Eerlijk en deskundig

De medewerker was heel eerlijk en heeft het toestel goed gerepareerd. Snelle en nette service

Altijd vriendelijk goed geholpen

Goede service en snel geregeld!

Vriendelijk personeel, goede service en snel geregeld!

Goed advies en een reparatie die sneller was dan beloofd!

Ipad kapot, opties duidelijk uitgelegd. Onderdelen leken niet op voorraad, toch zelfde dag gerepareerd!

Topservice vriendelijk en deskundig

Vriendelijk en deskundig geholpen Altijd een eerlijk advies

Snelle service

Snel opgelost, kon lekker door met mijn werk terwijl ik even moest wachten.

Scherm snel besteld en netjes vervangen.

Snel en vakkundig!

Vriendelijk, snel en net werk!

Goed advies kundig en heel vriendelijk.

Mijn man en ik zijn ruim tachtig jaar. Wij hebben beiden een iPad bij jullie gekocht. Goed geadviseerd en altijd behulpzaam als wij met vragen komen. Wij vertellen het ook door hoe goed jullie service is. Een heel tevreden klant.

In één woord: super

Na de reviews gelezen te hebben (en een artikel over Schermgebroken.nl uit "in de buurt van Amersfoort" voelde het voor mij goed om hier mijn scherm te laten repareren. Keurig nette winkel en dito personeel. In de tussentijd kun je in het winkelhart van Vathorst winkelen, boodschappen doen of een hapje eten. Ben keurig netjes te woord gestaan en de prijs is ook lager. Echt een aanrader!

Top zaak

Fijne winkel, wordt altijd super geholpen! Aanrader! Zeker een keer heen gaan

prima service

Bedankt

Efficiënt, vakkundig, sympathiek,

Zie boven

Toppers

Super aardig en top service

Ondanks de pech dat mijn scherm was gebroken toch blij dat hij weer zo goed als nieuw is

Zeer goede service en klantvriendelijkheid!

Gisteren om half 3 kapotte telefoon van moeder gebracht, en om half 5 al weer op gehaald. Altijd mensen in de zaak en jongens aan het repareren, maar vriendelijk en correct klanten helpen gaat gewoon door!!! Super zaak!!!

Keurige service conform afspraak

Accu van mijn telefoon moest vervangen worden. Hebben ze keurig en op tijd gedaan.

Een dikke vette 10!

Ik had een probleem met mijn iMac na het wissen vd harde schijf. Kon hem niet meer opnieuw installeren. Vervolgens anderhalve uur met Apple Care aan de telefoon gezeten waarbij ik zelfs werd doorverbonden met de "senior specialist". Zij konden mij niet helpen en verwezen mij door van Amac om de computer daar te brengen. Eigenwijs als ik ben heb ik toch de mannen van Schermgebroken gebeld en hij gaf mij meteen al aan dat het een bekend probleem was en hij dit makkelijk kon oplossen. Zo gezegd zo gedaan. Hij doet het nu weer en er hoeft dus geen nieuwe harde schijf in. 25 euro moest ik betalen en ben echt fantastisch geholpen. Bedankt mannen!

Gewoon goed!

Snelle en goede service. Aardige mensen en prima prijs/ kwaliteit ( accu vervangen)

Prima geholpen

Aankoop nieuwe telefoon. Prima geholpen. Goede informatie en correcte afhandeling. Screenprotector plakken ze er ook even voor je op, dus daarmee zit je dan zelf niet te prutsen :-) Ze bieden je ook niet meteen het duurste hoesje aan, maar verkopen je precies waar je om vraagt. Kortom aanrader!

Goede snelle service

Snelle service

Klant vriendelijk en snelle service

Altijd vriendelijk en accuraat geholpen met een goed advies

Zoals altijd word ik hier super goed en snel geholpen !!

Mijn ervaring met Schermgebroken zijn uitstekend.

Heel goede service.Super vriendelijk medewerkers. Reparaties snel, vakkundig en adequaat uitgevoerd. Vergissingen zonder problemen recht gezet. Kan niet anders zeggen dan een top zaak. Ga zo door en succes in jullie nieuwe pand.

aardig personeel, snelle service en prima resultaat

Ben snel geholpen door een vriendelijke jongeman, krijg duidelijk uitleg en kon na een paar uur alweer de telefoonophalen, zag er netjes uit .