Geweldige feestavond!

Wij hebben mede dankzij onze dj Henri een geweldige feest avond gehad tijdens onze bruiloft! De keuze van nummers die Henri af speelde pasten precies bij de sfeer en onze wensen! Bedankt!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Van A tot Z perfect geregeld!

Wij kozen voor de DJ Company vanwege de veelzijdigheid die zij konden bieden. Hun pro-actieve houding is als zeer prettig ervaren. De DJ heeft de avond ingevuld zoals wij hem voor ons zagen en speelde goed in op het publiek. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan! Al met al een top ervaring, en wij raden de DJ Company dan ook ten zeerste aan.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste dag/avond van ons leven!

Wij hebben een super fijne ervaring met the dj company. Aanrader voor de rest van Nederland!!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Perfect geregeld en goede DJ!

Tonnie speelde goed in op de sfeer en wist er een echt feest van te maken, ondanks dat we maar een kleine groep mensen hadden uitgenodigd voor de bruiloft (50 personen)

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Geweldig om te horen dat Tonnie ook met jullie kleinere publiek raad wist! Bedankt voor jullie evaluatie. :) Hopelijk tot de volgende keer. Groetjes, Anne - The Dj Company

Prachtig dansfeest met DJ Bastiaan

Bastiaan kwam pro actief op de lijn als er vragen waren. We konden samen alles goed afstemmen en er was helderheid vooraf over onze wensen. Bastiaan speelde goed in op de sfeer en het verloop van het feest. Er is lekker gedanst en dat maakte het een heerlijk feest!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Wat fijn om te horen dat de communicatie vooraf ook zo goed is verlopen. Natuurlijk ook super dat het ook goed heeft uitgepakt en het een lekker feestje is geworden. :) Groetjes, Anne - The Dj Company

Alle dansers gingen helemaal los!

Dankzij de goede reviews gekozen voor de djcompany. Heel blij met hoe soepel het kiezen van de muziek en de avond zelf verliep. Benny heeft z’n ding gedaan en dat viel in de smaak. Lichtset past prachtig bij de zaal op locatie. Dank Benny en wellicht tot een volgende keer.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Geweldig dat het zo goed is bevallen! En super dat de lichtset van Benny ook nog eens mooi uitkwam op de locatie. :) Wij hopen ook tot een volgende keer! Groetjes, Anne - The Dj Company

Wij hebben een fantastisch bruiloftsfeest gehad!

De communicatie was top, de DJ belde 3 dagen voor het feest en ik kon goed met hem overleggen. Ook daarna, via Whatsapp, reageerde hij heel snel op berichtjes, erg fijn was. Wat wij ook erg fijn vonden is dat de muziek niet te hard en niet te zacht stond: er kon normaal met elkaar gepraat worden tijdens het feest én er kon lekker gefeest worden. Ook het instarten van onze openingsdans en het eindnummer gingen top! Inspelen op het publiek kon denk ik iets beter, soms kwam er ineens een heel rustig nummer tussendoor terwijl iedereen lekker losging, dan valt het dansen weer een beetje stil.. Maar al met al hebben wij een topfeest gehad, dus we kijken er zeker met een positief gevoel op terug!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Bedankt voor jouw evaluatie! Super fijn om te horen dat de communicatie als prettig is ervaren en jullie een mooi feest hebben gehad. We zullen jouw feedback over het inspelen op het publiek ook zeker meenemen. Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Anne - The Dj Company

Top feest!

Elvio was heel erg aardig en hield veel rekening met onze wensen. We hebben een heel mooi feest gehad! Achteraf kregen we ook veel complimenten van gasten over de goede DJ.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat fijn dat jullie een gezellig feest hebben gehad en Elvio goed in de smaak viel! Bedankt voor deze leuke review. :) Groetjes, Anne - The Dj Company

Uitstekende DJ!

Jeroen is een topper! Alle afspraken zijn netjes nagekomen en hij door te kiezen voor verschillende muziek genres heeft hij het iedereen naar de zin gemaakt. Er is veel gedanst en de sfeer was uitstekend!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Bedankt voor jouw evaluatie! Geweldig dat Jeroen de voetjes goed van de vloer heeft gekregen en het een fijne ervaring was. :) Misschien tot een volgende keer! Groetjes, Anne - The Dj Company

Maakt de dag compleet

De DJ Company sprak ons aan door de veelzijdigheid van het aanbod en de duidelijke site. We hadden geen speciale wensen, waardoor onze dj zijn talenten uitgebreid mocht laten horen. We hebben de dj als zeer gastvrij en vriendelijk ervaren.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat ontzettend fijn om te horen! We hopen jullie graag nog een keer terug te zien bij The Dj Company! Groetjes, Anne - The Dj Company

Geweldige organisatie

In 1 woord top. Van A tot Z geholpen en ontzorgd. Voor vragen zijn ze goed bereikbaar via de mail. Zeer aan te raden om hier een dj te boeken.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedemorgen, Wat leuk om te horen, bedankt! Super dat jullie ons het vertrouwen hebben gegeven om de muziek te verzorgen. Hopelijk zien we jullie nog eens. Groeten, Rebecca - The DJ Company

We weten niet waarom we voor jullie hebben gekozen, er is de hele avond volop gedanst, de belichting was ok, onze gasten super tevreden, we hebben het meest genoten van het vloeiende verloop van de avond en de dansende gasten. Heel fijn die vooraf ingevulde wenslijsten mbt soort muziek. Die was divers en daar werd goed gebruik van gemaakt zodat alle leeftijdsgroepen uit hun dak zijn gegaan. Heel fijn.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat mooi om te horen dat het zo'n geslaagd feest is geweest. We hopen jullie snel weer een keer te zien bij The DJ Company! Groet, Koen - The DJ Company

Onvergetelijke avond

Wij hebben een onvergetelijke avond gehad dankzij dj Marcel! Iedereen heeft op de dansvloer gestaan precies zoals wij het van te voren voor ogen hadden!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat super om te lezen! Marcel krijgt vaak de voetjes van de vloer. :) Hopelijk tot een volgende keer. Groetjes, Anne - The Dj Company

Het was TOP

Ik koos voor een DJ omdat die een grote muzikale selectie heeft . Wij hadden 3 generaties die allemaal andere wensen hadden dus dat ging prima. Korte kinderdisco vooraf en daarna tijdens het diner rustige muziek en na het diner wat dansmuziek. Goed gekozen. Jammer dat er niet heel veel mensen dansten maar dat kwam ook omdat veel gasten al vroeg met de trein naar huis moesten. Rutger (onze DJ) was flexibel en we hadden een goede communicatie vooraf en tijdens het draaien. Bedankt!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Hallo Linda, bedankt voor jouw beoordeling! Goed om te horen dat het een leuke avond is geweest, inderdaad jammer dat er niet heel veel gedanst is. Hopelijk is dat een volgende keer nog beter! Ik ben blij dat de communicatie ook goed verlopen is. Misschien tot een volgende keer. ;) Groetjes, Anne - The Dj Company

Super organisatie, die goed inspelen op de wensen van hun klanten

Kwam de dj company op internet tegen met goede recensies. Ze maken dit zeker waar. Je vult je wensen in, uitstekende communicatie, ook via app toen er bij ons op laatste moment nog aanpassingen waren. Ook contact met dj een paar dagen van te voren was goed. Mooie belichting, goed geluid, muziek, super aardige DJ, alle componenten waren er om er een geweldig feest van te maken waar we met veel plezier op terug kijken

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Goed om te horen dat het zo goed bevallen is en bedankt voor de goede beoordeling! Groetjes Auke - The DJ Company

Super leuk feest gehad!

We hadden een "ouwe rot" die wist wat die moest doen. Goede feeling en interactie met het publiek. Was een prima keuze!

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Wat een top bedrijf...super!

Zowel het op en afbouwen ging snel en fijn.William wist alle mensen op de dansvloer te krijgen. Speelde in op de sfeer en niets was hem te gek of te veel. Wat een vriendelijke man! Ik genoot van zijn energie en om te zien hoe iedereen opging in deze energie! Wat een prettige communicatie...het appje op de dag zelf werd erg gewaardeerd. William was een topper...nogmaals bedankt William!!!!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Hey Joyce, wat fijn dat jullie zo'n goede ervaring hebben gehad. Hier doen we het voor! Groetjes Auke - The DJ Company

Top feest

Wij kozen voor DJ company door het heldere overzicht. Het feest was fantastisch, DJ Marco speelde met de muziek goed in op de sfeer. De gasten vonden het ook een erg goed feest.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Het was perfect, niks op aan te merken

Zoek je een goede dj dan beveel ik deze aan, alles was perfect

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Hey Vince, bedankt voor de mooie woorden! Graag tot een volgend feest! Groetjes, Marijn - The DJ Company

Een dj was voor ons het beste aangezien je dan uit alle muziek een keuze kan maken. Marcel speelde perfect in op het publiek en hield goed rekening met onze wensen. We hebben een topavond gehad en Marcel heeft hier zeker een aandeel in gehad. Was van begin tot eind goed geregeld en zou bij een volgende gelegenheid zeker weer bij jullie aankloppen. Bedankt!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Bedankt voor jouw evaluatie. Super leuk om te lezen dat het zo naar wens is geweest. We zien het natuurlijk graag als er weer een gezellig feestje was. :) Wij zien jou ook graag weer een keer terug bij The Dj Company! Groetjes, Anne - The Dj Company

Boven verwachting erg goed

Communicatie met DJ Company was goed en makkelijk toegankelijk, ook met de DJ. We hebben heerlijk gedanst op vooral jaren 80 en 90 muziek. De ruime muziekkeuze van de dj vond ik knap. De lichtset was zeker leuk met wat effectjes. Het grappige is dat ik eigenlijk per toeval bij de DJ Company kwam. Ik had al 12 dj's gebeld en niemand kon. Ik werd er bijna moedeloos van. Toen ben ik op internet gaan zoeken en kwam DJ Company de eerste in de zoeklijst. Voordat ik er erg in had had ik een dj gereserveerd, toch maar even nagebeld en werd telefonisch goed geinformeerd. We hebben een super avond gehad dankzij dj Jack. De volgende keer reserveer ik meteen bij DJ Company

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

Wat een leuke review! Super fijn om te horen dat het via ons zo makkelijk en snel geregeld was. Ook erg fijn dart de Dj de muziekkeuze goed in kon schatten en hierin ook een brede keuze had. We zien je natuurlijk graag weer terug bij The Dj Company! Groetjes, Anne - The Dj Company

Dit was een top feest

Rob heeft er echt een feestje van gemaakt. De gasten vonden het allemaal bere gezellig. Ook fijn dat hij rekening hield met onze openingsdans. Al met al een geslaagd bruidsfeest.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat goed om te horen dat het een geslaagd feestje is geweest. Ook heel fijn dat de gasten het gezellig vonden en hij rekening hield met de openingsdans. :) Hopelijk tot een volgende keer! Groetjes, Anne - The Dj Company

Fijne vibe tijdens zomerevent

Prettige en snelle samenwerking en fijne sfeer tijdens het event. Erg klantgericht. Enige minpuntje is de hoeveelheid ( bulk) mails die je krijgt na een akkoord,waardoor het onoverzichtelijk wordt voor de organisatie. Dus dat is iets waar de organisatie alleen last van heeft. Tijdens de events was het super.

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Zo blij met jullie als DJ. Ga zo door

We hebben jullie bedrijf op de bruiloft van mijn vriendin leren kennen. De site met vragen vond ik heel duidelijk en overzichtelijk. Geweldig ook om te vragen welk nr niet. Ronald kwam bij binnenkomst eerst even gedag zeggen en was gelijk heel gezellig. Wij hebben dankzij hem echt een top avond gehad en heb van veel mensen gehoord dat ze de dj heel goed vonden. Hij voelde de groep echt goed aan waar door er echt voor iedereen(die dansen wou) dansen kon.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Super leuk om te horen, hier doen we het natuurlijk voor! Bedankt voor de mooie evaluatie. Groetjes, Tim - The DJ Company

Het was echt super !!!!

Alles was tot op de puntjes goed geregeld,de gasten en wij hebben het heel goed naar onze zin gehad het was gewoon top !!!!!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat geweldig! Super fijn om te zien dat er weer een geslaagd feest is geweest. :) Groetjes, Anne - The Dj Company

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.