kwalitatief goede producten

In 2017 heeft dit bedrijf bij ons een nieuw dak gelegd. Het bedrijf verkoopt kwalitatief goede producten. Dakdekkers zijn vriendelijke mensen. Elk bedrijf heeft verbeterpunten. Dit bedrijf zou nog kunnen gaan werken aan een nog betere uitvoering werk, communicatie en klantservice als het nazorg betreft.

Snel en vakkundig bedrijf

Goede ervaring met dit bedrijf van begin tot eind. Snelle duidelijke offerte gekregen en tijdens de klus snel,netjes en vakkundig gewerkt. Vriendelijke mannen die zelfs in de stromende regen doorgewerkt hebben. Uiteindelijk hebben ze alles netjes afgeleverd. Wij zijn zeer tevreden.

Goede materialen slechte uitvoering

Goed verhaal en materialen, slechte uitvoering en nazorg. Windveren liggen te hoog en sluiten niet af, zink op windveren niet correct, oude hout laten zitten, verzinkte schroeven ipv RVS, alles vastmaken met of schroeven welke een cm of 10 te lang zijn of een dot kit om losse zaken vast te maken. Bij confrontatie wordt je genegeerd. Inmiddels het prutswerk laten herstellen door een vakman, zodat we ook in de toekomst geen lekkages kunnen krijgen. Gebruikt gelukkig wel goede materialen, waardoor het herstel wel mogelijk is.

Slechte communicatie en amateuristische oplossingen

Ik heb slechte ervaringen met dit bedrijf. Ik heb door hen mijn bitumen dakbedekking laten vernieuwen en isolatie laten aanbrengen. De isolatie sluit niet goed aan, de aansluiting van regenpijp heb ik zelf maar moeten oplossen en de communicatie ging erg moeizaam tussen de heer Bosvelt. Een aantal dagen na de werkzaamheden ontstond zelfs lekkage en is uiteindelijk door hen erg amateuristisch opgelost. Wees gewaarschuwd en doe geen zaken met Bosvelt & Haisch.

Zeer goed kwaliteit tegen een scherpe prijs

Erg prettige ervaring. De kwaliteit is super tegen een goede prijs. De jongens waren vriendelijk en werkten snel. Voor een volgende klus zal ik ze zeker weer benaderen.

Daktoppers

Recent ons gehele dak aan laten pakken door Bosvelt & Haisch. Tijdens ons eerste contact kon ter plekke een uitgebreide offerte geschreven worden. De klus is vlot en netjes uitgevoerd, en dat is meer is dan alleen pannen leggen; isoleren, houtwerk, loodwerk, koperwerk, schoorstenen gerenoveerd, ze doen het allemaal. Wij zijn blij dat we met deze partij in zee zijn gegaan, deze jongens maken er echt wat moois van en zijn daar dan ook (terrecht) trots op!

Ik ben heel tevreden over de uitvoering van de schoorsteenrenovatie.

Mijn schoorsteen lekte regenwater door. Bij enkele bedrijven een offerte opgevraagd. Die van Bosvelt viel op door duidelijkheid en volledigheid en een kennis had daarnaast goede ervaring met dit bedrijf. Daarom voor hen gekozen. Door ziekte van een medewerker kon de eerste afspraak niet doorgaan. Binnen 2 weken werd nieuwe afspraak gepland, die correct en deskundig werd uitgevoerd. Een wespennest dat onder de loodflappen bleek te zitten, werd daarbij “gratis” verwijderd. 10 jaar Garantie op de renovatie. Lekkage gelukkig opgelost.

Lekke band

Dit bedrijf was werkzaam bij buren van mij. Toen ik langs reed, reed ik door een schroef waardoor ik een lekke band kreeg. Deze schroef had iemand die daar werkzaam was per ongeluk op de straat laten vallen. Ik heb de band laten repareren en de kosten zijn vergoedt door het bedrijf. Complimenten !!

Een bedrijf wat een goed stuk werk aflevert.

Ben zeer tevreden; prettig personeel Alleen de oprit is op een paar plekken verzakt door vrachtwagen met zware, gevulde container.

Snelle offerte, deskundig en vriendelijk personeel, uitstekend resultaat

Het hele traject van offerte tot en met oplevering is zeer prettig verlopen: duidelijke en gedetailleerde offerte, eerlijke en transparante adviezen, met uitstekende schoorsteenrenovatie als eindresultaat!

Vriendelijke mensen, goede afspraken.

Over het algemeen heb ik goede ervaringen. Het contact liep goed bij aanvang, en het uitzoeken van de pannen liep ook goed. De werzaamheden verliepen volgens planning en werden soms met veel mensen uitgevoerd. Ook wijzigingen werden goed doorgegeven. De mannen waten erg vriendelijk. Tijdens de werkzaamheden was het erg stormachtig. Mijn vraag of de losse (stel?) pan er niet af zou waaien werd makkelijk afgedaan. Later gebeurde dit toch in het weekend. De laatste scheve pijp gaf wat problemen. En de uitstekende schroeven waren niet verwijderd. Later is dit alnog gedaan. De schilder die later kwam vertelde dat hierdoor erg grote gaten in het hout waren gemaakt. Dit had dus wat zorgvuldiger gemogen.

Bosvelt & Haisch dak- en isolatietechniek levert topkwaliteit!

Het hele traject van offerte tot en met oplevering is zeer prettig verlopen: snelle en duidelijke offerte, traditioneel vakwerk, deskundig en vriendelijk personeel met een prachtige schoorsteenrenovatie als eindresultaat.

Snelle service en goede kwaliteit.

Prettig, snel en adequaat contact. Duidelijke afspraken en goede kwaliteit.

Een bedrijf wat de liefde voor het vak uit straalt.

Zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. Vooraf een prettig gesprek met duidelijke informatie en een overzichtelijke offerte waarin geen ruimte meer was voor verrassingen. Alles werd duidelijk benoemd en er werd ook niets aan het toeval overgelaten. Naast een scherpe prijs en een goede kwaliteit speelt ook het gevoel een belangrijke rol. En een prettig gevoel hebben we er zeker aan overgehouden. De heren waren op het afgesproken tijdstip aanwezig, werkte echt continu in een hoog tempo en waren reuze beleefd. Eind van de dag werd alle rommel keurig opgeruimd en zag zowel het dak als de tuin er weer keurig uit. Het bedrijf Bosvelt & Haisch wil ik u zeker aanbevelen.

Snel uitgevoerde dakreparatie. De offerte zat de zelfde dag nog in de mail

• Ervaring met: Dakwerk

• Ervaring met: Lood- en zinkwerkzaamheden

Goed werk geleverd binnen afgesproken termijn en kosteb

• Ervaring met: Dakwerk|Woningisolatie|Schoorsteentechniek

Snelle betrouwbare reactie op mijn verzoek. Dezelfde dag offerte. Alles volgens afspraak muitgevoerd. Keurig, deskundig, betrouwbaar, hulpvaardig personeel. Heel prettige ervaring.

• Ervaring met: Schoorsteentechniek

Team met goede mix van ervaren krachten en jongere jongens, met goede service (alles controleren, na afloop tuin vegen) en goed overleg

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Ervaring met: Dakwerk|Schoorsteentechniek|Lood- en zinkwerkzaamheden|Dakreiniging en dakcoating

Altijd prettig samenwerken.

• Ervaring met: Service & onderhoud|Woningisolatie

Geen

• Ervaring met: Dakwerk|Lood- en zinkwerkzaamheden
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Zeer klantgericht, goede kwaliteit en prijs.

Aan het einde van iedere werkdag de werkvloer netjes achterlaten. Voor het weekend werd dat altijd wel gedaan.

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Ervaring met: Loodgieterswerkzaamheden|Dakwerk|Woningisolatie|Schoorsteentechniek|Lood- en zinkwerkzaamheden
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Dit is de 2e keer dat we met dit bedrijf van doen hebben. Wij zijn heel tevreden over de gedane werkzaamheden. En mochten er tijdens de werkzaamheden zaken anders lopen dan verwacht werd er altijd snel en goed een oplossing gezocht.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Dak is slecht schoongemaakt. Nog steeds liggen er cementresten op het dak en in de goot. Na meermaals melding te hebben gemaakt van deze klachten en hoor je niets meer. Eerste en laatse keer! Komen mijn dak niet meer op!

• Kennis en vakmanschap N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Dakwerk|Schoorsteentechniek|Lood- en zinkwerkzaamheden
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Prima werk verricht aan het voegen van de schoorstenen.

Veel rotzooi rondom huis tijdens plaatsen dak. Veel afval dat pas op laatste dag werd opgeruimd.

• Ervaring met: Dakwerk
  • Omschrijf uw positieve ervaring: Prima voortraject, goeie duidelijk offerte en nakomen afspraken. Eindresultaat prima.