Echt een top avond

Keuze voor jullie kwam door internet jullie hebben goede website de muziek en sfeer was echt super niet te hard kon ook nog goed gepraat worden altijd fijn voor de oudere gasten de leeftijd liep van 3 jaar tot 88 . We hebben met zijn alle geweldig genoten de avond vloog voorbij jammer genoeg maar ik geef jullie voor het totaal plaatje een dikke 10 gr johan

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

Geweldig niets op aan te merken

Hele goede ervaring, we hebben nergens achteraan hoeven zitten. We werden goed op de hoogte gehouden. DJ heeft zich meer dan bewezen in goed te luisteren naar onze wensen. Geen moment stilgestaan.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Gezellig en weet een feestje te maken

Alles is goed geregeld de sfeer was perfect de mensen vond het leuk om platen aan te vragen en hij deed ook voor de kinderen muziek draaien. De verlichting was perfect DJ John echt een gezellige man echt een goede DJ en een hele goeden muziek kennis voor iedereen was er wel muziek een top avond

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

We hebben genoten van alles.

De perfecte locatie voor een intiem feest. Wij hebben genoten en van onze gasten kregen we ook complimenten. Al gebeurt dat volgens mij altijd. Af en toe een volle dansvloer en soms een lege. Is soms ook lastig te peilen wat net wel aansluit en wat niet. Communicatie met DJ compagnie was uitstekend. Zeker en aanraden.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Ons 12,5 jaar bruiloftsfeest is geweldig geweest! De dansvloer stond continu vol, zelfs familie die nooit dansen op een feest zag ik op de dansvloer! Iedereen vond het een top feest, jammer dat het alweer voorbij is!

Top geregeld

Heldere opzet van de aanvraag, je kunt van te voren al duidelijk je wensen aangeven. Communicatie en contact was goed, tijdig en zeer correct. Ronald voelde alles goed aan, was lekker relaxed, op tijd en heel beleefd. Een hele goede ervaring al met al, ik zou het zo weer doen.

Geweldig feest!

Er is goed gedanst. Het geluid en de lichtset waren perfect voor de ruimte. De gasten hebben zich ontzettend vermaakt. Voor mij was de YMCA wel een hoogtepunt van de avond. De communicatie met de dj en met de dj company verliep prima. Snelle reacties en echt afgestemd op wat wij in gedachten hadden.

Zorgeloze en memorabele avond

Het dj-advies wat onze trouwlocatie gaf sprak ons niet aan, waardoor we zelf op zoek zijn gegaan. TheDJCompany sprak ons aan vanwege de enorm grote mogelijkheden die er waren. Na het eerste contact meteen een goed gevoel en vervolgens een enthousiast gesprek gehad met een van de planners. Twee dagen van te voren nog een fijn kennismakingsgesprek gehad met de DJ waardoor we een zorgeloze dag tegemoet gingen. De DJ heeft keurig in alle rust opgebouwd terwijl wij nog lekker aan het eten waren. Heerlijk zorgeloos; alle communicatie verliep tussen de locatie en de DJ, waardoor wij ons hier geen zorgen over hoefden te maken. Ook erg leuk dat de DJ zelf formulieren had meegenomen voor muzieksuggesties en van te voren met pen en al op de tafels gelegd. Vanwege ons ontzettend variërende publiek was het wel lastig om iedereen aan het dansen te houden en er waren ook zeker wel een paar nummers die de plank volledig mis sloegen; gelukkig had de DJ dit vaak wel door en werd het nummer dan halverwege ongemerkt omgezet naar een ander nummer. Ik heb zelf heerlijk gedanst en een memorabele avond gehad.

Geweldig,leuk,aansluitend, enthousiast

Van google recensies heb ik gekozen voor jullie, we zijn netjes gebeld om alles te bespreken ik heb een mooie duidelijk lijst kunnen invullen wat ik voor soort muziek wilde. 3 dagen van te voren nog netjes gebeld om de laatste dingen te bespreken. De dj zelf was super aardig ,hij wist zelfs de oudere generatie te laten dansen. wat wij maar heel zelden zien. De openingsdans was toch wel het speciaalste moment van de bruiloft. Op en top netjes alles geregeld. Zeker aan te raden voor iedereen !

Ik heb genoten!

Ik had eerst een oud-collega willen vragen om te draaien op mijn feest, maar die genoot op de dag van mijn feest nog van een vakantie. Op internet rond gaan struinen en bij The DJ Company uitgekomen. Informatieve, aansprekende website en veel goede recensies, ook uit de buurt. Vanuit The DJ Company werd snel contact opgenomen. DJ Ronald was goed op tijd op de locatie en had de set ook ruim op tijd opgebouwd. Lichtset was prima afgestemd op de locatie en de al aanwezige verlichting. Ik had van tevoren aangegeven dat het mij niet zozeer zou gaan om dansende gasten, maar dat het mij vooral zou gaan om een goede sfeer met lekkere muziek. Ik ben te zeer met de gasten bezig geweest om mij echt bewust te zijn van de muziek die gedraaid is :-)! Maar ik heb positieve reacties gehad van mijn gasten en dat vind ik het belangrijkste! De avond ging snel om en gelukkig was Ronald bereid om nog een half uurtje extra te draaien.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Wij waren blij en Verrast.

Zo maar van internet geplukt. Er is zeker gedanst de hele avond door. Dat was prima voor elkaar. Die praten er nog over. Van mijn gasten en van Rick vooral het omgaan met de verzoeknummers. Ik kan niks anders zeggen dan prima! Ook die was zeer vriendelijk en behulpzaam.

Goed geregeld!

Goede service door de dj Company. Dj Willy deed het erg leuk. Er lagen briefjes klaar voor verzoek nummer, hier is goed gebruik van gemaakt. Goeie sfeer. Bedankt!

Wat je wenst krijg je

Fantastische avond gehad,lekkere muziek en alles voorbij horen komen wat op mijn wensenlijst stond..lekker flexibel en meedenkende DJ met verrassingsoptreden ( extra microfoons etc )

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Geweldige ervaring, zeer professioneel, top

Wat fijn dat alles zo goed geregeld is. Een goed gesprek vooraf gehad met Henry. Tijdens het feest was er overal ruimte voor. Er werd niet heel veel gedanst, maar iedereen heeft genoten. Jong en oud. Henry speelde overal goed op in. Hij heeft er echt een geslaagd feest van gemaakt.

het was een top feest

er is gedanst, licht set en apparatuur waren goed, alleen maar positieve reacties van de gasten, communicatie was goed

Top feest gehad

Surprise party voor manlief georganiseerd, die had een wens als hij een feestje zou krijgen, dat was dansen en plezier, aan alles is voldaan mede dankzij the DJ company

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Uitstekende service, goede communicatie van de dj company

Ik heb de dj co. Gevonden online. Ze zijn goed georganiseerd, communiceren duidelijk en zijn prettig om mee samen te werken. Ik had ook een lijst van dans muziek samengesteld en ze vulden het ook goed aan. Dj John. Was heel goed en zorgde dat iedereen de hele avond bleep dansen. Het was een spetterend feest; vooral door dj John.

Geweldig Gaaf Sociaal Top Genoten

Zeker, er is heerlijk gedanst! Ook de communicatie vooraf en tijdens het feest was toppie. Ik had het voor geen goud willen missen. Ook de reacties van de gasten was heel.erg leuk. Niet alleen ik, maar iedereen heeft er ontzettend van genoten! Volgende keer zou ik weer voor jullie kiezen! En de DJ Julian; lief, en vriendelijke DJ. Vrolijk en spontaan! Bedankt!! :)

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

het was een gezellige avond

In het begin sloeg de muziek nog niet echt aan. (soort lounge muziek). Later op de avond had de dj door welke muziek de gasten leuk vonden en werd er ook volop gedanst.

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

heerlijke avond voor alle gasten

Na keuze voor DJ Company geen zorgen meer gehad over de invulling. De sfeer was prima en er is heerlijk gedanst. Er werd goed ingespeeld op de verzoeknummers waardoor de avond verbeterde. Van de ingediende lijst werd geen gebruik gemaakt door de DJ. De sfeer werd wel getroffen. Er was een goed samenspel tussen de DJ en de gasten.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Snel contact, op tijd, lichtshow, microfoon, muziek op aanvraag

Hele goede communicatie, lichtset was mooi, de jongens waren blij dat ze zelf wat konden zeggen, muziek aanvraag was goed, aardige dj, de kinderen hebben een top feest gehad.

• Selecteer jouw type feest: Schoolfeest

Super, boven verwachting, iedereen heeft zich uitstekend vermaakt

Wij hebben een zeer goede keuze gemaakt met de DJ company, zeer duidelijk aanvraag waarin we duidelijk onze wensen konden aangeven. Perfecte keuze van de DJ die compleet alles bij zich had van geluid tot verlichting zodat hij zelf het geluid en verlichting kon instellen. Ruud heeft de gehele avond de sfeer zeer goed ingeschat en daarop ingespeeld. Van ons uit een zeer goede aanrader.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Goede kwaliteit en heldere concrete afspraken

Gewoon goed geregeld zodat je zelf ook optimaal kunt genieten van het feest! Eenvoudig te boeken en reageren snel op berichten.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Muziek, sfeer, extra's: alles top!

Joshua, we zijn superblij met jou. Het was een geweldig feest en jij hebt daar zeker enorm aan bijgedragen. Licht, muziek, communicatie: top. We zijn bijzonder gelukkig met je muziekkeuze. Super hoe je op de gasten reageert en de muziek kiest. Het witte hart voor de foto's was de hit van de avond. Bedankt!!

Goed voorbereid ,vriendelijke DJ,toppie

Helaas door de coronavirus waren er slecht maar 30 mensen ipv 60/70 maar de DJ John wist ze wel op de vloer te krijgen en hat was gezellig. Top bedrijf DJ company