Kundige vakmensen

Plezierige communicatie Werken netjes Mooi product afgeleverd

Zeer betrouwbaar bedrijf

Goede ervaringen met dit bedrijf. De afgesproken prijs is prima. De werkzaamheden zijn uitstekend uitgevoerd. Men dacht goed mee om problemen op te lossen. Het personeel is positief en vrolijk gestemd, ondanks de soms slechte weersomstandigheden(veel regen en windstoten). Meerwerk werd niet doorberekend. Ook de achtergebleven rommel werd netjes opgeruimd. We zijn zeer tevreden over ons nieuwe dak van 300 vierkante meter.

Komen afspraken na en lossen een probleem direct op!

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Zelfs op zaterdag zijn ze er snel bij om een probleempje op te lossen.. Ricardo was er binnen het uur toen er lekkage was ontstaan.

uitstekend

prettige communicatie, goed functionerende organisatie, prima uitgevoerde klus ondanks wat Corona-hinder

Goede uitvoering van de werkzaamheden

Het werk is volgens afspraak uitgevoerd en van goede kwaliteit. Ik ben tevreden over dit bedrijf.

Zeer mooi Resultaat

Ons dak was nog niet echt aan vervanging toe, maar i.v.m. de komst van zonnepanelen wel wenselijk, vonden wij. Het resultaat is een erg mooi nieuw dak op ons huis, met een licht glanzende dakpan. (Ik vraag mij wel af of de dakdekkers wanneer ze thuis op balkon of in hun tuin zitten, ook de sigaretten peuken overal op de grond gooien.)

Prima bedrijf, mooi stukje werk

Prima bedrijf, werken snel en effectief. Mooi stukje werk geleverd conform afspraak.

Prima werk, maar communicatie mag wat beter

De uitgevoerde werkzaamheden zijn voor zo ver ik kan beoordelen prima en vlot uitgevoerd. Een aandachtspunt is echter de communicatie, op de dag dat de werkzaamheden zouden beginnen kregen we rond een uur of 10 een belletje dat vanwege het weer de werkzaamheden niet door konden gaan. Daarna Radio stilte, pas na een aantal keer bellen werd er een definitieve datum gepland (wat plotseling heel snel kon). uiteindelijk 2 maanden later dan gepland zijn de werkzaamheden na tevredenheid voltooid. Tip: plan kleine dak / schoorsteen renovatie werkzaamheden gewoon niet in de winter periode. Mocht het dan toch geschikt weer zijn haal dan opdrachten naar voren in plaats van uit te moeten stellen.

Betrouwbaar.komen afspraken na.Vakmanschap.Werken heel netjes.

Geweldig gedaan!

Twee jonge mannen kwamen een lekkage aan ons dak verhelpen en de nok opnieuw voegen. Nu was dat niet alles wat ze deden ook hebben ze hier en daar enkele dakpannen vervangen die er slecht aan toe waren. Nu klassen gedaan!!! Top wij zijn er zeer tevreden over en mee. Dankjewel voor de dit alles.

Prima werk

Flexibel en kundig

Ik heb B & H ervaren als een fijne partij. Werken als afgesproken netjes uitgevoerd. Een leuk team waarbij de jonge werknemers onder de hoede van oude rot het vak leren.

Prettige samenwerking, zowel in overleg als uitvoering.

Er wordt meegedacht in mogelijkheden en oplossingen. Goed bereikbaar en vriendelijk en hardwerkend personeel. Dik tevreden met resultaat!

Deskundig advies, gevolgd door vakkundige aanleg wortelwerend bitumen.

Deskundig advies, gevolgd door vakkundig aangebracht wortelwerend bitumen, waarna een sedum groen dak is door een derde partij is gelegd.

Betrouwbare partner

In de wereld van dak- en isolatie techniek zijn wij best wel op aanbieders gestoten die het op een aantal punten niet zo nauw namen. Bij Bosvelt & Haisch hebben wij inmiddels een positieve ervaring bij een klus rond dak en schoorstenen. We hebben wel bijna een jaar moeten wachten alvorens we aan de beurt waren, maar het was ook geen nood klus. De administratieve begeleiding was veelal goedbedoeld, maar wel slordig, iets wat voor verbetering vatbaar is.

Goede kwaliteit van het werk maar wel meer tijd nodig dan vooraf besproken.

Ben tevreden over het werk van deze dakdekker. Goede vaklui. Het werk duurde wel een week langer dan eerst besproken. Was gelukkig geen probleem.

Uitstekend werk

Zij hebben bij mij de schuine daken van de woning gerenoveerd ( nieuw dakbeschot/isolatie en bitumen/ nieuwe dakgoten) Netjes gewerkt, goed en rustig personeel. Ik beveel dit bedrijf aan.

Kwaliteit, snelheid en slagvaardig

Wij hadden lekkage in onze dakgoot. Eén telefoontje aan Bosvelt & Haisch en men is komen kijken. Reparatie is ook direct & naar volle tevredenheid uitgevoerd. Dat is wat je verwacht van dit bedrijf. Ik kan de heren van harte aanbevelen!

Degelijk werk

De lekkage in de aansluiting van de oude dakgoot met de regenpijp is keurig verholpen met een nieuwe dakgoot. Degelijk werk.

Bosvelt & Haisch denkt met je mee en staat voor je klaar

Bosvelt & Haisch is goed bereikbaar, reageert vlot, denkt actief mee in de beste oplossing voor je wensen en staat ook voor je klaar als je toch nog problemen hebt. Bosvelt & Haisch is vier keer bij mij aan het werk geweest. De eerste keer heb ik het platte dank van mijn garage, uitbouw en dakkapel en de dakpannen laten vervangen. Ik kreeg daarna helaas problemen met lekkage. Daarvoor zijn ze teruggekomen en hebben ze een aantal kapotte pannen vervangen. Waarschijnlijk zijn de pannen kapotgegaan bij het laten plaatsen van zonnepanelen. Helaas had ik daarna opnieuw lekkage. Dhr Bosvelt is zelf komen kijken en heeft geconcludeerd dat het dak niet lekte, maar dat de afdichting van mijn dakkapel niet goed (meer) was. Daarop hebben we een afspraak gemaakt voor een vierde bezoek. Ze hebben de isolatie, condensatiefolie, dekfolie en platen van mijn dakkapel vervangen. Daarbij hebben ze voor de zekerheid ook al het daklood bij de dakkapel vervangen. Ook hebben ze nog een serie dakpannen meegenomen opdat ik reserve heb. Nu heb ik nergens meer last van, heb ik het mooiste/ beste dak in de straat en heb ik er vertrouwen in dat ik de komende 30 jaar droog zit.

kwalitatief goede producten

In 2017 heeft dit bedrijf bij ons een nieuw dak gelegd. Het bedrijf verkoopt kwalitatief goede producten. Dakdekkers zijn vriendelijke mensen. Elk bedrijf heeft verbeterpunten. Dit bedrijf zou nog kunnen gaan werken aan een nog betere uitvoering werk, communicatie en klantservice als het nazorg betreft.

Snel en vakkundig bedrijf

Goede ervaring met dit bedrijf van begin tot eind. Snelle duidelijke offerte gekregen en tijdens de klus snel,netjes en vakkundig gewerkt. Vriendelijke mannen die zelfs in de stromende regen doorgewerkt hebben. Uiteindelijk hebben ze alles netjes afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Goede materialen slechte uitvoering

Goed verhaal en materialen, slechte uitvoering en nazorg. Windveren liggen te hoog en sluiten niet af, zink op windveren niet correct, oude hout laten zitten, verzinkte schroeven ipv RVS, alles vastmaken met of schroeven welke een cm of 10 te lang zijn of een dot kit om losse zaken vast te maken. Bij confrontatie wordt je genegeerd. Inmiddels het prutswerk laten herstellen door een vakman, zodat we ook in de toekomst geen lekkages kunnen krijgen. Gebruikt gelukkig wel goede materialen, waardoor het herstel wel mogelijk is.

Slechte communicatie en amateuristische oplossingen

Ik heb slechte ervaringen met dit bedrijf. Ik heb door hen mijn bitumen dakbedekking laten vernieuwen en isolatie laten aanbrengen. De isolatie sluit niet goed aan, de aansluiting van regenpijp heb ik zelf maar moeten oplossen en de communicatie ging erg moeizaam tussen de heer Bosvelt. Een aantal dagen na de werkzaamheden ontstond zelfs lekkage en is uiteindelijk door hen erg amateuristisch opgelost. Wees gewaarschuwd en doe geen zaken met Bosvelt & Haisch.

Zeer goed kwaliteit tegen een scherpe prijs

Erg prettige ervaring. De kwaliteit is super tegen een goede prijs. De jongens waren vriendelijk en werkten snel. Voor een volgende klus zal ik ze zeker weer benaderen.