
erg slordige en zelfs niet kloppende afwerking van ramen, niet voldoende kunde / ervaring aanwezig in dat opzicht, duurde erg lang voor de ramen echt klopten (is hopelijk nu het geval, al moet er nog steeds iets gebeuren met een spagnolet!)
1e ervaring was met reinigen van pannen en coaten. Onder een dikke laag mos kwamen pannen weg die te slecht waren om te coaten en moesten worden vervangen. Vakkundig en snel opgepakt. Personeel was goed en gemotiveerd. Nu twee jaar later gaan we voor volledige dakrenovatie omdat er asbest verwijderd moet worden. We vertrouwen op een goede en snelle afhandeling met geïntegreerde zonnepanelen idee van Bennie.
Nvt
Geen
Zeer vriendelijk personeel en goede offerte. Afspraken worden goed nagekomen.
Hier heb ik over na moeten denken maar ik zou het echt niet weten wat er nog verbeterd kan worden. Kan Bosvelt & Haisch een ieder aanbevelen.
prettig personeel, ieder komt de afspraken na, deskundig en vlotte werkers
Ik kan er geen bedenken.
Neem kennis van het gezegde brood is ook kruimels. Ik vind het absoluut onbegrijpelijk dat er niet gelijk werd verteld dat men niet voor een dakpan komt. Ik zal ervoor zorgen dat dit een koude douche krijgt via het programma Kassa waar ik al mee in contact ben. Echt een waardeloze service.
Dit bedrijf heeft keurig werk afgeleverd. Er was haast bij ivm het slechte weer en een mogelijke lekkage door ontbrekende dakpannen. Ze waren snel ter plaatse en alles ziet er weer netjes uit. Nogmaals bedankt!
Hoewel de mondeling (per telefoon) gemaakte afspraken stipt zijn nagekomen, was een schriftelijke bevestiging (per e-mail) prettiger geweest. Nadat de puincontainer was opgehaald bleef er een restje puin achter (ongeveer een halve emmer). Dat heb ik toen maar zelf opgeruimd.
We hebben helaas een slechte ervaring gehad met Bosvelt en Haisch. Er was geen duidelijkheid over de afgesproken startdatum van het werk, en uiteindelijk hebben wij een annuleringsboete moeten betalen. De afhandeling was erg onaangenaam.
Beste mevrouw Viergever, Wij vinden het vervelend dat u de afhandeling als erg onaangenaam heeft ervaren. Echter heeft u na het akkoord geven op de opdracht een dag voor de start de opdracht gecanceld. Wij hadden op dat moment alle materialen al ingekocht en personeel ingepland. Hiervoor vragen wij 10% annuleringskosten wegens de gemaakte kosten. Volgens mij is dat niet onredelijk en in ons vak zelf gebruikelijk. Nogmaals willen we benadrukken dat het nooit de bedoeling is geweest om de afhandeling hierdoor onaangenaam te maken. Met vriendelijke groet, Team Bosvelt&Haisch
Communicatie m.b.t. het aanvangstijdstip eerste dag. Eventuele garantie afspraken schriftelijk vastleggen op de eindfactuur
Beter communiceren hoe laat de jongens aanwezig zijn op de werkplek.
Zeer tevreden. Zijn zeer bekwame vakmensen.
Bijvoorbeeld per mail 's ochtends aangeven wat er die dag gaat gebeuren (vanwege af en toe moeten improviseren). Vraag rapportcijfer nazorg/garantie vind ik te voorbarig, zo vlak na levering.
Goede ervaring met directeur en werknemers.
Nakomen afspraken en slordige afwerking
We hadden een lekkage in ons nieuwe huis en dit was tijdens de bouwkundige keuring niet opgevallen bij de 'expert'. Het plafond en de muren waren net geschilderd toen er na een flinke bui ineens overal natte plekken zaten. Bosvelt en Haisch stond na mijn telefoontje binnen een uur op de stoep. Er bleek een dakpan al een lange periode kapot te zijn. Ze hebben direct een noodvoorziening getroffen en spullen besteld. Een week later was alles weer hersteld. Topclub, dit noem je service!
Afwerking kan sneller. Verder prima bedrijf!
Geen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.