super service

petplan ontzorgt de baasjes in een stressvolle tijd en handeld de declaraties enorm snel (binnen 24 uur) af!!

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Bedankt voor je mooie review! Hopelijk voelt Spring zich inmiddels weer een stuk beter. We willen je onwijs veel plezier en gezondheid toewensen met hem, weet dat we voor je klaarstaan! met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Declaratie wordt na Corona weer snel in orde gemaakt

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Bedankt voor het mooie cijfer Wilma. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we voor jou en Beertje klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Eerste declaratie snel afgehandeld

Na met onze eerste kat veel onverwachte medische kosten te hebben moeten maken hebben wij onze andere, oudere kat (bijna 8 jaar) besloten te verzekeren. Petplan is überhaupt de enige die een kat van die leeftijd nog accepteert. Onze kat was nog niet gechipt, de kosten voor consult en chippen werden tot 80% vergoed met de meest uitgebreide dekking. De beslissing over de vergoeding was snel geregeld en het geld stond binnen enkele dagen op de rekening. De eerste ervaring met Petplan is dus goed!

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor je review Joost! Goed om te lezen dat we een stukje zorg voor Jefferson bij je weg kunnen nemen. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met hem. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Duidelijke verzekering

Snelle uitbetaling van ingediende declaraties

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je reactie Jeanette. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Sofietje, weet dat we altijd voor je klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snel antwoord op vragen, goede dekking en er word bij declaratie snel gereageerd en het te vergoede bedrag overgemaakt.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Anne. Hopelijk is Yuna alweer helemaal de oude. Weet dat we altijd voor je klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Heel erg goed

Word meestal heel vriendelijk geholpen

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Bedankt voor je mooie review! Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Ben, weet dat we voor je klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Zeer goede ervaringen.

Uitmuntend.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Wat een mooie review Willie, dankjewel! Hopelijk voelt Sjors zich inmiddels weer beter. Weet dat we voor je klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Goed geregeld

Dat het allemaal vlug geregeld wordt

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Lexy! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

De petplan honden verzekering voldoet prima aan de gestelde eisen tot onze volle tevredenheid

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Wim. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we altijd voor jouw en Gijs klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

goede ervaring de verzekering doet waarvoor ze staat

de verzekering doet waarvoor ze staat ongeacht hoeveel premie je inmiddels betaald hebt.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Ruud. Fijn om te lezen dat we een stukje zorg voor jouw viervoeters bij je weg kunnen nemen. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Max. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

heel snel en goed overzichtelijk

Ik had niet gedacht dat ik zo snel antwoord kreeg op mijn declaratie en dat het zo duidelijk omschreven stond wat we uitgekeerd zouden krijgen. Toppie. Tot slot wil ik jullie nog bedanken voor de kaart die we vóór de behandeling van jullie kregen, waarin jullie ons sterkte wenste met de operatie. Heel attent

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor deze mooie beoordeling Louis. Hier doen we het voor! Heel veel beterschap voor Peggy. Met (dier)vriendelijke groet, Marieke Petplan Nederland

Alles word zo snel mogelijk geregeld.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review! Weet dat we voor jou en Kenzy klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle service!

Ten eerste zou ik iedereen willen aanbevelen een verzekering af te sluiten, er is steeds meer mogelijk binnen de diergeneeskunde en ik wil niet voor moeilijke keuzes komen te staan in de wachtkamer vanuit financieel perspectief. Mijn ervaring is dat Petplan zeer snel is met het uitbetalen van declaraties, dat is echt heel fijn!

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor je mooie review Inge. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Angel en Minoes. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Tot nu toe zeer tevreden.

Snelle uitbetaling van gemaakte kosten. Sinds kort pas verzekerd tot nu toe zeer tevreden.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Karin. Wat fijn om te lezen dat we een stukje zorg voor jouw trouwe viervoeters bij je weg kunnen nemen. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Dinko en Darko, weet dat we voor je klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Geweldig lieve medewerkster! :-))

Ongelooflijk lief

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je lieve review Antonetta. Wat goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we altijd voor jou en je trouwe viervoeter Billie klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Duidelijk polis en snelle afhandeling van declaraties

Alle declaraties en vragen worden snel en duidelijk afgehandeld.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie review Nelly. Goed om te lezen dat we een stukje zorg voor Puck bij je weg kunnen nemen. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Puck. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Prettig en snel geregeld

Telefonisch goed bereikbaar Vriendelijk te woord gestaan Eenvoudig een account gemaakt Snelle afhandeling van declaratie

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering

Bedankt voor je review Nelleke. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we altijd voor jou, Banjer en Django klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle afhandeling , prima.

Makkelijk Pé manier van declareren en daarna snelle afhandeling.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt voor je review Bert. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Snowy. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Zeer snelle en correcte afhandeling!

Declaraties makkelijk in te dienen en snelle reactie. Na het opsturen van de opgevraagde gegevens binnen 1 dag uitsluitsel mbt de vergoeding!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Saskia. Goed om te lezen dat we een stukje zorg voor Milo bij je weg kunnen halen. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met hem. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle afhandeling declaraties

Onlangs veel kosten gehad voor behandeling bij de dierenarts van onze hond. Gelukkig zijn wij verzekerd bij petplan en konden wij de facturen insturen voor behandeling. Binnen enkele dagen waren de facturen behandeld en kregen wij overgemaakt wat vergoed werd. Heel fijn dat dit zo voorspoedig gegaan is. Gelukkig gaat het nu ook weer goed met onze hond.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie review Femke. Goed om te lezen dat het inmiddels weer beter gaat met Dibbe. We wensen veel plezier en gezondheid toe met Dibbe, weet dat we voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Top! Heeft geen verdere uitleg nodig. Dan doe je het gewoon heel goed. Snel, coulant en vriendelijk.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Liek. Hopelijk gaat het snel weer beter met Cooper. Weet dat we altijd voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle verwerking van decleratie

Ik ben zeer tevreden met de Petplan hondeverzekering, de decleratie word snel verwerkt, binnen 3 dagen bericht. Petplan doet wat het belooft, een echte aanrader als dierenverzekering.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie review Ron. Goed om te lezen dat je tevreden bent over onze service. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Santos, weet dat we voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle afhandeling!

Bij Petplan hoef je nadat je gedeclareerd hebt nooit lang te wachten op de vergoeding. Duidelijke afhandeling en bij de vooraankondiging van duurdere onderzoeken/behandelingen ook snel reactie na aanmelding. Ik vind het een fijne verzekering!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Rita. Wat fijn om te lezen dat we een stukje zorg voor Fred bij je weg kunnen nemen. Hopelijk gaat het gauw beter met hem. Weet dat we altijd voor je klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Goede verzekering snelle afhandeling

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor het mooie cijfer Mary. Hopelijk is Romeo alweer de oude. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met hem. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Mijn ervaringen tot nu toe zijn in alle opzichten zondermeer zeer goed.

Zie boven.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Cor. Goed om te lezen dat we al 10 jaar een stukje zorg voor jouw trouwe viervoeters bij je weg kunnen nemen. Weet dat we altijd voor jullie klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Over Petplan

Dé zorgverzekering voor je huisdier!