Beste DJ ever!!

Wij zochten een goede dj en kwamen bij jullie uit. Goede muziek en er is veel gedanst. Gasten waren ook dik tevreden. Albert was goed op tijd en hij speelde de juiste muziek. Dj Ronald had onze mix verzorgd voor onze openingsdans en zonder hem was onze openingsdans niet zo goed gelukt. Wij kijken echt terug op een knalfeest en zijn dus dik tevreden. Keep up the good works and good vibes :)

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Melissa, Enorm bedankt voor deze daverende review. Super om te lezen dat de DJ precies de goede muziek draaide en dat ook jullie openingsdans zo goed gelukt is. We zijn heel blij dat jullie zo enorm genoten hebben en terugkijken op een knalfeest. Hopelijk tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Top bruiloft gehad!

De prijs was zeer aantrekkelijk. De DJ heeft goed het publiek aangevoeld. We hebben een fantastisch feest gehad! Bedankt, John!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Bedankt voor deze mooie review. Wat super om te horen dat jullie een topfeest hebben gehad. Fijn dat we de juiste match hebben gemaakt. De DJ heeft ook een fantastische avond gehad. Bedankt dat we erbij mochten zijn. Vriendelijke groeten, Rebecca -The DJ Company

Gaan over lijken om geld te verdienen

Zelfs Corona is geen goede reden om een volledige restitutie van de aanbetaling te ontvangen én het contact wordt verbroken door niet meer te reageren op verzoeken.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Spijtig dat je zo denkt over The DJ Company. Vanaf het begin hebben we ons uiterste best gedaan voor alle klanten een passende oplossing te vinden. We bieden aan om feesten die binnen de maatregelen vallen gratis om te boeken. Helaas kan niemand ons vertellen hoelang de crisis nog duurt. Iedereen moet keuzes maken en we hebben ervoor gekozen om alleen feesten om te boeken die binnen de maatregelen vallen. Valt een feest daar ver buiten, dan gelden de standaard voorwaarden. Hiermee hanteren we dezelfde regels als heel veel bedrijven die getroffen zijn, zoals vliegmaatschappijen, reisorganisaties, vakantieparken etc. Natuurlijk vinden we het een moeilijke afweging en een lastige beslissing, want we willen het beste voor onze klanten maar ook het bedrijf draaiende houden. Gelukkig komen we er met 99 van de 100 klanten goed uit, daar zijn wel heel dankvoor voor. Verder zijn we voor iedereen heel druk bezig om maatwerk te leveren en tot een passende oplossing te komen. Ons bedrijf is direct en zwaar getroffen door de crisis. Vanaf begin maart is onze omzet volledig stilgevallen. Jouw feest heb je zelf geannuleerd, terwijl er nog geen maatregelen golden en nog steeds niet gelden voor de datum van het feest. Die maatregelen waren op dat moment geldig tot een paar maanden vóór het feest, kortom het was nog lang niet duidelijk of de Coronacrisis invloed zou hebben op jouw feest. Om die reden hebben we de standaard annuleringsvoorwaarden gehanteerd. We vinden dit redelijk, want anders zouden we ons bedrijf onnodig schade toebrengen, terwijl we al in zwaar weer zitten. Dus eerst afwachten hoe het verder loopt met de crisis, en pas dan conclusies trekken als er maatregelen zijn die invloed hebben op de feestdatum. We snappen dat je het hiermee oneens bent en vinden het oprecht vervelend dat we jou niet op een andere manier konden helpen. Dit hebben we uitgebreid met elkaar besproken in een mailwisseling en daaruit is gebleken dat we het niet eens zijn met elkaar. Inhoudelijk valt er nu niets meer te bespreken. Wij hebben het enorm druk met het in de lucht houden van ons bedrijf en de honderden annuleringen die binnen de huidige maatregelen vallen, daarom kiezen we ervoor om de communicatie te stoppen. Groeten, Rebecca - The DJ Company

The DJ Company is een walgelijke club

Wegens het Coronavirus hebben wij zo snel mogelijk geannuleerd, meer dan 90 dagen voor de datum, maar begrip en menselijkheid ontbreekt. Alsof het nog niet erg genoeg is dat de bruiloft niet door kan gaan, gaat The DJ Company over lijken om toch geld te proberen te verdienen aan het Coronavirus. Walgelijk!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Allereerst erg spijtig dat je er zo over denkt. Ondanks meerdere contactmomenten ben je het niet eens met onze manier. We zoeken een manier om een ieder zo goed mogelijk te helpen, ondanks het feit dat je het feest annuleert uit voorzorgsmaatregelen bieden we je aan om het feest kosteloos te verplaatsen. Dit is geen optie voor jullie. Omdat er nog geen sprake is van overmacht, immers de richtlijnen van het RIVM gelden tot 1 juni, bieden we aan om het geld, 25% van de waarborgsom, te verrekenen met een volgend feest. Zodat jullie het geld niet kwijt zijn maar investeren in een feest die iedereen zo verdient! Juist in deze tijden dat een ieder het moeilijk heeft, proberen we een juiste oplossing te zoeken om het beste voor de klant voor te hebben. Want daar staan wij voor als The DJ Company zijnde.

Top avond! DJ had de sfeer er goed in met weinig mensen

Helaas door de coronavirus waren er slecht maar 30 mensen ipv 60/70 maar de DJ John wist ze wel op de vloer te krijgen en het was gezellig. Top bedrijf DJ company

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Beste Linda, Gelukkig ook iets moois in deze moeilijke tijd! Fijn dat John en mooi feestje heeft neergezet en dat het gezellig was, goed om te horen! Groeten, Rebecca - The DJ Company

Ik had eerst een oud-collega willen vragen om te draaien op mijn feest, maar die genoot op de dag van mijn feest nog van een vakantie. Op internet rond gaan struinen en bij The DJ Company uitgekomen. Informatieve, aansprekende website en veel goede recensies, ook uit de buurt. Vanuit The DJ Company werd snel contact opgenomen. DJ Ronald was goed op tijd op de locatie en had de set ook ruim op tijd opgebouwd. Lichtset was prima afgestemd op de locatie en de al aanwezige verlichting. Ik had van tevoren aangegeven dat het mij niet zozeer zou gaan om dansende gasten, maar dat het mij vooral zou gaan om een goede sfeer met lekkere muziek. Ik ben te zeer met de gasten bezig geweest om mij echt bewust te zijn van de muziek die gedraaid is :-)! Maar ik heb positieve reacties gehad van mijn gasten en dat vind ik het belangrijkste! De avond ging snel om en gelukkig was Ronald bereid om nog een half uurtje extra te draaien.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Dj maakte het verschil op ons feest Mooie aanvulling

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Dj company: bedankt voor een geweldig feest!

Een feest om nooit te vergeten; geweldige muziek; we dansen de hele avond, door de dj John die goede dans nummers bleef draaien.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Beste Andrea, Wauw wat een mooie woorden zo op de maandagochtend. Wat fijn dat alles zo goed verlopen is, dat jullie de hele avond heerlijk hebben kunnen dansen. Bedankt dat we erbij mochten en hopelijk tot een volgend feest. Groeten, Rebecca- The DJ Company

Top geregeld, geen omkijken naar!

Goede communicatie vooraf. DJ Marcel speelde goed in op de sfeer!

• Selecteer jouw type feest: Promotiefeest

Beste Koen, Wat fijn om te lezen dat je een geslaagd feest hebt gehad. En super om te horen dat onze communicatie met elkaar goed is geweest. Top dat je een perfecte klik had met de DJ. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Sylvia - The DJ Company

Top DJ, top feestje

Voor mijn vriendin had ik een verrassingsfeest georganiseerd waarbij DJ Rob die avond de DJ was. Vooraf heldere communicatie waarbij een week van te voren nog even telefonisch contact met DJ Rob. Het feest zelf was geweldig, waarbij Rob de groep goed wist aan te voelen en de juiste muziek koos. Al met al blij dat ik voor de DJ company heb gekozen.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Beste Rick, Super om te horen dat je zo enthousiast bent over ons. We hebben er alles aan gedaan om de perfecte match te maken en zo te lezen is dat gelukt. Heel fijn om te horen. Bedankt dat we erbij mochten zijn! Vriendelijke groeten, Rebecca - The DJ Company

Heel makkelijk en zonder problemen een DJ kunnen regelen. De sfeer zat er goed in en de show was top. Communicatie voor, na en tijdens verliep heel soepel. Chris was een topper! Alles bij elkaar een heerlijk feestje gehad.

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Beste Amir, Enorm bedankt voor deze prachtige review. Wat fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn over alle communicatie rondom het feest, en natuurlijk top dat het een heerlijk feest is geweest. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Thanks DJ Ronald voor het verzorgen van de muziek op ons feestje. Muziek voor jong en oud, we hebben genoten!

• Selecteer jouw type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

Beste Jord en Annalies, Heel erg bedankt voor jullie prachtige 5-sterrenbeoordeling. Fijn dat jullie zo genoten hebben, bedankt dat we erbij mochten zijn! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Een dag waarin alles liep zoals wij graag wilde....

Wij hebben een feestdag gehad waar we ontspannen van konden genieten. Iedereen: van DJ tot "de mensen van de locatie" dachten mee, zorgde voor en werkte aan een geslaagde dag.....wat wil je nog meer? Rob en Henca Italiaander

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Rob en Henca, Bedankt voor jullie review. Wat goed om te lezen dat jullie een ontspannen feest hebben gehad zonder zorgen! Dat horen we natuurlijk graag, fijn dat we erbij mochten zijn. We hopen jullie nog eens tegen te komen. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Goed geregeld!

DJ Company heeft de muziek voor onze trouwdag prima georganiseerd. Goed vooraf onze wensen geïnventariseerd en de uitvoering was ook heel goed. Wij en onze gasten hebben een perfecte avond gehad. Hartelijke dank aan het Team!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Rob, Bedankt voor je mooie woorden. Goed om te horen dat jullie een geslaagd feest hebben gehad en de verwachtingen waar zijn gemaakt. Geniet van jullie huwelijk en wie weet tot een volgend feest. Bedankt dat we erbij mochten zijn. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Wat een fijne samenwerking!

Super communicatie met de DJ, veel laatste moment dingen en daar ging Julian helemaal in mee en echt heerlijk gedanst

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Mylene, Heel erg bedankt voor jouw prachtige review. Fijn te lezen dat jullie zo tevreden zijn over de communicatie en dat er zo heerlijk gedanst is. Vinden wij super! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Topfeest met super service voor, tijdens en daarna

DJ Rinaldo was echt helemaal top! Samen met zijn maatje hebben zij voor een fantastisch avond gezorgd. Niets was te gek en het dak ging eraf. Onze zoon en zijn vrienden hebben heel erg genoten van deze discofeest ten ere van zijn 12 jarige verjaardag. Rinaldo en DJ company, hartelijk dank hiervoor!!!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Beste Susanne, Wauw ik word helemaal blij van deze review! Wat zijn we trots dat het feest van jullie zoon zo geslaagd was, Rinaldo heeft het ook echt naar zin in gehad. Super bedankt dat we erbij mochten zijn! Vriendelijke groeten, Rebecca - The DJ Company

We hebben een onvergetelijke tijd ervaren. Hierbij heeft de DJ zeker bijgedragen. Muziek van hoge kwaliteit en een lichtshow die het compleet maakt

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Beste Paulo, Wat super om te horen dat jullie zo enthousiast zijn en nog belangrijker dat jullie een fantastisch feest hebben gehad. Bedankt voor de mooie woorden en hopelijk tot een volgend feest. Vriendelijke groeten, Rebecca - The DJ Company

Super avond gehad

Goede muziek goede gangmakers verzoek nummers geen probleem vriendelijk. Enige minpuntje ze begonnen vrij laat Had wel uurtje eerder gemogen. Maar ondanks dat super djs

• Selecteer jouw type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

Beste Marcel, Goed om te horen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad en dat de verzoeknummers zijn gedraaid! Ik snap je punt, een uur eerder beginnen heeft invloed op de goede sfeer. We zullen het zeker even meenemen! Wie weet tot een volgend feest. Groeten, Rebecca- The DJ Company

Fantastisch

Goede ervaring, sfeervol feestje , profesioneel, inspelend op mu,iek vraag gasten

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Goedemorgen, Bedankt voor de mooie woorden. Wat goed om te horen dat het een geslaagd feest was. Super dat we erbij mochten zijn. Op naar een volgend feest! Vriendelijke groeten, Rebecca - The DJ Company

Geweldig, top avond voor iedereen

Wij hebben een geweldige avond gehad. Onze gasten waren van jong naar oud, zelfs hiermee is rekening gehouden. Vanaf moment 1 een volle dansvloer totdat de avond was afgelopen. Echte een geweldige service, Boris dikke pluim.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Maikel, Bedankt voor je review. Wat een mooi cijfer. Fijn dat jullie zo'n mooie avond hebben gehad en dat de dansvloer goed vol is geweest. Graag tot ziens op een volgend feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

Top muziek op onze dag

Zoekende naar een dj voor onze bruiloft kwamen wij op Facebook de DJ company tegen. De snelle reactie en duidelijke communicatie en informatie heeft ons voor de DJ company laten kiezen. Op de dag zelf hebben we ‘s avonds heerlijk gedanst! Precies de muziek die we wilden, een super avond!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Sander , Bedankt voor je review. Wat een leuke berichten. Fijn dat jullie zo'n mooie avond hebben gehad en dat de dansvloer goed vol is geweest. Graag tot ziens op een volgend feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

Juiste muziek op ons huwelijksfeest

We hebben "the dj company" gekozen omdat ze een compleet pakket bieden (dj, licht, boxen) en op basis van de goede recensies. Voor ons huwelijksfeest 's avonds was de ruim op tijd en snel opgebouwd. De dj was profesioneel en draaide onze muziek, welke we via een vragenlijst vooraf hadden ingevuld. Er is veel gedanst op leuke muziek. Eerste dans nummer en laatste dans nummer ging goed. We hebben enorm genoten! Bedankt voor een super leuke avond!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Lieke, Bedankt voor je review. Wat een mooi cijfer. Fijn dat alles goed is verlopen en dat de dansvloer goed vol is geweest. Graag tot ziens op een volgend feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

Er was een gezellige sfeer

Het was zoals we verwacht hadden dus wij zijn tevreden!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Beste Henriette, Bedankt voor je review. Wat een mooi cijfer. Fijn dat alles naar tevredenheid is geweest op jullie feest. Graag tot ziens op een volgend feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

Geweldig super vriendelijk topservice kwaliteit

Mijn vriendin nu vrouw heeft met jullie contact gezocht. Het had niet beter kunnen zijn. De dj was lekker optijd stelde zich netjes voor. Heeft lekker zijn set opgezet. En is gelijk naar ons toe gekomen om alles nog een keertje door te spreken. Zelfs tijdens de avond kwam die langs om te vragen hoe het ging. Muziek was top, kwaliteit ook. Super bedankt en alle lof naar de dj super gozer

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Maikel, Bedankt voor je review. Wat een goede berichten. Fijn dat de DJ zo behulpzaam is geweest en dat jullie hierdoor een mooie avond hebben beleefd. Graag tot ziens op een volgend feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company

jullie zijn een geweldige club

We hebben voor jullie gekozen via googlen. alles verliep geweldig, de organisatie, de communicatie !!, de DJ , Jeroen bracht sfeer en voelde het publiek goed aan. Veel ervaring ! De lichtset was perfect, er werd veel gedanst. In 1 woord : Fantastisch.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste , Bedankt voor je review. Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent met onze service. Fijn dat jullie zo'n fantastisch feest hebben gehad. Graag tot ziens op een volgend feest! Met vriendelijke groet, Lisa - The Dj Company