Prima vergoedingen goed advies

Prima advies voor behandeling, Goede vergoeding zonder poespas.

Dankjewel Nico! Groetjes Eefje

Super vriendelijk

Snelle service en altijd vriendelijk

Ik heb gelukkig niet veel gebruik gemaakt van de verzekering, maar de keren dat mijn hond wat had, ben ik altijd correct en goed geholpen.

Prettig en snel afgehandeld

Via internet diclratie gedaan ging soepel. En snelle reactie erna

Onduidelijke informatie over declaratie vooraf

Voor ons hondje uit Roemenië met achteraf gezegd een tumor wordt niks betaald omdat het (we wisten dit niet) een bestaande aandoening is. Ik zit netjes vanaf februari in de verzekering. Ik heb nu een rekening van meer dan 1000 euro en heb dit allemaal netjes opgegeven. Diverse malen vooraf gebeld om info maar je krijgt pas na zelf te betalen te horen of het vergoed wordt. Het zou fijn zijn als je dit van tevoren hoort...we zitten nu met een forse rekening. Of check zelf de honden vooraf voor je ze aanneemt dan bespaar je mensen deze ellende. Alle hieruit voorkomende ziektes worden namelijk ook niet vergoed en ik ben verplicht een jaar in de verzekering te blijven. Peke

Beste Peke, Wij begrijpen dat je teleurgesteld bent dat er geen vergoeding is voor de operatie aan de tumoren van Seffie. Helaas komen bestaande ziektes of aandoeningen die al voor polisingang aanwezig zijn of in de wachttermijn zijn ontstaan niet voor vergoeding in aanmerking. Wij wensen Seffie heel veel beterschap toe. Groetjes, Femke

Kan beter

De online omgeving kan stukken beter. Er zou een "Mijn Petplan" moeten zijn,waarin je alles van je declaraties kunt zien en controleren!

Beste Charlotte, Wij hopen dat we in de toekomst inderdaad een online omgeving aan kunnen bieden, waarin je de declaraties terug kunt zien en de eigen gegevens kunt bekijken. Wij willen je graag bedanken voor de feedback. Groetjes, Femke

Op zich tevreden

Blijf het jammer (en een beetje vreemd) vinden dat preventieve zorg zoals enting niet (deels) vergoed wordt. Lijkt erop alsof petplan liever heeft dat mensen geen preventieve zorg verlenen waardoor dieren eerder en ernstiger ziek worden. Beetje tegenstrijdig

Beste Inge, De Petplan Huisdierenverzekering is bedoeld voor de onvoorziene ziektekosten, bijvoorbeeld de kosten bij ziekte of ongeval. Indien je ook graag de preventieve zorg, zoals vaccinaties, gedeeltelijk meeverzekerd wilt hebben kun je kiezen voor het Totaal pakket. In dit pakket bieden wij wel een vergoeding voor de preventieve zorg aan. Groetjes, Femke

zeer goed

snel geregeld

Beste Peter, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Groetjes, Femke

Zeer correct

Zeer snelle en correcte afwikkeling

Beste L. Westenbrink, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Femke

Vlotte service

Na indienen van rekeningen snel een bevestiging en de uitbetaling laat ook niet lang op zich wachten. Ben blij met de verzekering.

Beste Peter, Fijn om te horen dat je tevreden bent met de huisdierenverzekering bij Petplan! Groetjes, Femke

Snel, duidelijk, accuraat

Declaratie indienen via internet is makkelijk, gebruiksvriendelijk. Binnen een week duidelijke reactie met specificatie. Je weet precies waar je aan toe bent.

Beste Ellen, Bedankt voor jouw goede beoordeling! Groetjes, Femke

Makkelijk,snel,accuraat en betrouwbaar.

Het indienen van declaraties is gemakkelijk. Er wordt snel gereageerd en het declaratieoverzicht is duidelijk.

Dankjewel Annemie voor deze mooie beoordeling. Groetjes Eefje

Goede en snelle uitbetaling

Rekeningen zijn makkelijk in te dienen en worden snel uitbetaald. Ook het telefonisch contact dat ik heb gehad, verliep uitermate plezierig. De medewerker was zeer begaan en hulpvaardig! Top! Het enige minpuntje is dat toen ik de verzekering afsloot er nog een stuk werd uitbetaald voor vaccinaties en dan het eigen risico een vast bedrag was ipv een percentage. Dit kan toch nog aardig oplopen. De premie ging evengoed omhoog.

Beste Jaennette, Bedankt voor deze beoordeling. Wij snappen dat je het jammer vindt dat er geen preventieve zorg meer wordt vergoed in het Plus Pakket. Wij hebben wel een vergoeding toe kunnen voegen in elk pakket voor operaties aan heupen en ellebogen. Helaas worden de kosten bij de dierenarts steeds hoger, dus hier hebben wij ons vergoedingspercentage op aan moeten passen. Positief is wel dat er steeds meer mogelijk is in de diergeneeskunde. Groetjes Eefje

Goed geregeld en altijd duidelijk

Je kan met elke vraag terecht. Je kan veel zelf regelen. En alles word snel behandeld. Je hoeft geen weken te wachten op een terugkoppeling. Goed geregeld snel en effectief

Beste Esmeralda, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij proberen iedereen altijd zo snel mogelijk te helpen en duidelijk te zijn! Groetjes Eefje

Zeer goed en snel

Al jaren verzekering van petplan iedere keer weer tevreden

Beste boer, Fijn om te horen dat je tevreden bent met Petplan, daar doen we het voor! Groetjes, Femke

Makkelijk en toegankelijke website

Makkelijk via de site

Beste RN Brouwer, Heel erg bedankt dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Groetjes, Femke

Uitmuntend

Ervaring is niet te beschrijven alleen jammer nog geen “mijn petplan” zodat je een duidelijk overzicht krijgt wat je nog tegoed hebt uit je verzekering om inzicht te krijgen wat zin heeft om te declareren en dat je dan kunt wachten indien er grote uitgaven in het verschiet liggen

Beste Gerrit, Bedankt voor jouw mooie woorden! De functie om in te kunnen loggen en de eigen gegevens te bekijken is zeker iets wat wij hopelijk in de toekomst aan kunnen bieden. Hartelijk dank voor jouw feedback. Groetjes, Femke

Snelle afhandeling van de declaratie, alleen jammer dat het niet meer rechtstreeks kan via de dierenkliniek naar Petplan.

Beste Harm, Bedankt voor dit mooie cijfer. Wij hopen dat we in de toekomst wel weer de dienst aan kunnen bieden om de declaratie rechtstreeks door te sturen via de dierenarts. Groetjes, Femke

Snelle afhandeling van declaratie en deskundig advies.

Ik ben erg blij met de verzekering die ik heb afgesloten voor.onze hond. De premie per maand vind ik wel behoorlijk hoog en zou lager mogen, maar ondanks dit erg tevreden.

Beste Susanne, Fijn om te horen dat je alsnog tevreden bent met onze huisdierenverzekering! Groetjes, Femke

Snelle verwerking

Positief, snelle verwerking en goede terugkoppeling

Beste Jacq, bedankt voor deze prachtige beoordeling. We zijn hier heel blij mee! Groetjes, Marieke

Zeer tevreden, Ik wilde eigenlijk nooit een zorgverzekering maar uit vergelijkingen kwamen jullie als beste en betaalbaar voor de zorg die in het pakket valt, ik dacht ik probeer het gewoon een jaartje. Nu zweer ik bij de verzekering, zeker wij zoveel tegenslagen hebben gehad de laatste tijd. Ik herplaatst ex straat dieren uit het buitenland en ik promot jullie ook altijd bij de eigenaar, er zijn paar adoptanten die bij jullie verzekerd zijn.

Beste Islamgulova, Bedankt voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij je te kunnen helpen en fijn te lezen dat je ons ook aanbeveelt bij anderen. Groetjes Eefje

Goede service en snelle afwikkeling van de declaraties

Een hele goede ervaring. Je word ook vriendelijk te woord gestaan.

Beste Tick, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Groetjes Eefje

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Annie, bedankt voor deze prachtige beoordeling!! Groetjes, Marieke

Makkelijk en Snel verwerkt keurig
  • Afwikkeling van uw declaratie
  • Schriftelijke/e-mail communicatie N.v.t.
  • Telefonische communicatie N.v.t.
  • Informatie op de Petplan website
  • Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Gerda, bedankt voor de goeie beoordeling. We zijn erg blij met een 9! Groetjes, Marieke

• Schriftelijke/e-mail communicatie
  • Telefonische communicatie N.v.t.
  • Informatie op de Petplan website N.v.t.
  • Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Marieke