alles op voorraad en snel geregeld!

iphone 6 s plus, scherm en batterij vervangen, alles op voorraad, binnen 5 kwartier geregeld.

top

goede service.

snel geholpen

SUPER SNEL EN GOED

KEURIG GEHOLPEN

Snelle service

Hele snelle service. Vond het alleen niet makkelijk om te reserveren op de site.

te vaak verschillende gezichten en onpersoonlijk

onpersoonlijk en teveel als nummer behandeld worden en niet als klant

Oplossingsgericht

Had m'n mob gebracht voor een reparatie, maar is toen ge'crashed, toen hebben ze een oplossing bedacht, en het netjes afgehandeld.

Heel goed!

Ondanks dat er , vanwege de drukte, niet gelijk teruggebeld was, dat mijn scherm binnen was, heb ik een hele goede indruk van jullie winkel. Het was de eerste keer, maar als het nodig is, kom ik zeker weer terug. Goede kwaliteit en pretiige omgaan met de klanten.

Goede service, fijne medewerkers zowel telefonisch als in de winkel

Goede service in prettige omgeving

Snel geholpen duidelijk in prijs meedenken goede service

Super behulpzaam, vakkundig en vriendelijk!

Wij komen, helaas, regelmatig bij schermgebreken. De service is altijd perfect geweest. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen. Ook qua advisering is het op de klant gericht.

Behulpzaam, klantvriendelijke en geweldige vakkennis en service

Echt super zoals de jongens mijn MacBook met waterschade hebben weten te repareren.

Vriendelijk, Snel en kennis van zaken

Vriendelijk, Snel en kennis van zaken

Uitstekende service

Mijn oude telefoon (die niet meer aan ging na ernstige schade/waterschade) is meteen volledig onderzocht en getest tijdens mijn bezoek terwijl ik wachtte, wie kan immers dagen lang zonder telefoon? Ondanks dat mijn telefoon "total loss" is verklaard (wat zeker te verwachten was) heb ik bij filiaal Amersfoort een uitstekende service gehad. Ik heb alle hulp gekregen die ik nodig had, vooral bij het aanschaffen van een nieuwe telefoon. Vakkundig en vriendelijk personeel. Bedankt Niels!

Goede, snelle en vriendelijke service.

Fijn dat er op een positieve en eerlijke manier meegedacht wordt over het wel of niet slim zijn om te repareren

Goede en snelle service

Vriendelijk personeel staat je correct te woord en leveren een goede service

Top geholpen!

Absolute aanrader

Goede persoonlijke service, no nonsens en mijn telefoon is kwalitatief goed gerepareerd. Tevens ook enorm snel geholpen!

Uitstekende prijs/prestatie niveau

Uitstekende kwaliteit bij de twee reparaties aan een ipad en tablet. Prijsniveau ligt beduidend lager dan gemiddeld wordt gevraagd door commerciele bureau’s die met Mediamarkt of Apple samenwerken. Vriendelijke bediening en maken waar wat ze beloven. Keurige offerte van tevoren. De werkelijke kosten vielen twee keer iets lager uit dan geoffreerd. 👍

Super service!

Wij worden altijd netjes en snel geholpen. Kom er al jaren

• Snelheid / reparatie-tijd

Super zaak, vriendelijk, geen vraag te veel! Voor herhaling vatbaar!

• Snelheid / reparatie-tijd

Goede service en houden aan hun afspraak