Goede service, snelle reactie en vriendelijke mensen

Declaratie ingediend na een emotionele rollercoaster. Snel en keurig afgewikkeld.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Bedankt voor deze mooie beoordeling, hier zijn wij heel blij. Groetjes, Femke

Snelle service en duidelijke afhandeling

Declaraties worden snel afgehandeld. Bij vragen over declaraties vindt een snelle reactie plaats waarna de afhandeling binnen korte tijd wordt afgedaan. Alles wordt meer dan binnen de gestelde termijn gehaald. Prima.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Beste Hetty, fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw Petplan Huisdierenverzekering. Groetjes, Femke

Zeer goede verzekering

Korte lijnen Snelle declaraties Goede service en eerlijke vergoeding.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Marike, Bedankt voor jouw mooie beoordeling, hier zijn wij heel blij mee! Groetjes, Femke

de vergoeding wordt binnen 2 weken afgehandeld, makkelijk via pc te declaren

onze Sem heeft epileptie en daar hebben wij maandelijks erg dure medicijnen voor nodig, vanuit mijn pakket wordt het grootste gedeelte vergoed!

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Jessie, fijn dat we Sem kunnen helpen op deze manier! Groetjes, Marieke

ik krijg te weinig verged op een 100% medische ongeval!

Aardige geldwolven

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Beste Billie, jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Er is altijd 20% eigen bijdrage. De vergoedingen zijn zoals weergegeven in ons vergoedingenoverzicht. Groetjes, Marieke

Ik heb nog geen persoonlijk contact gehad,maar de afhandeling en de vriendelijkheid daarin is bijzonder goed.

Beste Gerda, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Groetjes, Marieke

Goed georganiseerd door duidelijke communicatie.

Als je petplan belt voor informatie dan krijg je kundige mensen aan de telefoon. Communicatie over declaraties zijn informatief en helder.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Maria, bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om ons te beoordelen. Goed om te horen! Groetjes, Marieke

Inderdaad goede sevice en vriendelijk personeel

De manier van declareren vind ik heel plezierig!!

Beste PC, fijn om te horen! Bedankt voor dit mooie cijfer. Groetjes, Marieke

Snel afgehandeld geld gauw gestort

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste YH, bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier zijn we heel blij mee! Groetjes, Marieke

Supersnelle afhandeling

Supersnel alles geregeld,top!

Heel erg bedankt voor de goede beoordeling! Groetjes, Femke

Wij houden van Petplan :-)

Altijd zeer correct, zowel in antwoorden van email, telefoon als gebruik van taal en uitleg in email en bijlage. Afhandelen van nota’s gaat altijd heel snel...baklava en ik houden van Petplan! Lieve groet, Gulsum en Baklava

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Gulsum, heel erg bedankt voor dit prachtige cijfer en de mooie woorden! Groetjes, Femke

Inmiddels makkelijk declareren

Sinds een paar maanden is het online declareren ook echt mogelijk, wat het makkelijker maakt. Geen klachten meer.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Beste Denise, fijn om te horen dat je tevreden bent over het online declareren en dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Groetjes, Femke

Prima bedrijf, goed service

Al jaren bij Perplan, goed sercice, duidelijk en transparant!

Fijn om te horen van een trouwe klant! Bedankt! Groetjes, Marieke

Altijd. Vriendelijk en deskundig in hun antwoord

Bereikbaarheid is goed geen lange wachttijd aan de telefoon. Directe terug koppeling. Goed in te villen declaraties via internet. Tevreden klant.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Gerda, bedankt voor deze prachtige beoordeling. We willen onze service zo hoog mogelijk houden. Groetjes, Marieke

Telefonischeinfo prima en aardige behulpzame begripvol.

Snelle en adequate afhandeling van de declaratie.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste D. L, bedankt voor dit mooie cijfer! Hier zijn we heel blij mee! Groetjes, Marieke

Snel en correct

Goede en vriendelijke afhandeling van declaraties

Zeer Goed

Perfecte afwikkling declaraties

Absoluut perfect.

Dankjewel Arend! Groetjes Eefje

perfect

nooit een probleem gehad en ik ben blij met mijn verzekering

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Goede ervaringen, snel geholpen, online alles es zelf regelen is superhandig

Declaraties gaan altijd snel. Ben verder tevreden.

Beste Ines, goed om te horen! Bedankt! Groetjes, Marieke

Positief

Jullie zijn Professioneel Vriendelijk Geduldig Snel Behulpzaam En ik ben zeer blij met de verzekering. Dit alles gecombineerd, top

Beste Marsha, wat een geweldig compliment! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Groetjes, Pascal

Snelle service

Declaratie snel in behandeling genomen

Beste Kitty, bedankt voor dit prachtige cijfer! Groetjes, Pascal

zeer goede en snelle afwikkeling .

makkelijke en moeiteloze declaratie , , het was snel geregeld . zeer blij met petplan , kan hem ten zeerste aanraden. !!!.

Dankjewel voor jouw goede beoordeling Richard! Groetjes, Femke

Goede snelle service!

Na dat de declaratie niet goed was aangekomen, werd na telefonisch contact de declaratie direct verwerkt. Top!

Gelukkig dat we je alsnog naar tevredenheid hebben kunnen helpen Els, nadat de declaratie niet goed was binnengekomen. Groetjes, Femke