ontspannend

Ik ben erg tevreden over de behandelingen, en er wordt goed geluisterd naar eventuele klachten, en ik krijg ook tips om bv een beter houding aan te meten. Nogmaals erg tevreden, en probeer iedere maand mij aan te melden.

cadeautje tijdens een zeer drukke periode!

Voor het eerst een stoelmassage geboekt, Mariska en Monique hebben het personeel onder handen genomen. Midden in een zeer drukke periode was dit meer dan welkom, iedereen was dan ook razend enthousiast. Stevige massages, ze hadden echt passie voor hun vak en wisten de 'knopen' wel te vinden!

ontspannen ervaring voor de hele werkvloer

Wil je op een positieve manier bijdragen aan ontspanning en werkdruk-verlaging op de werkvloer, dan is dit een prima middel. Doen@

Erg prettig en zeer kundig

Je voelt je daarna lekker ontspannen en energiek

Een geweldige break gedurende een drukke werkdag!

Even tot jezelf komen, terwijl de masseur aan je "knopen" werkt! Het bloed gaat weer stromen en de ontspanning komt in je lichaam! Een traktatie voor iedereen!

even heerlijk ontspannen!!

even heerlijk ontspannen, dan kun je weer verder met de dag!

Iedere 2 weken, wat een feest!

Een nieuwe baan met als bonus iedere 2 weken 20 minuten naar de masseur. Een ongekende opkikker!

Alles binnen afgesproken tijdframe, vriendelijk.

Geen poespas, zodat de maximale tijd aan massage besteed kan worden.

rustgevend voor het lichaam echt en waardering vooral als je last heb.

We vinden het echt geweldig dat dit allemaal zo snel geregeld kan worden. Inmiddels zijn mijn collega's op de hoogte gebracht van de verrassing, en de eerste reserveringen zijn al gedaan :-)

Het was een zeer aangename massage. Ik voelde de spanning gewoon uit mijn lijf stromen. Ik zou het wel elke week een kwartiertje willen. Zou zeker wel goed zijn voor de schouders en rug.

Heerlijk. Zou elke week verplicht moeten zijn in elk beetje groot bedrijf.

Zeer aangenaam en pretig te ervaren, om te ontspannen, bij een deskundige person.

Prima doeltreffende massage bij ons op kantoor!

Via mijn werk

Zeer fijn. Niet te zacht en ik merk na de sessie dat mijn nek en schouders een stuk losser zitten.

fijne, stevige massages.

Zeer ontspannend. Plekken waar ik al een lange tijd last van had, waren na de massage niet meer pijnlijk.

Kwalitatief goede massages

sinds kort is er Hans die invalt voor een andere masseur. in 1 woord geweldig . dat is pas massage en goed voor de spieren. bij de overige ben ik ook meerdere keren geweest maar dat voelt als aaien en daar merk ik geen verbetering van

Beste Sonja, geef de masseur altijd aan wat je wensen zijn. De klant is koning!

Hans is een fijne en gezellige masseur :-)

zeer ontspannend en respectvol

Alweer iemand die sprakeloos is na onze massages.....

heel goed