Snelle en correcte afhandeling van de declaraties, Super om hier je dier te verzekeren!! Zeer tevreden.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Fijn om te horen dat je tevreden bent en heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen! Groetjes Femke

Mijn probleem direct opgelost

Toen ik vroeg of het mogelijk was om mijn declaratie eerder in behandeling te nemen wegens financiële situatie , werd daar direct gehoor aan gegeven

• Soort verzekering: Konijnenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Beste Leotien, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij zijn blij dat we hebben kunnen helpen. Groetjes, Stephanie

Top verzekering

Ik ben een zeer tevreden klant. Declareren kan makkelijk online en de afhandeling ervan gaat netjes, snel en klantvriendelijk.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Lisette, Wat fijn om te horen! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Groetjes Femke

Weinig vergoeding

Ik vind dat er weinig vergoed word Ik betaal € 51.95 per maand en dan krijg ik voor het bedrag van € 394,- maar € 150 - vergoed echt veel te weinig Dus helaas ga ik mijn verzekering bij jullie voor Lizzy opzeggen

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 3

Beste Conny, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de dekking. Mocht je nog vragen hebben, of wat meer informatie willen ontvangen neem dan gerust contact met ons op via info@petplan.nl. Groeten, Stephanie

Ben al 10 jaar klant bij Petplan tot volle tevredenheid

Alle declaraties worden snel en korrekt afgewikkeld, nog nooit een reden gehad om te reklameren.

Beste Laurens, Bedankt voor jouw mooie beoordeling! Groetjes Femke

Goede en coulante verzekering

Meestal worden declaraties snel verwerkt. De dekking van de verzekering voldoet ook aan onze eisen. Sinds kort is er zelfs een gratis dekking bij gekomen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Ger, Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de verzekering. Groetjes Femke

Goede verzekering en vriendelijke klantenservice

Verzekering dekt heel veel en vriendelijke klantenservice

Beste Phili, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes Femke

Snelle en perfecte afhandeling van declaraties

Onze hond is inmiddels oud en er is dus altijd wel iets . Ik heb dus veel te declareren . Dit verloopt bij Petplan als een geoliede machine ! Ik krijg nooit op of aanmerkingen . Topverzekering !

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Gre, Bedankt voor deze mooie woorden! Wij hopen dat jullie nog heel lang mogen genieten van jullie hondje. Groetjes Femke

hele goede ervaring

Ik heb geen klachten. Ik dien standaard alle facturen in en zie wel wat vergoedt wordt. Dit gaat altijd zeer goed. Snelle afhandeling. WE zijn nu al bijna 7 jaar bij Petplan en hebben hier hele goede ervaringen mee.

Beste Johnny, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes Femke

Top service, geen gedoe.

Ben erg te spreken over Petplan, wanneer wij declaraties insturen ( gelukkig niet zo vaak) worden deze goed afgehandeld, geen gedoe.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Gerrit, Fijn om te horen dat je tevreden bent met de verzekering! Groetjes Femke

Jammer geen app

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Harold, Bedankt voor jouw beoordeling! Wij zijn er mee bezig om een ''mijn omgeving'' te ontwikkelen. Dus hopelijk kunnen we deze binnenkort lanceren! Groetjes Femke

Geen betaling

Declaratie ingediend 10 april nog steeds geen betaling

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Beste Clarisse, Ik kan mij voorstellen dat je hier niet tevreden over bent. We hebben inderdaad je declaratie al enige tijd in behandeling. Wij hebben de patientenkaart van Mistique opgevraagd bij de dierenarts en op 30 april ontvangen. De behandelaar zal je declaratie donderdag a.s. verder in behandeling nemen. Ik wil je excuses aanbieden dat het wat langer duurt dan je van ons mag verwachten. Groeten, Daryl

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling duidelijk overzicht van de vergoeding

Goedemiddag Sani, Bedankt voor je mooie beoordeling! Groetjes, Stephanie

schandalig

Al 9 jaar verzekerd. Nog nooit iets gedeclareerd. Nu sinds kort gaat het iets minder goed met onze hond. Moest onder de scan, narcose en medicijnen. Rekening van 1255,00 euro waarvan 73 euro vergoed wordt. Wij hebben de basis verzekering. Dat houd in dat we in die 9 jaar al bijna 4000 euro kwijt zijn aan verzekeringskosten. Er staat bij de basisvergoeding 80% van consult en onderzoek bij de dierenarts/specialist als gevolg van ziekte en of ongeval o.a. Röntgenfoto, echo, bloedonderzoek en bloeddrukmeting en operaties incl. narcose, medicijnen e.d. maximale vergoeding 3000 euro per jaar. Blijkbaar valt een scan niet onder het kopje o.a. röntgen. We vinden dit ronduit schandalig!!!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Marry, Allereerst is het natuurlijk heel sneu dat Lizzy last heeft van haar achterpoten. Ik begrijp ook dat de kosten van de onderzoeken flink zijn en dat je ontevreden en boos bent dat dit niet vergoed wordt. De scan die uitgevoerd is door de dierenarts is geen Röntgen maar een CT-scan. Dit is inderdaad niet meeverzekerd in het Basis pakket. Ik zie dat je mijn collega hebt gesproken hierover en die heeft dit ook verder toegelicht. Nogmaals, ik begrijp dat je hier boos over bent maar dit is helaas uitgesloten op de dekking die je voor de verzekering hebt gekozen. Helaas kan ik je niet beter berichten dan dit maar ik wens Lizzy heel veel sterkte. Met vriendelijke groet, Daryl

Plotseling veel duurder

Plotseling moest ik IPV 32 euro....40 per maand gaan betalen voor mijn hond. Echt schandalig...nog duurder dan mijn auto.. Let goed op of je hier wel wil verzekeren. !!!!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Roos, Jammer dat je ontevreden bent. Ik begrijp het zeker als je premie zoveel is gestegen. Wij hebben de premies inderdaad helaas moeten verhogen. Ik kijk graag voor je na wat de oorzaak is van je premieverhoging. Wil je ons een e-mail sturen waarin je je onvrede toelicht en daarbij je polisnummer? Dan informeren we je graag verder. Groetjes, Daryl

Altijd snelle verwerking en afrekening

Snel met verwerken van declaraties en overmaken van vergoeding.

Goedemorgen José, Bedankt voor je mooie beoordeling! Groetjes, Daryl

Goede betaalbare verzekering

Snelle afhandeling declaraties volgens polisvoorwaarden.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Beste C.P. Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze afhandeling. Groeten, Stephanie

Blij met petplan

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Irma, Wat een mooie beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Groeten, Stephanie

geweldig verzekering petplan.

mij ervaring met petplan kan ik zeggen is uitstekend ik ben zeer tevreden met hun ze werken de decelarie,s snel en vakkundig af .ik zal hun zeker aanbevelen bij vrienden en kennisen .mVg Ame Goossens

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Ame, Fijn dat je zo ervaring met ons positief is en dat je tevreden bent. Ook leuk om te lezen dat je ons zult aanbevelen. Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes, Daryl

Hele fijne dierverzekering

Onze 3 konijnen zijn verzekerd bij petplan. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen, alles wordt keurig zonder gezeur vergoed, en dit heb je ook snel weer terug!

• Soort verzekering: Konijnenverzekering

Goedemiddag Laura, Dank je wel voor je goede beoordeling! Wat een gezelligheid met 3 konijnen! We helpen jullie graag dus ik ben blij dat je tevreden bent. Groetjes, Daryl

perfecte verzekering met een snelle en goede afwikkeling!

Ik ben al ruim 13 jaar bij Petplan verzekerd met 4 hondjes. Heb nog nooit een slechte ervaring gehad.Vriendelijke mensen die mij te woord staan en weten waarover ze praten. Ik heb al verschillende mensen deze verzekering onder de aandacht gebracht en met succes. Ik hoop nog vele jaren bij Petplan verzekerd te zijn!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Margreet, Wat fijn dat je zo tevreden bent en dat je ons zelfs aanraadt bij anderen. We zijn blij dat je zo lang al bij ons bent. Uiteraard blijven wij ons best doen zodat je tevreden blijft! Groetjes, Daryl

Erg goed

Zeer snelle afwikkeling erg goed geregeld.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Jacqueline, Dank je wel voor je goede beoordeling. Blij om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Groetjes, Daryl

Helaas heeft mijn vogel zijn pootje gebroken waardoor ik voor het eerst moest declareren. Gelukkig is deze zeer vlot door Petplan behandeld en afgehandeld. Bedankt Petplan

• Soort verzekering: Papegaaienverzekering

Goedemorgen Nelleke, Ah wat zielig. Heel veel beterschap voor Luka! Bedankt voor je goede beoordeling en ik ben blij te lezen dat je tevreden bent over de verzekering. Groetjes, Daryl

Super tevreden!

Ik ben nu 7 jaar verzekerd ,nog niet 2x gezeur gehad iets niet vergoed werd! Alles word snel gedeclareerd... Ben tevreden ! Enige jammer is maar dat is helaas overal...dat je het voor moet schieten bij de arts.vroeger was het gelijk naar Petplan en dan restant zelf betalen...j..niet iedereen kan bv een operatie voorschieten,je neemt immers niet voor niets verzekering?maar gelukkig niet nodig. Je kan bellen als je snel je declaratie terug wilt hebben..maar daar heb je niets aan als je bv 1500 moet betalen bij arts..ik.klop af nog nooit gebeurd ...heeeeeel hard afkloppen..maar verder top verzekering

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Goedemorgen Marieke, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Het klopt helaas inderdaad dat de declaratie niet rechtstreeks via de dierenarts bij ons ingediend kan worden. We begrijpen dat niet iedereen het voor kan schieten maar helaas hebben we deze mogelijkheid niet. Bedankt voor je mooie beoordeling! Groetjes, Daryl

Zeer prettig

Zeer prettig

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Jos, Bedankt voor je mooie beoordeling. Blij om te lezen dat je zo tevreden bent. Groetjes, Daryl