Fantastisch!!

We hebben een geweldig avondfeest gehad! DJ Albert speelde perfect in op de wensen van de gasten en de sfeer die er was. Ook het contact vooraf was zowel met de Dj Company als Albert helder, snel en duidelijk.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Rianne, Bedankt voor de mooie review. Super leuk om te horen dat het een geslaagd feest is geweest! Wij voelen ons vereerd dat wij op jullie huwelijk mochten draaien. Geniet ervan met zijn tweetjes! Wij zijn jullie graag nog een keer terug bij The DJ Company. Groetjes, Marijn

Geweldig.

De communicatie vooraf is prima. Dank zij de muziek keuze van DJ Chris hebben we een fantastisch feest gehad. Heerlijk om hierop terug te kunnen kijjken.

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

Beste Kitty en Gijs, Leuk om te horen dat zowel het contact als de DJ goed is ervaren, dat maakt ons heel blij! Hopenlijk zien wij elkaar weer bij het volgende jubileum ;) Groetjes, Marijn

Super DJ

Super gedaan en geregeld. Wel jammer dat de locatie niet goed was doorgeven aan de DJ. Ook zou ik zelf het persoonlijk fijner vinden als er eerdercontact zou worden op genomen. Maar al met al een mega tof feest!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Annika, Fijn dat jullie een mega tof feest hebben gehad! Daarnaast heel prettig dat je ook aangeeeft wat je graag anders had gezien, daar leren wij heel veel van! Hopelijn zien wij elkaar nog eens op een ander feest! Groetjes, Marijn

We hebben ervan genoten het was gewoon top en ben ik zeker over dj Thijs zeer tevreden..opbouw was mooi licht en geluid perfect dus daar heeft het zeker niet aan gelegen! Ik zou deze dj zeker aanbevelen bij mensen ook zo de dj company natuurlijk…onvergetelijke avond gehad.. goede lijnen met de dj en goede communicatie met the dj company… hulde hiervoor!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Marinus, Wat een leuke recensie! Super fijn om te horen dat alles perfect is verlopen, daar doen wij het allemaal voor! Geniet van het huwelijk en wie weet treffen wij elkaar nog eens op een ander feest :) Groetjes, Marijn

Geweldigenoten

We waren op zoek naar een professioneel en goed gewaardeerd bedrijf en we hebben dat zeker zo ervaren. We zijn van tevoren benaderd en hebben onze voorkeuren met de dj besproken en dat was gesprek was ons erg bevallen. De dj was lekker op tijd zodat het feest snel kon beginnen en er niemand hoefde te wachten en de sfeer zat er ook meteen goed in. Mede door de muziekkeuze en het inspelen op de vibe in de zaal. Het was een enorm geslaagd feest en we hebben enorm genoten van de muziek en daar heeft de dj behoorlijk aan meegedragen. Bedankt bas!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Onno, Wat gaaf om te horen dat het zo geslaagd is geweest. Dit soort reacties geven veel energie terug en wij dragen graag nog een keer bij aan knalfeest! Wie weet tot dan ;) Groetjes, Marijn

Geweldig feest, goede muziek!

Muziek keuze voldoet aan mijn eisen, de hele avond een volle dansvloer zegt genoeg, top!

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Beste Liesbeth, Fijn dat je tevreden bent over de muziekkeuze! Onze 100% dansgarantie is dus waargemaakt. Wij dansen graag nog een keer met jullie! :) Hartelijke groeten, Marijn

Een groot knalfeest! We hebben zo genoten!

Door de goede reviews en duidelijke website. Geen kleine lettertjes, geen bijkomende kosten achteraf. What you see is what you get! Bas voelde op ons feest goed aan op welke muziek de gasten los kwamen. Hij heeft aan al onze wensen voldaan en bezorgde iedereen een topavond! Als je zelfs de baas aan het hakken krijgt, dan doe je iets heel goed!

Topfeestje met DJ Henry

Vanwege de overzichtelijke en duidelijke website en goede recensies hebben wij voor DJ Company gekozen. Was eerst wel spannend omdat je niets van de DJ hebt kunnen horen/zien. De DJ wordt door DJ Company geselecteerd. Maar geen enkele spijt! Goede communicatie, zowel met binnendienst als DJ zelf. Mede door DJ Henry hebben wij een topfeest gehad. Er is lekker veel gedanst, op goede muziek en met speciale lichteffecten, wat de ruimte een feestelijke sfeer gaf. We hebben allemaal genoten en volgens mij DJ Henry ook. Om op deze wijze de 1,5 meter te mogen loslaten op 25/9/2021 zullen we niet snel vergeten.

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Beste Angelique, Wat een mooie recensie! Fijn om te horen dat alles zo goed is bevallen. Ik heb van de DJ meegekregen dat hij ook een geweldig feest heeft gehad. Tot de volgende keer! Met muzikale groet, Koen - The DJ Company

fantastisch

Mijn ervaring met dj John was heel goed! hij paste zijn liedjes aan op de sfeer en zorgde voor een dans feest.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Beste Saskia, Super om te horen! We hopen je graag weer een keertje te zien bij een volgend feest! Met muzikale groet, Koen - The DJ Company

DJ Jos zorgde voor een top feestje!

De DJ was mooi op tijd, vooraf nog even met Jos kunnen praten over de invulling van de avond. Hij speelde perfect in op de sfeer en zorgde voor een mooie mix van muziek. We hebben ons vermaakt!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Manon, Goed om te horen dat Jos mooi op tijd was en jullie alles nog goed konden doornemen. Jos heeft ook een fantastische avond gehad. Heel erg bedankt voor deze review. Vriendelijke groeten, Rebecca - The DJ Company

Een goed feest!

We zijn er tevreden over the DJ company. Communicatie is duidelijk en fijn dat je de zekerheid hebt op een vervanger in geval van ziekte. De dansvloer stond de gehele avond vol! Het lichtgevende hart dat Joshua had meegenomen gaf de ruimte extra sfeer. Een kleine tip, misschien goed om in de vragenlijst ter voorbereiding op de avond mee te nemen of gasten verzoeknummers mogen doorgeven. Hier ontstond wat verwarring op de avond zelf, uiteindelijk goed opgelost doot Joshua

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Susan, Heel erg bedankt voor deze geweldige review. Wat ontzettend fijn om te horen dat jullie een perfect feest hebben gehad. Alle tips zijn altijd welkom, dus dank daarvoor. Een volle dansvloer is geweldig! Bedankt voor het delen, hopelijk kunnen we in de toekomst weer eens iets voor jullie betekenen. Met vriendelijke groeten, Rebecca - The DJ Company

Legendarisch en Perfect feest met top DJ

Hele duidelijke site. Hierdoor goede keuze kunnen maken. Veel aanbod tegen goed tarief. De DJ was ruim op tijd. Super vriendelijk en erg goed bereikbaar via mail of telefoon. Hierdoor korte lijntjes! Licht en geluid was perfect gaf precies de goede sfeer ondanks kleine dansvloer (CORONA). Er is waanzinnig goed gedanst door iedereen. De reacties achteraf waren vol lof over het feest. Geen enkel negatief bericht ontvangen. De muziek was voor zowel jong en oud. Het plezier en het meezingen tijdens de nummers is waar we het meest van hebben genoten. De service vooraf was heel erg goed. Duidelijke instructies en met vragen was er heel snel reactie. Door Corona 2x moeten schuiven. DJ Company was super flexibel en deed niet lastig over de onzekerheden. Ze informeerde ons goed over de geldende maatregelen. Al met al een legendarisch feest, die niemand snel gaat vergeten.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Jeroen, WAUW!! Ik denk dat iedereen wel op jullie feest aanwezig wilde zijn, jaloersmakend met al die meezingers, goede muziek en een dansvloer die vol stond! Heel erg bedankt voor jullie ontzettende mooie woorden, hier doen we het voor. Geniet nog lekker na van het feest. Bedankt dat we erbij mochten zijn en hopelijk tot een volgend feest! Vriendelijke groeten, Rebecca - The DJ Company

We hebben een top avond gehad!

Het organiseren van zo'n feestavond was het onderdeel van de bruiloft waar we het meeste moeite mee hadden, maar na 1 gesprek met onze DJ hadden we er vertrouwen in dat de avond goed zou komen en dit bleek ook te kloppen, we hebben een top avond gehad!

Fantastische avond gehad

Top avond gehad! Nette Dj gehad die wist waar hij mee bezig was. We hebben ons er geen moment druk over gemaakt of er iets niet klopte.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Youri, Goed om te horen dat jullie geen zorgen hebben gehad! Dit is precies de reden waarom mensen ons graag boeken. Wij maken er graag nog eens een top avond van! Groetjes, Marijn

Een bruiloft feest om van te dromen

Vooraf goed en enthousiast contact gehad met de DJ! Toen hij klaar stond kwam hij dit even netjes aangeven. Er is voor ieder wat wils voorbij gekomen en heeft goed gekozen welke verzoekjes wel of niet konden. Kwam netjes overleggen over de vooraf afgesproken momenten! Leuke afsluiting gehad. Wij hebben genoten!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Aletta, Bedankt voor de fijne reactie! Fijn dat wij een goede service hebben kunnen verlenen en dat jullie ervan hebben genoten. Wij zien jullie graag een keer terug bij The DJ Company! Groetjes, Marijn

Een geslaagde avond voor een prima prijs.

Werd goed ingespeeld op het publiek.

• Selecteer jouw type feest: Verenigingsfeest

Beste Yvonne, Fijn dat de DJ aan de verwachtingen heeft voldaan. Hopelijk kunnen wij op jullie volgende feest weer goed inspelen op de sfeer! Groetjes, Marijn

Goede ervaring in alle opzichten. Ze toonden zich flexibel in de tijd van corona, communicatief sterk. En natuurlijk het belangrijkste het feest en de service van de dj was super! Hield zich aan de gemaakte afspraken en bouwde er een mooi feestje van

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedemorgen, Ontzettend leuk om te lezen dat wij een goede service hebben kunnen verlenen! Wij hopen jullie snel terug te zien bij The DJ Company. Tot dan! :) Met muzikale groet, Marijn

Wat een bruiloft!! ❤️

Altijd spannend of je eigen feest op gang komt. Maar mede dankzij DJ Danny van de DJ Company, en Beppie Kraft die kwam optreden, hebben wij een top avond gehad op onze bruiloft “20-08-2021”! Wát een feest!! Corona leek even heel ver weg!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Margot, Wat fijn om te lezen dat het een geslaagd feest was! Daar doen wij het allemaal om! Hopelijk tot snel! Groetjes, Marijn

Duidelijke communicatie

Ondanks dat mijn bruiloft dj niet aanwezig kon zijn vanwege Corona maatregelen was het contact en communicatie met the dj company erg goed.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedenavond! Hartelijk dank voor je eerlijke review! Wij zijn blij dat je het contact prettig hebt ervaren en hopen je snel terug te zien bij The DJ Company. Groetjes, Marijn

Top! Super leuke dj

Super gezellige dag gehad! De dj en locatie was perfect

Leuk om te horen Mariëlle! Groet, Lisanne - The DJ Company

Fijne toevoeging aan een onvergetelijke dag

Toen we in december 2019 begonnen met het plannen van onze bruiloft, kwamen we al snel op The DJ Company uit. Er werd snel gereageerd en het was fijn dat er een groot bestand met ervaren aan DJ's was. Hierdoor hadden we er vertrouwen in dat het goed zou komen met de muziek. Helaas hebben we onze bruiloft van juni 2020 moeten uitstellen. Nu, in mei 2021 mocht de bruiloft dan eindelijk plaatsvinden, al was dit wel een stuk anders dan origineel bedoeld was i.v.m. de COVID-19 maatregelen. Aangezien we geen feest mochten organiseren (alleen een ceremonie mocht plaatsvinden), was er eigenlijk geen nood meer aan een DJ. Helaas konden we niet ons geld terugkrijgen; alleen een voucher was mogelijk. Daar hadden we geen behoefte aan, dus hebben we de DJ toch maar laten komen. De set-up was zeer professioneel. Ook al was het een "pop-up" locatie buiten, leek het net alsof het een permanente installatie was. Muziek klonk erg goed en muziek was goed gekozen. Ook al was er geen echt feest, was het fijn dat er leuke (achtergrond)muziek bij onze bruiloft ter gehore werd gebracht. Al met al een positieve ervaring!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Koen, Heel erg bedankt voor jouw mooie review. We zijn heel blij dat we er toch bij mochten en konden zijn en de muziek mochten verzorgen op jullie grote dag. We hebben er enorm van genoten en ook wij vonden het een heel positieve ervaring. Bedankt daarvoor! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Het was een super feest

We hebben een super feest gehad, bedankt hiervoor. Iedereen heeft lekker gedanst en er was een leuke afwisseling van muziek. De lichten maakte de sfeer helemaal compleet. Ik ben blij dat ik contact hebt gezocht met jullie. Jullie service is heel goed.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Beste Trudy, Wat fijn dat je met een goed gevoel terugkijkt op jouw keuze voor ons en, nog veel belangrijker, op een superfeest. De sfeer zat er heerlijk in, bedankt voor alle gezelligheid! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Zeer klantvriendelijk, moeite om beeld te krijgen van verwachtingen , goede dj

Fijn om het uit handen te geven. Screening dj is door jullie gedaan. Fijne sfeer, lekker gedanst. Complimenten van gasten. Communicatie zeer goed verlopen

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Beste Eline, Bedankt voor jouw evaluatie. Het was een heerlijk doldwaas apres-ski-feest, ook wij hebben er enorm van genoten. Bedankt dat we erbij mochten zijn! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

echt heerijk gedanst

Super communicatie met de DJ, veel laatste moment dingen en daar ging Julian helemaal in mee en echt heerlijk gedanst

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Mylene, Bedankt voor deze klinkende review. Wat super dat de dansvloer de hele avond zo goed gevuld was, daar hebben wij ook enorm van genoten! Wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Super geslaagd feest

We hebben dj company gevonden op internet en daar geen spijt van gehad. Geen zorgen gehad over de muziek s avonds en de Joshua heeft fijn met ons mee gedacht, over de openingsdans. Helemaal top! Bedankt dat jullie ons geholpen hebben ons feest onvergetelijk te maken!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Melanie, Wat ontzettend fijn te lezen dat jullie een onvergetelijk feest hebben gehad, we zijn heel blij dat wij daar een bijdrage aan mochten leveren! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.