Geslaagd!

Ik was zoekende na ruim 17jr min of meer hetzelfde doen. Wat wil ik? Marjanka heeft me dmv de juiste vragen te stellen, laten zien waar ik energie van krijg. Nu heb ik een nieuwe baan waar ik heel veel zin in heb! Bedankt Marjanka

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Constructief en op tempo de juiste richting kunnen geven

Marjanka heb ik als zeer prettig ervaren. Ze begreep goed waar ik naar op zoek was en heeft me de juiste handvaten aangereikt. Marjanka vroeg daarnaast op een prettige manier door, was snel in haar reacties op mails en scherp in feedback.

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Marjanka weet op een relaxte manier, in een informele en gezellige sfeer de juiste snaar te raken. Ze weet de juiste vragen te stellen, waardoor ze me aan het denken zet en mij zelf met een antwoord, oplossing of idee laat komen. En dat alles op hetzelfde niveau, level, gedrag of hoe je het wil noemen als waar ik zit. No nonsens, met een flauwe grap of een serieus, persoonlijk gesprek als de situatie daarom vraagt.

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Super waardevolle investering in mezelf!

Marjanka heeft me enorm geholpen met inzichten over mezelf en mijn toekomst. Op welke manier ik mezelf neer kan en mag zetten voor mijn bedrijf.

diepgang in korte tijd

Ik heb nooit zin in ellenlange trajecten, daar heb ik simpelweg geen tijd en geduld voor. Marjanka wist binnen no time mijn bottlenecks waar ik in mijn brein een wirwar van had gemaakt middels open vragen boven water te krijgen en te concretiseren. Vervolgens heb ik samen met haar een stappenplan opgebouwd met concrete doelen en gestelde termijnen. Heerlijk om op deze kordate manier aan de slag te gaan.

Hoopvol

Ik hoop weldra op een nieuwe uitdaging en Floreer helpt mij in de goede richting met een hopelijk goede afloop!!

• Ben je geïnspireerd geraakt door het gesprek - of de training? Ja
  • Heeft het je geholpen om concrete stappen te kunnen zetten? N.v.t.

Zelfreflectie

Met humor en warmte me begeleid in het aangeven van mijn eigen antwoorden. Mijn wensen en wat voor mij echt belangrijk is. Van daaruit moet ik het zelf ook echt gaan doen, en dat lukt de ene keer makkelijker dan de andere keer. Wel dat bewustzijn, waardoor ik mijn valkuil herken.

Zeer nuttige gesprekken gevoerd

Een zeer positieve ervaring om met Marjanka om tafel te zitten en te inventariseren waar mijn knelpunten zitten in mijn carrière.

Doeltreffend op bijzondere wijze

Ik heb kennis gemaakt met Marjanka via een loopbaan 45+ traject en in 2 bijeenkomsten de vinger op de zere plek kunnen leggen en er concrete acties aan kunnen verbinden die tot acties leiden. Een nieuw sprankelend CV en meer zelfvertrouwen daarbij is het resultaat!

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Het verhaal achter de vraag naar boven halen

Binnen een paar uur waren we bij de kern van mijn vraag. Door middel van een oefening die heel goed bij mij paste waren wij achter de kern. Ik kon hier zelf verder mee en weet nu hoe ik verder kan met mijn loopbaan en de stappen die ik hierin kan zetten.

Inzicht

Inzicht in het feit dat ik eigenlijk al heel ver ben....

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Grondige analyse helaas weinig nieuwe uitkomst

In 2 gesprekken huidige situatie en waar ik naar toe wil besproken en met kaartenspel in kaart gebracht. Van het 2e gesprek had ik meer verwacht qua mogelijkheden voor werk/ander werk.

• Ben je geïnspireerd geraakt door het gesprek - of de training? Ja
  • Heeft het je geholpen om concrete stappen te kunnen zetten? Nee
  • Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Nee

Maatwerk, toegankelijk, pragmatisch

Bouwstenen gekregen waar ik mee verder kan.

Perfecte coaching

Wil je weer floreren in je werk? En er ook privé de vruchten van plukken? Dan ga je naar Floreer nu!

Een eye-opener

Ik heb een ontwikkeladvies gehad en dat heeft mij op een nieuw spoor gezet. Het heeft mij handvatten gegeven om nieuwe stappen te zetten en duidelijk gemaakt wat mij tot nu toe tegen hield.

Verhelderend

Ik vond het een mooie mix van informatie, persoonlijke ontwikkeling en praktische toepassing.

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Geweldig, betrokken, concreet en zeer constructief!

Betrokken, en lief mens is Marjanka! Direct de kern te pakken, concreet en constructief. Altijd met een goed gevoel ga je weg. En meer dan voldoende handvatten om aan de slag te gaan. Zeer aan te raden.

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Marjanka verstaat haar vak en helpt!

Totaal blanco kwam ik bij floreer.nu binnen en wist niet wat ik moest verwachten. Na een aantal jaar nogal wat hobbels te hebben gehad heeft ze mij goed geholpen in mijn verdere carrière.

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Zeer tevreden over de positieve benadering en bevestiging van wat ik eigenlijk zelf al wel wist.

Toch wel enigszins gespannen mezelf aangemeld voor de loopbaancoaching 45+. Via de website noloc.nl Floreer.nu gevonden en uitgekozen nadat ik me had verdiept via de eigen website en linkedin. Binnen een paar minuten werd ik gebeld en werden de afspraken ingepland. Het gespannen gevoel was niet nodig, ik voelde me meteen op mijn gemak en via gesprekken en een "spel" kreeg ik de bevestiging van wat ik eigenlijk al lang wist. Met handvatten voor de nabije en verdere toekomst ben ik weer vertrokken. De positieve en persoonlijke benadering heb ik als zeer prettig ervaren.

Coach is zeer betrokken

We hebben maar 2 gesprekken gehad, maar deze hebben mij wel geholpen meer helder te krijgen wat ik wil. Ook het tool om CV te bouwen en sollicitaties te monitoren werkt goed.

• Zou je Floreer.nu aan anderen aanbevelen? Ja

Zeer inspirerende en leerzame training

De Personal branding training die ik bij Floreer.nu heb gevolgd heeft mij veel nieuwe inzichten opgeleverd. De wisselwerking met de andere deelnemers bracht de training naar een nog hoger niveau. Geweldige training!

Ik heb een fijn traject doorgemaakt en ben veel wijzer geworden over wat mijn kwaliteiten zijn en wat mijn missie is.

• Uitvoering
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.
  • Ik beoordeel als: particulier
  • Ik heb deelgenomen aan: Loopbaanadvies

Het was een fijne cursus, veel informatie, duidelijk.

• Prijs/ kwaliteit
  • Ik beoordeel als: particulier
  • Ik heb deelgenomen aan: Training

veel informatie/ enthousiast / wel te weinig tijd voor individuele aandacht (maar ik moest ook vroeg weg)

• Uitvoering
  • Prijs/ kwaliteit N.v.t.
  • Ik beoordeel als: bedrijf
  • Ik heb deelgenomen aan: Training

Over Floreer.nu

Bij Floreer.nu kan je terecht voor outplacement, loopbaanbegeleiding, re-integratie en duurzame inzetbaarheid. Maar ook als je, professioneel gezien, niet goed in je vel zit. Onze aanpak is resultaatgericht, mensgericht en ontwikkelingsgericht. Het uiteindelijke doel is dat jij weer grip krijgt op jouw talenten, dat je professioneel gelukkiger bent en duurzamer inzetbaar bent. Door onze praktische en doelgerichte aanpak hebben wij 85% van onze kandidaten aan een nieuwe baan geholpen.