Keurig en volgens afspraak

Netjes een nieuw scherm op onze Ipad gezet.

Zeer vakkundige vervanging van mijn 14 pro max scherm.

Topservice en vriendelijke medewerkers

Wat een goede service bij schermgebroken in Harderwijk! En de medewerkers zijn behalve vriendelijk ook erg kundig. Een aanrader als je scherm is gebroken maar ook als je op zoek bent naar een telefoon.

Topbedrijf

Fijn bedrijf en erg klantvriendelijk.

prima winkel

Prettige medewerker, rustig, nam alle tijd- legde alle opties uit en sprak duidelijk de wijze van werken af.

prima service, snel geholpen

prima service, snel geholpen

prima en snel gemaakt . heel blij mee

Goed geholpen. Vlotte service.

Fijne zaak, vriendelijk personeel.

Zeer vriendelijk, zeer professioneel, goede kwaliteit en heel snel geregeld .

Personeel zeer vriendelijk en professioneel . Ze leveren goede kwaliteit werk en ze zijn er snel en deskundig in. Zeker on te aanbevelen aan anderen.

Snel geholpen, goed advies.

Snel geholpen, goed advies.

Bij Schermgebroken Vathorst werken ze altijd snel, denken mee en goede voorraad.Werkplaats aan huis!

Bij Schermgebroken Vathorst werken ze altijd snel en goed. Werkplaats aan huis!!

Klasse

Zeer behulpzaam en eerlijk!

gewon goed

gewoon goed.

Snel en zeer netjes gerepareerd

Waar je bij anderen de i-phone minimaal een week kwijt bent, was deze hier binnen 2 uur gerepareerd .

Hele fijne zaak met goed advies en zeer snelle service

Vanaf het moment dat ik besloot naar deze zaak te gaan met mijn kapotte scherm, was het een uur later gerepareerd met een zeer goed advies vooraf

Snel en goed geholpen! Ik hoop niet snel terug te komen maar echt top service !!!

Fijne mensen die hun werk goed doen

Er word hier altijd gedaan wat beloofd is

Vriendelijk, duidelijk en goede reparatie.

Deskundig

Mijn telefoon had ernstige waterschade. Mogelijk vele bestanden kwijt, zoals foto's, contacten, mail. Bij schergebroken.nl in Harderwijk hebben ze alle moeite genomen om mijn bestanden terug te halen. De telefoon is afgeschreven, maar mijn belangrijkste bestanden waren gered. Topteam, zeer deskundig en klantgericht. Nogmaals enorm bedankt voor jullie inspanning.

Super goed en vriendelijk geholpen!

De telefoon deed helemaal niets meer nadat ie in het water was gevallen. Bovendien hadden we thuis de vochtige telefoon ook nog aan de netstroom gelegd waardoor er mogelijk kortsluiting was ontstaan. Onze grootste zorg was dat de bestanden, appjes, foto's en het adressenboek verloren waren gegaan, en dat er geen automatische backup was gemaakt. Schermgebroken in Harderwijk heeft echt moeite gedaan om de foto’s, contacten en apps terug te halen en een backup te maken. De telefoon is 'overleden' maar de bestanden zijn gered. Echt fantastisch! Complimenten! We zijn geweldig, deskundig, vriendelijk en snel geholpen.

Telefoonzaak met uitstekende service en kwaliteit

Ik had een probleem met mijn telefoon en ben naar deze telefoonzaak gegaan voor een reparatie. Ik werd zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door de medewerkers. Ze legden me alles duidelijk uit en gaven me een goede prijsopgave. De reparatie werd snel en vakkundig uitgevoerd. Ik ben zeer tevreden met het resultaat en zou deze telefoonzaak zeker aanbevelen aan anderen.

Geweldig, deskundig, vriendelijk, snel.

De bestanden van mijn oude telefoon kon ik niet meer benaderen omdat mijn toestel kapot was. Maar het lukte Schermgebroken wel en na een paar uur kon ik mijn telefoon weer ophalen met alle foto’s en contacten en apps. Alles keurig overgezet op mijn nieuwe telefoon. Complimenten!

Supervriendelijk, kundig, en denken mee

Er werd meegedacht wat het handigste zou zijn om de kapotte telefoon te brengen. Maar ook in keuze voor de oplossing en het beste resultaat. Helaas trad er even een kleine storing op bij de telefoon, maar ook dat werd keurig opgelost. Kan ook gebeuren. Erg mooie zaak. Netjes en werken heel precies.

perfect geholpen

perfect geholpen