Enorme aanwinst, service is top

Wij wilde niet een aanbouw maar een bijgebouwtje in de tuin, was geen enkel probleem. We zijn goed geadviseerd. Het is erg mooi geworden en zeer degelijk gebouwd. Service en communicatie helder en efficient.

personal and professional

Andreas -the sales person was sweet and professional and did all he could in order to meet our needs and wishes. The design process with Martin was good as well and ensure that the outcome will be realisable. The building team were professional, kind and did their best to finish in time and do a good job. I highly recommend prefab as it was a real magic for us to have the extension in such a short time in such a minimal mass.

Top partij. professioneel. kwaliteit en goede service.

Zeer tevreden!

Vanaf het begin goed geholpen! Tijdens het plaatsen van de uitbouw waren de medewerkers zeer vriendelijk en hebben goed werk geleverd!

Teveel kosten in rekening gebracht.

Ik had contract getekend voor een uitbouw. Scheiding kwam helaas in de weg zodat uitbouw niet meer wenselijk was. Er waren nog geen werkzaamheden door prefast uitgevoerd. Helaas werden al wel 2000 EUR kosten in rekening gebracht. Afgesproken was alleen directe kosten maar helaas werden ook verkoopkosten (indirecte kosten dus) in rekening gebracht. Het was ok voor mij om bepaalde kosten in rekening te brengen (bv 500) maar 2000 was echt teveel.

Prefast werkt met een aanbetaling van 25 % bij opdracht. Bij deze klant hebben we rekening gehouden met de oorzaak van het ontbinden van het contract en om die reden de daadwerkelijke kosten in rekening gebracht. In onze beleving verdient dit een duim i.p.v. de geplaatste reactie. Helaas hebben we dit niet duidelijk kunnen maken aan de klant.

De aanbouw die bij mijn dochter is geplaatst werd vakkundig neergezet en exact volgens planning. De afwerking van het plafond op de grens naar de bestaande woning raakte na enkele weken los (gelijmd), maar dat werd vervolgens, na melding, goed en hopelijk definitief opgelost. Een puntje van nazorg moet nog worden gedaan (vervanging paneel boven de schuifpui), maar dat heeft te maken met de schuifpui, die later geplaatst werd door derden. Ingevuld namens mijn dochter!!

Klantgericht en super snel!

Prefast heeft bij ons een uitbouw en dakkapel gerealiseerd. Omdat wij de prefab uitbouw in tegenstelling tot de dakkapel nog nooit voorbij hadden zien komen was de plaatsing in 4 dagen (de 5e was zelfs overbodig!) een hele openbaring. De uitvoerende partij was ook erg fijn, deze gasten dachten goed mee en kwamen met opties om problemen op te lossen, pakken ook nog hier en daar even wat extra op en doen verder nergens moeilijk over. Ik kan mij geen reden voorstellen waarom je niet voor prefab zou gaan bij een uitbouw en Prefast is daar een zeer goede partij voor!

Superbedrijf van eerste gesprek tot oplevering!

Fijne communicatie bij tekenen en bedenken van mijn aanbouw. Heldere afspraken, goede bouwtekeningen, goed advies en supernette werklui bij de oplevering en afwerking. Ik raad PREFAST zeker aan!!

Prima oplossing, matige communicatie

Het idee van een kant en klare levering van aanbouw is super! Maar de communicatie van en met het bedrijf moet zich echt heel erg verbeteren. Dit zou echt een punt kunnen zijn waarop ze klant aanbevelingen zouden kunnen verliezen.

Supersnel en vakkundig

Heerlijke ruimte erbij, vriendelijke mannen

Zeer prettig en bekwaam

Klant vriendelijk, zeer nette en keurige medewerkers, kwaliteit producten, zijn zeer tevreden over het resultaat

Goede en snelle service, met vriendelijke en goede communicatie.

Super goede en snelle maar vooral professionele service. Vanaf dag 1 duidelijk communicatie. Na het plaatsen wat kleine beschadigingen maar ook dat zeer snel verholpen/vervangen. Echt een aanrader!

Mooie aanbouw, goede service

Wij hebben een mooie aanbouw, alles gaat keurig volgens de afgesproken tijden. Aanbouw binnen een week klopt ook echt! De heren werken keurig en ruimen einde van de dag ook netjes op. Alleen maar goed gevoel bij Prefast!

Kwalitatief mooie uitbouw. Vriendelijke werknemers en een strakke duidelijke planning.

Het contact met Prefast was erg prettig. Al onze vragen over onze wensen werden goed en duidelijk beantwoord. Prefast regelt eigenlijk alle zaken rondom de verbouwing. In overleg konden wij ook bepaalde werkzaamheden zelf doen, erg prettig om zo de kosten wat te drukken. In de week van de verbouwing volgde de verschillende werkzaamheden zich in snel tempo op en komen er veel verschillende werklui over de vloer. Echter waren alle mensen die betrokken waren bij de verbouwing zeer vriendelijk en duidelijk in de communicatie. op de derde dag was al vroeg de weg afgesloten en stond de aanbouw voor de deur. voor het middaguur was de aanbouw geplaatst en de straat alweer vrij! Wij zijn erg tevreden met de service en kwaliteit van Prefast. Echt super dat alles in een week staat!

Het plaatsen binnen een week is super, afwerking binnen is bedenkelijk.

Het plaatsen binnen een week concept heeft men goed in de vingers. Echt ruim binnen een week staat de aanbouw er aan en is goed wind en waterdicht afgewerkt. Je zit heel kort in de rotzooi echt perfect. Alleen het afwerkingsniveau aan de binnenkant van de aanbouw is echt van bedenkelijk niveau. Gipsplaten die werkelijk niet netjes aan elkaar zitten dit niveau verwacht je niet van werk dat al in de fabriek is gedaan. We hebben veel werk gehad om alles weer netjes dicht geplamuurd te krijgen om te gaan witten.

Mooie aanbouw in iets meer dan vijf dagen.

Jammer dat er wat tijdsdruk op stond. Voor vijf dagen was de klus te groot. Kleine probleempjes soepel opgelost. Mooie uitbouw geworden waarvan we enorm veel woongenot hebben.

Mooie aanbouw; meedenkend in voorbereiding & snelle realisatie

De aanloop naar de bouwvergunning en het verkrijging daarvan hebben wij als zeer positief ervaren. Het plaatsen van de aanbouw was een happening op zich (door de lucht over het huis!) en gaf meteen goed zicht op wat wij graag wilden. Bij de doorbraak van het bestaande huis ging er iets mis, dat kan maar hebben we ons van te voren niet gerealiseerd. Structurele aftersales na de oplevering hebben wij als gemis ervaren. Zoals, een helder contact over de voortgang en afwikkeling van problemen (bijv een 2e oplevering moment). Fijn zou zijn als er een boekwerkje komt waarin praktische dingen worden beschreven. Zoals hoe je aan de buitenkant iets (zwaars) kunt monteren, want kan je wel doen, wat niet en hoe om te gaan met de flappen aan de onderzijde, etc..

Goede kwaliteit

Tijdens het offerte- en ontwerp traject was de service meer dan goed. Ook de opgeleverde aanbouw is van prima kwaliteit. Na oplevering ontstond discussie over klein bedrag aan meerwerk waarbij ik de communicatie en benadering vanuit PreFast als buitengewoon star en onvriendelijk heb ervaren, jammer! Zonder deze ervaring had ik 4,5 ster gegeven.

Ik zou nooit meer met Prefast in zee gaan.

De nazorg is schandalig! - Door verkeerd meten vooraf past onze zonwering niet op de uitbouw. "Helaas, vette pech", kregen we achteraf te horen. En dat terwijl het vooraf wel beloofd was. - Tijdens de bouw ontstane beschadigingen worden niet vergoed door laffe verwijzing naar voorwaarden in contract. En dat terwijl er meteen nadat het gebeurde en al die tijd erna gezegd werd dat het opgelost zou worden en dat Prefast zuinig was op hun goede naam. - Onze buren hebben inmiddels te kampen met een koude muur, doordat ze de isolatie klakkeloos weggehaald hebben. - Nog weken lang komen ze terug om kleine dingen af te maken, ipv van alles in één keer af te ronden. Hierdoor moesten we elke keer vrij nemen. De communicatie hierover onderling en met ons is erg gebrekkig. Kortom: Ik zou nooit meer in zee gaan met Prefast en raad u aan dit ook niet te doen.

een top ervaring, super geregeld. communicatie goed, top bij het plaatsen en probleem oplossend.

• Product Uitbouw

Onze uitbouw was niet standaard door extra ondersteuningsbalk voor badkamer 1e verdieping. Ook deze verbouwing is gerealiseerd in 5 werkdagen met een zeer mooi resultaat. Uitbouw was 4x5m met lessenaar dak. We zijn er nog steeds heel blij mee.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De afwerking was op sommige gebieden vrij matig. Niet allles op de offerte is uitgevoerd ( bv zinken regenafvoer). Hoe minder we wilden hoe duurder het werd. De plaatsing was in anderhalve dag gebeurd terwijl er een week voor was uitgetrokken. Natuurlijk heel fijn zo snel maar ik vond het daardoor enigszins overgeoffreerd. De deur is kromgetrokken, waar de klant al bang voor was. Dus dat was een domper. Momenteel zit ik nog met het probleem van regenwater dat van de daklijst druipt voor de gevel langs. En de afvoer zit niet op het laagste punt. Gelukkig is de klant inmiddels redelijk tevreden, maar ik heb een heel aantal zaken zelf rechtgezet.

• Product Dakkapel

Een treffend voorbeeld van mijn ‘klantervaring’: de uitbouw komt aan op de dieplader en ik zie dat op de deurklink een beschadiging zit en dat het kurk-buitenspuitwerk her en der wat tekortkomingen heeft (waar gehakt wordt vallen spaanders, maar toch vervelend op je gloednieuwe uitbouw). Ik denk bij me zelf ‘daar moeten we het over hebben wanneer de uitbouw op zijn plek staat’. En nu komt het: aan het einde van de dag komen Meindert en Ferdinand naar me toe en ze vertellen me dat hen de beschadiging aan de deurklink en de tekortkomingen aan het spuitwerk is opgevallen en dat ze dat in orde gaan maken - dat t recht zol kommen ‘ nog voor de oplevering. Dat noem ik klasse!

• Product Uitbouw

Zeer mooie uitbouw. Het geheel vormt een gedeelte met oude woonkamer. Beleven dagelijks plezier van het geheel.