Gewoon goed!

Snelle en goede service. Aardige mensen en prima prijs/ kwaliteit ( accu vervangen)

Prima geholpen

Aankoop nieuwe telefoon. Prima geholpen. Goede informatie en correcte afhandeling. Screenprotector plakken ze er ook even voor je op, dus daarmee zit je dan zelf niet te prutsen :-) Ze bieden je ook niet meteen het duurste hoesje aan, maar verkopen je precies waar je om vraagt. Kortom aanrader!

Goede snelle service

Snelle service

Klant vriendelijk en snelle service

Altijd vriendelijk en accuraat geholpen met een goed advies

Zoals altijd word ik hier super goed en snel geholpen !!

Mijn ervaring met Schermgebroken zijn uitstekend.

Heel goede service.Super vriendelijk medewerkers. Reparaties snel, vakkundig en adequaat uitgevoerd. Vergissingen zonder problemen recht gezet. Kan niet anders zeggen dan een top zaak. Ga zo door en succes in jullie nieuwe pand.

aardig personeel, snelle service en prima resultaat

Ben snel geholpen door een vriendelijke jongeman, krijg duidelijk uitleg en kon na een paar uur alweer de telefoonophalen, zag er netjes uit .

Zoals altijd snel, goed en met aandacht geholpen!

Niet alleen een batterij vervangen van m’n MacBook, het opschonen was erbij inbegrepen!

Prima service, en een goed advies

Voor een schermreparatie naar de winkel, met het het idee dat een nieuwe I-Phone veel te duur was. Bleek niet het geval, dus met een bijna-nieuwe I-Phone de deur weer uit inclusief overzetten van alle gegevens.

Super fijn bedrijf die weten waar ze het over hebben!

Al jaren vaste klant bij schermgebroken. Met tevredenheid!

Snel en keurig geregeld

Toen ik belde had ik dezelfde dag een offerte voor de verzekering in mijn mailbox en een dag later kon ik terecht voor mijn nieuwe scherm. Na anderhalf uur was het keurig gerepareerd en zat de factuur (ook voor de verzekering) netjes in mijn mailbox.

Goeie service

Snelle reparatie, netjes een melding als het klaar is voor ophalen

Professioneel & deskundig!

Wederom voortreffelijk geholpen, dank!

Fantastische service

Zeer klantvriendelijk , snel en goed geholpen. Erg transparant.

Super service in Corona tijd

Op de website staat een duidelijke beschrijving, hoe je kan zien of je batterij aan vervanging nodig is. Zo hoef je in corona tijd niet extra langs. Toen middels de website een afspraak gemaakt om batterij te vervangen. Dit is gedaan, 1u later, heb ik hem opgehaald. Nu helemaal blij met een telefoon die niet meer spontaan uitvalt.

Deskundig advies gekregen

Met veel klanten in de winkel blijven ze geduldig en vriendelijk en uiterst professioneel

Top services!

Goede service en goede reparatie

Top & snel!

Uitstekend!

Goede Service!

nieuw toestel aangeschaft, goede service en goed geholpen!

Vriendelijk personeel, snel en vakkundig geholpen

Vriendelijk personeel. Snel en vakkundig geholpen.

To0

Top.netjes geholpen en was vlug klaar de tablet ondanks corona

Altijd juiste advies en supper correct