Uitstekende en feestelijke ervaring

Fantastisch georganiseerd en uitstekende communicatie

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Meedenkende DJ en zeer klantvriendelijk

Ondanks de corona heeft de DJ er een feestje van weten te maken meer dan wij voor ons bruiloftsfeest van te voren hadden verwacht. De DJ was meedenkend en vriendelijk en heeft zeer goed ingespeeld op hoe de avond is verlopen, bedankt!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Super, geweldig, eenvoudig, ontzorgd, kwaliteit

Fantastische feestavond gehad. DJ Daaf heeft begrepen wat wij wilden. De DJ speelde goed in op de situatie. Eerst lekker rustig zodat er gepraat kon worden en naarmate de avond vorderde gingen de voetjes van de vloer. De boeking was zo eenvoudig. Je wordt goed geïnformeerd. Ze komen de afspraken na en je hebt er verder geen omkijken naar. Absoluut een aanrader.

Dansen dansen dansen

DJ Joshua heeft gezorgd voor een topavond op onze bruiloft, hij speelde goed in op de sfeer en ging excellent om met verzoekjes en speciale vragen

Helemaal top

Eigenlijk kan ik geen minpunten verzinnen. Er is gelachen, gedanst en iedereen was aan het genieten. Communicatie ging makkelijk en vlot.

• Selecteer jouw type feest: Ander feest

Fantastisch

Er werd goed gedanst, mooie lichtset erbij en ruimte voor verzoekjes

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Gezellig, goede muziek, spontane man, vriendelijk

Er werd heerlijk gedanst en het was een echt feestje! Communicatie erg prettig. Heel vriendelijk en een dosis humor!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Vooraf wilde wij een feest waarbij iedereen zoveel mogelijk op de dansvloer zou staan met veel lache

Wij kenden geen DJ voor onze bruiloft en dan kun je zelf op internet gaan zoeken, maar wij vertrouwden op de kwaliteit van de dienst van The DJ Company. En achteraf gezien zijn we hier ook heel blij mee.

Super dankbaar

De dansavond was de hele avond gevuld. Wat heerlijk dat het weer mogelijk was ivm corona. Erik had ook weer veel zin om te draaien vertelde hij en dat straalde hij ook uit.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Aardig, sfeer bepalend, gastvrij

Top feest, sfeer van de gasten goed aangevoeld, als we een nummer niet leuk vonden, rondde de dj het eerder af. Wensen goed ingewilligd

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Vriendelijk, top geregeld, goede muziekkeuze

Er is super lekker gedanst, wat heel fijn is in deze tijd zonder feesten. We hebben enorm genoten. DJ speelde goed in op de sfeer en heeft voor iedereen wat gedraaid. Was erg fijn dat we van tevoren een top 10 konden insturen en konden aangeven wat voor muziekstijlen we wilden horen. Hier heeft Cornelus-Jan heel goed op ingespeeld. Nogmaals bedankt voor het mede mogelijk maken van een fantastische dag!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Mooi feest met de juiste muziek

De DJ company luistert naar je wensen, is goed bereikbaar als je vragen hebt en zorgt ervoor dat je je muziek krijgt zoals je wenst. Samen met je DJ maak je het feest zoals je in gedachten hebt. Een feest is geslaagd als het voor al je gasten een geweldige avond is geweest.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Prima verzorgd erg tevreden !!!

Wij hebben voor jullie gekozen omdat jullie een grote organisatie zijn met goede reviews. Er is super veel gedanst en de dj speelden goed in op het momentum in de zaal. Opbouwd van rustig naar helemaal gek mooi man! Gasten vonden het geweldig en lichtset maakten het helemaal af. Service en communicatie prima. Enige dingetje wat niet klopte was de communicatie tussen dj company en de locatie. Maar dit is voor de bruiloft opgelost. Bedankt dj Jordy goed bezig.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Het was een fantastisch feest

Het was echt een super feest! De DJ was goed ingespeeld op onze wensen en betrok iedereen erbij. De betrokkenheid van de DJ was leuk zo werd iedereen geprikkeld om de dansvloer op te gaan! De DJ was er ook mooi optijd waardoor we geen last hebben gehad van stress, wij hebben hem nog voorzien van een heerlijke maaltijd!!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Het gaafste, geweldigste feest ooit

Via Google bij The DJ Company uitgekomen voor onze bruiloft. Goeie prijzen en vriendelijke klantenservice. Vragen werden snel en duidelijk beantwoord. DJ Jos voldeed aan alle verwachtingen en meer. Netjes op tijd, alles zoals afgesproken, heel professioneel en heel vriendelijke man. Meteen een leuke klik. Alles is perfect verlopen. De ceremonie, de muziek tijdens het diner en tijdens het feest ging het dak er af. Goeie muziekkeuze, goed ingespeeld op de sfeer, het had echt niet beter gekund. Kortom, helemaal blij en gelukkig dat wij voor The DJ Company hebben gekozen. Een echte aanrader!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Voelt de sfeer aan, staat open voor aanpassingen, fijne samenwerking

Ik had jullie via Google gevonden, zag er uit als een compleet plaatje met licht en geluid. Fijn om een formulier in te vullen welke liedjes je graag wilt en welke juist niet. Het contact vooraf verliep duidelijk en goed. Bedankt voor de gezellige avond!

Goede DJ, gezellig feest

De voorbereidingen van Simon had beter gekund. Ik moest hem bellen ipv dat hij mij 2 dagen van te voren belde, ook de route naar de locatie had hij beter voor kunnen bereiden. Het draaien tijdens het feest was echter top. Goede afwisseling van muziek voor de verschillende gasten. Al met al zeer tevreden.

was een TOP avond

De keuze viel op jullie door de goede berichten op internet. Er werd lekker gedanst, de DJ voelde het goed aan. Ik werd een paar dagen van te voren gebeld wat mijn muziek keuze was. Ik zou DJ company zeer aanbevelen

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Fijne communicatie, goede service!

De communicatie met de DJ company verliep heel prettig. Ze reageren vlot op vragen en dachten met ons mee toen het dagprogramma moest worden aangepast ivm Corona. Uiteindelijk is het mede door de DJ company een hele feestelijke borrel geworden. De DJ voelde haarfijn aan welke muziek passend was en maakte er ondanks alles toch een feestje van!

uitstekend

het contact met dj compagnie was prima, de uitgekozen dj was top en voelde het uitstekend aan qua muziek. wij hebben een gezellig, top verrassingsfeestje gehad.

Prima service en DJ

De service en communicatie was goed. Een minpunt was dat de DJ een wens van hemzelf met de trouwlocatie afgesproken had zonder ons daar over te informeren. Voor de rest geen op of aanmerkingen en hebben we een ontzettend gezellig geest gehad.

Waanzinnig, Perfect, Knalfeest, Dansen, Droomhuwelijk

We hebben voor jullie gekozen vanwege de ruime keus. De communicatie liep vanaf het begin perfect. De DJ heeft het feest en de situatie prima aangevoeld en de muziek perfect afgestemd. Er is de hele avond gedanst en alle gasten inclusief ons hebben een fantastisch feest gehad. Mvg Lex Keijzer

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Duidelijke afspraken, luistert naar klant

Door corona nog beperkingen maar zeker geen domper op het feest. Iedereen nog op een stoel, prima maar dan passen we het woonbootje gewoon even aan. De DJ vroeg naar onze wensen en heeft hier zeker aan voldaan. Zo ook aan de regels van de locatie. Iedereen was tevreden.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Leuk en gezellig!

Ons feest was erg leuk! Cornelus-Jan speelde in op de mensen in de zaal. Ook verzoeknummers kun je doorgeven!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

"Geweldige avond gehad met top DJ"

Wij hebben een super avond gehad. Mede door Bart als DJ. Ook zijn jullie als dj company heel goed omgegaan met de vele verplaatsingen van onze avond door de corona. Ga zo door !!!