Top avond!

We waren erg benieuwd naar hoe de DJ onze bruiloft van muziek zou voorzien, want tja, we hadden jullie toch maar geboekt vanwege de andere recensies. Maar, wat een top keuze! De communicatie vooraf verliep soepel, vragen werden snel beantwoord. Dan de avond zelf: Jullie DJ (Ronald) draaide fantastisch en de sfeer zat er goed in. Het volume was prima en de muziekkeuze was perfect! Een volgende keer zou ik het weer via jullie doen!

Beste Harm, Bedankt voor jullie leuke review! Wat fijn dat we nu ook jouw recensie kunnen toevoegen. Goed om te horen dat de communicatie beviel en dat DJ Ronald er een topfeest van heeft gemaakt! Wij hopen je snel terug te zien op een volgend feest. Groeten, Lisa - The Dj Company

Gezellig behulpzaam gewoon goed plezierig

Het was een goede aanvulling op het feest en wij zijn zeer tevreden over hoe de dag is verlopen

Goedemorgen Wouter, Wat een mooie review, waarvoor dank! Maar we zijn vooral heel blij dat de DJ een goede aanvulling is geweest op het feest, dat is uiteraard waar we het voor doen! Nu lekker nagenieten. Bedankt dat we erbij mochten zijn. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Een geweldig feest!

De communicatie van te voren was prima, waardoor wij precies de feestavond kregen die we wenste. DJ Pieter draaide precies de juiste muziek, waardoor iedereen het naar zijn zin had en heerlijk heeft kunnen dansen, in een woord een geweldige avond!

Beste Ilonka, Bedankt voor je leuke review. Fijn om te horen dat de avond echt was wat je er van gehoopt had. Ik hoop dat je nog lang na kan genieten van dit mooie feest! Groeten, Lisa - The Dj Company

Ik ben via Google aan jullie gekomen, gelijk een fijn gesprek volgde; alles was prima geregeld, en er is de hele avond gedanst. Ondanks dat wij een klein feestje hadden was de DJ fantastisch. Hij voelde de sfeer goed aan!

Beste Christel, Super goed om te horen dat de DJ er een mooi feest van heeft gemaakt. Of er nou een zaal van 150 man staat of een klein feestje, hij maakt er altijd een geslaagd feest van! Bedankt voor deze mooie review en dat we erbij mochten zijn! Groeten, Rebecca - The DJ Company

Goed geluisterd naar onze wensen, heel mooi feest gehad.

Via internet opzoek naar muziek voor ons feest op onze trouwdag. Bij de dj-company uitgekomen. Muziek keuze en wensen via een formulier ingevuld, vervolgens ging de communicatie prima, er is nog een keer gebeld om de wensen door te spreken en een paar dagen voor de bruiloft nog contact gehad met de DJ om de laatste details te bespreken. De avond begon rustig, met muziek tijdens het diner. Waar na het feest rustig aan op gang kwam tot later op de avond er volop gedanst werd. Fantastische avond gehad. Thomas, bedankt voor de goede muziek keuze, het feest zeker bijgedragen aan een zeer geslaagd feest. Thnx!

Beste Ivo, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent met de service. Goed om te horen dat DJ Thomas de sfeer goed heeft kunnen aanvoelen, en er zo een geslaagd feest van heeft gemaakt! Nogmaals bedankt voor het kiezen van The Dj Company, en hopelijk tot snel. Groetjes, Lisa - The Dj Company

Top dj's

We hebben een onvergetelijke dag gehad met aansluitend een topfeestje. De communicatie verliep heel soepel. We hebben onze muziekkeuzes doorgeven en hier werd heel goed rekening mee gehouden. De dj was een superleuke jongen die hartelijk werd ontvangen door de gasten en dan ook voornamelijk de kinderen die hem maar wat graag wilde helpen. We begonnen de avond vrij rustig, maar uiteindelijk is er lekker gedanst. Er was een ontzettende leuke sfeer en de lichtset maakte het dan net nog wat feestelijker. Ook de gasten vonden het erg leuk en genoten van de mziekkeuzes. Bedankt voor de bijdrage aan deze onwijs mooie dag die ons nog heel lang bij zal blijven. We gingen zo in de muziek op dat we helemaal geen tijd hadden voor een mooi flimpje. Ik zal jullie zeker aanraden!

Beste Rimkje, Bedankt voor je review. Wat leuk om te horen dat jullie zo'n onvergetelijke dag en avond hebben gehad. De DJ vond het ook super om samen met jullie en ook de kinderen een topfeestje te bouwen. Wat jammer van het filmpje, maar de goede herinneringen zijn onbetaalbaar ;) ! Wij hopen jullie terug te zien op het volgende feest. Groeten, Lisa - The Dj Company

Goede service en goede set gedraaid

Ik ben heel tevreden over het draaien van Vilijam en zijn broer... de draaiden en praten het feest goed aan elkaar en de kinderen vonden het geweldig!

Beste, Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te zien dat je zo tevreden bent en dat alles naar wens is geweest. Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Een groot feest voor 40 kids met kanker

The DJ Company kwam draaien op een neon-disco feest gedurende het kinderoncologische zeilkamp 'Zomerzotheid'. Op dit feest heeft de DJ 40 kinderen hun ziekte even laten vergeten door heerlijke dansmuziek te draaien. Er was veel ruimte voor input van de kinderen. De samenwerking zowel in voorbereiding op het feest als gedurende de avond was erg prettig. Dank voor jullie betrokkenheid en bereidheid deze avond tot een groot feest te maken!

Beste Leonie, Heel erg bedankt voor dit mooie bericht. We zijn er heel dankbaar voor dat we al 3 jaar bij jullie op rij op de Zomerzotheid mogen draaien en zo mogen helpen om deze kinderen een onvergetelijke tijd te geven. Jullie ook wederom heel erg bedankt voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons. Hopelijk tot volgend jaar! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Superfeest gehad!

Niet wetende welke DJ wij voor ons feest moesten vragen ging ik zoeken op internet en vond meteen de DJ Company. De reviews waren positief, dus ging ik bellen en dit gaf ook meteen een goed gevoel. Daarom hebben wij voor de DJ Company gekozen. Hier hebben wij geen spijt van gehad. Zij hebben van begin tot eind contact met ons gehouden en alles wat ze hebben beloofd, ook waargemaakt. Wij hadden Julian als DJ en ik had hem een lijstje meegegeven wat wij wel en niet graag zouden willen. Even was ik bang dat ik hem hierdoor wel beperkingen had opgelegd, maar hij heeft het supergoed gedaan en heel goed op de gasten ingespeeld. Er is volop gedanst door jong en oud en alles ertussen in. Mede door superlocatie en goede bediening hebben wij alleen maar positieve reacties gehad. Kortom; een superfeest gehad!

Hallo Rene, Goed te lezen dat je er geen spijt van hebt dat je voor ons gekozen hebt. We vonden het heerlijk om met jullie mee te mogen vieren en er samen met jullie een superfeest van te maken. Bedankt dat we erbij mochten zijn! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Perfect contact voor een super feest

We hebben mede voor jullie gekozen door de goede reviews. Het contract was heel fijn en we hadden alle ruimte om er ons eigen feest van te maken. Tijdens de dag hebben we geen omkijken gehad en was het een heerlijk feest!

Beste Sybren, Bedankt voor jouw prachtige evaluatie. Fijn dat jullie het contact prettig vonden en het feest helemaal naar jullie eigen wensen en ideeën konden invullen. We zijn blij dat we jullie konden ontzorgen en er zo samen een heerlijk feest van konden maken! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Super mooi feest dankzij de dj

We hebben voor dj company gekozen door de ervaringen die gedeeld waren op het internet. Door dj Jeroen hebben alle 120 gasten gedanst gij speelde goed in op de sfeer en veranderd van style om zo doende iedereen iets te geven. Een top avond en een hele goede dj

Beste Gijs, Bedankt voor deze mooie vijfsterrenreview. Super te lezen dat er zo goed ingespeeld is op de sfeer en dat we er op die manier samen een topavond van hebben gemaakt! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Een avond om nooit te vergeten!

Ik vond het fijn dat we bij jullie op konden geven wat onze muzieksmaak is een wat wij willen van die avond zodat er op die manier een goede match gezocht kan worden. Wat mij betreft is dit echt perfect gelukt! Licht en geluid was top geregeld. Ik ben achteraf zelfs door mensen gevraagd naar de playlist van die avond. Iedereen heeft zich enorm vermaakt en de dansvloer was vanaf het begin goed gevuld. De afwisseling in de muziek was fantastisch en de sfeer werd goed aangevoeld door de dj, Sem. Hij heeft er voor gezorgd dat het een avond werd om nooit te vergeten!

Hallo Britt, Dank voor jouw prachtige rapportcijfers en mooie woorden. Wat super dat de match met de DJ perfect is gelukt en dat jullie een onvergetelijk feest hebben gehad. Bedankt dat we erbij mochten zijn! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Superfeest mede dankzij de DJ

Via villa westend gehoord dat de dj Company. Na prettig contact en een lijstje met favoriete nummer contact met dj George. Lijst met voorkeur nummers aangeleverd die hij top afwisselde met andere passende nummers. Al met al een top avond

Beste Renata, Heel erg bedankt voor deze mooie review. Fijn te lezen dat zowel het contact vooraf als het optreden op het feest zelf zo goed zijn bevallen en jullie mede daardoor terugkijken op een top avond! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Knallend feest gehad!

Zie voorgaande ingevulde antwoorden

Beste Gera, Bedankt voor jouw evaluatie, en fijn te lezen dat het een knallend topfeest is geweest! Groetjes, Nanda - The DJ Company

Vooraf heldere communicatie via mail en sms. Mooi op tijd aanwezig op de locatie, goede communicatie aldaar, geluisterd naar de wensen van het bruidspaar. Even een missertje met de happy hardcore remix, maar met een grapje super opgelost! De sfeer zat er goed in, er werd volop gedanst! Een goed feest valt of staat met een goeie dj en deze keer was het dik in orde!

Goedemorgen Gerla, Wat super fijn om te horen dat alles dik in orde was. Top! Jammer van het missertje maar ik ben blij te horen dat het goed is opgepakt. Wij kijken terug op een zeer geslaagde avond. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Helemaal top! Echt een aanrader!

Samen met 7 vriendinnen gaven wij groot feest om te vieren dat we allemaal 25 zijn geworden. Het was een top feest, mede doordat DJ Julian zo goed draaide! Hij bouwde de muziekkeuze goed op, speelde in op de sfeer en wist de gasten aan het dansen te krijgen. We hebben alleen maar positieve reacties ontvangen, dus het was zeker geslaagd! Zeker een aanrader! :)

Goedemiddag Jeanine, Bedankt voor deze mooie review. Super dat jullie ons zo aanraden, dat horen we natuurlijk graag. Maar nog belangrijker is dat jullie een super feest hebben gehad, een feest om met veel plezier naar terug te kijken! We zijn blij dat we erbij mochten zijn. Wie weet tot een volgend feest. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Geweldig !

Alleen maar positief ! Goede communicatie , vriendelijk en alles perfect geregeld Mede daar door een super tof feest gehad !!!!! Aan te bevelen , ze zijn echt super

Beste Liliane, Bedankt voor de review. En super dat jullie ons aanbevelen. Blij dat jullie een super tof feest hebben gehad en wie weet mogen we nog eens bij jullie draaien. Wij vonden het erg geslaagd! Groeten, Rebecca - The DJ Company

Super feestje dankzij DJ Toon

+ DJ Company is enorm vriendelijk en snel in de communicatie, nette en duidelijke mails. + Heerlijk feest gehad, DJ Toon heeft aan alle verwachtingen voldaan. + Prima communicatie vooraf met de DJ ivm wensen e.d.. + Gasten hebben enorm genoten en konden aanvragen wat zij wilde, Toon speelde hier prima op in. + Met een dansvloer vol met gasten, hebben wij niet anders dan kunnen genieten. Van links naar rechts en van Elvis naar hardstyle….. springen, swingen, polonaise! - DJ Company vertelde bekend te zijn met Beachclub Puur, - Advies vooraf om ook de lichtset te nemen / bestellen. - Beachclub Puur blijkt over een volledige lichtshow te beschikken en dit heeft voor ons de sfeer gemaakt. Hebben we nu betaald voor iets wat niet gebruikt is? Ik heb geen lichtset gezien op 4 lampen boven de DJ na.

Fantastisch!!

Zoals verwacht werd er heerlijk gedanst op de muziek die wij leuk vonden. DJ Johan heeft super op de sfeer ingespeeld en er een heerlijk feestje van weten te maken.

Beste Pascal, Heel erg bedankt voor jouw prachtige 5-sterren review, en super dat er zo lekker gedanst is en jullie een heerlijk feestje hebben gehad. Ik vernam van DJ Johan dat hij er ook enorm van genoten heeft om voor jullie te draaien! Met vriendelijke groet, Nanda - The DJ Company.

Een top ervaring!

Mijn vader en ik werden samen 120. Mijn vader 70 en ik, je raadt het al, 50! We hadden dus te maken met een zeer gemêleerd gezelschap met zeer uiteenlopende muziekstijlen. Dit baarde mij wel een beetje zorgen, maar deze bleken onterecht. Dj Marcel heeft hier uitstekend op ingespeeld. De start van de avond begon wat onverwacht. Dj Hugo zou op ons feest komen draaien, maar hij was ziek geworden. Dit bleek geen probleem te worden bij The Dj Company er was een stand in geregeld die van alle ins en outs op de hoogte was. Hij heeft echt top gedraaid. Er werd door jong en oud lekker gedanst. Wat is goede muziek toch waardevol bij het laten slagen van een feest. De communicatie is van begin tot eind erg goed geweest. Je ziet dit eigenlijk al terug op de website. Ze doen wat ze zeggen en dat is met alles wat bij een feest komt kijken erg belangrijk. Kortom een echte aanrader! Groet, Jan en Esther

Goedemiddag Jan en Esther, Wat een super mooie woorden! Bedankt daarvoor. Samen 120 is echt fantastisch! We zijn ontzettend blij dat we erbij mochten zijn. Wie weet komen we elkaar snel weer eens tegen als we weer een mooi feest mogen organiseren. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Onwijs leuk feest gehad

24 mei heeft de dj company ons feest verzorgd voor ons trouwen. De dj speelde goed in op de gasten en alle verzoekjes die hij kreeg. Onwijs bedankt voor de goeie zorgen en muziek keuze.

Goedemorgen, Super dat jullie een geslaagd feest hebben gehad. Zo te lezen kunnen jullie terug kijken op een fantastische dag en avond. Heel graag gedaan en jullie bedankt dat we erbij mochten zijn. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Top Service! Onze avond is onvergetelijk geworden door DJ Menno

Wij waren op zoek naar een allround DJ voor ons feest. Wij worden beiden 50 jaar dit jaar en onze gasten zitten in de leeftijdscategorie van 15 tot 80 jaar. De DJ company hebben wij via internet makkelijk kunnen vinden. Nadat wij telefonisch een heel leuk contact hadden en uitleg kregen hoe een en ander in zijn werk ging hadden we een optie genomen. Alles werd netjes via email bevestigd en je kon op de site gelijk een voorkeurslijst invullen. Dat was alvast handig voor de DJ. We vonden het in het begin best eng omdat je de DJ niet van tevoren ontmoet. We hebben daar nog een keer telefonisch contact over gehad en zij hebben toen al onze zorgen weggehaald. DJ Menno heeft netjes van tevoren telefonisch contact met ons opgenomen om te kijken wat onze wensen waren. We hadden zelf een lijst gemaakt van onze favoriete nummers om hem een indruk te geven van wat we allemaal leuk vonden. Voor ons was het belangrijk dat de meeste mensen zouden gaan dansen. En dat is gelukt. Menno kreeg iedereen, van jong tot oud op de dansvloer zonder zijn microfoon te hoeven gebruiken, Het was een groot feest. Dit was ook wat we gehoopt hadden want van tevoren is het best eng als je iemand niet kent. Maar Menno voelde alles feilloos. Ook stond hij open voor verzoeknummers die vrij snel gedraaid werden. Van onze gasten kregen wij grote complimenten over Menno. Sommige mannen hadden zelfs jaren niet gedanst maar waren nu helemaal los gegaan. Menno dank je wel dat je onze avond onvergetelijk hebt gemaakt!

Goedemorgen, Bedankt voor deze uitgebreide evaluatie. Jeetje wat een mooie woorden en wat een groot feest zal het geweest zijn. Menno kijkt terug op een fantastische avond met zeer gezellige mensen. Super dat iedereen lekker mee heeft gedaan en dat de verzoeknummers snel gedraaid werden. Bedankt en wie weet tot een volgend feest. Groeten, Rebecca - The DJ Company

• Naam feestlocatie: Prive

• Voornaam DJ: Rick
  • Selecteer jouw type feest: Ander feest
  • Dag 7
  • Maand April

Beste Richard, Heel erg bedankt voor deze mooie cijfers, daar zijn we heel erg blij mee want dit laat zien dat alles naar wens is geweest en jullie terugkijken op een mooi feest. Groetjes, Nanda - The DJ Company.

De DJ draaide precies het genre wat vooraf besproken was, zonder gepraat tussendoor. Geluid was perfect: hard genoeg om lekker op te dansen (wat ook veel werd gedaan), maar niet zo hard dat je niet kon praten. We werden verrast door de hoeveelheid verlichting die de DJ bij zich had: de hele locatie stond in de kleurige verlichting. Het was top!
  • Voornaam DJ: Arno
  • Selecteer jouw type feest: 40ste verjaardagsfeest
  • Dag 16
  • Maand Maart

Beste Arno, Bedankt voor het insturen van jouw review. Wat fijn dat er zo lekker gedanst is, en dat je aangenaam verrast was over de verlichting die we mee hadden genomen. We vonden het zelf ook een topavond, bedankt dat we erbij mochten zijn! Groetjes, Nanda - The DJ Company.

Over The DJ Company