Deskundig advies gekregen

Met veel klanten in de winkel blijven ze geduldig en vriendelijk en uiterst professioneel

Top services!

Goede service en goede reparatie

Top & snel!

Uitstekend!

Goede Service!

nieuw toestel aangeschaft, goede service en goed geholpen!

Vriendelijk personeel, snel en vakkundig geholpen

Vriendelijk personeel. Snel en vakkundig geholpen.

To0

Top.netjes geholpen en was vlug klaar de tablet ondanks corona

Altijd juiste advies en supper correct

Goede voorlichting

Goede voorlichting ontvangen. Duur reparatie was langer dan verwacht.

Perfecte service

Perfecte service toen ik een beschermde glaslaag op mijn I-phone liet monteren. In eerste instantie hadden ze een scherm met enkele vuiltjes die werd er gratis opgezet en ik zou worden gebeld op moment dat het goede scherm binnen zou komen. De volgende dag werd ik al gebeld en werd alsnog het juiste scherm gemonteerd.

Fijn behandeld

Fijn behandeld en snel klaar

Fantastische hulp.

Ik werd door jullie heel vriendelijk te woord gestaan,en mijn telefoon was zeer snel klaar. Vr gr fc.

Goed snel en goede prijs

Prettig en nauwkeurig

Ik kon er op wachten en dat vond ik erg prettig.

Uitstekend/super

Reparatie & service zeer goed

perfect uitleg en service en snelle levering

Donderdag j.l. om ± 11.00 uur binnen gekomen in die mooie winkel om een nieuwe iphone uit te zoeken, en om ± 12.30 de nieuwe telefoon inclusief data uit oude iphone wezen ophalen en dat ook nog tegen een markt comforme prijs. Perfect

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Ik was vorige week langs geweest voor een reparatie aan mijn iPhone. Deze reparatie was al snel en vakkundig uitgevoerd. Een paar dagen later merkte ik dat mijn batterij heel snel leeg werd getrokken. Na een belletje gaven ze aan dat mogelijk het vervangen onderdeel de oorzaak zou zijn van het snelle leeg lopen van de batterij. Ze hebben het vervangen onderdeel nu nog voor een tweede keer vervangen om zeker te weten of dit niet het probleem veroorzaakte. Super service en zeer bereid ook om mee te denken!

Top altijd goed geholpen.

Prima service, en vriendelijke behandeling. En ook een eerlijk advies. Kortom het beste adres in de omgeving amersfoort om je telefoon of tablet te kopen of te laten repareren!

Goed en snel

Super!

Door een wankel moment van mijn oude hond, viel mijn telefoon. Voor het eerst sinds ik een mobieltje heb, viel het op het scherm. Uiteraard in gruzelementen. Even op Google gezeten en kwam schermgebroken.nl tegen. Lekker in de buurt. En binnen no-time gerepareerd. Vriendelijke en behulpzame mensen!

Erg klantgericht, helder en vakkundige afhandeling

Meerdere malen bij dit bedrijf geweest met een kapot scherm of niet functionerende mobiel. Steeds weer vakkundig geholpen. De medewerkers hebben aandacht voor je verhaal / vraag en komen snel met een passende oplossing. De reparatiekosten zijn me tot nu toe erg meegevallen.

Fijn hoe er meegedacht is in de mogelijkheden en de oplossing/service die ik ontvangen heb. Snelle en prettige service.