Perfecte service en goede communicatie

Vanaf het eerste contactmoment was alles netjes en tot in de pintjes geregeld. Ze nemen je bij de hand en leggen alles perfect uit. Goed team met korte lijnen waardoor al je vragen snel beantwoord zijn. Nette producten en kundige montage

Goed advies en prima monteurs

Plaatsing dakkapel via Bogers is goed bevallen. In het eerste gesprek goede uitleg en hierdoor wisten we precies wat mogelijk was. De dakkapel was razendsnel geplaatst en omdat sextanten niet goed afgesteld waren zijn de monteurs op eigen initiatief een week later teruggekomen om dit te verhelpen. Kortom ook bij problemen is Bogers goed naar de klant toe en oplossingen te vinden

Perfecte ervaring!

Bogers heeft bij ons naar volle tevredenheid een dakkapel van 4 meter geplaatst! Deskundige en vriendelijke monteurs die alles netjes achter lieten! Echt een aanrader!

Hoezo 10 jaar garantie?

De in 2014 door Bogers geplaatste dakkapel vertoonde al snel een gebrek. Tot 2x toe liet hetzelfde stuk daklijst los. Dit werd gerepareerd. In 2019 ging de dakkapel lekken, het reparatieteam kwam en repareerde het niet goed want in 2020 lekte het wederom op dezelfde plek. U wilde niet meer komen want er hadden een jaar (2016) zonnepanelen op de kapel gestaan (stond niets over in de Alg .Voorw. die destijds golden). Omdat wij inmiddels twee dakspecialisten naar de dakkapel hebben laten kijken weten we dat de problemen niet samenhangen met het jaar plaatsing zonnepanelen. Want de dakbedekking van matige kwaliteit is niet goed verlijmd en er zitten scheurtjes in de afvoeren (filmpje beschikbaar). Omdat we Bogers hiervan op de hoogte stelden zou een technische man op korte termijn op de kapel komen kijken. Daar wachten we nu al maanden op. Intussen hebben we voor ruim €200,- een noodreparatie moeten laten doen en ligt er een offerte voor noodzakelijke vervanging van de dakbedekking van bijna €800,-. Wij willen geen lap-reparaties meer maar vergoeding van onze kosten!

Goed product, zeer slecht vastleggen en nakomen van afspraken

Ik zou geen zaken meer doen met dit bedrijf.

Uitstekende services en goede monteurs

We zijn netje geholpen in Beuningen. We wisten gelijk wat we mochten wensen. Er werd een duidelijke tekening gemaakt en een prijs afgesproken. De monteurs waren vriendelijk en behulpzaam. Hulde voor dit bedrijf

Blij met onze kozijnen en voordeur

Net als de eerste keer zijn wij prima geholpen door de mensen van Bogers Kozijnen. De montage ploeg die - humorvol samenwerkend - op een heel prettige en vooral professionele manier hun taak verricht hebben. Er werd goed met ons gecommuniceerd. Onze kozijnen en voordeur zijn naar volle tevredenheid gemonteerd.

Nemen de tijd, denken mee en vlotte plaatsing dakkapel

Na oriëntatie in de ruime omgeving, bij Bogers uitgekomen voor onze dakkapel. Na het bespreken van onze wensen en voorkeuren liet J.B. ons de mogelijkheden zien en lichtte de verschillen aan ons toe. We hadden een specifieke wens voor de termijn van plaatsing en hierin kon de firma Bogers ons fijn tegemoet komen. Ook meedenken richting de toekomst was fijn. Zo is er vast een koof geplaatst voor een evt rolluik. Die paste destijds nog niet in ons budget. De daadwerkelijke plaatsing ging razendsnel. Om 8u de zaag in het dak, om half 2 dakkapel waterdicht opgeleverd. Binnenafwerking zelf verzorgd, maar was niet moeilijk of duur. Wat een ruimte hebben we nu op zolder erbij! Gaan later zeker nog terug voor horren en/of rolluiken. Ook succesvol aanbevolen bij buren.

Prettig bedrijf met keurig personeel.

Wij hebben een positieve ervaring met het Bedrijf Bogers. Ze zijn eerder begonnen dan aanvankelijk gepland. Ons hele huis is aangepakt. Wij hebben nu overal kunststof kozijnen, een nieuwe voordeur en een prachtige schuifpui naar de achtertuin. De monteurs werkten hard en erg netjes. Na iedere werkdag maakten ze alles keurig schoon.

slecht

De zonnepanelen moesten tijdelijk van het dak gehaald worden om het dak folie van de dakkapel door te trekken op het dakbeschot. Is gebeurd, maar dan blijkt dat de dakkapel hoger is geplaatst dan afgesproken was en kunnen de zonnepanelen niet meer terug op de oude plek... Plaats je ze vervolgend op het dak van dakkapel gaan ze mauwen dat ze geen garantie meer geven op het dak werk… In plaats van denken in oplossingen schieten ze alle alternatieven gelijk af. Over bijkomende kosten voor het opnieuw plaatsen v/d panelen op een andere plek wordt niet gereageerd door Bogers, extra kosten voor de klant... Lekker dan. Bij service laten ze je gewoon twee maanden wachten. En met de vooruitbetaling zeggen ze dat er niet is betaald door de klant. Wat echter wel keurig op tijd is gebeurd door ons. Kortom; wat een ballentent. Reageren ook niet adequaat op klachten. Slechte ervaring!

Beste Marnix, Bedankt dat je de moeite neemt om je ervaring te delen. We vinden het jammer dat u het hele traject als slecht heeft ervaren. Daarbij willen nog wel even de vrijheid nemen om enkele zaken te nuanceren, want het was u namelijk op voorhand al 3 maal kenbaar gemaakt dat de exacte positionering van de dakkapel, en daarmee ook de zonnepanelen, niet bekend is of kon zijn. Dit was u bekend, want u kwam zelf ook uit de bouw. Desalniettemin wensen u ontzettend veel woonplezier met uw prachtige dakkapel! Groeten, Bogers

Vakkundig, netjes en goede service!

Onlangs hebben wij een nieuwe schuifpui met hor laten plaatsen door Bogers. In 1.5 dag was de klus geklaard! Heel vakkundige mensen, die ontzettend hard gewerkt hebben. Alles is aan zowel binnen- als buitenzijde heel netjes afgewerkt. Echt een top resultaat! We zijn er heel blij mee!

Mooi, professioneel en meedenkend bedrijf

Bogers is een zeer vakkundig en mooi bedrijf. Gisteren is onze Inotherm voordeur geplaatst. Wat een geweldige deur! Zeer tevreden over de kwaliteit en de service! De monteurs zijn vakkundig te werk gegaan en waren erg meedenkend met het verlagen van de dorpel van de voordeur. Een aanrader!

blij met onze dakkapel en kozijnen

In de showroom zijn wij erg goed geadviseerd. Na onze bestelling is zowel de dakkapel als de kozijnen zijn vakkundig geplaatst. Ik kan Bogers Kozijnen iedereen aanbevelen!

Goede nokverhoger.

De dakkapelmonteurs van Bogers hebben prima werk geleverd.Ze waren op tijd en werkten heel hard met nauwelijks pauze. Ook ruimden ze alles netjes op en vonden wij ze beleefd en vriendelijk. Het resultaat is een prachtige nokverhoging. Een extra ruimte met veel mogelijkheden. De nokverhoging is afgeleverd met een goede isolatie. De nokverhoging past goed bij het huis.

Zeer kundig, klantvriendelijk team

Het montage team werkt hard en is zeer ervaren. Ook de service vanuit de binnendienst is prima. Er wordt op alle fronten mee gedacht om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. We zijn erg blij met onze dakkapel.

Top bedrijf!

Goed bedrijf! Dakkapel is keurig geplaatst. Monteurs zijn harde werkers en echte vaklui. Dik tevreden en heel blij met de extra ruimte die wij erbij hebben gekregen. Een aanrader!!

Klant is koning, totdat je een aanbetaling hebt gedaan! Dan ben je het kwijt!

Een ster is al teveel voor dit “bedrijf”. Klant is koning totdat je een aanbetaling hebt gedaan, dan zijn zij koning en ben je je geld kwijt. Dit is een korte samenvatting van een lang verhaal van ondertussen een jaar! November 2018 netjes geholpen en tot de conclusie gekomen een dakkapel te kopen, alles is wat duurder berekend zodat het na inmeten alleen mee kan vallen in plaats van tegenvallen. Er werd meteen gevraagd een aanbetaling te voldaan van €1800,00 mocht de dakkapel niet passen, dan zou dat wel weer “goed” komen. December 2018 Meneer is komen inmeten, helaas past de door ons gekozen dakkapel niet. Ivm onze zonnepanelen en luchtfilter systeem op zolder. Er zou contact met ons op genomen worden om opnieuw te bespreken wat de mogelijkheden zijn, zoals bijv een kleinere dakkapel. Helaas horen we hierna totaal niets meer van Bogers bv. We hebben ze tientallen keren gebeld en gemaild. Ze beloven terug te bellen maar doen dat vaak niet. En als ze terug bellen geven ze je nog geen antwoord op je vragen. Ze stellen het constant uit. Stellen jullie maar een mail op met je verhaal, verzonden in april 2019, uiteraard geen reactie. Uiteindelijk een afspraak kunnen maken in juni 2019, die werd een paar uur van te voren afgebeld er was plotseling iemand op vakantie. In augustus 2019 weer een afspraak gemaakt de conclusie maak maar een mail met jullie verhaal, dit was al in april 2019 gedaan. Uiteindelijk een mail terug ontvangen met allemaal verwijten. En tot op heden nog steeds geen geld terug. Wij willen iedereen afraden met dit bedrijf zaken te doen, hopelijk lezen jullie eerst de recensies voor je een aanbetaling bij ze doet. Voor ons is dit helaas te laat. Maar uiteraard geven we niet op !! Om zo mensen geld afhandig te maken is enorm laf, ze zullen vast geen goed geweten hebben bij Bogers BV.

Beste Lara, bedankt dat je de moeite hebt genomen om een recensie te schrijven en je ervaring kenbaar gemaakt te hebben. U en uw partner hebben bij ons een dakkapel gekocht en in de tussentijd, gelijktijdig met het aanvragen van uw financiering, heeft uw partner, naar zijn zeggen, ook een nieuwe auto gekocht. De liquide middelen die overbleven waren simpelweg te gering om de aankoop verder te laten gaan. Bogers heeft u enkel de gemaakte kosten in rekening gebracht, die zij heeft gemaakt, en u toegezegd dat wanneer u weer voldoende liquide middelen heeft, u uw opdracht door kan zetten zonder opnieuw een aanbetaling te voldoen. Groetjes, Bogers

zeer slecht bedrijf

zeer slecht bedrijf en slechte service. eerste tekenen en betalen voordat er maar zelf een eindtekening is gemaakt. erg slecht. en als je uiteindelijk niet door wilt gaan met hun, dan zie je je geld dan ook nooit meer terug. je mails worden niet beantwoord. dan komt er bovenop je aanbetaling ook nog een annulerings boete erbij. veel geld betalen en je krijgt er niks voor terug.

Beste Mirra, Bedankt voor je recensie. U kocht bij ons een dakkapel en u wilde deze voor uitbreiding van uw Yoga-ruimte geplaatst hebben. De dakkapel die er nu zat was te klein en u wilde deze, c.a. 1.5m, groter hebben. Nadien onze technisch inmeting en aanvang in de productie heeft u alsnog aangegeven dat de huidige binnenafwerking over wilde zetten in de nieuwe dakkapel. Bogers doet dit niet maar heeft u een aantal andere opties, waaronder zelstandige timmermannen, aangedragen waarmee u dit kon realiseren. U wilde dit niet, omdat u – achteraf- alles te duur vond worden. Bogers heeft u vervolgens enkel de gemaakte kosten in rekening gebracht en dit wordt – uiteraard- in mindering gebracht bij hervatting van uw aankoop. Groeten, Bogers

Goed geregeld prima product.

Na een aanvraag via internet werd ik gebeld door een dame die ook na 17.00 terug wilde bellen en ook deed op de afgesproken tijd. Ze kon mij voorzien van alle gegevens die ik wilde hebben betreffende de dakkapel. Haar duidelijke uitleg en en enthousiasme voor het product hebben mij doen besluiten naar de showroom te komen. In de showroom goed ontvangen en prijstechnisch een goede deal gesloten. Hij staat op het dak en word door iedereen mooi gevonden. Grijs keraliet met witte kozijnen. De geïntegreerde rolluiken is ook super mooi. Eind oordeel goede organisatie prima product. Erg blij mee.

Volgens mij prima, hoewel lastig om kwaliteit (nu al) zelf te beoordelen. Dakkappelen zitten er goed op. Service is showroom, meedenken, plaatsen, uitvoering door de collega's was allemaal prima. Enige mindere puntje was dat het totaal proces erg lang heeft geduurd en volgens mij ook ergens even is stil blijven liggen nadat de vergunningen vanuit gemeente waren ontvangen. Maar we hadden niet echt heel veel haast dus heeft verder geen problemen opgeleverd. Voor nu hartelijk dank!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Goed en heldere afspraak prijs en product top honderd procent tevreden👍👌

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Vriendelijk personeel, schakelt snel en levert topkwaliteit. Aanrader!!

• Showroom

Super bedrijf. Komt afspraken na en doen wat ze beloven.

• Showroom
  • Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ik heb ervaring met: kozijnen

Bij een koopovereenkomst waarbij de vergunningen door bogers geregeld moet worden (Tegen betaling) is het wellicht handig om te vermelden dat een eventuele benodigde bouwtechnische tekening niet bij deze kosten is inbegrepen. Verder prima service. Zowel de plaatsing als de nazorg ( horren plaatsen en ramen stellen). Kom voor een aanstaande verbouwing over 2 jaar graag terug. Zeker niet de goedkoopste dakkapel maar de kwaliteit is hiervoor dan ook beduidend beter. Prettig bedrijf!

• Ik heb ervaring met: dakkapel

Zeer goede uitleg in showroom, duidelijke prijsopgave, geen verassingen achteraf. Jonge monteurs hebben goed werk verricht, goed team. Na de sloop van oude dakkapel alles keurig opgeruimd, goede uitleg gegeven en beleefd tegen klant. Monteurs vertegenwoordigen Bogers!