een zorgeloos mooi feestje

Fijne communicatie, je kunt veel afstemmen, dacht mee, was op tijd met opzetten. Maakte er een mooi feestje van! Gasten hebben zich goed vermaakt!

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Super leuk feestje.

De dj was erg goed! Zou ik zeker aanraden.

Geslaagde avond

Geslaagde avond

Echt een super feest!

DJ Johan heeft van ons trouwfeest een groot succes gemaakt! Wij en de gasten waren erg enthousiast over de muziek keuze en DJ Johan zijn draai skills. De DJ Company heeft ons alle zorgen over het feest uit handen genomen. Wij raden dan ook iedereen aan om de DJ Company te boeken.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Geweldig goede dj thanks roy

Goede muziek gezellig gedanst mijn man en ik hebben een mooie avond gehad SUPER

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Wat super om te horen dat jullie een gezellige avond hebben gehad. Dat horen we natuurlijk graag.

Ik had DJ THijs. Jonge jonge, maar toch erg leuke muziek. Hij pakte de sfeer goed op.

Er werd lekker gedanst, alleen de rookmachine kan je voortaan wel thuis laten, dat was een beetje veel. Maar voor de rest was het gezellig. Muziek keuze was precies wat we leuk vonden.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Bedankt voor deze mooie woorden. We zullen Thijs laten weten dat de rookmachine wat overdreven was, want de sfeer was al heel goed ;). Bedankt voor het vertrouwen!

Zeer tevreden en voelt de sfeer goed aan

Zeer tevreden en voelt de sfeer goed aan

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Super dat het feest geslaagd was! Fijn dat de DJ de sfeer zo goed aanvoelde tijdens de avond. Hopelijk zien we elkaar nog eens!

Prima geholpen

Prima, dj elvio voelde de sfeer goed aan, dansvloer is niet leeg geweest. Top ervaring

Goede communicatie top sfeer

Goede communicatie top sfeer

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Weer eens ouderwets goed gedanst

Ik had geen idee hoe en waar een DJ te vinden, naar een snelle google search kwam ik bij jullie uit. Klonk makkelijk en ik hou van makkelijk. Goede communicatie wat betreft wensen. De avond zelf was een mooi feestje. Combi gasten en muziek neem ik aan. Rob vond het niet erg nog wat langer te blijven. Er is flinke gedanst. Rob stuurde bij wanneer ik het vroeg en hield de vaart en sfeer er in. Samengevat gewoon een goed feestje!

Geweldig geholpen goede dj

Aanbevolen door onze feestlocatie, geen spijt gehad. Dj elvis heeft er voor gezorgd dat de dansvloer niet leeg is geweest. Goede communicatie over keuze dj en kennis maken met dj. Kan ik van harte aanbevelen.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

DJ Company heeft zeker bijgedragen aan het succes van ons feest!

Alles is van een leien dakje gegaan. Communicatie met DJ company en met DJ Peter verliep heel goed. het feest moet even op gang komen, maar uiteindelijk werd er veel gedanst en gezongen. Werd allemaal geregeld door DJ Peter. De geluidsinstallatie en lichtset maakten er een echte disco van. het feest wordt compleet met de DJ Company!

Snel geregeld, goede service

Prijs, kwaliteit verhouding was goed. 7/80/90 muziek, goed voorbereid door vragenlijsten en het gesprek met Martin van te voren.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Dag Ilse, fijn om te horen dat het goed bevallen is en bedankt voor je mooie evaluatie! Met muzikale groet, Auke - The DJ Company

Geweldige DJ en snel geregeld

We had vrij last minute nog een Dj nodig voor onze bruiloft en de DJ company heeft binnen 3 weken alles goed geregeld. DJ Jeroen heeft het geweldig gedaan. Zeker met de verschillende culturen en verschillende leeftijden, wat makkelijk is, heeft hij ervoor gezorgd dat iedereen op de dansvloer stond.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Super om te horen dat Dj Jeroen last minute met een gemengd publiek er alsnog een gezellige dansvloer van kon maken! Bedankt voor jullie evaluatie, hopelijk tot een volgend feest. :) Groetjes, Anne - The Dj Company

Super goed geregeld!

Het was een top feest. Enorm genoten van de DJ en de dansende mensen!

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Goedemorgen Marijn, Goed om te horen dat jullie een top feest hebben gehad, fijn dat je zo genoten hebt. Bedankt dat we erbij mochten zijn en voor het vertrouwen in ons. Hopelijk tot een volgende keer. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Het was een feestje!

Ik vond het top! Super fijn dat alles wordt geregeld: hele muziekinstallatie, zelfs de lichten. Marhinjo heeft er voor gezorgd dat ons bedrijfsfeest echt een feestje werd! Iedereen ging lekker los. Zelfs de mensen waarvan we het niet hadden verwacht. Daarnaast was het heel fijn met Marhinjo communiceren. Dankjewel voor de fantastische avond!!

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Bedankt voor jullie evaluatie. Wat super leuk om te lezen dat het zo leuk was. We zullen deze mooie woorden ook even doorgeven aan de DJ. Bedankt voor het vertrouwen en wie weet tot een volgend feest. Groeten, Rebecca - The DJ Company.

Geweldig feest! En goede service!

Goede service van de DJ company. We hebben een fantastisch feest gehad, en echt genoten! De dansvloer stond de hele avond vol! Zelfs de opa's en oma's deden gezellig mee! We raden dj Elvio zeker aan!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat super om te horen dat jullie zo tevreden zijn. Bedankt voor deze mooie woorden. Wat gezellig dat zelfs de opa's en oma's gezellig mee deden, leuk ;). Bedankt voor het vertrouwen en wie weet tot een volgende keer. Groeten, Rebecca - The DJ Company

de dj was aardig en goed de muziek goed afgestemd op de doelgroep en niet te hard dat iedereen nog kon praten met elkaar

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

Bedankt voor je evaluatie! Super dat de muziek goed is bevallen en er alsnog gezellig gekletst kon worden. :) Hopelijk tot een volgend feest! Groetjes, Anne - The Dj Company

Goed geregeld en en een toffe dj

Feest was super mooi met een goeie dj verder wil ik de DJ Company bedankten dat alles goed voor elkaar was de muziek de verlichting en zal zeker meerdere mensen dit aanraden

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat het een geslaagd feest is geweest en dat de Dj goed voorbereid was. :) Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Anne - The Dj Company

Geweldig feest

Ons bruiloftsfeest was geweldig. Vooraf duidelijke en fijne communicatie met The dj company en later met dj lammert zelf over onze wensen (wat wel, wat niet, muzikale opbouw, wat te doen met verzoekjes, microfoongebruik etc etc.) aan deze wensen werd ook daadwerkelijk voldaan tijdens het feest. Echt top. Er werd een hele fijne opbouw en mix van oudere en recente muziek gedraaid zodat er voor elke leeftijdsgroep herkenbare muziek gedraaid werd waar ook goed op gedanst werd. Alleen maar positieve reacties van onze gasten, een aantal keren de vraag gekregen waar en hoe wij in ***snaam zo’n goede dj gevonden hadden. Lang verhaal kort: het was boven verwachting goed. wij zijn 100% tevreden. Als wij weer eens een dj zoeken dan weet ik vanaf nu waar we die kunnen vinden. Laatste tip: regel een lichtgevende dansvloer! (led pixel 100 hadden wij) Kost wat, maar krijg je zeker geen spijt van;)

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Hi Jort, Ontzettend bedankt voor deze prachtige review!! Wat geweldig om te lezen dat DJ Lammert er zo'n fantastisch feest van gemaakt heeft. Dit is waarvoor wij het doen :) Hopelijk tot een volgende keer ! Groetjes, Sjoerd - The DJ Company

Super avond gehad dankzij dj company

We hebben een super leuke avond gehad dankzij de dj die wij via the dj company toegewezen werd.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Hi Sigrid, Bedankt voor de geweldige evaluatie! Super leuk om te lezen dat jullie zo'n super avond gehad hebben. Hopelijk tot snel :) Groetjes, Sjoerd - The DJ Company

fantastisch

DJ company communiceert erg goed en helder, afspraken worden goed nagekomen. De keuze van de DJ was erg goed. DJ Jan heeft samen met de gasten het feestje tot een succes gemaakt. Zijn inbreng voor de sfeer en inrichting was de juiste . Jan heeft o.a. middels de lichtshow een heerlijke kroegsfeer neergezet , er is veel gedanst . Wij kijken terug op een geweldig feestje!

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

Hi Peter, Wat ontzettend leuk om te horen dat jullie zo tevreden zijn en dat Jan er een geweldig feest van gemaakt heeft! Hopelijk tot snel :) Groeten, Sjoerd - The DJ Company

Helder en duidelijk

Vanaf het begin heldere en duidelijke communicatie, verder is er goed naar onze wensen geluisterd

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Wat mooi om te horen dat het zo naar wens is geweest. We hopen jullie snel weer te zien bij The DJ Company! Groeten, Koen - The DJ Company

We hadden vrij last-minute een DJ nodig en hadden niet beter kunnen treffen

De DJ die we geboekt hadden was een verrijking voor ons bedrijfsfeest, hier wordt nog heel lang over nagepraat!

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Super leuk om te horen dat jullie zo enthousiast zijn, hier doen we het natuurlijk voor. Bedankt voor de mooie evaluatie! Groeten, Tim - The DJ Company