Top! Super leuke dj

Super gezellige dag gehad! De dj en locatie was perfect

Leuk om te horen Mariëlle! Groet, Lisanne - The DJ Company

Fijne toevoeging aan een onvergetelijke dag

Toen we in december 2019 begonnen met het plannen van onze bruiloft, kwamen we al snel op The DJ Company uit. Er werd snel gereageerd en het was fijn dat er een groot bestand met ervaren aan DJ's was. Hierdoor hadden we er vertrouwen in dat het goed zou komen met de muziek. Helaas hebben we onze bruiloft van juni 2020 moeten uitstellen. Nu, in mei 2021 mocht de bruiloft dan eindelijk plaatsvinden, al was dit wel een stuk anders dan origineel bedoeld was i.v.m. de COVID-19 maatregelen. Aangezien we geen feest mochten organiseren (alleen een ceremonie mocht plaatsvinden), was er eigenlijk geen nood meer aan een DJ. Helaas konden we niet ons geld terugkrijgen; alleen een voucher was mogelijk. Daar hadden we geen behoefte aan, dus hebben we de DJ toch maar laten komen. De set-up was zeer professioneel. Ook al was het een "pop-up" locatie buiten, leek het net alsof het een permanente installatie was. Muziek klonk erg goed en muziek was goed gekozen. Ook al was er geen echt feest, was het fijn dat er leuke (achtergrond)muziek bij onze bruiloft ter gehore werd gebracht. Al met al een positieve ervaring!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Koen, Heel erg bedankt voor jouw mooie review. We zijn heel blij dat we er toch bij mochten en konden zijn en de muziek mochten verzorgen op jullie grote dag. We hebben er enorm van genoten en ook wij vonden het een heel positieve ervaring. Bedankt daarvoor! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Het was een super feest

We hebben een super feest gehad, bedankt hiervoor. Iedereen heeft lekker gedanst en er was een leuke afwisseling van muziek. De lichten maakte de sfeer helemaal compleet. Ik ben blij dat ik contact hebt gezocht met jullie. Jullie service is heel goed.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Beste Trudy, Wat fijn dat je met een goed gevoel terugkijkt op jouw keuze voor ons en, nog veel belangrijker, op een superfeest. De sfeer zat er heerlijk in, bedankt voor alle gezelligheid! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Zeer klantvriendelijk, moeite om beeld te krijgen van verwachtingen , goede dj

Fijn om het uit handen te geven. Screening dj is door jullie gedaan. Fijne sfeer, lekker gedanst. Complimenten van gasten. Communicatie zeer goed verlopen

• Selecteer jouw type feest: Bedrijfsfeest

Beste Eline, Bedankt voor jouw evaluatie. Het was een heerlijk doldwaas apres-ski-feest, ook wij hebben er enorm van genoten. Bedankt dat we erbij mochten zijn! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

echt heerijk gedanst

Super communicatie met de DJ, veel laatste moment dingen en daar ging Julian helemaal in mee en echt heerlijk gedanst

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Mylene, Bedankt voor deze klinkende review. Wat super dat de dansvloer de hele avond zo goed gevuld was, daar hebben wij ook enorm van genoten! Wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Super geslaagd feest

We hebben dj company gevonden op internet en daar geen spijt van gehad. Geen zorgen gehad over de muziek s avonds en de Joshua heeft fijn met ons mee gedacht, over de openingsdans. Helemaal top! Bedankt dat jullie ons geholpen hebben ons feest onvergetelijk te maken!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Melanie, Wat ontzettend fijn te lezen dat jullie een onvergetelijk feest hebben gehad, we zijn heel blij dat wij daar een bijdrage aan mochten leveren! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Te gek!

Net op tijd voor de lockdown nog een leuk feestje kunnen doen, weliswaar op afstand. Bedankt!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Tim, Bedankt voor deze mooie review. We vonden het ontzettend fijn dat we in deze Coronatijd toch op jullie feest konden komen draaien! Het was een heerlijk feest, jij ook heel erg bedankt dat we erbij mochten zijn! Met vriendelijke groet, Nanda.

was niet optimaal

er is weinig gedanst en als er iemand op de vloer stond draaide hij daar niet op in.we hebben veel klachten gehad van de gasten die vonden de dj erg slecht.de comunicatie vooraf was slecht is ons niet gemeld dat er een andere zou komen. geen tel of mail over gehad.bij toeval te horen gekregen door zelf maar te zijn gaan bellen.

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

Beste Linda, Heel erg bedankt voor jouw feedback. We hebben elkaar telefonisch gesproken over het feest en jouw evaluatie, maar ook via deze weg onze excuses. Er is inderdaad iets mis gegaan in de planning en de communicatie daarover, dat had echt anders gemoeten. De nieuw ingeplande DJ was onvoldoende op de hoogte waardoor het niet de avond is geworden die jullie graag wilden en dat vinden we heel erg jammer. We zijn gelukkig tot een goede oplossing gekomen samen, daar ben ik heel blij om. En uiteraard hebben wij hier intern onze conclusies getrokken naar aanleiding van deze evaluatie. Met vriendelijke groet, Nanda.

zeer slecht

DJ had zich totaal niet voorbereid Foute keuze muziek, voelde de sfeer en het publiek totaal niet aan, geen goede op- en afbouw. Rampzalig! Doordat we een goede band vooraf hadden en een paar leuke acts is de avond nog goed gekomen maar zeker niet dankzij de DJ.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Beste Jeannet, Wat schrok ik enorm van jouw evaluatie. We hebben elkaar gelukkig uitgebreid gesproken, ik vind het enorm spijtig dat jullie niet hebben gekregen wat jullie graag wilden. We zijn gelukkig samen tot een passende oplossing gekomen. Verder hebben wij intern onze conclusies getrokken naar aanleiding van deze ervaring. Uiteraard hopen we van harte dat we een herkansing mogen krijgen van jullie, en we hopen heel erg jullie een volgende keer weer terug te zien. Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Topfeest, gezellig, topper, vriendelijk, geweldig

Bedankt Barry, je hebt er een fantastisch feest van gemaakt. Op en top gezelligheid!!!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Danny, Heel erg bedankt voor jouw mooie bericht. Was was het een knalfeest! Bedankt voor de leuke avond en alle gezelligheid en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company

Top feest gehad dankzij dj!

Ik hoopte dat er goed gedanst ging worden en dat is zeker gelukt. Iedereen was heel de tijd aan het dansen. Dj had super goed rekening gehouden met mijn muziekkeuze en wat het publiek wilde. Heb zelfs een hele lijst met mijn nummers doorgegeven en hij heeft ze allemaal gedraaid, echt top! Complimenten aan André!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Beste Maaike, Bedankt voor het insturen van jouw mooie review. Het was heerlijk om te zien dat de dansvloer steeds zo vol stond, daar gaat ons DJ-hart sneller van kloppen! Wellicht tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Hij voelde de sfeer goed aan.

Hij voelde de sfeer goed aan.

• Selecteer jouw type feest: Verenigingsfeest

Beste Arjen, Bedankt voor jouw korte maar krachtige bericht. Top om te zien dat alles naar wens is geweest, bedankt dat we een bijdrage mochten leveren aan jullie verenigingsfeest. Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Heel goed netjes duidelijk betrokken

Hadden een goed gevoel bij het eerste contact en dat is geprezen op het feest was erg leuk gezellig en vol op de dansvloer

Fijne DJ!!

Mark Jan is een fijne DJ. We konden verzoekjes indienen (op papier of mondeling). 3 dagen voor mijn feest nam hij netjes contact met mij op om het een en ander af te stemmen. Hij was op tijd klaar zodat hij om 20.30 uur los kon gaan. Eerst rustige inloop muziek en toen alle gasten er waren werd het super leuke dansmuziek. Precies wat we wilden. Geluid stond niet te hard, zodat gasten ook met elkaar konden kletsen. Al met al super!!

goed contact, fijne samenwerking

Wij hebben de dj compagnie online gevonden en de site sprak ons aan. De dj luistert goed naar jouw wensen en speelt daarop in. Iedereen heeft een leuke tijd gehad. Alles was goed geregeld, het licht het geluid maar ook de microfoon die non stop beschikbaar was. Als we weer een dj nodig hebben zullen we zeker weer hier heen gaan.

Echt een top avond

Keuze voor jullie kwam door internet jullie hebben goede website de muziek en sfeer was echt super niet te hard kon ook nog goed gepraat worden altijd fijn voor de oudere gasten de leeftijd liep van 3 jaar tot 88 . We hebben met zijn alle geweldig genoten de avond vloog voorbij jammer genoeg maar ik geef jullie voor het totaal plaatje een dikke 10 gr johan

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

Geweldig niets op aan te merken

Hele goede ervaring, we hebben nergens achteraan hoeven zitten. We werden goed op de hoogte gehouden. DJ heeft zich meer dan bewezen in goed te luisteren naar onze wensen. Geen moment stilgestaan.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Gezellig en weet een feestje te maken

Alles is goed geregeld de sfeer was perfect de mensen vond het leuk om platen aan te vragen en hij deed ook voor de kinderen muziek draaien. De verlichting was perfect DJ John echt een gezellige man echt een goede DJ en een hele goeden muziek kennis voor iedereen was er wel muziek een top avond

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

We hebben genoten van alles.

De perfecte locatie voor een intiem feest. Wij hebben genoten en van onze gasten kregen we ook complimenten. Al gebeurt dat volgens mij altijd. Af en toe een volle dansvloer en soms een lege. Is soms ook lastig te peilen wat net wel aansluit en wat niet. Communicatie met DJ compagnie was uitstekend. Zeker en aanraden.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Ons 12,5 jaar bruiloftsfeest is geweldig geweest! De dansvloer stond continu vol, zelfs familie die nooit dansen op een feest zag ik op de dansvloer! Iedereen vond het een top feest, jammer dat het alweer voorbij is!

Top geregeld

Heldere opzet van de aanvraag, je kunt van te voren al duidelijk je wensen aangeven. Communicatie en contact was goed, tijdig en zeer correct. Ronald voelde alles goed aan, was lekker relaxed, op tijd en heel beleefd. Een hele goede ervaring al met al, ik zou het zo weer doen.

Geweldig feest!

Er is goed gedanst. Het geluid en de lichtset waren perfect voor de ruimte. De gasten hebben zich ontzettend vermaakt. Voor mij was de YMCA wel een hoogtepunt van de avond. De communicatie met de dj en met de dj company verliep prima. Snelle reacties en echt afgestemd op wat wij in gedachten hadden.

Zorgeloze en memorabele avond

Het dj-advies wat onze trouwlocatie gaf sprak ons niet aan, waardoor we zelf op zoek zijn gegaan. TheDJCompany sprak ons aan vanwege de enorm grote mogelijkheden die er waren. Na het eerste contact meteen een goed gevoel en vervolgens een enthousiast gesprek gehad met een van de planners. Twee dagen van te voren nog een fijn kennismakingsgesprek gehad met de DJ waardoor we een zorgeloze dag tegemoet gingen. De DJ heeft keurig in alle rust opgebouwd terwijl wij nog lekker aan het eten waren. Heerlijk zorgeloos; alle communicatie verliep tussen de locatie en de DJ, waardoor wij ons hier geen zorgen over hoefden te maken. Ook erg leuk dat de DJ zelf formulieren had meegenomen voor muzieksuggesties en van te voren met pen en al op de tafels gelegd. Vanwege ons ontzettend variërende publiek was het wel lastig om iedereen aan het dansen te houden en er waren ook zeker wel een paar nummers die de plank volledig mis sloegen; gelukkig had de DJ dit vaak wel door en werd het nummer dan halverwege ongemerkt omgezet naar een ander nummer. Ik heb zelf heerlijk gedanst en een memorabele avond gehad.

Geweldig,leuk,aansluitend, enthousiast

Van google recensies heb ik gekozen voor jullie, we zijn netjes gebeld om alles te bespreken ik heb een mooie duidelijk lijst kunnen invullen wat ik voor soort muziek wilde. 3 dagen van te voren nog netjes gebeld om de laatste dingen te bespreken. De dj zelf was super aardig ,hij wist zelfs de oudere generatie te laten dansen. wat wij maar heel zelden zien. De openingsdans was toch wel het speciaalste moment van de bruiloft. Op en top netjes alles geregeld. Zeker aan te raden voor iedereen !

Ik heb genoten!

Ik had eerst een oud-collega willen vragen om te draaien op mijn feest, maar die genoot op de dag van mijn feest nog van een vakantie. Op internet rond gaan struinen en bij The DJ Company uitgekomen. Informatieve, aansprekende website en veel goede recensies, ook uit de buurt. Vanuit The DJ Company werd snel contact opgenomen. DJ Ronald was goed op tijd op de locatie en had de set ook ruim op tijd opgebouwd. Lichtset was prima afgestemd op de locatie en de al aanwezige verlichting. Ik had van tevoren aangegeven dat het mij niet zozeer zou gaan om dansende gasten, maar dat het mij vooral zou gaan om een goede sfeer met lekkere muziek. Ik ben te zeer met de gasten bezig geweest om mij echt bewust te zijn van de muziek die gedraaid is :-)! Maar ik heb positieve reacties gehad van mijn gasten en dat vind ik het belangrijkste! De avond ging snel om en gelukkig was Ronald bereid om nog een half uurtje extra te draaien.