een top ervaring, super geregeld. communicatie goed, top bij het plaatsen en probleem oplossend.
  • Product Uitbouw

Onze uitbouw was niet standaard door extra ondersteuningsbalk voor badkamer 1e verdieping. Ook deze verbouwing is gerealiseerd in 5 werkdagen met een zeer mooi resultaat. Uitbouw was 4x5m met lessenaar dak. We zijn er nog steeds heel blij mee.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De afwerking was op sommige gebieden vrij matig. Niet allles op de offerte is uitgevoerd ( bv zinken regenafvoer). Hoe minder we wilden hoe duurder het werd. De plaatsing was in anderhalve dag gebeurd terwijl er een week voor was uitgetrokken. Natuurlijk heel fijn zo snel maar ik vond het daardoor enigszins overgeoffreerd. De deur is kromgetrokken, waar de klant al bang voor was. Dus dat was een domper. Momenteel zit ik nog met het probleem van regenwater dat van de daklijst druipt voor de gevel langs. En de afvoer zit niet op het laagste punt. Gelukkig is de klant inmiddels redelijk tevreden, maar ik heb een heel aantal zaken zelf rechtgezet.

• Product Dakkapel

Een treffend voorbeeld van mijn ‘klantervaring’: de uitbouw komt aan op de dieplader en ik zie dat op de deurklink een beschadiging zit en dat het kurk-buitenspuitwerk her en der wat tekortkomingen heeft (waar gehakt wordt vallen spaanders, maar toch vervelend op je gloednieuwe uitbouw). Ik denk bij me zelf ‘daar moeten we het over hebben wanneer de uitbouw op zijn plek staat’. En nu komt het: aan het einde van de dag komen Meindert en Ferdinand naar me toe en ze vertellen me dat hen de beschadiging aan de deurklink en de tekortkomingen aan het spuitwerk is opgevallen en dat ze dat in orde gaan maken - dat t recht zol kommen ‘ nog voor de oplevering. Dat noem ik klasse!
  • Product Uitbouw

Zeer mooie uitbouw. Het geheel vormt een gedeelte met oude woonkamer. Beleven dagelijks plezier van het geheel.
  • Product Uitbouw

Prima ervaring en een prachtige aanbouw. Behalve het metselwerk in het middenmuurtje daar was in 1e instantie verkeerde kleur steen ertussen gezet en deze is hersteld. Dat stukje muur is naar mijn mening behoorlijk onregelmatig gemetseld. Prefast had naar mijn mening even de moeite moeten nemen om dit ter plekke te komen bekijken maar zeggen dat het een normale afwijking betreft. Daar heb ik nog steeds mijn twijfel over. Verder over het algemeen een heel fijn betrouwbaar bedrijf om samen mee te werken. En zou ik zeer zeker aanraden bij vrienden/kennissen.

• Product Uitbouw

Professionele organisatie. Klant vriendelijk en snelle service. Fantastisch hoe binnen enkele dagen je een nieuw huis hebt! Prefast heeft goed meegedacht met onze wensen en we zijn erg tevreden met het eindresultaat.

• Product Uitbouw

Super goede ervaring met Prefast. Vriendelijke en geduldige mensen. Altijd bereid om vragen te beantwoorden. Gaan binnenkort ook de dakkapellen door prefast laten verzorgen. Blij met het eindresultaat.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uiteindelijk tevreden met de uitbouw, maar meer met de extra ruimte dan de manier waarop het gedaan is. - Loze leidingen slecht aangelegd en konden niet worden gebruikt - Elektriciteit slecht gedaan, zelf moeten vervangen - Mensen werken langs elkaar heen, weten van de een niet wat de ander doet - Wordt uiteindelijk wel opgelost maar zou niet moeten kunnen - Wilde werkzaamheden in rekening brengen die nier waren uitgevoerd - Communicatie verder goed en geen problemen verder met het personeel
  • Product Uitbouw

Prefast heeft waargemaakt wat het in de website beloofd. Duidelijke offerte, goede afspraken en een heel nauwkeurige meting en plaatsing. Ik ben heel blij met het resultaat en de ruimte die ik er bij heb gekregen.
  • Product Uitbouw

We zijn van begin tot eind super tevreden over de communicatie, de diensten, kwaliteit en betrokkenheid. En uiteraard onwijs blij met de ruimte die we dankzij Prefast nu extra hebben!

2 sterren: slechter dan verwacht

Uitbouw was over het algemeen van goede kwaliteit, maar afwerking duurde vele maanden en was van wisselnde kwaliteit. Moesten hiervoor veel extra dagen vrij nemen om thuis te blijven. Communicatie hierover liet ook te wensen over.
  • Product Uitbouw

Prefast ging de uitdaging aan om ondanks dat de uitbouw gereed stond in de fabriek er toch op wens van de klant een kozijn in de gevel bij te plaatsen nadat ze de uitbouw gezien hadden. Dit is uitdagend qua planning en wij hadden hier beter over moeten communiceren.

Er zijn een paar dingen wat betreft ons beter had gemogen. Zo hadden wij over sommige zaken wat extra advies graag gewild. Zaken die een leek lastig ziet aankomen en waar jullie als deskundige een betere kijk op hebben. Uiteindelijk zeer tevreden met het resultaat

Mooie producten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

inmeten en uitbouw zelf zeer tevreden over ook voorbereidingen en plaatsing zelf zeer goed afwerking vwb het pur werk dramatisch slecht en heb ik zelf moeten afmaken etc. tevens bleek uitbouw niet op aarde aangesloten, ook erg slordig dus aanbevelen Ja, maar ik zou er wel bij zeggen dat er iemand moet zijn die alles checked..helaas...
  • Product Uitbouw

Zeer tevreden met de uitbouw echt een verrijking. De medewerkers waren vakkundig en zeer vriendelijk.
  • Product Uitbouw

Prima service, mooie uitbouw, prettige samenwerking!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Meerdere malen contact gezocht wordt niet gereageerd op mail en je wordt niet terug gebeld voor het maken van een afspraak. Uiteindelijk zou hij langskomen voor het maken van een offerte 2 middagen gewacht niet op komen dagen daarna heeft hij beloofd offerte per mail te sturen afspraak weer niet na gekomen. Niet aan te raden zo ga je niet met toekomstige klanten om.
  • Product Dakkapel

Er heeft hier inderdaad een kink in de kabel gezeten, maar inmiddels is het contact weer op orde en is de offerte uitgebracht.

Goede zeer professionele ervaring. Onze uitbouw werd binnen een week geplaatst en afgewerkt door zeer vakkundige jongens. Werken netjes en schoon. De ingehuurde stukadoors door prefast waren ook zeer vakkundig en netjes de muren die grenzen aan de uitbouw zijn strak en mooi.
  • Product Uitbouw

Alles bij elkaar een dikke 10!!! De vasthoudendheid richting de gemeente, het geduld en begrip. Leuke dag gehad tijdens de plaatsing. Grote vakkennis op de verschillende gebieden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb de uitbouw niet zelf laten plaatsen maar de buren hebben het bedrijf ingehuurd. Pas op als ze naast u aan het werk gaan. Ze hebben geen enkel respect voor de buren. Ik heb 3 dagen een grote zak met puin in de tuin gehad, zonder overleg. Met een haakse slijper worden de stenen half door geslepen en met een voorhamer slaan ze de stenen eruit met alle gevolgen van dien. Veel kapotte stenen en omdat ze niet met water werken het hele huis onder het stof. Ze zetten uw eigendommen niet even aan de kant. Tuinstoelen zijn rood van het stof... Spouw vol met puin. Veel verder dan een schouderophalen komen ze niet als je ze er op aanspreekt. Ze boren geen fundering maar ze heien er palen in op dezelfde dag als de plaatsing; nogal anders dan op de website wordt verteld. Mochten uw buren met het bedrijf in zee gaan dan wens ik u heel veel sterkte.
  • Website
  • Duidelijkheid offerte N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid / levertijd N.v.t.
  • Product Uitbouw

We hadden dit liever tijdens de montage van u gehoord zodat we er toen wat aan konden doen, maar toch bedankt voor uw feedback!

Van verkoop tot de laatste werkdag is alles goed verlopen. Professionele medewerkers, prima communicatie en een prachtig resultaat! Een aanrader!