactie:-) We gaan hier zeker mee door!

alles is netjes afgehandeld en ik ben bij vragen netjes te woord gestaan

• Duurzaamheid

Fijn om te lezen dat u een goede ervaring hebt gehad, want een persoonlijke klantenservice is zeker belangrijk voor ons. Doe dus gerust weer een belletje bij eventuele vragen!

Dat Sam Sam Gezegend wordt, en de doelen achter de schermen. En met elkaar een betere wereld maken.

• Duurzaamheid

Bedankt voor jullie mooie woorden. We zijn blij dat we met elkaar de wereld een stukje beter kunnen maken en we hopen dit in de toekomst zeker voort te kunnen zetten!

Het feit dat we een goed doel kunnen steunen i.c.m. onze energierekening is gewoon top.

• Duurzaamheid

Leuk om te horen dat u zo enthousiast bent over SamSam en onze investering in projecten van goede doelen. Hier halen wij zelf ook zeker voldoening uit en we zijn blij dat we met elkaar de wereld een stukje beter kunnen maken.

Wij zijn nog maar net overgestapt dus ik kan nog moeilijk een beoordeling geven. De overstap was erg prettig.

• Duurzaamheid

Ook al is het misschien nog maar kort; fijn dat u tot nu toe al een goede ervaring hebt met SamSam. We hopen dit in de toekomst zeker voort te zetten!

Overstap ging soepel, kreeg al spoedig een leuk blad in de bus met allerlei verhalen en tips. Werd netjes teruggebeld over nog wat openstaande dingetjes die ik zelf nog moest controleren. Account voor online portal kwam ook vanzelf, top!

• Duurzaamheid

Wat fijn dat u zo tevreden bent! We inspireren onze klanten graag met leuke tips over een duurzame lifestyle. Fijn om te horen dat dit goed ontvangen wordt:-)

Vind ik lastig te omschrijven. Ik ben zeer tevreden. P.S. Mij valt op dat u in de vraagstelling 'u' gebruikt terwijl u in de mail meedoet met de mode om iedereen, ongeacht leeftijd, met je en jou aan te spreken. Ik ben 84. En u?

• Duurzaamheid

Fijn dat u zo tevreden bent! Goed gezien; dat klopt helemaal! In de vraagstelling is ervoor gekozen 'u' te gebruiken, omdat deze vragen niet door SamSam maar door de organisatie Klantenvertellen worden gesteld. Verder gebruikt SamSam 'je' op de website, omdat wij dat beter bij het concept SamSam vinden passen. Het klinkt laagdrempelig en iets persoonlijker. 84 is een prachtige leeftijd! Ik ben 31 jaar:-)

Wij vinden het een goed streven dat jullie geld aan een goed doel geven, er zouden er meer moeten volgen.

• Duurzaamheid

Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons streven. Wij zetten dit zeker voort en hopen ook dat er steeds meer bedrijven zullen volgen!

Goede service, vaak dezelfde persoon aan de klantenservice gehad, die zaken snel kan regelen. Tarief is concurrent met de andere grote aanbieders.

• Duurzaamheid

Hartelijk bedankt voor uw complimenten! We proberen het contact inderdaad zo persoonlijk mogelijk te houden. Fijn dat u dit is opgevallen!

Over SamSam Energie

Hallo! Wij zijn SamSam. Het energiebedrijf dat samen met jou meehelpt om ook de volgende generatie een leefbaar klimaat te bieden. Wij leveren 100% groene energie. Energie die opgewekt is door schone bronnen, zoals zon, wind en biomassa. Daarnaast willen we door onze manier van ondernemen bijdragen aan een betere wereld voor iedereen. We kiezen bewust voor een duurzame lifestyle, investeren in verschillende ontwikkelingsprojecten in binnen- en buitenland, en zorgen dat elke beslissing die wij maken, voordelen oplevert voor alle betrokkenen; de klant, partners, maar ook het milieu en de wereld om ons heen.