Snel afgehandeld geld gauw gestort

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Beste YH, bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier zijn we heel blij mee! Groetjes, Marieke

Supersnelle afhandeling

Supersnel alles geregeld,top!

Heel erg bedankt voor de goede beoordeling! Groetjes, Femke

Wij houden van Petplan :-)

Altijd zeer correct, zowel in antwoorden van email, telefoon als gebruik van taal en uitleg in email en bijlage. Afhandelen van nota’s gaat altijd heel snel...baklava en ik houden van Petplan! Lieve groet, Gulsum en Baklava

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Gulsum, heel erg bedankt voor dit prachtige cijfer en de mooie woorden! Groetjes, Femke

Inmiddels makkelijk declareren

Sinds een paar maanden is het online declareren ook echt mogelijk, wat het makkelijker maakt. Geen klachten meer.

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Beste Denise, fijn om te horen dat je tevreden bent over het online declareren en dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Groetjes, Femke

Prima bedrijf, goed service

Al jaren bij Perplan, goed sercice, duidelijk en transparant!

Fijn om te horen van een trouwe klant! Bedankt! Groetjes, Marieke

Altijd. Vriendelijk en deskundig in hun antwoord

Bereikbaarheid is goed geen lange wachttijd aan de telefoon. Directe terug koppeling. Goed in te villen declaraties via internet. Tevreden klant.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Beste Gerda, bedankt voor deze prachtige beoordeling. We willen onze service zo hoog mogelijk houden. Groetjes, Marieke

Telefonischeinfo prima en aardige behulpzame begripvol.

Snelle en adequate afhandeling van de declaratie.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste D. L, bedankt voor dit mooie cijfer! Hier zijn we heel blij mee! Groetjes, Marieke

Snel en correct

Goede en vriendelijke afhandeling van declaraties

Zeer Goed

Perfecte afwikkling declaraties

Absoluut perfect.

Dankjewel Arend! Groetjes Eefje

perfect

nooit een probleem gehad en ik ben blij met mijn verzekering

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Goede ervaringen, snel geholpen, online alles es zelf regelen is superhandig

Declaraties gaan altijd snel. Ben verder tevreden.

Beste Ines, goed om te horen! Bedankt! Groetjes, Marieke

Positief

Jullie zijn Professioneel Vriendelijk Geduldig Snel Behulpzaam En ik ben zeer blij met de verzekering. Dit alles gecombineerd, top

Beste Marsha, wat een geweldig compliment! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Groetjes, Pascal

Snelle service

Declaratie snel in behandeling genomen

Beste Kitty, bedankt voor dit prachtige cijfer! Groetjes, Pascal

zeer goede en snelle afwikkeling .

makkelijke en moeiteloze declaratie , , het was snel geregeld . zeer blij met petplan , kan hem ten zeerste aanraden. !!!.

Dankjewel voor jouw goede beoordeling Richard! Groetjes, Femke

Goede snelle service!

Na dat de declaratie niet goed was aangekomen, werd na telefonisch contact de declaratie direct verwerkt. Top!

Gelukkig dat we je alsnog naar tevredenheid hebben kunnen helpen Els, nadat de declaratie niet goed was binnengekomen. Groetjes, Femke

Declareren verloopt vlot en duidelijk

Declareren gaat makkelijk en de verwerking en berichtgeving daarover verloopt snel. Ik betaal de nota altijd zelf en heb de vergoeding weer snel op mijn rekening staan. Heel fijn.

Fijn om te horen dat je tevreden bent met de huisdierverzekering Iris! Groetjes, Femke

Goede service en snelle vergoeding.

De informatie voorziening is zeer goed. Ook de vergoeding van kosten is zeer snel.

Dankjewel Dirk voor deze mooie beoordeling. Groetjes Eefje

zoals u zegt: goede service en vriendelijke benadering

Sam was aangereden en had een grote snee in zijn hoofd. Die moest gehecht worden met alle bijkomen zorg. Petplan heeft snel en goed gereageerd.

Wij zijn blij dat we jou en Sam hiermee hebben kunnen helpen. Veel beterschap nog toegewenst voor Sam. Groetjes Eefje

Prima vergoedingen goed advies

Prima advies voor behandeling, Goede vergoeding zonder poespas.

Dankjewel Nico! Groetjes Eefje

Super vriendelijk

Snelle service en altijd vriendelijk

Ik heb gelukkig niet veel gebruik gemaakt van de verzekering, maar de keren dat mijn hond wat had, ben ik altijd correct en goed geholpen.

Prettig en snel afgehandeld

Via internet diclratie gedaan ging soepel. En snelle reactie erna

Onduidelijke informatie over declaratie vooraf

Voor ons hondje uit Roemenië met achteraf gezegd een tumor wordt niks betaald omdat het (we wisten dit niet) een bestaande aandoening is. Ik zit netjes vanaf februari in de verzekering. Ik heb nu een rekening van meer dan 1000 euro en heb dit allemaal netjes opgegeven. Diverse malen vooraf gebeld om info maar je krijgt pas na zelf te betalen te horen of het vergoed wordt. Het zou fijn zijn als je dit van tevoren hoort...we zitten nu met een forse rekening. Of check zelf de honden vooraf voor je ze aanneemt dan bespaar je mensen deze ellende. Alle hieruit voorkomende ziektes worden namelijk ook niet vergoed en ik ben verplicht een jaar in de verzekering te blijven. Peke

Beste Peke, Wij begrijpen dat je teleurgesteld bent dat er geen vergoeding is voor de operatie aan de tumoren van Seffie. Helaas komen bestaande ziektes of aandoeningen die al voor polisingang aanwezig zijn of in de wachttermijn zijn ontstaan niet voor vergoeding in aanmerking. Wij wensen Seffie heel veel beterschap toe. Groetjes, Femke

Over Petplan