snel insturen is snel betalen

Vind de telefonische afhandelingen van vragen meer dan prima Behandeling electronisch aangegeven declaratie , super. wel vind ik lastig dat : , we hebben 2 honden en dus ook 2 verzekeringen. De dierenarts zet ze op 1 rekening, dus moet 2 keer insturen. Soms best lastig in het declaratie systeem. Soms onthoud de computer antwoorden en zet hij ze op naam van de verkeerde. Makkelijker aan mijn kant zou zijn vinkje voor wie de declaratie is Bedrag er bij En bij beide behandeling ... 2 vinkjes en bedragen er achter Vind dat stuk prettiger.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Beste Rob, Fijn dat je tevreden bent over de afhandeling van vragen. Wij begrijpen dat het online declareren op deze manier wat lastig kan zijn. Mogelijk dat wij dit in de toekomst nog kunnen verbeteren. Bedankt voor het mooie cijfer! Groetjes Stephanie

Met de 1e keer declareren is het afwachten hoe dit afgehandeld wordt Dit is probleemloos verlopen

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Beste DJ, fijn dat het declareren probleemloos is verlopen. Bedankt voor de beoordeling! Groetjes Femke

Snelle afhandeling van declaraties

Ik vind het fijn om verzekerd te zijn, vooral als in één maand de kat pijnklachten heeft en de hond een voedselallergie.

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering

Beste Csd Brink, Wat vervelend om te lezen dat in één maand tijd de klachten zijn ontstaan voor zowel je hond als je kat. Fijn dat wij als verzekeraar een steentje bij kunnen dragen. Groetjes Stephanie

Altijd correct

Declaraties worden altijd snel afgehandeld, voorbeeld voor andere verzekeraars

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Lilian, Bedankt voor je mooie 10! Blij om te lezen dat je tevreden bent met onze afhandeling. Groetjes Stephanie

hele snelle afwikkeling van declaraties

mijn ervaring met Petplan is :vriendelijk personeel. Bij vragen geduldige en duidelijke uitleg.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Bedankt Jenny voor je mooie beoordeling!. Wij zijn blij dat je tevreden met ons bent. Groetjes Stephanie

Betaald voor niks

Ik had de basis verzekering voor mijn konijn maar als ik het wilde declareren kreeg niks nooit niks vergoed dus afgelopen april het opgezegd te hebben schrijven ze deze maand gewoon weer leuk een termijn af terwijl het allang is opgezegd pfff wat een klote organisatie en geld wolven

• Soort verzekering: Konijnenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Beste Demi, wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Zou je ons een e-mail willen sturen naar info@petplan.nl of telefonisch contact met ons op willen nemen via 020 - 72 20 230. Wij kijken dan graag voor je na waarom er nog premie is afgeschreven. Groetjes Femke

Zoals het hoort

Duurde wel meer dan 5 werkdagen maar voor de rest zoals het hoort. Ik snap dat het langer duurt vanwege de corona.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Khalid, Bedankt voor je cijfer. Mooie 8!. Wij streven inderdaad naar 5 werkdagen. Wanneer het erg druk is, kan dit mogelijk wat langer duren. Groetjes Stephanie

Beter bestaat niet

Buiten het feit dat de verzekering doet wat in de voorwaarden staat geven zij ook regelmatig tips om je huisdier gezond te houden. Wij zijn erg blij met Petplan en zullen nooit naar een ander overstappen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Wat een mooie beoordeling Jan. Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons. Bedankt voor de 10!. Groetjes Stephanie

Ondersteunend, betrokken, meelevend

Dankzij Petplan konden we onze hond de zorg bieden die hij nodig had.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Anne, Dat is fijn om te horen!. Bedankt voor het mooie cijfer. Groetjes Stephanie

Altijd snel geld terug op rekening

Altijd snel afhandelen en betalen van de declaratie super verzekering

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste John, Bedankt voor je mooie cijfer en ik ben blij dat je tevreden bent over de verzekering en de service. Groetjes, Daryl

Snelle afhandeling

Duidelijke verzekering met handige online declareren en snelle afhandeling

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Ina, Bedankt voor je mooie beoordeling en fijn om te lezen dat je tevreden bent. Groetjes, Daryl

Verzekerd

Tot nu toe top, je betaald niet heel veel per maand en kunt toch verwachten bij onverwachts consulten en onderzoeken dat er delen vergoed worden. Altijd fijn als het geld dan terug gestort wordt op de rekening. Vooral het online indienen van declaraties is erg fijn.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Miranda, Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met onze verzekering en dat het online declareren ook eenvoudig voor je is. Bedankt voor je beoordeling. Groetjes, Daryl

Vlotte betaling

Vlotte betaling. Men mag wel meer communiceren als er iets wijzigt. Van het een op het andere moment was een ringnummer verplicht. Dit werd niet gedeeld met de klanten. Jammer dat als een huisdier de rest van zijn / haar leven maandelijks medicijnen nodig heeft, de administratie en verzendkosten niet deels vergoed worden.

• Soort verzekering: Papegaaienverzekering

Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je blij bent over de snelle afhandeling van de declaratie. Bedankt voor je feedback over onze communicatie en wij doen ons best om hier altijd in te verbeteren. Een ringnummer of chipnummer is altijd verplicht voor de verzekering. We hebben hier recentelijk geen wijziging in aangebracht. Ook begrijp ik dat je het jammer vindt dat administratie- en verzendkosten niet meeverzekerd zijn. De reden hiervan is dat de verzekering enkel bedoeld is voor medische kosten en hier vallen eerder genoemde kosten helaas niet onder. Heb je hier nog vragen over? Neem gerust contact met ons op. Groetjes, Daryl

Goeie dieren verzekering.

Bedankt Patricia voor dit mooie cijfer! Groetjes Stephanie

Alles word keurig afgehandeld,zowel online als telefonisch.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste MD, Fijn om te horen dat je tevreden bent. Bedankt voor de 10! Groetjes Stephanie

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk, oplossings gericht, deskundig, meeleven met de huisdieren, goed inlevingsvermogen

• Soort verzekering: Konijnenverzekering

Wat fijn om te horen Loes. Een 10! Hier zijn we heel blij mee. Groetjes, Marieke

Hulpvaardig, persoonlijk en snel

Scooter en ik waren aangevallen 's avonds laat door een loslopende hond (Bordeauxdog). Met gevaar voor ons beide is ze los gekomen en heb ik om half 3 's nachts bij de dierenarts gezeten waar Scooter is behandeld. Zo'n lieve dierenarts. Maar de eigenaar wou niets (mee) betalen. Na veel mail en belverkeer laat ik het los. Ik ga wel aangifte doen maar gelukkig heeft Petplan de rekeningen mee betaald. De medewerker was ook zeer vriendelijk aan de telefoon. Dat is echt fijn na zo'n stress gedoe. Scooter is al 13 jaar. Zit je dan echt niet op te wachten.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Louise, wat een verschrikkelijke gebeurtenis! Wij wensen jullie heel veel sterkte toe en alle gezondheid voor Scooter. Groetjes Femke

Fijne zorgverzekeraar die er voor ons is.

Tot voor kort had ik weinig te maken met zieke honden & declaraties gelukkig, maar dat is veranderd en beide honden staan onder toezicht, dieet & medicatie. Hopende dat dit straks voorbij gaat en ze zonder medicatie verder kunnen. Gelukkig steunt Petplan ons hier in en komen zij ook na wat ze beloven. De hoogste verzekeringen voor beiden, maar dan ook wel datgene krijgen. Daarnaast geeft het ook rust.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Ivo, wat vervelend om te horen dat het momenteel iets minder gaat met de gezondheid van jouw honden. Wij wensen ze heel veel beterschap toe! Groetjes Femke

Top dierenverzekering

Ik ben hartstikke blij met Petplan. Hun dienstverlening is top. Ik zou Petplan zeker aanbevelen, als je opzoek bent naar een goede dierenverzekering.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Sherida, Wat een mooie beoordeling! Goed om te horen dat je tevreden bent met ons en dat je ons zou aanbevelen. Groetjes Stephanie

Declaraties worden snel en correct afgehandeld

Heb al een paar keer gedeclareerd bij Petplan. Het waren niet de grootste bedragen maar ze werden zonder verdere vragen zeer snel en correct afgehandeld

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste John, Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met ons en de declaratieafhandeling. Bedankt voor het mooie cijfer!. Groetjes Stephanie

Fijne huisdierverzekering.

Al onze 3 katten verzekerd bij Petplan. Gaat altijd goed, prettig en goede dekking. Verbeterpunten: Snellere uitbetaling zou fijn zijn. Dit duurt regelmatig meer dan een week. En dierenartsen zijn duur, dus komt financieel niet altijd uit. Nog prettiger zou ik vinden als dierenarts rechtstreeks declareert bij Petplan. En online dossier inzien zou voor mij ook een meerwaarde hebben.

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 7

Beste Annerie, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service! Wij begrijpen dat het mogelijk wat lang kan duren voordat de claim wordt afgehandeld. Wij streven naar 5 werkdagen. Wij hopen ook dat het in de toekomst weer mogelijk is om declaraties rechtstreeks naar ons toe te sturen en dat klanten gebruik kunnen maken van een online dossier. Bedankt voor de feedback!. Groetjes Stephanie

Altijd vriendelijk en adequaat rwcwoord

Snelle afhandeling

Beste Andre, Bedankt voor je mooie cijfer en beoordeling! Groetjes Stephanie

Snelle en correcte afhandeling van facturen!

Het is eenvoudig om een declaratie digitaal aan te bieden. Jammer dat je op je account geen overzicht hebt van de reeds afgehandelde facturen.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Peter, Bedankt voor je mooie beoordeling. Ik begrijp dat het jammer is dat je dit nog niet kan inzien. Wij hopen dit in de nabije toekomst wel aan te kunnen bieden. Groetjes, Daryl

Fijne verzekerin voor mijn ierse setter

Snelle afhandeling van mijn declaratie en een goede dekking. Ben uiterst tevreden!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Gerard, Bedankt voor je mooie beoordeling. We zijn bij dat je zo tevreden bent. Groetjes, Daryl

Online declareren is super, snel en binnen een week al afgehandeld.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Ria, Fijn dat je zo tevreden bent. We doen uiteraard ons best om de declaraties zo snel mogelijk af te handelen! :) Groetjes, Daryl