snelle juiste service

klant vriendelijk meedenkend en oplossing gericht.

Zeer klantvriendelijk, snel geholpen met service

De connector van mijn telefoon leek kapot want opladen werd een probleem. Er werd direct al gezegd dat vuil in de connector ook een veel voorkomende oorzaak was. De telefoon werd direct nagekeken en schoongemaakt en bleek daarna weer op te laden. Geen (overbodige) reparatie en ook geen kosten berekend; service van de zaak. Super!

Klantvriendelijk en ongelooflijk goedkoop

Top service, snel geholpen, zeer goedkoop en zeer snel telefoon weer terug! Problemen met m'n volgende telefoon? Ik weet waar ik moet zijn!!

top service snel op zelfde dag gerapareerd.

service helemaal ok, denk alleen dat priizen ietsjes minder zouden kunnen, 150 euro voor nieuw scherm??! Carglas is goedkoper, maar toch!

Snel en zeer vriendelijk geholpen.

Vriendelijk medewerker aan de balie en de reparatie was dezelfde dag gedaan.

Helder en vakkundig

Ik wist al heel snel vooraf wat de kosten van een reparatie zouden zijn. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, dacht goed mee, en heeft heel vakkundig mijn telefoon gerepareerd. Super!

Tablet gebracht voor nieuw scherm binnen anderhalve dag klaar. Top service, goed en vriendelijk personeel

Goede service als altijd. Tel weer als nieuw.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Al jaren klant en altijd dik tevreden over service, verkoop en reparaties

Al jaren klant en altijd dik tevreden over service, verkoop en reparaties

Altijd snel en vakkundig geholpen.

Goede adviezen, snel en vakkundig. Een echte aanrader.

Altijd helder, duidelijk en snelle service!

Wordt altijd goed en vlot geholpen.

Goed geholpen ook zonder afspraak konden we terecht voor reparatie

Top service!

Nu al een aantal keren voor verschillende telefoons het scherm moeten laten vervangen. Super fijn dat je binnen kunt lopen en een paar uur later de telefoon weer kunt halen. Daarbij wordt je altijd vriendelijke geholpen.

Wat een service. (Harderwijk)

Geweldig en zeer behulpzaam geholpen. Top!

Top service

Perfecte service

Super service en altijd kwaliteit

Duidelijke communicatie over de mogelijke oplossing en reparaties zijn altijd goed en betrouwbaar (harderwijk en Amersfoort)

Goede service! Zeer vriendelijk personeel !

Erg prettig, goede service en zeer vriendelijk personeel.

Vriendelijk deskundig personeel dat luistert naar je wensen en met een goede oplossing komt.

Super snel en vriendelijk!

Super snel en vriendelijk!

alles op voorraad en snel geregeld!

iphone 6 s plus, scherm en batterij vervangen, alles op voorraad, binnen 5 kwartier geregeld.

top

goede service.