Een Ctrl-Alt-Delete in 20 minuten en daarna met je neus in de lucht weer aan het werk. Heerlijk!

Zeer goede massage, meer hoeft er niet gezegd te worden

Ik beveel het ten zeerste aan om een massage te nemen

Een goede massage met resultaat

Sinds ik gebruik maak van de stoelmassage op het werk, merk ik dat mijn nek- en schouderklachten beduidend minder zijn geworden. Het is een zeer fijne secundaire arbeidsvoorwaarde die door de werkgever aangeboden wordt. Ik kan het iedereen aanraden.

Al onze medewerkers waren enorm enthousiast over de massage!

Altijd goede ervaringen gehad met Massage in Bedrijf! Zeker een aanrader voor jouw kantoor!

Heerlijk

Super fijne ervaring met de stoelmassage op het werk. Ondanks dat het maar een kwartiertjes per keer is, kom je echt helemaal tot ontspanning. Alle medewerkers zijn stuk voor stuk prettig, vriendelijk en doen het goed. Een echte aanrader.

Heerlijke meerwaarde

Het is niet alleen heel fijn maar ook heel goed voor je lijf om even die ontspanning te ervaren en dat momentje voor jezelf te krijgen. De massages zijn heel professioneel en de masseurs gunnen jou ook de rust.. dus geen gesprekken zoals gebruikelijk is bij de kapper. Kortom, een echte meerwaarde voor iedereen!

Heerlijk relaxed

Hier geniet ik echt zo erg van. Een ontspannen moment om daarna weer vol enthousiasme aan het werk te gaan. Lekker muziekje en ondanks dat het op het week is even helemaal een moment voor jezelf.

Fijne en leerzame massage gehad.

Fijne massage gekregen van Ruud van der Vegt. Prettige man met veel verstand en ervaring, ook hebben we goede tips gekregen.

Ontspannend, energie gevend, echt een cadeautje!

Wij hebben de stoelmassages ingezet op een werkconferentie voor al onze docenten. Na een jaar veel thuis gewerkt te hebben en opgekropt aan de keukentafel lessen te hebben verzorgd, konden onze docenten wel een energieboost gebruiken. Heel fijn geholpen en binnen een week allemaal in kunnen regelen. Fijne masseurs die zich volledig aanpassen aan de sfeer en ruimte.

He-le-maal zen

De zomer komt eraan en dat betekent bij Toppy: KNALLEN! Onze toppers in het magazijn zijn in de zomer net de pitcrew van de Formule 1 en zorgen ervoor dat de bestellingen zo snel mogelijk de deur uit gaan. De toppers op de klantenservice vergelijken de zomer met de Champions League: op het hoogste en snelste niveau staan ze constant onder druk, maar door een fit en getraind team is het moraal hoog. En bij topsport horen ook topmassages! Éven de druk verlagen om daarna weer heel veel mailtjes te beantwoorden! Ruud van der Vegt en Massage in Bedrijf bedankt voor de nieuwe energie! Onze klantenservice kan er weer even tegenaan! Iedereen kwam stuk voor stuk helemaal zzzzzen bij Ruud uit de stoel!

professioneel, maar met oog op het individu en de zorg.

Na de heropening van de contactberoepen vond ik het nodig om mijn (vooral na de afgelopen periode) uitgeputte werknemers even in het zonnetje te zetten. Gelukkig heb ik, na initieel weinig animo te hebben, toch gekozen voor een paar dagen stoelmassage. Mijn werknemers hebben er zeer van genoten, vooral omdat de masseurs erg persoonlijk en met oog op de zorg te werk gaan. Ook zijn ze erg flexibel qua zakendoen en krijg je een heerlijke massage voor een prima prijs!

Daar was ik aan toe

Mijn werkgever biedt ook tijdens het thuisweken stoelmassages aan, heerlijk! De masseur komt aan huis met zijn massagestoel en kan daar 1 x in de twee weken gebruik van maken. Erg fijn voor mijn nek en schouders want mijn werkplek thuis niet ideaal is.

ontspannend

Ik ben erg tevreden over de behandelingen, en er wordt goed geluisterd naar eventuele klachten, en ik krijg ook tips om bv een beter houding aan te meten. Nogmaals erg tevreden, en probeer iedere maand mij aan te melden.

cadeautje tijdens een zeer drukke periode!

Voor het eerst een stoelmassage geboekt, Mariska en Monique hebben het personeel onder handen genomen. Midden in een zeer drukke periode was dit meer dan welkom, iedereen was dan ook razend enthousiast. Stevige massages, ze hadden echt passie voor hun vak en wisten de 'knopen' wel te vinden!

ontspannen ervaring voor de hele werkvloer

Wil je op een positieve manier bijdragen aan ontspanning en werkdruk-verlaging op de werkvloer, dan is dit een prima middel. Doen@

Erg prettig en zeer kundig

Je voelt je daarna lekker ontspannen en energiek

Een geweldige break gedurende een drukke werkdag!

Even tot jezelf komen, terwijl de masseur aan je "knopen" werkt! Het bloed gaat weer stromen en de ontspanning komt in je lichaam! Een traktatie voor iedereen!

even heerlijk ontspannen!!

even heerlijk ontspannen, dan kun je weer verder met de dag!

Iedere 2 weken, wat een feest!

Een nieuwe baan met als bonus iedere 2 weken 20 minuten naar de masseur. Een ongekende opkikker!

Alles binnen afgesproken tijdframe, vriendelijk.

Geen poespas, zodat de maximale tijd aan massage besteed kan worden.

rustgevend voor het lichaam echt en waardering vooral als je last heb.

We vinden het echt geweldig dat dit allemaal zo snel geregeld kan worden. Inmiddels zijn mijn collega's op de hoogte gebracht van de verrassing, en de eerste reserveringen zijn al gedaan :-)

Het was een zeer aangename massage. Ik voelde de spanning gewoon uit mijn lijf stromen. Ik zou het wel elke week een kwartiertje willen. Zou zeker wel goed zijn voor de schouders en rug.

Heerlijk. Zou elke week verplicht moeten zijn in elk beetje groot bedrijf.

Zeer aangenaam en pretig te ervaren, om te ontspannen, bij een deskundige person.

Overcingellaan 17

9401LA Assen