Snel een reactie terug op je vragen en declareren gaat heel makkelijk!

Goede ervaring met Petplan, al 6 jaar hier verzekerd. Soms wat kleine declaraties ingediend die snel werden afgehandeld. Dit jaar een maximale rekening gedeclareerd en ook daar wordt snel op gereageerd en uitbetaald. Ik ben blij met deze verzekering voor mijn hond!

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 10

Beste Jessica, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je zulke goede ervaringen met ons hebt. Wij wensen je veel plezier met Monkie! Met (dier) vriendelijke groet, Sandy Petplan Nederland

Vlotte afwikkeling declaratie

Ik ben zeer tevreden over de vlotte afwikkeling van de declaratie!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Monique, Wij zijn heel blij met je mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Hier doen we het voor! Met (dier) vriendelijke groet, Sandy Petplan Nederland

Erg tevreden

Eén keer een discussie gehad over of iets preventief was of niet, maar verder geen klachten. Duidelijke polis en vaak snel geld terug. Wel jammer dat je alles voor moet schieten.

• Soort verzekering: Kattenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 8

Beste Denise, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven, dit wordt vanuit ons erg gewaardeerd! Met (dier) vriendelijke groet, Sandy Petplan Nederland

Als zeer goed en betrouwbaar

Veel problemen met onze hond gehad. Altijd goed en betrouwbaar gehandeld Zeer tevreden met deze verzekering

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Beste Teus, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij hopen dat het met Luna inmiddels weer wat beter gaat. Met (dier) vriendelijke groet, Sandy Petplan Nederland

Verzekeren is onzin

Je verkijkt je op de magere percentages die worden uitbetaald. Nadat onze hond iets had doorgeslikt en een keelinspectie moest ondergaan werd er van het totaalbedrag slechts 25% uitbetaald. Je bent goedkoper uit wanneer je maandelijks het premiebedrag zelf apart zet voor calamiteiten.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 0

Beste Ginny, Fijn dat we elkaar zojuist gesproken hebben. Hierdoor kon ik je meer uitleg geven over de afhandeling van de declaratie en je eigen risico. Wij wensen je veel plezier met Louie. Met (dier) vriendelijk groet, Sandy Petplan Nederland

Vlotte afwikkeling

Indienen en afwikkelen claim gaat vlot

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Hannie. We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. weet dat we altijd klaar staan voor jouw en Bunty. Anneriek Petplan Nederland

Snelle afhandeling

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review mevrouw Antonisse. We hopen dat het al wat beter gaat met Bobbi zijn oren. Anneriek Petplan Nederland

Moeilijk declareren

Het declareren gaat moeilijk. Geeft snel storing aan en kan je alles weer opnieuw invullen.

• Soort verzekering: Kattenverzekering, Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? N.v.t.

Beste Sonja, Bedankt voor je feedback. We hebben meerdere malen geprobeerd je te bellen helaas is dit niet gelukt. Tevens een e-mail gestuurd of je contact met ons op wil nemen. We willen graag samen met je kijken waar het probleem ligt. Declareren moet namelijk gemakkelijk gaan. Met diervriendelijke groet, Anneriek Petplan Nederland

Snelle afwikkeling

Tot nu toe nette afwikkeling

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Annemarie. We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Weet dat we altijd klaar staan voor jouw en Fee. Met diervriendelijke groet, Anneriek van Meer Petplan Nederland

Een zorg minder

Geconfronteerd met hoge kosten nadat onze kat was aangereden, was ik dolgelukkig met onze verzekering bij Petplan. De mevrouw van de klantenservice heeft me vriendelijk geholpen bij het aanmaken van een account. Een dag na het indienen van de factuur was deze al behandeld en kregen we een aanzienlijke tegemoetkoming. Een zorg minder.

• Soort verzekering: Kattenverzekering

Wat geweldig om te lezen dat we je zo goed geholpen hebben Lars. Hoop dat het al wat beter gaat met Pluis. met diervriendelijke groet, Anneriek Petplan Nederland

Snel behandeld

Snel afgehandeld

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Anouk. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we altijd voor jou en Luca klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Fijne duidelijke verzekering

Handige website om te declareren met duidelijke voorwaarden. Snelle uitbetaling na indienen declaratie.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Henk. Hopelijk gaat het weer helemaal goed met Bo. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Bo. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Zeer snelle afhandeling

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Clasin. Fijn dat we op deze manier een stukje zorg voor Duke bij je weg kunnen nemen. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Fijn om verzekerd te zijn

Ik ben tevreden over de afhandeling van de gemaakte kosten. Zeker omdat ik er optimaal gebruik van heb kunnen maken en nog steeds doe.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Fransisca. Wat fijn dat we al jaren lang een stukje zorg voor Misha bij je weg kunnen nemen. Weet dat we voor jullie klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

vlotte correcte heldere afhandeling

vlotte correcte heldere afhandeling

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Albert. Goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we voor je klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Nette afhandeling voor de zorg voor Nica!

Na een akelige situatie, een kauwbotje dat vastzat in de keel van onze pup Nica, zijn we goed behandeld door de dienstdoende dierenarts in het weekend! Doordat we verzekerd zijn bij Petplan is onze rekening netjes afgehandeld! We zijn erg blij dat we besloten hebben om deze verzekering af te sluiten voor Nica!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Janine. Hopelijk is Nica alweer helemaal de oude. Weet dat we altijd voor je klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Hele fijne snelle afhandeling!

Op mijn vragen kreeg ik keurig en snel antwoord. Uitbetaling uitstekend geregeld. Kortom: hele fijne afhandeling!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Rob. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Zona. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Top!!!!

Zo professioneel.... geduldig. Geen kritiek!!!! Meerdere keren telefonisch contact gehad. Allemaal beleefd. Dafne is ook een topper!

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor het mooie cijfer Agnes. Wat fijn dat we je met onze goede service kunnen helpen. We willen je onwijs veel plezier en gezondheid toewensen met Nozem, we staan voor je klaar! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Uitstekend!

Wij hebben onze 3 honden al jaren bij Petplan verzekerd. Wij zijn ontzettend blij dat we ze alle 3 hebben verzekerd, want het komt toch helaas vaak voor dat ze weer naar de dierenarts moeten. Wij kunnen onze honden die zorg geven en dat geeft ons rust. Petplan keert ook binnen korte tijd het bedrag uit en vooral als er sprake is van hoge bedragen door operaties. Wij kunnen het een ieder aanbevelen om zijn/haar huisdier bij Petplan te verzekeren.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor de onwijs mooie review. Wat fijn dat we op deze manier een stukje zorg voor jouw trouwe viervoeters bij je weg kunnen nemen. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met zowel Boss, Kaatje als Jantje, weet dat we altijd voor je klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

goede en snelle afhandeling van notas

binnen de verzekering die ik heb afgesloten is een redelijke vergoeding.

• Soort verzekering: Hondenverzekering
  • In welke mate zou u Petplan aanbevelen bij vrienden, bekenden of collega’s op een schaal van 0 (zeer onwaarschijnlijk) tot 10? 9

Bedankt voor je review Gerda. We willen we onwijs veel plezier en gezondheid toewensen met Amic, weet dat we voor jullie klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Goeie verzekering

Een snelle afhandeling,met de declaratie,s. Erg fijn ,omdat het allemaal geld is wat je voorgeschoten hebt.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Corrie. Goed om te lezen dat we op deze manier een stukje zorg voor Jacky bij je weg kunnen nemen. Weet dat we altijd voor jullie klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Ondanks dat bijna alles online is wordt alles goed afgehandeld.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor het mooie cijfer Jos. We wensen je onwijs veel plezier en gezondheid toe met Kaj, weet dat we voor je klaarstaan! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snel declaratie geregeld

Zeer tevreden over de service van Petplan verzekering

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooi review, het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier en gezondheid toe met Micky! Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Prima dierenverzekering

Prima verzekering snelle afhandeling als je een nota door stuurt. Ben erg tevreden. Steeds goed geholpen .

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je review Henriette! Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze service. Weet dat we voor jou en Sissy klaarstaan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Snelle en duidelijke (re)acties op ingestuurde facturen.

Onze ervaring met de ingestuurde facturen voor onze hond Ferra zijn snel behandeld en de uit te keren vergoedingen waren ook zeer snel bijgeschreven op onze rekening. Ook het feit dat wij niet zelf actie hoefden te ondernemen in het opzeggen van de verzekering voor Ferra was fijn. Wij waren ook aangedaan door de persoonlijke kaart die wij na het overlijden van Ferra hebben ontvangen van Petplan.

• Soort verzekering: Hondenverzekering

Bedankt voor je mooie review Albert. Fijn om te lezen dat we jaren lang een stukje zorg voor Ferra bij je weg hebben kunnen nemen. We wensen je onwijs veel sterkte met het verlies, weet dat we ook in de toekomst voor je klaar zullen staan. Met (dier)vriendelijke groet, Mandy Petplan Nederland

Gatwickstraat 9

1043 GL Amsterdam

020-72 20 23

Over Petplan

Dé zorgverzekering voor je huisdier!