Teleurstellend

Gebeld, op verzoek tekening van de uitbouw en vele situatiefoto's opgestuurd. Offerte zou binnen een week klaar zijn. Na enige tijd nog niets. Dus maar weer bellen, e-mailen en vragen om een offerte. Uiteindelijk geen offerte, maar wel een bericht dat er eerst een aantal ingrijpende aanpassingen (lees verbouwingen) aan de achterzijde door mij gedaan moeten worden, voordat er de prefabuitbouw geplaatst kan worden. Nu pas begrijp ik het..... het moet binnen vijf dagen gerealiseerd kunnen worden en dat kan alleen als alles recht toe, recht aan is............ alles wat buiten het 'gangbare' valt is geen optie........... zucht wat een bedrijf.

Bij Prefast werken vakmensen

Prefast is een bedrijf dat z’n afspraken nakomt en vakmensen in dienst heeft! Binnen 5 dagen stond onze uitbouw er.

Kwaliteit en een fijne samenwerking

Ik heb Prefast ervaren als een professionele partij die kundig de uitbouw geplaatst hebben. De uitbouw zelf is kwalitatief goed en we zijn er erg tevreden mee. De mannen waren duidelijk met hun planning en communicatie vooraf. Het was heel fijn dat Prefast de uitbouw in een week kon plaatsen. Dat zou ik iedereen wel willen aanbevelen!

Supersnelle levering

De levering van de uitbouw ging volgens planning: in 5 dagjes hadden we een uitbouw van 10m2 exta. En dat ik voor Amsterdamse begrippen natuurlijk: Huge!

Vriendelijke mensen. Goed werk. Werken snel. Als iemand vraagt of ik ze zou aanraden, zeker zonder twijfel.

Top service

Vanaf de eerste kennismaking tot aan de oplevering zijn wij zeer tevreden over Prefast. Andreas en Martin zijn zeer goed bereikbaar, denken mee en komen met oplossingen voor mogelijke problemen. De aannemers die de uitbouw plaatsen werken ontzettend netjes en zijn goed op elkaar ingespeeld. De uitbouw werd bij ons uiteindelijk in drie dagen tijd opgeleverd. Ongelofelijk hoe onze woonkamer binnen drie dagen zo'n transformatie heeft ondergaan. Ik raad Prefast absoluut aan.

Geweldige organisatie met een geweldig concept en product!

Vanaf ons eerste gesprek met Pieter tot aan oplevering hebben wij als zeer prettig ervaren. Onze aanbouw is voor Prefast een "routineklus", toch geven zij ons het gevoel dit een uniek project is. Dit geeft aan dat klanttevredenheid duidelijk hoog in het vaandel staat bij Prefast. Daarnaast willen wij Kopa, het team die de aanbouw plaatst, ook een groot compliment geven. Klantvriendelijk, harde werkers en zichtbaar denkend in oplossingen, top team! Tijdens de werkzaamheden op locatie kwamen we erachter dat er wat schoonheidsfoutjes waren zoals b.v. het stopcontact scheef gemonteerd, belettering op de regenpijp zichtbaar aan de voorkant, afstandsbediening van de zonsverduistering niet op de juiste frequentie, elektriciteit van de vloerverwarming niet aangesloten. Het Kopa team heeft dit allemaal op locatie opgelost! Waren deze schoonheidsfoutjes niet aanwezig dan had ik dit project zeer zeker met een 10 beoordeeld. Wij zijn een tevreden klant en zullen Prefast zeker aanbevelen.

In werkelijkheid een totaal concept van A tot Z

Ook zijn we een tevreden klant van Prefast prefab aanbouw. Vanaf het oriënterend gesprek met Frank tot plaatsing verliep communicatie heel soepel. Voor alle vragen kregen we snelle reactie en deskundig advies. Het hele team van verkoop, ontwerp, werkvoorbereiding tot uitvoering dachten met ons mee. Aan onze wensen deed Prefast tegemoet, zelfs wanneer deze niet standaard aangeboden. In een woord: top service! Ondanks de bijzondere tijd door coronavirus liepen alles volgens de schema. Zeker aan te raden partij om in zee mee te gaan!

Geweldige uitbouw en service

Zeer nette mensen, goede communicatie en er wordt geweldige kwaliteit geleverd. Zetten net dat stapje extra voor je.

Snel en netjes afgeleverd

Mijn aanbouw geplaatst in 3 dagen en klaar. Nu nog afwerken stucwerk etc. Alles ging mooi ook natuurlijk mooi weer gehad. Alles boven mijn verwachting.

Van het voorgesprek tot aan de plaatsing in een woord geweldig.

De mogelijkheden zijn ongekend, ze denken met je mee. Het team dat de aanbouw komt plaatsen zijn vakmensen. Ze betrekken je bij het proces en geven adviezen. We hebben een paar dagen een leuke ploeg over de vloer gehad. En zijn erg blij met het eindresultaat, Chapeau!

Uitstekend!

zeer tevreden hoe alles is gelopen. Van begin tot eind fijne samenwerking. Goede informatievoorziening, nette mensen die direct reageren bij vragen en/of opmerkingen. Niets op aan te merken. Ben superblij met resultaat en gehele proces van kennismaking tot oplevering.

Enorme aanwinst, service is top

Wij wilde niet een aanbouw maar een bijgebouwtje in de tuin, was geen enkel probleem. We zijn goed geadviseerd. Het is erg mooi geworden en zeer degelijk gebouwd. Service en communicatie helder en efficient.

personal and professional

Andreas -the sales person was sweet and professional and did all he could in order to meet our needs and wishes. The design process with Martin was good as well and ensure that the outcome will be realisable. The building team were professional, kind and did their best to finish in time and do a good job. I highly recommend prefab as it was a real magic for us to have the extension in such a short time in such a minimal mass.

Top partij. professioneel. kwaliteit en goede service.

Zeer tevreden!

Vanaf het begin goed geholpen! Tijdens het plaatsen van de uitbouw waren de medewerkers zeer vriendelijk en hebben goed werk geleverd!

Teveel kosten in rekening gebracht.

Ik had contract getekend voor een uitbouw. Scheiding kwam helaas in de weg zodat uitbouw niet meer wenselijk was. Er waren nog geen werkzaamheden door prefast uitgevoerd. Helaas werden al wel 2000 EUR kosten in rekening gebracht. Afgesproken was alleen directe kosten maar helaas werden ook verkoopkosten (indirecte kosten dus) in rekening gebracht. Het was ok voor mij om bepaalde kosten in rekening te brengen (bv 500) maar 2000 was echt teveel.

Prefast werkt met een aanbetaling van 25 % bij opdracht. Bij deze klant hebben we rekening gehouden met de oorzaak van het ontbinden van het contract en om die reden de daadwerkelijke kosten in rekening gebracht. In onze beleving verdient dit een duim i.p.v. de geplaatste reactie. Helaas hebben we dit niet duidelijk kunnen maken aan de klant.

De aanbouw die bij mijn dochter is geplaatst werd vakkundig neergezet en exact volgens planning. De afwerking van het plafond op de grens naar de bestaande woning raakte na enkele weken los (gelijmd), maar dat werd vervolgens, na melding, goed en hopelijk definitief opgelost. Een puntje van nazorg moet nog worden gedaan (vervanging paneel boven de schuifpui), maar dat heeft te maken met de schuifpui, die later geplaatst werd door derden. Ingevuld namens mijn dochter!!

Klantgericht en super snel!

Prefast heeft bij ons een uitbouw en dakkapel gerealiseerd. Omdat wij de prefab uitbouw in tegenstelling tot de dakkapel nog nooit voorbij hadden zien komen was de plaatsing in 4 dagen (de 5e was zelfs overbodig!) een hele openbaring. De uitvoerende partij was ook erg fijn, deze gasten dachten goed mee en kwamen met opties om problemen op te lossen, pakken ook nog hier en daar even wat extra op en doen verder nergens moeilijk over. Ik kan mij geen reden voorstellen waarom je niet voor prefab zou gaan bij een uitbouw en Prefast is daar een zeer goede partij voor!

Superbedrijf van eerste gesprek tot oplevering!

Fijne communicatie bij tekenen en bedenken van mijn aanbouw. Heldere afspraken, goede bouwtekeningen, goed advies en supernette werklui bij de oplevering en afwerking. Ik raad PREFAST zeker aan!!

Prima oplossing, matige communicatie

Het idee van een kant en klare levering van aanbouw is super! Maar de communicatie van en met het bedrijf moet zich echt heel erg verbeteren. Dit zou echt een punt kunnen zijn waarop ze klant aanbevelingen zouden kunnen verliezen.

Supersnel en vakkundig

Heerlijke ruimte erbij, vriendelijke mannen

Zeer prettig en bekwaam

Klant vriendelijk, zeer nette en keurige medewerkers, kwaliteit producten, zijn zeer tevreden over het resultaat

Goede en snelle service, met vriendelijke en goede communicatie.

Super goede en snelle maar vooral professionele service. Vanaf dag 1 duidelijk communicatie. Na het plaatsen wat kleine beschadigingen maar ook dat zeer snel verholpen/vervangen. Echt een aanrader!

Mooie aanbouw, goede service

Wij hebben een mooie aanbouw, alles gaat keurig volgens de afgesproken tijden. Aanbouw binnen een week klopt ook echt! De heren werken keurig en ruimen einde van de dag ook netjes op. Alleen maar goed gevoel bij Prefast!