Genoten van een fantastische avond met een geweldige communicatie vooraf

We hebben voor jullie gekozen vanwege onze eigen inbreng van de avond. Ik had het idee dat ik al mijn wensen kon delen en daar ook iets mee gedaan werd. We hebben ontzettend genoten van de avond. De dj was ook enthousiast en vervulde onze wensen gelijk!! Al met al zijn we super enthousiast en hebben we ontzettend genoten van deze avond.

Goedemorgen Anke, Bedankt voor je leuke review. Super te horen dat alles naar wens is geweest en dat jullie zo genoten hebben. Fijn dat we erbij mochten zijn! Groeten, Rebecca - The DJ Company

DJ stond garant voor topavond!

George is een goeie DJ die de sfeer goed aanvoelt en waarmee het makkelijk schakelen is. Ook op alle onderbrekingen tijdens de avond (optreden, speech etc.) speelde hij goed in. De muziekkeuze was prima, al was hij goed gebrieft van te voren. Zijn lichtset paste erg goed in de ruimte en droeg bij tot een gezellige atmosfeer. Het was, mede dankzij Goerge, een topavond!

Beste Jean Pierre, Bedankt voor je leuke review! Wat fijn dat echt alles zo naar wens is geweest en dat het zo'n super avond is geweest. De DJ heeft de avond ook als leuk ervaren. Wij hopen je snel weer terug te zien op een volgend feest! Groeten, Lisa - The Dj Company

Helemaal top!!!

We hebben echt een super gave, leuke en geweldige avond gehad! Zelf heb ik de hele avond gedanst en mijn gasten deden helemaal leuk mee! Ondanks dat veel mensen op het laatste moment hebben afgezegd i.v.m. een overlijden vlak voor de bruiloft, was de dansvloer vol en zat de sfeer er goed in. De DJ heeft zich helemaal goed uitgeleefd met onze muziek wens. Super vriendelijk en goed in communicatie! Heel erg bedankt!

Beste Mandy, Allereerst wat een naar bericht zo voor de grote dag! Dat zijn nooit leuke berichten. Ondanks dat ben ik blij dat jullie dag, een dag was om te nooit te vergeten. Mooie herinneringen zijn gemaakt en ik ben trots dat wij hieraan mee konden helpen en dat dat goed is gelukt! Bedankt voor je review. Groeten, Rebecca - The DJ Company

In 1 woord fantastisch!!

Op advies van onze trouwlocatie kwamen wij bij jullie uit. Het 1e contact met dj Ronald was erg prettig en voelde meteen goed. Ons feest zou in goede handen zijn. Wat wij vooraf al dachten werd door alle gasten bevestigd. Het was een gaaf feest waar goede muziek gedraaid werd, hard naar zeker niet te hard stond en waar iedereen kon dansen. De sfeer die dj Ronald neerzette paste volledig bij wat wij, als bruidspaar, voor ogen hadden. De lichtstaven/festivalstaven paste hier helemaal bij. Vanaf moment 1 hebben wij bij de djcompany een prettig gevoel gehad. Vragen vanuit ons werden netjes en snel beantwoord. De service was top. Wij zullen jullie absoluut aanraden bij andere en als we zelf ooit weer een feestje geven dan weten we jullie te vinden. Wij hebben een top feest gehad wat helemaal aan onze wensen voldeed. We konden het soms niet goes verwoorden maar dj Ronald wist precies wat wij bedoelde en wat wij voor ogen hadden. Het was de beste afsluiter van onze trouwdag en iets waar wij nog lang van kunnen na genieten.

Beste Karlijn, Bedankt voor je leuke en uitgebreide review! Fijn dat jullie zo'n mooie avond hebben gehad samen met jullie gasten. DJ Ronald heeft het ook erg leuk gehad met jullie. Bedankt voor alle complimenten, ik hoop dat jullie inderdaad nog heel lang goede herinneringen zullen hebben aan jullie prachtige avond. Ik hoop jullie snel weer te zien op een volgend feest. Met vriendelijke groet, Lisa

Super duidelijke afspraken en perfecte verzorgde avond

Op onze bruiloft hebben we heel veel van onze wensen op muziekgebied te horen gekregen. Onze DJ Johan voelde vantevoren goed aan wat we wel en niet leuk vonden, en tijdens de avond gingen de muziekstijlen naadloos in elkaar over. We hebben heerlijk gedanst en veel van onze eigen smaak teruggehoord. Het was gezellig, en iedereen vond het erg leuk. Wij houden van rockmuziek en dat was geen enkel probleem voor de DJ. Ontzettend fijn dat er zo goed overleg is geweest en de avond ook helemaal vlekkeloos verlopen is. Wij kijken terug op een goed, geslaagd feest.

Beste Scarlet, Bedankt voor je leuke bericht. Goed om te horen dat er zo goed geluisterd is naar jullie persoonlijke wensen. Wij vinden het leuk als iedereen tevreden is op het feest. DJ Johan heeft het ook zo ervaren. Ik hoop dat jullie nog lang kunnen nagenieten! Groeten, Lisa - The Dj Company

De dansvloer is nog geen seconde leeg geweest, onze dj was zeer ruim op tijd. En werkte 100000% mee met de verlichting met de openingsdans.

Beste Angela, Bedankt voor je recensie. Goed om te horen dat de dansvloer goed in gebruik is geweest. Ik hoop dat jullie openingsdans prachtig was en dat jullie net zo goed op het feest terug kijken als wij. Groeten, Lisa - The Dj Company

Super bruiloftsfeest

Wij hebben voor onze bruiloft gekozen voor The DJ Company omdat zij een professionele DJ met ervaring en apparatuur kunnen verzorgen voor een goede prijs. Wij werden gekoppeld aan Johan, die ons een paar dagen voor de bruiloft heeft gebeld om alles door te nemen. Hij dacht goed mee en stelde veel vragen over onze verwachtingen. Dat was erg fijn en gaf ons het vertrouwen dat het met ons dansfeest wel goed zou komen. Tijdens de bruiloft was Johan goed op tijd aanwezig, alles stond klaar toen het feest kon beginnen. Hij heeft er een super goed feest van gemaakt! Veel mensen waren aan het dansen en hij voelde de sfeer goed aan. Het enige minpuntje vond ik dat er nog wel iets meer gevarieerde muziek gespeeld had mogen worden, van wat meer verschillende tijden. Al met een al een top feest mede dankzij Johan en The DJ Company. Bedankt!

Beste Suzanne, Bedankt voor je super leuke review. Wat leuk om te horen dat DJ Johan jullie zo beviel. Hij heeft het ook erg naar zijn zin gehad en is blij met de mooie cijfers. We zullen je tip zeker meenemen om hier nog meer van te leren. Gelukkig hebben jullie een mooi feest gehad! Groeten, Lisa - The Dj Company

Top avond!

We waren erg benieuwd naar hoe de DJ onze bruiloft van muziek zou voorzien, want tja, we hadden jullie toch maar geboekt vanwege de andere recensies. Maar, wat een top keuze! De communicatie vooraf verliep soepel, vragen werden snel beantwoord. Dan de avond zelf: Jullie DJ (Ronald) draaide fantastisch en de sfeer zat er goed in. Het volume was prima en de muziekkeuze was perfect! Een volgende keer zou ik het weer via jullie doen!

Beste Harm, Bedankt voor jullie leuke review! Wat fijn dat we nu ook jouw recensie kunnen toevoegen. Goed om te horen dat de communicatie beviel en dat DJ Ronald er een topfeest van heeft gemaakt! Wij hopen je snel terug te zien op een volgend feest. Groeten, Lisa - The Dj Company

Gezellig behulpzaam gewoon goed plezierig

Het was een goede aanvulling op het feest en wij zijn zeer tevreden over hoe de dag is verlopen

Goedemorgen Wouter, Wat een mooie review, waarvoor dank! Maar we zijn vooral heel blij dat de DJ een goede aanvulling is geweest op het feest, dat is uiteraard waar we het voor doen! Nu lekker nagenieten. Bedankt dat we erbij mochten zijn. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Een geweldig feest!

De communicatie van te voren was prima, waardoor wij precies de feestavond kregen die we wenste. DJ Pieter draaide precies de juiste muziek, waardoor iedereen het naar zijn zin had en heerlijk heeft kunnen dansen, in een woord een geweldige avond!

Beste Ilonka, Bedankt voor je leuke review. Fijn om te horen dat de avond echt was wat je er van gehoopt had. Ik hoop dat je nog lang na kan genieten van dit mooie feest! Groeten, Lisa - The Dj Company

Ik ben via Google aan jullie gekomen, gelijk een fijn gesprek volgde; alles was prima geregeld, en er is de hele avond gedanst. Ondanks dat wij een klein feestje hadden was de DJ fantastisch. Hij voelde de sfeer goed aan!

Beste Christel, Super goed om te horen dat de DJ er een mooi feest van heeft gemaakt. Of er nou een zaal van 150 man staat of een klein feestje, hij maakt er altijd een geslaagd feest van! Bedankt voor deze mooie review en dat we erbij mochten zijn! Groeten, Rebecca - The DJ Company

Goed geluisterd naar onze wensen, heel mooi feest gehad.

Via internet opzoek naar muziek voor ons feest op onze trouwdag. Bij de dj-company uitgekomen. Muziek keuze en wensen via een formulier ingevuld, vervolgens ging de communicatie prima, er is nog een keer gebeld om de wensen door te spreken en een paar dagen voor de bruiloft nog contact gehad met de DJ om de laatste details te bespreken. De avond begon rustig, met muziek tijdens het diner. Waar na het feest rustig aan op gang kwam tot later op de avond er volop gedanst werd. Fantastische avond gehad. Thomas, bedankt voor de goede muziek keuze, het feest zeker bijgedragen aan een zeer geslaagd feest. Thnx!

Beste Ivo, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent met de service. Goed om te horen dat DJ Thomas de sfeer goed heeft kunnen aanvoelen, en er zo een geslaagd feest van heeft gemaakt! Nogmaals bedankt voor het kiezen van The Dj Company, en hopelijk tot snel. Groetjes, Lisa - The Dj Company

Top dj's

We hebben een onvergetelijke dag gehad met aansluitend een topfeestje. De communicatie verliep heel soepel. We hebben onze muziekkeuzes doorgeven en hier werd heel goed rekening mee gehouden. De dj was een superleuke jongen die hartelijk werd ontvangen door de gasten en dan ook voornamelijk de kinderen die hem maar wat graag wilde helpen. We begonnen de avond vrij rustig, maar uiteindelijk is er lekker gedanst. Er was een ontzettende leuke sfeer en de lichtset maakte het dan net nog wat feestelijker. Ook de gasten vonden het erg leuk en genoten van de mziekkeuzes. Bedankt voor de bijdrage aan deze onwijs mooie dag die ons nog heel lang bij zal blijven. We gingen zo in de muziek op dat we helemaal geen tijd hadden voor een mooi flimpje. Ik zal jullie zeker aanraden!

Beste Rimkje, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat jullie zo'n onvergetelijke dag en avond hebben gehad. De DJ vond het ook super om samen met jullie en ook de kinderen een topfeestje te bouwen. Wat jammer van het filmpje, maar de goede herinneringen zijn onbetaalbaar ;) ! Wij hopen jullie terug te zien op het volgende feest. Groeten, Lisa - The Dj Company

Goede service en goede set gedraaid

Ik ben heel tevreden over het draaien van Vilijam en zijn broer... de draaiden en praten het feest goed aan elkaar en de kinderen vonden het geweldig!

Beste, Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te zien dat je zo tevreden bent en dat alles naar wens is geweest. Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Een groot feest voor 40 kids met kanker

The DJ Company kwam draaien op een neon-disco feest gedurende het kinderoncologische zeilkamp 'Zomerzotheid'. Op dit feest heeft de DJ 40 kinderen hun ziekte even laten vergeten door heerlijke dansmuziek te draaien. Er was veel ruimte voor input van de kinderen. De samenwerking zowel in voorbereiding op het feest als gedurende de avond was erg prettig. Dank voor jullie betrokkenheid en bereidheid deze avond tot een groot feest te maken!

Beste Leonie, Heel erg bedankt voor dit mooie bericht. We zijn er heel dankbaar voor dat we al 3 jaar bij jullie op rij op de Zomerzotheid mogen draaien en zo mogen helpen om deze kinderen een onvergetelijke tijd te geven. Jullie ook wederom heel erg bedankt voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons. Hopelijk tot volgend jaar! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Superfeest gehad!

Niet wetende welke DJ wij voor ons feest moesten vragen ging ik zoeken op internet en vond meteen de DJ Company. De reviews waren positief, dus ging ik bellen en dit gaf ook meteen een goed gevoel. Daarom hebben wij voor de DJ Company gekozen. Hier hebben wij geen spijt van gehad. Zij hebben van begin tot eind contact met ons gehouden en alles wat ze hebben beloofd, ook waargemaakt. Wij hadden Julian als DJ en ik had hem een lijstje meegegeven wat wij wel en niet graag zouden willen. Even was ik bang dat ik hem hierdoor wel beperkingen had opgelegd, maar hij heeft het supergoed gedaan en heel goed op de gasten ingespeeld. Er is volop gedanst door jong en oud en alles ertussen in. Mede door superlocatie en goede bediening hebben wij alleen maar positieve reacties gehad. Kortom; een superfeest gehad!

Hallo Rene, Goed te lezen dat je er geen spijt van hebt dat je voor ons gekozen hebt. We vonden het heerlijk om met jullie mee te mogen vieren en er samen met jullie een superfeest van te maken. Bedankt dat we erbij mochten zijn! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Perfect contact voor een super feest

We hebben mede voor jullie gekozen door de goede reviews. Het contract was heel fijn en we hadden alle ruimte om er ons eigen feest van te maken. Tijdens de dag hebben we geen omkijken gehad en was het een heerlijk feest!

Beste Sybren, Bedankt voor jouw prachtige evaluatie. Fijn dat jullie het contact prettig vonden en het feest helemaal naar jullie eigen wensen en ideeën konden invullen. We zijn blij dat we jullie konden ontzorgen en er zo samen een heerlijk feest van konden maken! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Super mooi feest dankzij de dj

We hebben voor dj company gekozen door de ervaringen die gedeeld waren op het internet. Door dj Jeroen hebben alle 120 gasten gedanst gij speelde goed in op de sfeer en veranderd van style om zo doende iedereen iets te geven. Een top avond en een hele goede dj

Beste Gijs, Bedankt voor deze mooie vijfsterrenreview. Super te lezen dat er zo goed ingespeeld is op de sfeer en dat we er op die manier samen een topavond van hebben gemaakt! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Een avond om nooit te vergeten!

Ik vond het fijn dat we bij jullie op konden geven wat onze muzieksmaak is een wat wij willen van die avond zodat er op die manier een goede match gezocht kan worden. Wat mij betreft is dit echt perfect gelukt! Licht en geluid was top geregeld. Ik ben achteraf zelfs door mensen gevraagd naar de playlist van die avond. Iedereen heeft zich enorm vermaakt en de dansvloer was vanaf het begin goed gevuld. De afwisseling in de muziek was fantastisch en de sfeer werd goed aangevoeld door de dj, Sem. Hij heeft er voor gezorgd dat het een avond werd om nooit te vergeten!

Hallo Britt, Dank voor jouw prachtige rapportcijfers en mooie woorden. Wat super dat de match met de DJ perfect is gelukt en dat jullie een onvergetelijk feest hebben gehad. Bedankt dat we erbij mochten zijn! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Superfeest mede dankzij de DJ

Via villa westend gehoord dat de dj Company. Na prettig contact en een lijstje met favoriete nummer contact met dj George. Lijst met voorkeur nummers aangeleverd die hij top afwisselde met andere passende nummers. Al met al een top avond

Beste Renata, Heel erg bedankt voor deze mooie review. Fijn te lezen dat zowel het contact vooraf als het optreden op het feest zelf zo goed zijn bevallen en jullie mede daardoor terugkijken op een top avond! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Knallend feest gehad!

Zie voorgaande ingevulde antwoorden

Beste Gera, Bedankt voor jouw evaluatie, en fijn te lezen dat het een knallend topfeest is geweest! Groetjes, Nanda - The DJ Company

Vooraf heldere communicatie via mail en sms. Mooi op tijd aanwezig op de locatie, goede communicatie aldaar, geluisterd naar de wensen van het bruidspaar. Even een missertje met de happy hardcore remix, maar met een grapje super opgelost! De sfeer zat er goed in, er werd volop gedanst! Een goed feest valt of staat met een goeie dj en deze keer was het dik in orde!

Goedemorgen Gerla, Wat super fijn om te horen dat alles dik in orde was. Top! Jammer van het missertje maar ik ben blij te horen dat het goed is opgepakt. Wij kijken terug op een zeer geslaagde avond. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Helemaal top! Echt een aanrader!

Samen met 7 vriendinnen gaven wij groot feest om te vieren dat we allemaal 25 zijn geworden. Het was een top feest, mede doordat DJ Julian zo goed draaide! Hij bouwde de muziekkeuze goed op, speelde in op de sfeer en wist de gasten aan het dansen te krijgen. We hebben alleen maar positieve reacties ontvangen, dus het was zeker geslaagd! Zeker een aanrader! :)

Goedemiddag Jeanine, Bedankt voor deze mooie review. Super dat jullie ons zo aanraden, dat horen we natuurlijk graag. Maar nog belangrijker is dat jullie een super feest hebben gehad, een feest om met veel plezier naar terug te kijken! We zijn blij dat we erbij mochten zijn. Wie weet tot een volgend feest. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Geweldig !

Alleen maar positief ! Goede communicatie , vriendelijk en alles perfect geregeld Mede daar door een super tof feest gehad !!!!! Aan te bevelen , ze zijn echt super

Beste Liliane, Bedankt voor de review. En super dat jullie ons aanbevelen. Blij dat jullie een super tof feest hebben gehad en wie weet mogen we nog eens bij jullie draaien. Wij vonden het erg geslaagd! Groeten, Rebecca - The DJ Company

Super feestje dankzij DJ Toon

+ DJ Company is enorm vriendelijk en snel in de communicatie, nette en duidelijke mails. + Heerlijk feest gehad, DJ Toon heeft aan alle verwachtingen voldaan. + Prima communicatie vooraf met de DJ ivm wensen e.d.. + Gasten hebben enorm genoten en konden aanvragen wat zij wilde, Toon speelde hier prima op in. + Met een dansvloer vol met gasten, hebben wij niet anders dan kunnen genieten. Van links naar rechts en van Elvis naar hardstyle….. springen, swingen, polonaise! - DJ Company vertelde bekend te zijn met Beachclub Puur, - Advies vooraf om ook de lichtset te nemen / bestellen. - Beachclub Puur blijkt over een volledige lichtshow te beschikken en dit heeft voor ons de sfeer gemaakt. Hebben we nu betaald voor iets wat niet gebruikt is? Ik heb geen lichtset gezien op 4 lampen boven de DJ na.