Traplift offertes aangevraagd ging helemaal goed

Ik heb Traplift offertes aangevraagd en het ging helemaal goed. Ik raad ze daarom ook zeker aan. Dank nogmaals

• Eenvoudig om aan te vragen Ja

Drie huislift offertes ontvangen

Goede service dus erg tevreden over de uitgebrachte offertes voor een huislift.

• Eenvoudig om aan te vragen Ja

Heel prettige service

Meteen gebeld, goed geholpen en nu zoef naar naar boven!

Netjes offertes ontvangen.

Duidelijke Offertes ontvangen

Duidelijke Offertes ontvangen voor een traplift. Ik heb nog niet gekozen maar ga dit zeker doen. Ben blij met het overzicht wat ik nu heb,

• Offertes ontvangen Ja

Deskundige en prettige manier om meerdere traplift offertes aan te vragen.

Deskundige en prettige manier om meerdere traplift offertes aan te vragen. Ik heb nu een betaalbater traplift laten plaatsen tegen een goede prijs. Ik ben dik tevreden.

Goede service en offertes

Goede service en heldere offertes gekregen.

Overzichtelijke traplift offertes gekregen

We zijn blij met deze service. We hebben een aantal overzichtelijke traplift offertes gekregen en konden goed de prijsverschillen zien.

• Offertes ontvangen Ja

Goed en snel geregeld heb traplift offertes binnen

Was snel en goed geregeld veel dank

Goede site snelle reactie

Ben erg blij met deze site kreeg snel en goede huislift offertes.

Goede site snelle reactie

Ben erg blij met deze site kreeg snel en goede huislift offertes.

Goede en duidelijke service

Met veel gemak een aantal huislift offertes ontvangen. We gaan nu bekijken welke we kiezen.

Goede en duidelijke service

Zeer snelle reakties

Eigenlijk heb ik een goede ervaring. Door een telefoontje kreeg ik snel drie leveranciers, die een bezoek wilden komen brengen. Twee zijn snel op geplande afspraak gekomen en geoffreerd, de derde bleef haperen door steeds een afspraak te willen wijzigen. Deze laatste hebben we afgezegd.

• Offertes ontvangen Ja

Prettige manier om huislift offertes aan te vragen

Prettige manier om huislift offertes aan te vragen. We zijn erg fijn geholpen om tot een goede beslissing te komen bij welke liftpartij we een huislift konden aanschaffen. Na verschillende offertes te hebben ontvangen hebben we gekozen voor een liftbedrijf wat bij ons in de buurt zit en qua prijs ook goed binnen ons budget paste. We raden dan deze service dan ook zeker aan.

Goede traplift offertes

Goede prijs voor een traplift gekregen. We hebben een aantal offertes voor een traplift aangevraagd. Daarna hebben we een prettig telefoongesprek gehad met een keurige medewerker van Liftoffertes en ze hebben ons echt heel goed geholpen. We hebben nu voor een kortingsprijs een goede en ook bij ons interieur passende traplift laten plaatsen. We raden deze service dan ook van harte aan. Nogmaals veel dank de hulp

Geweldig tevreden

wij zijn geweldig tevreden. Perfect geholpen, zowel bij de aanvraag als bij de uiteindelijke montage van de traplift. Het werkt allemaal perfect. We zijn erg blij dat we eerst meerdere offertes hebben aangevraagd. We hebben nu een erg goede traplift waar we veel gebruik van maken. Dank jullie wel voor de plezierige samenwerking en service.

Echt goeie service.

Echt goeie service. Ik heb samen met m'n ouders alle offertes voor een huislift doorgenomen. De offertes waren duidelijk en je kon goed de het prijsverschil zien. Ze zagen er nog al tegen op. Uiteindelijk hebben ze voor een huislift zonder schacht gekozen en zijn nu superblij.

Zeer tevreden en blij

Ik ben erg blij dat ik offertes heb aangevraagd hierdoor heb ik mijn prijsopgaaf die ik al had goed, kunnen vergelijken met andere liftbedrijven. Uiteindelijk heb ik mijn traplift voor wel 300 euro goedkoper laten plaatsen. Dan wat door de andere partij was geoffreerd. Nogmaals dik tevreden ben ik.

Geweldige service en website

Goede en snelle service

Makkelijk en eenvoudig

Heel makkelijke site en voor ieder eenvoudig te doen.

positief en een snelle reactie

als leek tast je in het duister met behulp van deze site kunnen we verder.

snel en beknopt

beknopt en snel

Handige site

Na lang zoeken naar een nieuw liftonderhoudscontract hebben we na verschillende offertes te hebben ontvangen een goedkoper onderhoudscontract afgesloten. We zijn er erg bij mee.

Prettige website en vooral goede service

Ik heb snel een goede en betrouwbare partij gevonden om een huislift te plaatsen en te installeren. Fijn dat de aanvragen ook na gebeld worden en dat je ook echt een persoon te spreken krijgt.

Over Liftoffertes.nl

Liftoffertes is opgericht in 2016 en biedt u de mogelijkheid om vrijblijvend liftoffertes aan te vragen bij bedrijven bij u in de buurt. Deze service is geheel gratis en vrijblijvend. Wanneer u offertes aanvraagt op Liftoffertes komt u direct in contact te staan met verschillende erkende liftleveranciers en aanbieders. Wanneer u de verschillende offertes ontvangen heeft, kunt u deze vrijblijvend eenvoudig met elkaar vergelijken. Op deze manier kunt u met weinig inspanning veel geld besparen!