Zeer geslaagde feestavond gehad

Op aan raden van Moeke Nijkerk. Er is zeker lekker gedanst.perfect en gezellig.allemaal zeer tevreden.dat Dennis het ook naar zijn zin had. Die was zeer goed. Ook heel erg goed.

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

Tja 10 met griffel

Dj Pascal heeft onze avond gemaakt alle verzoeken werden gedraaid hij was daar echt voor ons, heerlijk ingespeeld op de sfeer, dansvloer niet leeg geweest. Fijne communicatie met Pascal en dj company vooraf. Het was fantastisch een mooie herinnering.

• Selecteer jouw type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

Wat fijn om te horen! Ik ben blij dat jullie zo'n mooie avond hebben gehad. We zullen dit ook zeker doorgeven aan Dj Pascal, hij vindt het vast ook super om te horen. :)

Fantastisch genoten op deze onvergetelijke avond

De sfeer zat er heel goed in!! DJ Vincent was heel klantgericht en speelde goed in op de sfeer, mensen etc. Ik overdrijf niet als ik zeg dat iedereen wel heeft gedanst totdat het feestje is afgelopen. Dank voor het meedenken en goede service!

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Hey Sandra, Bedankt voor de mooie woorden! Wij denken altijd graag mee en zijn erg blij om te lezen dat iedereen met de voetjes van de vloer is gegaan! Wij doen het graag nog een keertje over! Groetjes Marijn - The DJ Company

Partytime!!!!!!

Dylan voelde perfect de sfeer goed aan. Zijn muziekkeuze sloot perfect aan bij onze wensen. Het werd een knalfeest. De hele avond een volle dansvloer. Hij heeft zichtbaar plezier in zijn werk.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Wat ontzettend fijn om te horen dat het zo'n geslaagd feest is geweest! Dylan is zeker een toppertje inderdaad. :) Ik zal het aan hem doorgeven.

Helemaal geweldig

Dj Maarten was de kers op de taart op onze bruiloft.Na een superdag was het feest echt top. Hij heeft de sfeer goed opgepakt vanaf de eerste toon en dat ruim 5 uur vastgehouden. De dansvloer stond vanaf het 't 1e moment vol, de sfeer was super en al onze gasten en ook wij hebben een super avond gehad. Dank je wel

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Dat klinkt echt helemaal super! Ik ben blij dat we jullie een mooie avond hebben kunnen bezorgen op zo'n speciale dag. Maarten is vast ook blij om dit te horen. :) Ik hoop tot een volgende keer!

It was an amazing party!

I am very happy we choose for The DJ Company, through their selection of music I got the ambiance I was looking for! They listen to my requests and they were flexible to switch the songs what my guest like to dance. It was an amazing party! Thank you DJ Company!

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Hello Sandy, that's very nice to hear! Great to hear that you liked the music and that you could request al your favourite songs. We hope we can help you another time in the future! :) Greetings, Maud.

Dat gevoel goed zat om voor deze company te kiezen

Ervaring van jullie is. Dat dj goed is voorbereid is. En ons goed heeft voorgesteld en hoe de avond verloop Contact via telefoon was goed Want dit gaf ons rust.

Fantastisch

Dj Ronald was de dj op onze bruiloft. Van tevoren afgesproken dat hij zelf de vrije hand had zolang er maar gedanst zou worden. Dat is zeker gelukt! Hele fijne dj. Aanrader!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat fijn om te horen dat het feest zo'n succes was! Leuk dat de dj de mensen goed op de dansvloer kon houden, dan is het zeker gezellig. :) Ik hoop tot een volgende keer. Groetjes, Anne

Goede DJ voor ons feest

DJ company heeft een goede ervaren DJ verzorgd voor ons feest. De DJ wist de sfeer op het feest goed aan te voelen en zorgde er ook voor dat verzoekjes snel voorbij kwamen

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Hi Tom, Wat super fijn dat jullie een top feest hebben gehad! Dit horen we graag!

Ondanks dat het voor ons onbekend was hebben we er een hele goede ervaring mee opgedaan. Top.

Wij kozen voor djcompany omdat we geen idee hadden waar een dj te krijgen. Marcel heeft de avond keurig verzorgd, ingespeeld op het publiek, goed materiaal bij zich en alles keurig op tijd afgestemd. Eerlijk gezegd was alles bij elkaar veel beter dan we verwacht hadden.

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Hi Ton, Wat gaaf dat jullie aangenaam verrast zijn! DJ Marcel is een topper. Op naar een volgend knaller feestje met één van onze DJ's! Groetjes, Yola - The DJ Company.

Uitstekend.

Voelt zijn publiek uitstekend aan.

• Selecteer jouw type feest: 25-jarig huwelijksfeest

Hi Bas, Wat goed om te horen dat de DJ het publiek goed aanvoelde en dank voor het aanbevelen! Tot snel ;)

Goed bedrijf!

Lastminute geboekt, top geregeld, duidelijke communicatie, komen afspraken na, betrouwbaar! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. DJ Thomas heeft goed naar onze wensen geluisterd!

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Goedemorgen, Wat een leuk bericht zo op de vroege morgen! We worden hier heel blij van. Bedankt voor jullie mooie woorden en hopelijk tot snel. Bedankt dat we erbij mochten zijn. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Erg goed

Goede communicatie voor en achteraf, op het feest zelf was de muziek keuze goed en het volume perfect.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Fijn dat je het zo hebt ervaren, Tim! Bedankt voor de mooie recensie! Groetjes, Marijn - The DJ Company

Top avond door top DJ!

We zijn bij DJ Company gekomen via internet, en DJ Ronald heeft het helemaal waar gemaakt! We hebben een fantastisch feest gehad! Er is goed op onze wensen ingegaan. Bij het eerste gesprek dat we hebben gehad met Ronald voelde het meteen goed. Heel fijn dat we onze verzoeknummers (en no-go’s) konden doorgeven, en dat Ronald de openingsdans heeft willen monteren. Wij hebben niet alleen een topavond gehad, ook van onze gasten hebben we veel positieve reacties gehad op de muziek en de setting van de dj. Continue waren er mensen op de dansvloer ondanks het gemêleerd gezelschap. We zouden de DJ company aan iedereen kunnen aanraden!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Hey Chris en Lucy, Bedankt voor de mooie recensie! DJ Ronald zal heel blij worden na het lezen van deze mooie woorden. Wij hopen dat wij nog eens met jullie op de dansvloer mogen staan! Groetjes, Marijn - The DJ Company

Onvergetelijke dag

We zijn zeer tevreden met alles wat jullie te bieden hadden. zo gezegd zo gedaan. Groot bedankt Dew en Ruud.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Hey Dew, Geen dank uiteraard! Wij zijn blij dat wij mochten komen draaien en dat het zo'n succes was! :) Groetjes, Marijn - The DJ Company

Best DJ ever!

We hebben voor DJ Company gekozen vanwege de goede feedback online. Super lekker gedanst, perfekte lichset, alle gasten waren zeer tevreden. De service vooraf was erg goed. De communicatie verliep perfect. Danny was een zeer vriendelijke DJ. De gasten konden ook wensen doen. Hij maakte het feest perfekt. Dankjewel Danny!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Hey Marion, Super leuk dat jullie zo van de dienst van DJ Danny hebben genoten! Wij doen het graag nog een keertje over! ;) Met vriendelijke groeten, Marijn - The DJ Company

Super feest gehad

Zowel voor als tijdens de avond was het contact met alan goed en duidelijk. Tijdens het feest speelde alan goed in op de verzoekjes en ook op momenten als er gervraagd werd om andere muziek te draaien deed alan dit. Op de avond zelf zocht alan ook het contact met de zaal en dit werd heel goed opgepakt. Wij hebben enorm genoten

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedemiddag, Bedankt voor jullie evaluatie. Super om te horen dat jullie zo tevreden zijn. We zullend deze mooie woorden doorgeven aan de DJ. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Goed bedrijf en top geregeld

Ik zou iedereen dit aanraden

• Selecteer jouw type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

Goedemiddag, Bedankt voor deze mooie woorden, daar doen we het voor. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Prachtig avondfeest mede dankzij de Dj

We hebben heel erg genoten de dj bouwde het goed op, er werd lekker gedanst en wij vonden de communicatie van de DJ voorafgaand aan de avond ook heel fijn. Heel erg bedankt mede door jullie is de avond echt tot een prachtig einde gekomen. Ik beveel jullie ook zeker aan!!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedemiddag, Wat leuk om te horen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad. Bedankt dat wij erbij mochten zijn! Groeten, Rebecca - The DJ Company

Goede muziek en sfeervolle avond!

Voor ons relatie-event met back to the nineties thema zochten we een DJ. DJ Jurriaan heeft die rol super vervult. Het was van begin af aan sfeervol en we moesten aan het eind van de avond onze gasten nog net niet dwingen om de dansvloer te verlaten. Top avond dus.

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Wat heerlijk dat er zo lekker gedanst werd! We zijn blij dat je zo enthousiast bent over DJ Jurriaan, we zullen het zeker aan hem doorgeven :) Groetjes, Anne

Top avond

Gezellig feest gehad met Pascal als onze DJ; wat wij prettig vonden dat hij de tijd nam om onze muziekvoorkeuren door te nemen, te begrijpen wat voor feest wij wilden en dat ook zo heeft ingezet. Toegankelijk en zowel wij als de gasten vonden het een topfeest. Fijn was dat we ook tussentijds verzoeknummers konden aanvragen en hij deze ook goed tijdens een set verwerkte. Iedereen heeft een topavond gehad!

• Selecteer jouw type feest: 12.5-jarig huwelijksfeest

Wat goed om te horen dat DJ Pascal zo goed de tijd heeft genomen om naar jullie wensen te luisteren. Ik ben ook blij dat jullie de verzoeknummers goed te horen kregen en een geweldige avond hebben gehad! We zien jullie altijd graag terug bij The Dj Company :) Groetjes, Anne

Fantastische dansavond

Vooraf werden we gebeld door DJ, dit gaf direct een betrouwbaar gevoel. De DJ dacht goed mee en we konden het daardoor loslaten voor onze bruiloft. Op de dag zelf heb ik niets gemerkt van de opbouw en werden er nummers gespeeld die paste bij onze smaak, maar die ook zeker werden afgestemd op de sfeer en de gasten. Verzoeknummers waren geen probleem. Hartelijk dank Pepijn, het was een groot succes.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Wat super om te horen dat jullie zo'n goed gevoel hadden en het daardoor een beetje konden loslaten, dat is precies waar wij voor willen zorgen! Ik ben blij dat jullie een gezellige avond hebben gehad :) Groetjes, Anne

leuk en professioneel bedrijf die goed meedenkt

Alles was goed geregeld, vriendelijke dj die de sfeer goed aanvult. Ook vooral is de communicatie goed verlopen dus een aanrader voor iedereen die wat te vieren heeft.

geweldig

zeer goed, zonder muziek GEEN feest

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Goedemorgen Desiree, Wat fijn om te horen! Het doet ons altijd goed om te horen dat de muziek het feest heeft afgemaakt :)! Groet, Tim - The DJ Company

Prima werkwijze en goede afspraken kunnen maken. Feest werd echte swingavond zoals we wilden.

prima club die je veel geregel uit handen neemt en zorgdraagt voor de juiste DJ.

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Wat fijn om te horen dat het een geslaagd feest is geweest! We hopen jullie snel weer een keer te zien bij The DJ Company! Groet, Koen