Professioneel, persoonlijk en begaan.

Tijdens het outplacementtraject heb ik van Marjanka professionele, eerlijke en laagdrempelige ondersteuning gekregen om mijn carrièreswitch te realiseren. Zij heeft een groot netwerk en weet veel over (toekomstige) vacatures. Ik heb het traject op sommige punten als intensief, maar ook als heel erg positief ervaren. Mocht ik nog eens in zo’n situatie terecht komen, dan zal ik weer kiezen voor een dergelijk traject bij Marjanka.’

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Fijne stimulerende gesprekken waarbij Marjanka op een persoonlijke manier aansluit en ook uitdaagt.

Het is heel fijn dat iemand die goed luistert en de juiste vragen stelt gewoon de tijd heeft even met je mee te kijken. Marjanka heeft mij aangespoord gewoon te beginnen met van mij te laten horen. Proefballonetjes oplaten zonder te verstarren omdat alles perfect moet zijn. Ik kan niet zeggen dat ik nu al volledig daarmee op stoom ben, maar dat gaat wel komen.

• Ben je geïnspireerd geraakt door het gesprek - of de training? Ja
  • Heeft het je geholpen om concrete stappen te kunnen zetten? Nee
  • Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Marjanka is professioneel en kundig en richt zich volledig op wat nodig is op het moment zelf. Zowel inzicht gekregen als handvatten om praktische stappen te zetten. Dank Marjanka!

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Gewoon het avontuur aan gaan

Persoonlijk, veilig, niet forcerend, spiegelend, tips en trucs, maar met keuzes sta je zelf aan het roer

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Betrokken, professioneel, snel en constructieve hulp, waardevol!

Op een Betrokken manier, professioneel, snel en constructief handvatten geven om direct verder te komen! Heel waardevol, Dank!

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

fijn om weer duidelijk te krijgen wat je sterke punten zijn

Ik vond het prettig en nuttig om weer duidelijk te krijgen waar ik echt goed in ben. De dingen waar je echt goed in bent, waren voor mij eigenlijk vanzelfsprekend en stond ik niet bij stil. Door ze op een rijtje te zetten worden dingen helder. Ik vond het ook fijn om helderder te krijgen wat ik belangrijk vind in een functie (en in het leven). Helaas is daar voor mij (nog geen) geen pasklare functie uitgekomen, maar ik heb nu handvaten om die zoektocht verder zelf te gaan doen. Ik vond het soms in de gesprekken erg zoeken wat de bedoeling was en wist ik niet goed waar we precies mee bezig waren. Ik had het fijn gevonden als er aan het begin van het traject iets meer structuur werd geboden.

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Hele goede loopbaanadviseur, en ook nog eens een super fijn mens!

Markanka heeft enkele vraagstukken waar ik me al wel bewust van was, nèt weer even anders aangestipt waardoor ik weer nieuwe inzichten heb opgedaan. Daarnaast is Marjanka een hele lieve en fijne persoon om mee te praten. Ik kan je haar van harte aanbevelen!

energie

Door op deze 2 cursussen te volgen heb ik geleerd mijn appels te benoemen en nu ga ik met nieuwe energie mezelf duidelijk zichtbaar te maken op LinkedIn.

zeer fijne gesprekken

fijne gesprekken leiden tot nieuwe inzichten en vooruitgang.

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Een betrokken loopbaancoach met passie voor de mens

De loopbaancoach paste haar gesprekken aan op de situatie en stelde de juiste vragen. Ze maakte de situatie inzichtelijk met waar ik nu sta en naar toe wil.

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Fijne gesprekken gehad die mij weer aan het denken gezet hebben.

De eerste sessie was een wandelsessie. Tijdens de wandeling hebben we open gesproken over mijn "vraag". Bij thuiskomst had ik daar al een antwoord op. Mede door de juiste vragen die gesteld werden. In de volgende sessie had ik niet persé een vraag maar zijn we juist andere zaken gaan belichten. Ook hierin heeft Marjanka mij weer aan het denken gezet zodat ik weer klaar ben voor een volgende stap in mijn carrière.

Toegankelijk en deskundig

Marjanka denkt met je mee, luistert naar je en zet op de juiste moment een spiegel voor. Dat maakt dat je verder komt in je proces en met duidelijke opdrachten en ideeën de ruimte verlaat.

Fijne en persoonlijke begeleiding

Fijne en persoonlijke begeleiding. Gericht op je eigen ontwikkelingsproces.

Inspirerende inzichten

Door dit loopbaantraject heb ik nieuwe inspirerende inzichten gekregen welke ik direct in kon zetten.

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Prettige, praktische en doelgerichte aanpak

De gesprekken met Marjanka vlogen voorbij. Ze komt snel to de point en weet hoe ze je in beweging zet. Praktische tips hebben ervoor gezorgd dat ik zaken direct in de praktijk kon brengen. Bedankt!

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Geweldig! ik heb de inzichten en tools gekregen om dicht bij mezelf te komen!

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Fijne gesprekken die de onzekerheid op een laag pitje hebben gezet.

Fijn om in 2 gesprekken te ervaren dat ik gewaardeerd wordt en goed doe. Het heeft mijn onzekerheid wat weg weggenomen. De organisatie waar ik nu werk gaat veranderen, ik weet nog niet welke gevolgen dit voor mijn werk heeft. Maar de gesprekken hebben we wel inzichten geven van wat ik kan en wil.

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Ik ben me nu meer bewust geworden van zaken die van belang zijn tijdens mijn werken.

Door vragen te stellen en die te blijven herhalen ben ik overige bepaalde zaken dieper na gaan denken. Marjanka weet dan wel de juiste conclusies te trekken en tips mee te geven waar ik mee verder kan.

Leuke training

Leuke training goede feedback kan het iedereen aanbevelen als je aan het oriënteren bent voor wat anders .

Geslaagd!

Ik was zoekende na ruim 17jr min of meer hetzelfde doen. Wat wil ik? Marjanka heeft me dmv de juiste vragen te stellen, laten zien waar ik energie van krijg. Nu heb ik een nieuwe baan waar ik heel veel zin in heb! Bedankt Marjanka

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Constructief en op tempo de juiste richting kunnen geven

Marjanka heb ik als zeer prettig ervaren. Ze begreep goed waar ik naar op zoek was en heeft me de juiste handvaten aangereikt. Marjanka vroeg daarnaast op een prettige manier door, was snel in haar reacties op mails en scherp in feedback.

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Marjanka weet op een relaxte manier, in een informele en gezellige sfeer de juiste snaar te raken. Ze weet de juiste vragen te stellen, waardoor ze me aan het denken zet en mij zelf met een antwoord, oplossing of idee laat komen. En dat alles op hetzelfde niveau, level, gedrag of hoe je het wil noemen als waar ik zit. No nonsens, met een flauwe grap of een serieus, persoonlijk gesprek als de situatie daarom vraagt.

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Super waardevolle investering in mezelf!

Marjanka heeft me enorm geholpen met inzichten over mezelf en mijn toekomst. Op welke manier ik mezelf neer kan en mag zetten voor mijn bedrijf.

diepgang in korte tijd

Ik heb nooit zin in ellenlange trajecten, daar heb ik simpelweg geen tijd en geduld voor. Marjanka wist binnen no time mijn bottlenecks waar ik in mijn brein een wirwar van had gemaakt middels open vragen boven water te krijgen en te concretiseren. Vervolgens heb ik samen met haar een stappenplan opgebouwd met concrete doelen en gestelde termijnen. Heerlijk om op deze kordate manier aan de slag te gaan.

Hoopvol

Ik hoop weldra op een nieuwe uitdaging en Floreer helpt mij in de goede richting met een hopelijk goede afloop!!

• Ben je geïnspireerd geraakt door het gesprek - of de training? Ja
  • Heeft het je geholpen om concrete stappen te kunnen zetten? N.v.t.

Over Floreer.nu

Bij Floreer.nu kan je terecht voor outplacement, loopbaanbegeleiding, re-integratie en duurzame inzetbaarheid. Maar ook als je, professioneel gezien, niet goed in je vel zit. Onze aanpak is resultaatgericht, mensgericht en ontwikkelingsgericht. Het uiteindelijke doel is dat jij weer grip krijgt op jouw talenten, dat je professioneel gelukkiger bent en duurzamer inzetbaar bent. Door onze praktische en doelgerichte aanpak hebben wij 85% van onze kandidaten aan een nieuwe baan geholpen.