Een perfecte avond, fantastische dj!

De dj company gevonden via internet, en het "niet goed geld terug garantie" sprak mij aan. Communicatie mocht van ons iets eerder en het invulformulier is wel erg zwart-wit. Over dj Bastiaan alleen maar positiviteit. Hij belde gelukkig al eerder (ipv de afgesproken uiterlijk 2 dagen vooraf) hij heeft onze avond echt perfect gemaakt. Hij begon met een klapper en eindigde geweldig. Iedereen is uit zijn dak gegaan van jong tot oud. Deze man snapt een bruidsfeest. Ook was hij beleefd naar onze gasten en deed erg moeite om iedereen zijn verzoekjes te integreren. Belichting was top, en we hebben niks gemerkt van het op- of afbouwen. Wij raden toekomstige bruidsparen dj company en dj Bastiaan zeker aan! Bedankt, liefs Kevin en Shiva

geweldig

Ik koos voor de DJ Company omdat ik helemaal ontzorgd wilde worden. En dat is gelukt van begin tot het eind. Wij hadden DJ Roggy en met het eerste contact was er al een klik. Heel fijn. Op de avond zelf verliep alles prima, wat rustige sfeer muziek in het begin, zodat mensen nog wat konden kletsen en gaande weg werd de sfeer opgebouwd, muziek ging wat harder en er is echt heerlijk gedanst door veel mensen. Gasten konden ook plaatjes aanvragen en Roggy voelde de sfeer goed aan en speelde daar op in. Met een mooie mix van muziek. Was heerlijk om te zien hoe iedereen genoot. Het was echt een feest!

• Selecteer jouw type feest: 25-jarig huwelijksfeest

Hey Conny, Wat leuk dat jullie zo van onze service hebben genoten! Roggy zal deze recensie enorm waarderen! Graag tot een volgende keer! :) Groetjes, Marijn

Ge-wel-dig!!

Alles was super geregeld! We hadden 1 week vantevoren een telefonisch gesprek met DJ Johan waar we onze wensen hebben doorgenomen. Hij heeft de avond van onze bruilofstfeest heel erg goed aangevoeld en goed gedraaid zodat de dansvloer altijd vol stond. Ons feest bestons uit 2 culturen, Turks en Nederlands, wat totaal geen probleem was. DJ Johan was hier heel makkelijk in. Wij konden hem een lijst sturen met buitenlandse nummers die we afgespeeld wilden hebben, ging probleemloos. Contact met DJ Company was ook heel goed, altijd snel reactie gehad en heel coulant rondom de corona maatregelen waardoor we ons feest meerdere malen hadden moeten verzetten. Niks aan toe te voegen, echte aanrader!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Hi Berna, Wat mooi om te horen dat jullie feest naar wens is geweest. DJ Johan heeft al heel wat feesten voor ons gedraaid en kan inderdaad goed inspelen op het publiek. Hij zal enorm blij zijn dat jullie het zo hebben ervaren! We hopen jullie snel weer een keer te zien :) Met muzikale groet, Koen - The DJ Company

Fantastische avond gehad!

Super leuke avond gehad. DJ voelde de sfeer goed aan en er was ruimte voor verzoekjes. We hebben de hele avond op de dansvloer bestaan :)

Fantastisch!

De communicatie liep zeer goed! Alles was duidelijk. Duidelijke afspraken. Het was echt zoals we wouden! Dank je wel

Fantastisch, super genoten!!

Dj jordy was erg vriendelijk aan de telefoon en persoonlijk, we kozen voor om geen openingsdans te doen en om gewoon lekker te dansen met elkaar, maar fantastisch dat we de “last dance” hebben gedaan vanuit zijn initiatief. Zo een mooie en leuke afsluiting dat wij en onze gasten hebben genoten van de dans. Super leuk en dankbaar om terug te kijken op zo’n fantastische dag/avond. Dj Jordy als je dit leest, super bedankt en hoop dat je de locatie erg mooi vond :) Met vriendelijke groet, Allard en Eline 24.06.2022

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goede service en een prima feest!

Het was erg warm, dus het feest kwam wat laat op gang. De DJ heeft daar prima op ingespeeld en aan onze verwachtingen voldaan. Verzoekjes die aangevraagd werden zijn goed afgewezen en soms juist goed afgespeeld. Service was prima en het zoeken van een een DJ heeft ons zo veel tijd bespaart!

Een fantastisch mooi feest

we hebben een prachtig mooi feest gehad, lekker gedanst en iedereen heeft genoten!

• Selecteer jouw type feest: Jubileumfeest

Goedemorgen, Goed om te horen dat jullie een prachtig mooi feest hebben gehad. Bedankt voor het achterlaten van de review. Groeten, Rebecca

Ontzettend leuk feest gehad en de muziekkeuze en sfeer paste goed bij onze wensen (en onze gasten)!!

We hebben enorm genoten van ons feest, de DJ speelde goed in op onze verzoeken en op de sfeer. De lichten en opstelling van de DJ voegden ook zeker iets toe en ook mega fijn dat onze verzoekjes vrijwel meteen gedraaid werden :) Voor ons was het helemaal zorgeloos!! Ook waren we erg blij met de duur van de nummers en de fijne overgangen!! TOP

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedemorgen, Super leuk om te horen dat alles zo goed is gegaan tijdens het feest. Fijn dat jullie zo genoten hebben van het feest. Bedankt dat we erbij mochten zijn en hopelijk zien we jullie in de toekomst nog eens. Groeten, Rebecca

Tevreden!

Vooraf goed geïnformeerd. Afspraken 100% nagekomen. Gezellig feest, leuke muziek en interactieve DJ die inspeelt wat het publiek wil / doet.

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Goedemiddag, Bedankt voor het achterlaten van deze review. Super dat jullie helemaal tevreden zijn over het feest. Daar doen we het natuurlijk voor! Hopelijk tot een volgend feest. Groeten, Rebecca - The DJ Company.

De juiste keuze

Vertrouwen dat het goed komt en alles geregeld is, daarom kozen we voor de DJ company. Het was een fantastisch feest dat goed werd opgebouwd en eindigende in een climax. De communicatie was goed en luisterde goed naar onze wensen.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedemiddag, Super om te horen dat jullie vertrouwen in ons hebben gehad bij het boeken van een DJ. Fijn dat het feest geslaagd was en dat er goed naar jullie wensen is geluisterd. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Een onvergetelijke feestavond dankzij de muziek van de DJ Company

De communicatie verliep heel goed, de DJ was erg vriendelijk en professioneel en hij nam de regie waar nodig ik gaf hem met een gerust gevoel de regie over hoe hij de muziek zou indelen en dat heeft hij perfect gedaan. Bedankt Ronald en Jan!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedemiddag, Leuk om te horen dat jullie het volste vertrouwen hadden in de DJ. Super! Bedankt voor het achter laten van jullie review. Tot een volgend feest!? Groeten, Rebecca - The DJ Company

Dit is de 2e keer dat we via de DJ company een dj boeken en weer was de keuze super! Deze DJ's weten hoe ze een goed feestje moeten maken en spelen in op het publiek. Contact met de DJ is super gemakkelijk, denkt mee in mogelijkheden en heeft er echt voor gezorgd dat wij de hele avond op de dansvloer hebben gestaan!

• Selecteer jouw type feest: 25-jarig huwelijksfeest

Beste Aimee, Echt heel leuk om te horen dat het de tweede keer weer een geslaagd feest is geweest! Hier zijn we heel erg blij mee. Hopelijk tot in de toekomst. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Top feestje!

Via Google kwamen we terecht bij de DJ company, wat een fijne manier om op zoek te gaan naar de juiste DJ. Vooral de makkelijke manier om je wensen aan te geven trok ons aan. Tijdens de avond was er een prettige afwisseling tussen dansnummers en wat rustigere muziek en de dansvloer was dan ook het overgrote deel van de avond gevuld. Vooral de oldtimers en meezingers waren een groot succes. Heerlijk als de dansvloer helemaal vol staat met vrienden en familie! De polonaise, macarena en Brabant trokken vrijwel iedereen de dansvloer op. Vooraf hebben we telefonisch contact gehad met Johan en ook vlak voor het feest hebben we elkaar ook nog even gesproken.

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Hoi Lisa, Ik zie de volle dansvloer met de polonaise zo voor me, geweldig! Super dat het alles helemaal goed was. Bedankt voor het achter laten van de evaluatie! Groeten, Rebecca - The DJ Company

Prima!!

Goeie DJ’s Snelle en duidelijke communicatie

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Hoi Ingrid, Kort maar krachtig, heerlijk! Bedankt voor de mooie woorden en dat we erbij mochten zijn. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Als het kon elke week zo een feest.

Super! Ik wilde gewoon echt even old Skool dansen vandaar thema 90s-00s. Emiel had goed door wat er gedraaid moest worden ook was het fijn dat er verzoeknummers doorgegeven mochten worden deze kon hij mooi meenemen in zijn set. Geluid was ook echt goed net als de verlichting. Iedereen heeft een top avond gehad. Communicatie is ook heel goed verlopen. Ik kan moeilijk dingen uit handen geven, maar kon het fijn los laten had er ook een goed gevoel bij.

• Selecteer jouw type feest: 40ste verjaardagsfeest

Een onvergetelijke avond was dit!!

In één woord top!!

Hele goede ervaring!!

Het was een geslaagd feest! De DJ gaf aan dat alles kon. De muziek sloot compleet aan bij de wensen. :)

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Goedemorgen, Wat super om te horen dat jullie feest helemaal geslaagd is! Dit vinden wij altijd hartstikke leuk om te horen! Groeten, Tim - The DJ Company

Heel jammer dat ze niet goed kijken of de dj pas bij het feest

Hebben van onze dochter een feest gekregen omdat we beide 50 werden Onze dochter heeft alles goed geregeld en dacht, we schakelen een echt bedrijf in zodat het niet mis kan gaan met de muziek of dat ze niet op komen dagen Op dat gebied was idd alles goed geregeld Maar de dj zelf was een grote flop!!! hij had alles wat hij nodig had Maar deed totaal niet wat er gewenst werd van hem, deed zijn eigen zin en draaide gewoon een lijstje af van Spotify op zijn laptop echt zo onprofessioneel !!! En dat voor het bedrag dat betaald wordt had we dit zelf kunnen doen en het geld in eigen zak kunnen houden echt zo jammer dat er geen goed match is gemaakt Hij kwam ook niet uit onze omgeving en wist ook echt niet hoe hij daar op in moest spelen op de wensen en muziekvoorkeur die er werd verlangd van de feestgangers. Erger nog moesten soms zelf onze eigen liedje in typen omdat hij niet wist hoe hij het moesten typen. Ik weet wel nu als wij feest zouden geven voor onze dochters of anderen niet deze site gebruiken ook omdat ze eigenlijk nadat het aangeven was wat er allemaal mis was gegaan haar niet eens tegemoet zijn gekomen maar zichzelf achter de algemene voorwaarden schuilen erg jammer maar wel gelijk een goede les geleerd .

• Selecteer jouw type feest: 50ste verjaardagsfeest

Lekker dansen. Goede sfeer & passende muziek. Betaalbaar.

Veel van de ca 70 gasten hadden elkaar ca 3 jaar niet gezien (door corona) dus er is ook veel bijgepraat. En/maar ook lekker geswingt. Fijne sfeer. Prima muziek & sfeervolle verlichting. Fijn dat DJ flexibel was met tijdstip opbouwen, want de locatie vond ik daar wat star in.

• Selecteer jouw type feest: Verjaardagsfeest

Goedemiddag Nicole, Wat fijn om te horen dat jullie een goed feest hebben gehad. Heerlijk dat het weer kon na 3 jaar! Bijkletsen met een goed muziekje erbij is dan gewoon heel fijn. Hopelijk tot een volgend feest. Groeten, Rebecca - The DJ Company

In een woord geweldig!

Wij hebben voor de Dj company gekozen omdat ze goeie recensies hebben, en konden bieden wat wij graag wilden. En niets was minder waar! Het feest was echt top! Iedereen ging lekker los en uiteindelijk gingen ook alle schoenen uit. Zelfs Johan de DJ twerkte erop los :-) . Alle gasten hebben zich super goed vermaakt, de setting van licht, geluid was top! Kortom wij hebben een super geweldig huwelijksfeest gehad, met dank aan Johan!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Hoi Anjelica, Ik word helemaal blij van jouw review! Wat super leuk dat de DJ zo goed meedeed met de dansmoves ;). Fijn dat jullie feest helemaal geslaagd was. Groeten, Rebecca - The DJ Company

Geweldig feest

Niet te veel poespas en te veel info want dat krijg je al genoeg bij het regelen van een bruiloft. Leuk om vooraf contact te hebben, ook niet te ver van tevoren dat is ook fijn. Leuke en spontane dj die goed heeft ingespeeld. Verzoeknummers genoeg dus er was snel bekend wat voor muziek smaak er was en daar speelde Patrick goed op in. Verder niks echt gemist. Persoonlijk vond ik dat het vroeg al werd ingezet met stoppen. 00.20 werd het al aangekondigd.

Fantastisch feest!

We zochten een dj voor ons trouwfeest, maar doordat er versoepelingen kwamen rondon corona, was veel al volgeboekt. We kwamen op de site van dj company terecht en lazen veelal lovende verhalen. Laten we dat proberen! De communicatie verliep goed. Eenmaal op de dag van het feest dacht ik niet dat de betreffende meneer de dj zou zijn, en als hij t al zou zijn, had ik mijn twijfels hoe het zou gaan maar het werd FAN-TAS-TISCH! Wat een topsfeer maakte hij er van, er werd flink gedanst en los gegaan, helemaal super! Ik raad de dj company en in het bijzonder dj Marcel zeker aan! Nogmaals bedankt!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Ik ben heel blij om te horen dat jullie fantastisch vonden. Bedankt dat wij op jullie belangrijke dag mochten draaien! En wie weet tot de volgende keer! ;)

Fantastisch

Heb de DJ company gevonden via Google nav n tip van n collega. Ging allemaal makkelijk, DJ Hans nam 2 dagen voor ons feestje contact met ons op, de voorkeuren besproken Hij was zeker 2 uur van te voren aanwezig, kennisgemaakt, koffie gedronken , en rustig opgebouwd….. T zag er top uit!! Eerst rustige muziek, en daarna kwam iedereen op de dansvloer, precies op ingespeeld…… wij zelf en onze gasten waren laaiend enthousiast over dj Hans Mochten we opnieuw n feestje geven, gaan we zeker weer voor dj Hans

• Selecteer jouw type feest: 25-jarig huwelijksfeest

Bedankt voor de mooie woorden! DJ Hans heeft er zo te horen een knal-feest van gemaakt. Super gaaf!!

Welkom in de feesttent..

Wij liepen meerdere keren tegen Dj's aan die al geboekt waren. Hier hadden we al snel genoeg van, en zo kwamen we bij The dj company.. Best een beetje spannend omdat het voor ons nog onbekend was, en je het dus wel een beetje los moet laten. Maar het is super fijn dat alles voor je geregeld wordt. De afstemming met de locatie etc doen ze ook allemaal zelf! Op onze dag was het super mooi weer. Hierdoor waren er eerst ook nog veel mensen buiten. Uiteindelijk gingen er steeds meer naar binnen en brak er een fantastisch feest los!! Toen wij onze Dj zagen waren we erg benieuwd. Hij straalde niet direct uit dat hij op en top feest dj was. Maar schijn bedriegt want hij weet zeker wel hoe je een goed feestje maakt!! Van andere gasten horen we dan ook alleen maar lovende woorden ♡ Enorm bedankt!!

• Selecteer jouw type feest: Bruiloft

Haha! Wat leuk! De DJ van dienst zal enorm blij zijn met deze review. Wij doen het graag nog een keertje over! ;)