• Ik beoordeel als: bedrijf

• Ik heb deelgenomen aan: Loopbaanadvies

Erg prettig loopbaanadvies gehad met Marjanka. Marjanka leeft zich goed in, in de situatie en geeft een eerlijk advies. En ook de hulp achteraf waardeer ik erg.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Teruggekomen van de zomervakantie voelde ik dat het minder met me ging. Vorig jaar een burn-out gehad en het voelde alsof ik weer die zelfde klachten kreeg. Via mijn werkgever terechtgekomen bij Floreer waar ik 3 gesprekken heb gehad. Na elke sessie bracht ik de aangereikte handvatten ten uitvoer, ik voelde mij meteen heel wat prettiger.

• Prijs/ kwaliteit

Vughterhage 45

5263BM Vught

Over Floreer.nu

Bij Floreer.nu kan je terecht voor outplacement, loopbaanbegeleiding, re-integratie en duurzame inzetbaarheid. Maar ook als je, professioneel gezien, niet goed in je vel zit. Onze aanpak is resultaatgericht, mensgericht en ontwikkelingsgericht. Het uiteindelijke doel is dat jij weer grip krijgt op jouw talenten, dat je professioneel gelukkiger bent en duurzamer inzetbaar bent. Door onze praktische en doelgerichte aanpak hebben wij 85% van onze kandidaten aan een nieuwe baan geholpen.