ik ben via google aan DJ Company gekomen, en na een telefoongesprek waar Wiebe precies aan voelde wat ik wilde voor mijn 50ste verjaardag. Hij besloot dat Dj Chris het zou worden en nou dat was een goed keuze . Top Dj ,jammer dat hij verkouden was want hij zong perfect . De gasten vonden de Dj top en er werd lekker gedanst. Alles was perfect geregeld, apparatuur, lichtset en vooral de muziek. Precies zoals ik het had aangegeven. Ik ben zeer tevreden over DJ Compgnay
  • Naam feestlocatie: Jachthaven Haddock
  • Voornaam DJ: chris
  • Dag 23
  • Maand Maart

Beste Heidi, Heel erg bedankt voor jouw mooie evaluatie. Wat fijn dat je zo tevreden bent over de DJ die we voor jullie hadden gekozen en dat we er zo samen een geweldig feest van hebben kunnen maken. We hebben er zelf ook van genoten en hopen van harte dat we in de toekomst nog eens bij jullie mogen komen draaien! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

zie vorig
  • Naam feestlocatie: Thuis
  • Voornaam DJ: John
  • Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest
  • Dag 23
  • Maand Februari

Beste Hans, Heel erg bedankt voor jouw prachtige review. Fijn dat je zo tevreden bent over de organisatie en dat er op de avond zelf lekker gedanst is en er een goede sfeer was. Daar worden wij ook heel blij van! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Dankzij DJ Nick is onze avond tot een succes geworden. Zoals ik had gehoopt en gedacht, en in mijn dromen het gezien, zo is het uit gekomen. Wat een fijne gezellige avond vol met dansplezier is het geworden, helemaal top!!!! Ik hoefde me nergens druk om te maken het werd allemaal geregeld. De communicatie verliep prima en DJ Nick dacht aan alle kanten mee, niks was te gek! We hadden van te voren contact en alles was duidelijke mede door het wensen formulier. We hebben geboekt bij de DJ company vanwege alle positieve reacties op de website. De Gasten hebben genoten en gedanst en daarvan heb ik ook weer zeer veel plezier beleefd. Omdat de locatie een vrij grote zaal betrof heb ik nog een extra lichtset met TRUSS kooi geboekt. En de zaal van 13m x13m heb ik kleiner laten maken met een zwarte wand zodat het intiemer en gezelliger zou worden. Nou dat was helemaal gelukt en 2 grote discobollen maakte het helemaal af!!! Volgende keer zeker weer boeken, we hebben er nu al weer zin in want de tijd die vliegt ;-) We hebben nu alweer zin in het volgende feest ….Super bedankt DJ Nick En natuurlijk de DJ company
  • Naam feestlocatie: De Veste
  • Voornaam DJ: Nick
  • Dag 26
  • Maand Januari

Beste Erik, Heel erg bedankt voor jouw prachtige review. Wat geweldig dat wij er aan hebben kunnen bijdragen dat al jouw wensen en verwachtingen zijn uitgekomen en we zo konden bijdragen aan een fantastisch feest! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

DJ heeft alles tijdig kunnen opbouwen. Heeft ingespeeld op verzoek platen van ons vooraf maar ook ter plekke.
  • Naam feestlocatie: Karel1café
  • Voornaam DJ: René
  • Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest
  • Dag 11
  • Maand Januari

Hallo Denise, dank voor je reactie. Fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan. Hier doen we het voor! Groeten, Jordi - The DJ Company

Het is een fantastisch feest geweest. Iedereen heeft genoten en er is volop gedanst op de muziek van DJ Mario.
  • Dag 5
  • Maand Januari

Hallo Steffie, Bedankt voor jouw prachtige review, wat fantastisch dat iedereen zo genoten en lekker gedanst heeft! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Vanuit de Dj Company super goed georganiseerd. adequate en zorgvuldige zeer vriendelijke communicatie. Vooraf afstemmen, met mail, een app-je en zeker óók persoonlijk contact. Ook de nazorg. doet de DJ Company je verrassen ! Gasten op het feest hebben genoten, de "Happy Fifty-ers" hadden wel meer/beter voorbereiding van de DJ Victor in muziek keus jaren 80/90 verwacht. Wij zeggen op naar "Happy 100" en opnieuw een leuk Feest in samenwerking met DJ Company ! Ga zo door !
  • Naam feestlocatie: Happy Fifty Party - Thuislocatie
  • Voornaam DJ: Victor
  • Dag 8
  • Maand December

Beste Mary, Bedankt voor jouw evaluatie, en fijn dat je over de nazorg zo tevreden bent. Je was niet helemaal tevreden over de voorbereiding en muziekkeuze van de DJ. We hebben elkaar hier telefonisch over gesproken en zijn tot een passende oplossing gekomen, fijn dat dit naar wens was! Gelukkig geef je aan dat er flink genoten is op het feest, en uiteraard komen we een volgende keer heel graag weer bij jullie draaien! Groeten, Jordi - The DJ Company

Siger heeft met ons vooraf goed onze wensen doorgesproken. Dit was een erg prettig en duidelijk gesprek. Hij gaf ons direct het gevoel dat het helemaal goed ging komen. Op de dag zelf hield hij zich keurig aan de gemaakte afspraken en was erg flexibel toen e.e.a. iets anders liep dan gepland, erg fijn die flexibiliteit! Er is door veel gasten de hele avond gedanst en er was goede variatie in muziek. Aan het einde werden er regelmatig nummers aangevraagd door de gasten en daar gaf hij ook mooi gehoor aan. Dit zorgde echt voor een hele goede sfeer op de dansvloer. We hebben eigenlijk alleen maar positieve feedback voor jullie. Ik zal jullie zeer zeker aanbevelen aan anderen; ik ben zeer tevreden over de complete service!
  • Naam feestlocatie: De Bokkensprong
  • Voornaam DJ: Siger
  • Maand December

Beste Vincent, Bedankt voor jouw prachtige recensie. Wat heerlijk om te lezen dat alles zo naar wens is geweest en dat iedereen genoten heeft. Het was een prachtige avond, met alleen maar gezellige mensen, dus ook voor ons was het een genot erbij te mogen zijn. Dankjulliewel! Groetjes, ook namens DJ Siger, Nanda - The DJ Company.

Wij hebben op ons eigen bruiloftsfeest gebruik gemaakt van de DJcompany. We waren erg tevreden. Daarom hebben we ze ook bij onze vrienden aangeraden. Ze hebben er wederom een heerlijk feest van gemaakt. De communicatie was goed en de DJ aardig en goed. Ze maken er het feest van die jij graag wilt. Topbedrijf!
  • Naam feestlocatie: Koetshuis
  • Voornaam DJ: Dimitri
  • Maand December

Hoi Jeanette, super dat het een topfeest is geworden en jullie tevreden zijn. Heel erg bedankt voor het aanbevelen. We komen graag nog een keer draaien! Groeten, Jordi - The DJ Company

We hebben twee andere bruiloften mee mogen maken waar the DJ Company de muziek verzorgde en waren hier erg van gecharmeerd. Dimitri, onze DJ, heeft een geweldige bijdrage geleverd aan een fantastische afsluiting van een magische dag. De afstemming voorafgaand aan de bruiloft was erg prettig en we lagen direct op één lijn. De hele avond waren mensen aan het dansen en zelfs de wat ouderen in ons gezelschap hebben zich aan een dansje gewaagd. Onwijs leuk om te zien. Dimitri was vriendelijk, prettig in de omgang en niet nadrukkelijk aanwezig gedurende het feest (wat wij als bruidspaar echt konden waarderen). Hij heeft goed naar onze wensen geluisterd en er een onvergetelijke avond voor ons van gemaakt. Helemaal top, bedankt!
  • Naam feestlocatie: Het Koetshuis Rotterdam
  • Voornaam DJ: Dimitri
  • Maand December

Beste Femke, dank voor je mooie bericht! Geweldig dat DJ Dimtiri een fantastische bijdrage aan jullie feest heeft gedaan. Ik zal het doorgeven! Hopelijk tot een volgende keer. Groeten, Jordi - The DJ Company

• Maand September

Hoi Erwin, weinig woorden kunnen soms veel zeggen. Super! Groeten, Jordi - The DJ Company

We lazen hele goede recensies, en hebben daarom contact gezorgd met de DJ company. De commmunicatie verliep telkens zeer professioneel er werd snel en correct gereageerd. Het besluit stond dan ook snel vast en we hebben voor de DJ compagny gekozen. Tijdens de trouwdag zelf verliep alles volgens plan en is het feest gestart om 20:00. Precies zoals wij hadden gewenst was het een mix met verschillende muziekstijlen en was er dus voor iedereen wat wils. Het is een geweldig feest geworden, en er veel gedanst! Ook van de gasten hebben we veel positieve reacties gekregen, de meesten wouden nog graag een aantal uur door feesten!
  • Maand September

Beste Mariel, bedankt dat jullie contact met ons hebben opgezocht en daar geen spijt van hebben gehad. Super dat iedereen heeft genoten. Groeten, Jordi - The DJ Company

Tijdens het plannen van onze bruiloft kwamen we via The perfect wedding bij DJ Company terecht. Na het lezen van alle recensies hebben we contact opgenomen. Binnen no time kregen we een zeer enthousiaste reactie zonder dat dit opdringerig voelde! We hebben geheel vrijblijvend informatie opgevraagd en kregen zeer snel een duidelijke en overzichtelijke all in offerte. Aan alles wordt gedacht zodat je je verder lekker met het plannen van je bruiloft bezig kunt houden. Ze nemen zelf contact op met de locatie om te bespreken of alle faciliteiten aanwezig zijn en wat er evt aanvullend geregeld moet worden. In de aanloop naar de bruiloft krijg je regelmatig nog contact gezocht met ons en onze ceremoniemeester. Enkele weken voor de bruiloft krijg je een digitaal formulier waarop je je playlist en alvast verzoeknummers en het openingslied door kunt geven. In de week voor de bruiloft neemt de betreffende dj telefonisch contact op om alles even kort voor te bespreken en kennis te maken. Kortom allemaal top! Het feest was echt geweldig en DJ Maarten heeft het fantastisch gedaan! We hebben heel veel leuke reacties gehad en het feest had nog veel langer mogen duren, maar helaas komt aan alles een einde. Ik kan the DJ Company van harte aanbevelen!! Echt geweldig!!
  • Maand September

Beste Jaimy, we werken al enige tijd prettig samen met The PerfectWedding en fijn dat we aan de verwachtingen hebben voldaan! We vinden het belangrijk dat onze bruidsparen zorgeloos naar het feest toe kunnen leven. Gelukkig hebben jullie dit ook zo ervaren. Ook namens DJ Maarten heel erg bedankt voor een fantastische avond. Groeten, Jordi - The DJ Company

Lekker gedanst, goede sfeer. Muziek sloot goed aan. verder geen tips
  • Maand September

Hallo, super om te horen, fijn dat er veel is gedanst, mooi dat de muziek aansloot. Hopelijk tot een volgende keer! Groeten, Jordi - The DJ Company

We wilden graag van begin tot eind een feest waarbij iedereen lekker kon dansen en dat is zeer geslaagd! Wij en de gasten hebben het de hele avond naar ons zin gehad en lekker gedanst. Voordat het feest begon werden eerst nog op heldere wijze wat vragen via onze ceremoniemeesters gesteld. Bijv. of het niet beter was om de stukjes achter elkaar te doen ipv verspreid over de avond. Dit bleek inderdaad een goed idee te zijn. Verder ging de avond heel snel voorbij. Heel erg fijn dat het geen probleem was dat het ongeveer een kwartier (?) uitliep. Wat beter kon: we werden één dag van te voren gebeld om alles door te nemen, het liefst hadden we dit iets eerder gehad (Ik snap uiteraard goed dat dit door de drukte niet ging, maar dat had ook van te voren gecommuniceerd kunnen worden).
  • Maand September

Hallo Annemiek, bedankt voor de feedback en hadden we eerder moeten bellen. Snap dat het zo vlak voor het feest spannend is en je met andere dingen bezig bent. Wel mooi dat er vanaf begin tot eind gedanst is! Hier doen we het voor. Ook goed dat de dj mee heeft gedacht omtrent de stukjes. Groeten, Jordi - The DJ Company

Goede recensies gezien waardoor de keuze snel gemaakt was om in contact te komen. Vervolgens een heel prettig gesprek gehad om te kijken hoe wij ons feest wilden en wat hierbij de mogelijkheden waren. Vanaf de openingsdans tot het einde toe is er constant gedanst! In het begin wat meer op de muziek van wat langer geleden (zodat de wat oudere gasten ook lekker los konden gaan) en daarna steeds meer gemengd met muziek van nu. Muziek was zoals wij het vooraf ook wilden en hadden besproken! De gasten hebben zich erg vermaakt! Service vooraf uitstekend! Door drukte bij de DJ hadden we nu 1 dag van tevoren nog contact i.p.v. 2 dagen, maar het gesprek zelf was erg fijn! Ik kreeg een goed idee dat dat we samen op 1 lijn zaten qua ideeën en verwachtingen van hoe het feest zou gaan worden. 1 dag nadat wij waren vertrokken op huwelijksreis kregen we de eindfactuur (4 dagen na de bruiloft) met als uiterste betaaldatum 2 weken later. Gelukkig heb ik deze mail gezien en hadden wij in het buitenland de mogelijkheid om te betalen, anders had dit niet tijdig gekund. Tip: andere bedrijven gaven 1 maand later als uiterste betaaldatum
  • Maand September

Beste Jeroen, super bedankt voor je mooie woorden. Leuk om te horen dat er vanaf de openingsdans tot het einde is gedanst. We hadden wel eerder contact op moeten nemen. Gelukkig was het gesprek helder en prettig. Verder nemen we je tip ter harte. Dit is goed om rekening mee te houden. Groeten, Jordi - The DJ Company

Als ceremoniemeester weinig omkeken gehad naar alles, daardoor echt kunnen meegenieten
  • Maand September

Hoi, we vinden het belangrijk om onze bruidsparen én ceremoniemeesters zoveel mogelijk te ontzorgen. Heel fijn dat jij flink mee hebt kunnen feesten. Super! Groeten, Jordi - The DJ Company

Dj George een Top dj met veel ervaring. Heel vriendelijk en meedenkend. Goede muziek keuze en mooie licht set wij zijn zeer te vreden en rade de dj company en dj George zeker aan.
  • Maand September

Beste Jeffrey, fijn om te horen dat DJ George het tot een geslaagd feest heeft gemaakt. Mede dankzij jullie en de gasten! We hopen snel weer van dienst te mogen zijn. Groeten, Jordi - The DJ Company

Mooie lichtset met extra lichtbanen. Goed inspelend op onze gasten. En heel leuk verrast door mijn man, waar de dj natuurlijk vanaf wist maar niks liet merken!!
  • Maand September

Hallo Sharon, leuk om te horen dat alles naar wens is verlopen. Ook fijn dat jouw man helemaal verrast werd. Super! Groeten, Jordi - The DJ Company

Als ceremonimeester kan ik zeggen dat het super was, DJ had tijdens ons dinner de boel al flink opgebouwd! Na overleg over een eigen gemixt nummer, waar een eigen tekst op gemaakt was. Is deze ter plekke uitstekend gemixt en getuned zodat het feest helemaal los ging! Ook de muziek keuze was zodoende goed dat de dansvloer volledig gevuld was en bleef, al met al niets dan positief! Bedankt voor de super fijne avond! Enige puntje van kritiek is dat 2 lampen van de lichtset iets te laag stonden (na mijn mening) maar dit heb ik verder niet aangegeven omdat dit ook door mijn lengte kon komen en ik verder geen klachten hoorde.
  • Maand September

Hoi, bedankt voor de feedback omtrent de lichten. We hadden hier beter rekening mee moeten houden maar gelukkig waren er verder geen klachten. Uiteindelijk is het een mooi feest geworden. Hier doen we het voor! Groeten, Jordi - The DJ Company

Wij hebben voor jullie gekozen omdat jullie steeds bovenaan stonden op Google. En de recensies waren erg goed. Ons feest was echt helemaal top! Wij hebben erg leuke reacties gekregen van al onze gasten. De dansvloer stond uiteindelijk vol en iedereen deed mee. Persoonlijk vond ik dat de lichtset wel wat beter mocht. De dj booth mocht wel wat sprekender die vond ik wel een beetje simpel. Maar dat heeft bij ons de pret niet bedorven. Ik heb zelf het meest genoten dat alle gasten zo aan het genieten waren. We hebben de hele avond op de dansvloer gestaan. Vooraf hebben we een aantal dagen van tevoren contact gehad met Ronald. Het was een kort gesprek omdat wij zelf geen vragen hadden. Ronald heeft met ons de avond door genomen en dat was voldoende. De communicatie verliep verder goed. Er werd nog een stukje gedaan door onze familie en dat was voor Ronald ook geen probleem. Wij raden jullie zeker aan voor meerdere feesten en wie weet huren wij jullie zelf ook nog wel een keer in. Bedankt!
  • Maand September

Hoi Romay, dank voor je bericht. Jammer om te horen dat onze show niet helemaal naar wens was. Gelukkig gaat het om de muziek en heeft dit verder geen invloed gehad. Mooi dat iedereen heeft genoten, dat is belangrijk! Groeten, Jordi - The DJ Company

In het begin van het feest is het altijd lastig om gasten de dansvloer op te krijgen. DJ Ronald heeft hier zeer goed op ingespeeld en heeft er een mooi feest van gemaakt. Na afloop dan ook veel complimenten mogen ontvangen over wat voor mooi feest het was. Communicatie met de DJ (voor en tijdens het feest) verliep soepel en verzoeknummers waren geen probleem! Kortom.. The DJ Company is een echte aanrader!
  • Maand September

Hallo Raymond, het klopt dat het aan het begin aftasten is. Gelukkig heeft DJ Ronald de sfeer er goed in gekregen. Top! Groeten, Jordi - The DJ Company

De dansvloer is gedurende de hele avond goed benut door de gasten. Jong en oud danste mee.
  • Maand September

Hoi Marjo, wat leuk dat de muziek op iedereen aansloot. Super! Bedankt en tot een volgende keer. Groeten, Jordi - The DJ Company

Reden om voor DJCompany te kiezen, was geen specifieke. We zochten op internet en de website en ervaringen zagen er goed uit. De avond an sich was top, de DJ (Bas) heeft onze muzieksmaak goed aangevoeld en ingevuld op de avond. Met als resultaat een avond dansen en geen stiltes. Qua organisatie vooraf was het op het moment zelf spijtig dat vlak voor tijd onze DJ werd gewisseld. Uiteindelijk heeft Bas er een topavond van gemaakt!
  • Maand September

Hallo Diederink, het was inderdaad vervelend dat we op korte termijn moesten wisselen van dj. Helaas kwam dit door omstandigheden. Heel fijn dat dj Bas het goed heeft opgepakt en er een topavond van gemaakt. Groeten, Jordi - The DJ Company

De DJ speelde super goed in op de sfeer en was heel erg vriendelijk!! Hij had een van de gasten kunnen zijn ;)
  • Maand September

Het was een super gezellig feestje, iedereen heeft ontzettend genoten! Licht en geluid top voor elkaar...... Mooier dan dit kon niet! Contact ook super geregeld. Snelle service en alles ook snel geregeld!
  • Naam feestlocatie: Het Roode hert
  • Voornaam DJ: Johan