een net bedrijf wat waar maakt wat ze beloven.en goed en netjes werkend personeel.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van de dakkapel hebben we een heel prettige ervaring met Bogers. Aan Maarten heb je echt een goeie, hij maakt zijn woorden helemaal waar! Het resultaat is top en hebben al veel complimenten gehad in de buurt. Wij hadden een 'kerstballenzolder', maar er is een volledige nieuwe verdieping ontstaan. Ik zal geïnteresseerden Bogers aanraden! Groet Addick Kelders Nieuw Bergen

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Zeer net bedrijf. Eerlijk en bekwaam advies. Goede begeleiding. Snelle en vakkundige montage. Top bedrijf.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

fijne kennismaking in de showroom met peter ,alles op papier gezet en daarna rondleiding langs het materiaal voor de keuze wat voor ons het beste was .duidelijk en eerlijk advies en prima kwaliteit van het materiaal .het voelde goed en zijn tot koop overgegaan . afgelopen week is de dakkapel geleverd en in één woord geweldig ,3 man sterk zijn om 0800 uur begonnen en op vakkundige wijze is de dakkapel geplaatst en om 1400 uur was alles klaar .alles volgens afspraak tot koop over gegaan

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Dakkapel professioneel en snel geplaatst. Heel snel met oplossing voor problemen. Dakkapel van hoge kwaliteit. Zeer tevreden.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

In onze straat waren al op diverse daken van huizen dakkapellen van Bogers gemonteerd. Ze zijn mooi en praktisch en hebben geen onderhoud nodig. Deze dakkapellen kunnen wij iedereen aanraden. De firma Bogers heeft alles in het werk gesteld om onze dakkapel naar volle tevredenheid te monteren. Veel lof voor de aardige en hardwerkende monteurs.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Bogers heeft bij mij dakkapel geinstalleerd alsmede kunstof raamkozijnen achter en ik ben zeer tevreden over de hele voortgang van begin tot einde. Afwerking perfect.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

In de showroom kregen we een goed advies met een goede prijs voor de dakkapel. Ze waren van 9 tot 2uur bezig en de dakkapel zat erop. De nacht dat de dakkapel erop zat ging het keihard regenen en geen druppel gezien binnen dat was dus de perfecte test. Er is heel netjes gewerkt en alle troep werd meegenomen. Enige is wat we wel aanraden is om de afwerking wel ook mee te nemen, want het is nog best veel werk om dat zelf te doen. Kortom we zijn erg tevreden en raden Bogers zeker bij iedereen aan. Zoek vooral niet meer verder!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Na wat huiswerk gedaan te hebben,en verschillende bedrijven aangedaan te hebben. Goed en fijn telefoongesprek gehad met de firma bogers vrijblijvend langs geweest, om hun product eerst te zien zien met eigen ogen. Wij hadden een afspraak met Maarten, leuk,spontaan gesprek geen stropdassen gedoe.. doe maar gewoon! Is het Beste!! Alles kon alles was mogelijk. Uiteindelijk 2 dakkapellen besteld van 3,5 meter waren best groot. Daar kwamen ze op de dag van plaatsing. Nou Maarten heeft niks te veel verteld. 2 prachtige hoog kwaliteit dakkapellen. En werden er met zeer veel liefde opgezet. Nu staan ze er op. Wij zijn er heel blij mee, geeft een zee van ruimte. En je merkt het aan alle dat het gewoon geen troep is. Bogers, Maarten bedankt!! Beveel jullie zeker bij een ander aan. Kan er helaas geen foto's bij zetten, straks worden ze er nog vanaf gepikt zo mooi. Ga zo door.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Ik heb mijn dakkapel pas 2 dagen staan, dus kan niet oordelen over de duurzaamheid, maar daar twijfel ik niet aan. Wat mij aanspreekt aan Bogers is de duidelijkheid waarmee het allemaal wordt uitgelegd (alles wordt 3x gevraagd en uitgelegd) en alles wordt op papier gezet zonder moeilijke woorden wat het uiteindelijk wordt. Ook zijn er uiteindelijk geen kleine bedragen ofzo bijgekomen.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Een copy van wat ik op Google als review heb gegeven; Sinds begin 2017 waren mijn vriend en ik op zoek naar nieuwe kozijnen of een nieuwe pui, ik heb me hiervoor ingeschreven bij een website, werd platgebeld door verschillende lugubere bedrijven. Via mijn moeder terecht gekomen bij Bogers, vanwege de goede website en 37 jaar bestaan heb ik contact opgenomen met Bogers, hier heb ik de heer Hartjes gesproken, zeer goed gesprek en ze hadden duidelijk inzicht van wat ons doel was! Wij zijn uitgenodigd geweest bij Bogers voor een kopje koffie en om eens rond te kijken in hun prachtige showroom! Wij hebben daar met de heer Wijnen ons verhaal besproken en zijn zo bij ons plan gekomen. Na een gezellig en goed gesprek hebben we een idee gecreëerd voor onze pui! Het is geworden: 2 delige pui, 2x 2.14m breed en 2.44m hoog. 2 vaste ramen met 2 draaikiep deuren. 2 mooie roostertjes boven de deuren netjes in het kozijn verwerkt voor ventilatie. De draaikiep deuren hebben meerdere standen, geweldig om te laten ventileren en als het warm is binnen! Wij hebben meerdere offertes ontvangen van verschillende bedrijven, dit zelfde idee van een ander bedrijf voor €2,500-3000, toch hebben wij gekozen voor het bedrijf Bogers omdat ze zeer goede klantencontact hebben onderhouden, goede informatie hebben verstreken, een prachtige showroom met veel mogelijkheden en goede onderhandeling in opties en prijs. Wij hebben hier €7500 voor betaald, dat is meer dan het dubbele dan de andere bedrijven ons aanboden, maar het is het dan ook meer dan dubbel waard! De planning was netjes ruim genomen, wij zouden volgens de originele planning pas eind juni de nieuwe pui geleverd krijgen (en plaatsing), maar deze was al een paar weken eerder al klaar en kon dus ook eerder geplaatst worden! Ons appartement is nu helemaal top! Voorheen had dit appartement een energielabel van F/G, nu er overal dubbel glas in zit is ons appartement meer energiezuinig geworden en een stuk gezonder! (Wij hadden voorheen enkel glas met houten kozijnen, de ventilatieroosters waren dichtgemaakt door de vorige eigenaar en er was geen ventilatie, hierdoor ontstond schimmel en ging het hout rotten. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan! Zeer vriendelijke mensen, top kwaliteit producten en zeer snelle levering! 15 jaar garantie. Mochten wij over een tijdje verhuizen, en nieuwe deur(en)/kozijnen/pui/dakkapel/serre nodig hebben, dan komen wij zeker terug bij jullie! Hartelijk dank voor de geweldige ervaring Bogers! Met vriendelijke groet, Fulco van Neijenhof & Sarina Bosch.

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: overige

Naar aanleiding van een vergelijkingsaanvraag bij Bogers uitgekomen. We zijn uitgenodigd in de showroom en zijn goed en netjes geholpen. Uiteindelijk besloten een dakkapel te kopen. Hierna is de verkoper nog bij ons thuis geweest voor de details en kort hierna is er een medewerker alle maten op komen nemen. Uiteindelijk is 12 weken later de dakkapel geplaatst en wat zijn we tevreden. Hij staat heel mooi op het huis en de ruimte binnen is precies wat we nodig hadden. Ook tijdens het plaatsen waren de medewerkers meedenkend. Voor het zetten hebben we gesproken over de hoogte van het plafond en dus de positie van het dakkapel. Mochten we nog een keer een dakkapel aanschaffen komen we terug bij Bogers, een aanrader dus.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Wij zijn erg tevreden met de aankoop van de Bogers Slimline Schuifpui. Vooraf goed advies gehad in hun showroom in Beuningen. Vriendelijke hardwerkende vaklieden die alles keurig achtergelaten hebben. Onze woonruimte lijkt nu veel groter en vormt een geheel met de buitenruimte. Het is een schitterend resultaat! Bogers is een echte aanrader!

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: schuifpui

Prettige advies bij het uitzoeken van de dakkapel. De plaatsing van de dakkapel werd vakkundig uitgevoerd. Vakkundige en plezierige werknemers die hard werkten.

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Geachte heer RJ, Wat fijn om te lezen, dat u blij bent met de Bogers dakkapel! Dank u voor de mooie recensie! Wij wensen u veel woonplezier met uw dakkapel. En hopelijk zien wij u weer terug bij uw volgende verbouwing! Met vriendelijke groet, Uw Bogers team

Netjes, vriendelijk en vakkundig personeel. Vanaf het eerste moment bij binnenkomst van de showroom zijn we goed geholpen. Altijd goed bereikbaar voor vragen. Bij het plaatsen van het dakkapel is alles goed verlopen en netjes achter gelaten

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste familie, Bedankt voor uw mooie recensie! Wij zijn hier erg blij mee! Veel woonplezier gewenst met uw dakkapel. En hopelijk zien wij u weer terug bij uw volgende renovatie! Met vriendelijke groet, Uw Bogers team

Uiterst prettige partij om zaken mee te doen, fantastische service en de mannen in de uitvoering hebben oog voor detail. Mede dankzij het gedegen advies, de mogelijkheid tot het in de showroom bekijken van de verschillende opties, de aandacht en betrokkenheid van de organisatie aanzich maken dat deze uitgave iedere euro waard is. Ik zal Bogers dan ook altijd aanbevelen! Bedankt, Familie Baars, Soesterberg

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste Mark, Bedankt voor uw goede recensie! Hier zijn wij erg blij mee. Wij wensen u heel veel woonplezier met uw dakkapel. En hopelijk zien wij u weer terug bij uw volgende verbouwing! Met vriendelijke groet, Uw Bogers team

Ik heb een deur bij Bogers gekocht. Je merkt dat de kwaliteit van de deur super is. Het was een goed contact, maar de communicatie verliep soms wat stroef door onduidelijkheden over en weer Keurig en betrouwbaar bedrijf.

• Showroom N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: voordeur

Beste Klant, Bedankt voor uw goede recensie! Wij waarderen het zeer wanneer klanten zijn/haar bevindingen aan ons terug koppelen. Wij wensen u heel veel woonplezier met uw voordeur. En hopelijk zien wij u terug bij een volgende verbouwing! Met vriendelijke groet, Uw Bogers team

Het resultaat mag er zijn! Vriendelijk werden wij geholpen in de showroom alsook door de monteurs die keurig de dakkapel geplaatst hebben. Onze buren zijn nu ook van plan om een dakkapel te plaatsen. Wij hebben ze al naar jullie gestuurd!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Erg prettig en vriendelijk personeel die naar mijn mening erg hard werken. Alles schoon achter gelaten en netjes afgewerkt. familie Derksen, Nieuwegein

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Wij hebben een bijzonder goede ervaring gehad. De monteurs werken netjes en hard en gaan echt letterlijk door tot het af is. En nog steeds is het gezellig en werken ze als een team. Weekje later een paar kleine punten die nog moesten worden opgepakt, maar ook dit netjes volgens afspraak binnen korte termijn afgehandeld. Kortom top werk afgeleverd! Wij gaan genieten van onze vouwdeur!

• Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: vouwdeur

Zeer mooie showroom en professioneel advies. De kwaliteit was destijds al goed zichtbaar. Op 11 augustus hebben jullie onze kapel geplaatst, het regende maar jullie mannen hebben hard doorgewerkt. Kortom; de kapel is van zeer goede kwaliteit en de montage professioneel. Dank jullie wel Teun en Mara

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Onze buren hebben 2 jaar een dakkapel laten plaatsen door Bogers. Door hun zijn wij ook bij jullie terecht gekomen. Onze dakkapel staat er inmiddels 3 weken op en wij zijn er erg blij mee. Wij zijn nu druk bezig om de dakkapel af te werken aan de binnenzijde. Het wordt een mooie kamer voor onze kleine meid. Bedankt voor de goede zorgen!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

De service, uitleg en hulp die wij in de showroom ontvingen heeft ons voor de firma Bogers doen kiezen. Kunststof kozijnen en deuren kun je overal kopen, de kwaliteit van hun aanbod is bovengemiddeld en zeker prijswaardig. We hebben inmiddels de derde opdracht bij Bogers geplaatst en zitten daarna rondom in deuren en ramen door hen geleverd en geplaatst. De laagste waardering geef ik voor levertijd, de reden daarvan is niet zozeer de tijdsduur alswel de onduidelijkheid of wat gebrekkige interne communicatie. Anderzijds inmiddels met veel Bogers medewerkers te maken (gehad) en daarover enkel lof. Ik beveel de firma en haar werk aan.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste klant, Hartelijk dank voor uw goede recensie! Wij zullen dit doorgeven aan het gehele team. En wederom wordt dit volgende project een succes. Tot gauw! Met vriendelijke groet, Het Bogers team

Goede uitleg per 1e telefoongesprek goed gesprek. Heeft een mooie showroom. Dit bedrijf heeft er geen moeite mee om te laten zien op hun opslag terrein wat er klaar staat om te plaatsen aan dakkapellen voor hun cliënten. Goed gesprek geen opdringende verkoop. Goede uitleg dit model is voordeliger. Waar zit dat voordeel dan ? Goede uitleg wat het materiaal verschil is maar gaat net zo lang mee. Waarom is dit model dan duurder dan het voordelige model. Ja ander kunststof met loodflap over de pannen zinken afvoeren ander andere kunststof dak bedekking andere isolatie rabat delen wat net lijkt of als of het van hout is. Ok dat moet het worden (want het oog wil ook wat) Levertijd ja eh als het een beetje meezit 2 maanden. Ok liever morgen het werd iets later. Maar toen ging het gebeuren 2 grote gaten in het dak. tegen de avond alles even goed dicht gemaakt alle sloop materiaal opgeruimd. Dag 2 morgens vroeg de vrachtwagen met de 2 dakkapellen deze pasten dan ook perfect tussen de pannen. Middags rond 2 uur alles weer netjes op zijn plek. Afwerking binnen om 5 uur alles klaar of het altijd zo geweest is. Aanrader kan niet beter. Vr. groet Willem van de houtkachelfarm

• Showroom
  • Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste Klant, Bedankt voor uw goede recensie! Hier zijn wij erg blij mee. Wij wensen u heel veel woonplezier met uw twee dakkapellen. En hopelijk zien wij u weer terug bij uw volgende verbouwing! Met vriendelijke groet, Uw Bogers team

Bogers heeft in de afgelopen jaren ramen, (openslaande) deuren, kozijnen en een dakkapel gerenoveerd. Al deze ingrijpende trajecten zijn altijd netjes uitgevoerd en over het resultaat zijn we enorm blij en tevreden. Voor elk project reden wij graag naar Beuningen om samen met Bogers tot een mooie oplossing te komen. Verder heeft Bogers ook geadviseerd hoe wij andere projecten in ons huis moesten aanpakken voor een optimaal eindresultaat. Wat ons betreft zeker een aanrader.

• Ik heb ervaring met: kozijnen

Beste Klant, Bedankt voor uw leuke reactie! Wij danken u hartelijk voor alle vertrouwen van de afgelopen jaren! Mochten uw vrienden, buren en familie nog kozijnen, deuren, dakkapellen en serres nodig hebben, dan houden wij ons aanbevolen. (#afscheidnemenbestaatniet) Nogmaals wensen wij u veel plezier met onze producten. Met vriendelijke groet, Uw Bogers team