Geweldig !

Alleen maar positief ! Goede communicatie , vriendelijk en alles perfect geregeld Mede daar door een super tof feest gehad !!!!! Aan te bevelen , ze zijn echt super

Super feestje dankzij DJ Toon

+ DJ Company is enorm vriendelijk en snel in de communicatie, nette en duidelijke mails. + Heerlijk feest gehad, DJ Toon heeft aan alle verwachtingen voldaan. + Prima communicatie vooraf met de DJ ivm wensen e.d.. + Gasten hebben enorm genoten en konden aanvragen wat zij wilde, Toon speelde hier prima op in. + Met een dansvloer vol met gasten, hebben wij niet anders dan kunnen genieten. Van links naar rechts en van Elvis naar hardstyle….. springen, swingen, polonaise! - DJ Company vertelde bekend te zijn met Beachclub Puur, - Advies vooraf om ook de lichtset te nemen / bestellen. - Beachclub Puur blijkt over een volledige lichtshow te beschikken en dit heeft voor ons de sfeer gemaakt. Hebben we nu betaald voor iets wat niet gebruikt is? Ik heb geen lichtset gezien op 4 lampen boven de DJ na.

Fantastisch!!

Zoals verwacht werd er heerlijk gedanst op de muziek die wij leuk vonden. DJ Johan heeft super op de sfeer ingespeeld en er een heerlijk feestje van weten te maken.

Beste Pascal, Heel erg bedankt voor jouw prachtige 5-sterren review, en super dat er zo lekker gedanst is en jullie een heerlijk feestje hebben gehad. Ik vernam van DJ Johan dat hij er ook enorm van genoten heeft om voor jullie te draaien! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Een top ervaring!

Mijn vader en ik werden samen 120. Mijn vader 70 en ik, je raadt het al, 50! We hadden dus te maken met een zeer gemêleerd gezelschap met zeer uiteenlopende muziekstijlen. Dit baarde mij wel een beetje zorgen, maar deze bleken onterecht. Dj Marcel heeft hier uitstekend op ingespeeld. De start van de avond begon wat onverwacht. Dj Hugo zou op ons feest komen draaien, maar hij was ziek geworden. Dit bleek geen probleem te worden bij The Dj Company er was een stand in geregeld die van alle ins en outs op de hoogte was. Hij heeft echt top gedraaid. Er werd door jong en oud lekker gedanst. Wat is goede muziek toch waardevol bij het laten slagen van een feest. De communicatie is van begin tot eind erg goed geweest. Je ziet dit eigenlijk al terug op de website. Ze doen wat ze zeggen en dat is met alles wat bij een feest komt kijken erg belangrijk. Kortom een echte aanrader! Groet, Jan en Esther

Goedemiddag Jan en Esther, Wat een super mooie woorden! Bedankt daarvoor. Samen 120 is echt fantastisch! We zijn ontzettend blij dat we erbij mochten zijn. Wie weet komen we elkaar snel weer eens tegen als we weer een mooi feest mogen organiseren. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Onwijs leuk feest gehad

24 mei heeft de dj company ons feest verzorgd voor ons trouwen. De dj speelde goed in op de gasten en alle verzoekjes die hij kreeg. Onwijs bedankt voor de goeie zorgen en muziek keuze.

Goedemorgen, Super dat jullie een geslaagd feest hebben gehad. Zo te lezen kunnen jullie terug kijken op een fantastische dag en avond. Heel graag gedaan en jullie bedankt dat we erbij mochten zijn. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Top Service! Onze avond is onvergetelijk geworden door DJ Menno

Wij waren op zoek naar een allround DJ voor ons feest. Wij worden beiden 50 jaar dit jaar en onze gasten zitten in de leeftijdscategorie van 15 tot 80 jaar. De DJ company hebben wij via internet makkelijk kunnen vinden. Nadat wij telefonisch een heel leuk contact hadden en uitleg kregen hoe een en ander in zijn werk ging hadden we een optie genomen. Alles werd netjes via email bevestigd en je kon op de site gelijk een voorkeurslijst invullen. Dat was alvast handig voor de DJ. We vonden het in het begin best eng omdat je de DJ niet van tevoren ontmoet. We hebben daar nog een keer telefonisch contact over gehad en zij hebben toen al onze zorgen weggehaald. DJ Menno heeft netjes van tevoren telefonisch contact met ons opgenomen om te kijken wat onze wensen waren. We hadden zelf een lijst gemaakt van onze favoriete nummers om hem een indruk te geven van wat we allemaal leuk vonden. Voor ons was het belangrijk dat de meeste mensen zouden gaan dansen. En dat is gelukt. Menno kreeg iedereen, van jong tot oud op de dansvloer zonder zijn microfoon te hoeven gebruiken, Het was een groot feest. Dit was ook wat we gehoopt hadden want van tevoren is het best eng als je iemand niet kent. Maar Menno voelde alles feilloos. Ook stond hij open voor verzoeknummers die vrij snel gedraaid werden. Van onze gasten kregen wij grote complimenten over Menno. Sommige mannen hadden zelfs jaren niet gedanst maar waren nu helemaal los gegaan. Menno dank je wel dat je onze avond onvergetelijk hebt gemaakt!

Goedemorgen, Bedankt voor deze uitgebreide evaluatie. Jeetje wat een mooie woorden en wat een groot feest zal het geweest zijn. Menno kijkt terug op een fantastische avond met zeer gezellige mensen. Super dat iedereen lekker mee heeft gedaan en dat de verzoeknummers snel gedraaid werden. Bedankt en wie weet tot een volgend feest. Groeten, Rebecca - The DJ Company

• Naam feestlocatie: Prive

• Voornaam DJ: Rick
  • Selecteer jouw type feest: Ander feest
  • Dag 7
  • Maand April

De DJ draaide precies het genre wat vooraf besproken was, zonder gepraat tussendoor. Geluid was perfect: hard genoeg om lekker op te dansen (wat ook veel werd gedaan), maar niet zo hard dat je niet kon praten. We werden verrast door de hoeveelheid verlichting die de DJ bij zich had: de hele locatie stond in de kleurige verlichting. Het was top!
  • Voornaam DJ: Arno
  • Selecteer jouw type feest: 40ste verjaardagsfeest
  • Dag 16
  • Maand Maart

ik ben via google aan DJ Company gekomen, en na een telefoongesprek waar Wiebe precies aan voelde wat ik wilde voor mijn 50ste verjaardag. Hij besloot dat Dj Chris het zou worden en nou dat was een goed keuze . Top Dj ,jammer dat hij verkouden was want hij zong perfect . De gasten vonden de Dj top en er werd lekker gedanst. Alles was perfect geregeld, apparatuur, lichtset en vooral de muziek. Precies zoals ik het had aangegeven. Ik ben zeer tevreden over DJ Compgnay
  • Naam feestlocatie: Jachthaven Haddock

• Voornaam DJ: John
  • Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest
  • Dag 23
  • Maand Februari

Dankzij DJ Nick is onze avond tot een succes geworden. Zoals ik had gehoopt en gedacht, en in mijn dromen het gezien, zo is het uit gekomen. Wat een fijne gezellige avond vol met dansplezier is het geworden, helemaal top!!!! Ik hoefde me nergens druk om te maken het werd allemaal geregeld. De communicatie verliep prima en DJ Nick dacht aan alle kanten mee, niks was te gek! We hadden van te voren contact en alles was duidelijke mede door het wensen formulier. We hebben geboekt bij de DJ company vanwege alle positieve reacties op de website. De Gasten hebben genoten en gedanst en daarvan heb ik ook weer zeer veel plezier beleefd. Omdat de locatie een vrij grote zaal betrof heb ik nog een extra lichtset met TRUSS kooi geboekt. En de zaal van 13m x13m heb ik kleiner laten maken met een zwarte wand zodat het intiemer en gezelliger zou worden. Nou dat was helemaal gelukt en 2 grote discobollen maakte het helemaal af!!! Volgende keer zeker weer boeken, we hebben er nu al weer zin in want de tijd die vliegt ;-) We hebben nu alweer zin in het volgende feest ….Super bedankt DJ Nick En natuurlijk de DJ company
  • Naam feestlocatie: De Veste
  • Voornaam DJ: Nick
  • Dag 26
  • Maand Januari

DJ heeft alles tijdig kunnen opbouwen. Heeft ingespeeld op verzoek platen van ons vooraf maar ook ter plekke.
  • Naam feestlocatie: Karel1café
  • Voornaam DJ: René
  • Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest
  • Dag 11
  • Maand Januari

Het is een fantastisch feest geweest. Iedereen heeft genoten en er is volop gedanst op de muziek van DJ Mario.
  • Dag 5
  • Maand Januari

Vanuit de Dj Company super goed georganiseerd. adequate en zorgvuldige zeer vriendelijke communicatie. Vooraf afstemmen, met mail, een app-je en zeker óók persoonlijk contact. Ook de nazorg. doet de DJ Company je verrassen ! Gasten op het feest hebben genoten, de "Happy Fifty-ers" hadden wel meer/beter voorbereiding van de DJ Victor in muziek keus jaren 80/90 verwacht. Wij zeggen op naar "Happy 100" en opnieuw een leuk Feest in samenwerking met DJ Company ! Ga zo door !
  • Naam feestlocatie: Happy Fifty Party - Thuislocatie
  • Voornaam DJ: Victor
  • Dag 8
  • Maand December

Siger heeft met ons vooraf goed onze wensen doorgesproken. Dit was een erg prettig en duidelijk gesprek. Hij gaf ons direct het gevoel dat het helemaal goed ging komen. Op de dag zelf hield hij zich keurig aan de gemaakte afspraken en was erg flexibel toen e.e.a. iets anders liep dan gepland, erg fijn die flexibiliteit! Er is door veel gasten de hele avond gedanst en er was goede variatie in muziek. Aan het einde werden er regelmatig nummers aangevraagd door de gasten en daar gaf hij ook mooi gehoor aan. Dit zorgde echt voor een hele goede sfeer op de dansvloer. We hebben eigenlijk alleen maar positieve feedback voor jullie. Ik zal jullie zeer zeker aanbevelen aan anderen; ik ben zeer tevreden over de complete service!
  • Naam feestlocatie: De Bokkensprong
  • Voornaam DJ: Siger
  • Maand December

Wij hebben op ons eigen bruiloftsfeest gebruik gemaakt van de DJcompany. We waren erg tevreden. Daarom hebben we ze ook bij onze vrienden aangeraden. Ze hebben er wederom een heerlijk feest van gemaakt. De communicatie was goed en de DJ aardig en goed. Ze maken er het feest van die jij graag wilt. Topbedrijf!
  • Naam feestlocatie: Koetshuis
  • Voornaam DJ: Dimitri
  • Maand December

We hebben twee andere bruiloften mee mogen maken waar the DJ Company de muziek verzorgde en waren hier erg van gecharmeerd. Dimitri, onze DJ, heeft een geweldige bijdrage geleverd aan een fantastische afsluiting van een magische dag. De afstemming voorafgaand aan de bruiloft was erg prettig en we lagen direct op één lijn. De hele avond waren mensen aan het dansen en zelfs de wat ouderen in ons gezelschap hebben zich aan een dansje gewaagd. Onwijs leuk om te zien. Dimitri was vriendelijk, prettig in de omgang en niet nadrukkelijk aanwezig gedurende het feest (wat wij als bruidspaar echt konden waarderen). Hij heeft goed naar onze wensen geluisterd en er een onvergetelijke avond voor ons van gemaakt. Helemaal top, bedankt!
  • Naam feestlocatie: Het Koetshuis Rotterdam
  • Voornaam DJ: Dimitri

• Maand September

We lazen hele goede recensies, en hebben daarom contact gezorgd met de DJ company. De commmunicatie verliep telkens zeer professioneel er werd snel en correct gereageerd. Het besluit stond dan ook snel vast en we hebben voor de DJ compagny gekozen. Tijdens de trouwdag zelf verliep alles volgens plan en is het feest gestart om 20:00. Precies zoals wij hadden gewenst was het een mix met verschillende muziekstijlen en was er dus voor iedereen wat wils. Het is een geweldig feest geworden, en er veel gedanst! Ook van de gasten hebben we veel positieve reacties gekregen, de meesten wouden nog graag een aantal uur door feesten!
  • Maand September

Tijdens het plannen van onze bruiloft kwamen we via The perfect wedding bij DJ Company terecht. Na het lezen van alle recensies hebben we contact opgenomen. Binnen no time kregen we een zeer enthousiaste reactie zonder dat dit opdringerig voelde! We hebben geheel vrijblijvend informatie opgevraagd en kregen zeer snel een duidelijke en overzichtelijke all in offerte. Aan alles wordt gedacht zodat je je verder lekker met het plannen van je bruiloft bezig kunt houden. Ze nemen zelf contact op met de locatie om te bespreken of alle faciliteiten aanwezig zijn en wat er evt aanvullend geregeld moet worden. In de aanloop naar de bruiloft krijg je regelmatig nog contact gezocht met ons en onze ceremoniemeester. Enkele weken voor de bruiloft krijg je een digitaal formulier waarop je je playlist en alvast verzoeknummers en het openingslied door kunt geven. In de week voor de bruiloft neemt de betreffende dj telefonisch contact op om alles even kort voor te bespreken en kennis te maken. Kortom allemaal top! Het feest was echt geweldig en DJ Maarten heeft het fantastisch gedaan! We hebben heel veel leuke reacties gehad en het feest had nog veel langer mogen duren, maar helaas komt aan alles een einde. Ik kan the DJ Company van harte aanbevelen!! Echt geweldig!!
  • Maand September

Lekker gedanst, goede sfeer. Muziek sloot goed aan. verder geen tips
  • Maand September

We wilden graag van begin tot eind een feest waarbij iedereen lekker kon dansen en dat is zeer geslaagd! Wij en de gasten hebben het de hele avond naar ons zin gehad en lekker gedanst. Voordat het feest begon werden eerst nog op heldere wijze wat vragen via onze ceremoniemeesters gesteld. Bijv. of het niet beter was om de stukjes achter elkaar te doen ipv verspreid over de avond. Dit bleek inderdaad een goed idee te zijn. Verder ging de avond heel snel voorbij. Heel erg fijn dat het geen probleem was dat het ongeveer een kwartier (?) uitliep. Wat beter kon: we werden één dag van te voren gebeld om alles door te nemen, het liefst hadden we dit iets eerder gehad (Ik snap uiteraard goed dat dit door de drukte niet ging, maar dat had ook van te voren gecommuniceerd kunnen worden).
  • Maand September

Goede recensies gezien waardoor de keuze snel gemaakt was om in contact te komen. Vervolgens een heel prettig gesprek gehad om te kijken hoe wij ons feest wilden en wat hierbij de mogelijkheden waren. Vanaf de openingsdans tot het einde toe is er constant gedanst! In het begin wat meer op de muziek van wat langer geleden (zodat de wat oudere gasten ook lekker los konden gaan) en daarna steeds meer gemengd met muziek van nu. Muziek was zoals wij het vooraf ook wilden en hadden besproken! De gasten hebben zich erg vermaakt! Service vooraf uitstekend! Door drukte bij de DJ hadden we nu 1 dag van tevoren nog contact i.p.v. 2 dagen, maar het gesprek zelf was erg fijn! Ik kreeg een goed idee dat dat we samen op 1 lijn zaten qua ideeën en verwachtingen van hoe het feest zou gaan worden. 1 dag nadat wij waren vertrokken op huwelijksreis kregen we de eindfactuur (4 dagen na de bruiloft) met als uiterste betaaldatum 2 weken later. Gelukkig heb ik deze mail gezien en hadden wij in het buitenland de mogelijkheid om te betalen, anders had dit niet tijdig gekund. Tip: andere bedrijven gaven 1 maand later als uiterste betaaldatum
  • Maand September

Als ceremoniemeester weinig omkeken gehad naar alles, daardoor echt kunnen meegenieten
  • Naam feestlocatie: Landgoed Waterland
  • Voornaam DJ: George