zeer slecht bedrijf

zeer slecht bedrijf en slechte service. eerste tekenen en betalen voordat er maar zelf een eindtekening is gemaakt. erg slecht. en als je uiteindelijk niet door wilt gaan met hun, dan zie je je geld dan ook nooit meer terug. je mails worden niet beantwoord. dan komt er bovenop je aanbetaling ook nog een annulerings boete erbij. veel geld betalen en je krijgt er niks voor terug.

Goed geregeld prima product.

Na een aanvraag via internet werd ik gebeld door een dame die ook na 17.00 terug wilde bellen en ook deed op de afgesproken tijd. Ze kon mij voorzien van alle gegevens die ik wilde hebben betreffende de dakkapel. Haar duidelijke uitleg en en enthousiasme voor het product hebben mij doen besluiten naar de showroom te komen. In de showroom goed ontvangen en prijstechnisch een goede deal gesloten. Hij staat op het dak en word door iedereen mooi gevonden. Grijs keraliet met witte kozijnen. De geïntegreerde rolluiken is ook super mooi. Eind oordeel goede organisatie prima product. Erg blij mee.

Volgens mij prima, hoewel lastig om kwaliteit (nu al) zelf te beoordelen. Dakkappelen zitten er goed op. Service is showroom, meedenken, plaatsen, uitvoering door de collega's was allemaal prima. Enige mindere puntje was dat het totaal proces erg lang heeft geduurd en volgens mij ook ergens even is stil blijven liggen nadat de vergunningen vanuit gemeente waren ontvangen. Maar we hadden niet echt heel veel haast dus heeft verder geen problemen opgeleverd. Voor nu hartelijk dank!
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Goed en heldere afspraak prijs en product top honderd procent tevreden👍👌
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Vriendelijk personeel, schakelt snel en levert topkwaliteit. Aanrader!!
  • Showroom

Super bedrijf. Komt afspraken na en doen wat ze beloven.
  • Showroom
  • Ik wil beoordelen als: bedrijf
  • Ik heb ervaring met: kozijnen

Bij een koopovereenkomst waarbij de vergunningen door bogers geregeld moet worden (Tegen betaling) is het wellicht handig om te vermelden dat een eventuele benodigde bouwtechnische tekening niet bij deze kosten is inbegrepen. Verder prima service. Zowel de plaatsing als de nazorg ( horren plaatsen en ramen stellen). Kom voor een aanstaande verbouwing over 2 jaar graag terug. Zeker niet de goedkoopste dakkapel maar de kwaliteit is hiervoor dan ook beduidend beter. Prettig bedrijf!
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Zeer goede uitleg in showroom, duidelijke prijsopgave, geen verassingen achteraf. Jonge monteurs hebben goed werk verricht, goed team. Na de sloop van oude dakkapel alles keurig opgeruimd, goede uitleg gegeven en beleefd tegen klant. Monteurs vertegenwoordigen Bogers!
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

een net bedrijf wat waar maakt wat ze beloven.en goed en netjes werkend personeel.
  • Ik heb ervaring met: kozijnen

Vanaf het eerste contact tot en met de plaatsing van de dakkapel hebben we een heel prettige ervaring met Bogers. Aan Maarten heb je echt een goeie, hij maakt zijn woorden helemaal waar! Het resultaat is top en hebben al veel complimenten gehad in de buurt. Wij hadden een 'kerstballenzolder', maar er is een volledige nieuwe verdieping ontstaan. Ik zal geïnteresseerden Bogers aanraden! Groet Addick Kelders Nieuw Bergen
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Zeer net bedrijf. Eerlijk en bekwaam advies. Goede begeleiding. Snelle en vakkundige montage. Top bedrijf.
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

fijne kennismaking in de showroom met peter ,alles op papier gezet en daarna rondleiding langs het materiaal voor de keuze wat voor ons het beste was .duidelijk en eerlijk advies en prima kwaliteit van het materiaal .het voelde goed en zijn tot koop overgegaan . afgelopen week is de dakkapel geleverd en in één woord geweldig ,3 man sterk zijn om 0800 uur begonnen en op vakkundige wijze is de dakkapel geplaatst en om 1400 uur was alles klaar .alles volgens afspraak tot koop over gegaan
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Dakkapel professioneel en snel geplaatst. Heel snel met oplossing voor problemen. Dakkapel van hoge kwaliteit. Zeer tevreden.
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

In onze straat waren al op diverse daken van huizen dakkapellen van Bogers gemonteerd. Ze zijn mooi en praktisch en hebben geen onderhoud nodig. Deze dakkapellen kunnen wij iedereen aanraden. De firma Bogers heeft alles in het werk gesteld om onze dakkapel naar volle tevredenheid te monteren. Veel lof voor de aardige en hardwerkende monteurs.
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Bogers heeft bij mij dakkapel geinstalleerd alsmede kunstof raamkozijnen achter en ik ben zeer tevreden over de hele voortgang van begin tot einde. Afwerking perfect.
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

In de showroom kregen we een goed advies met een goede prijs voor de dakkapel. Ze waren van 9 tot 2uur bezig en de dakkapel zat erop. De nacht dat de dakkapel erop zat ging het keihard regenen en geen druppel gezien binnen dat was dus de perfecte test. Er is heel netjes gewerkt en alle troep werd meegenomen. Enige is wat we wel aanraden is om de afwerking wel ook mee te nemen, want het is nog best veel werk om dat zelf te doen. Kortom we zijn erg tevreden en raden Bogers zeker bij iedereen aan. Zoek vooral niet meer verder!
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Na wat huiswerk gedaan te hebben,en verschillende bedrijven aangedaan te hebben. Goed en fijn telefoongesprek gehad met de firma bogers vrijblijvend langs geweest, om hun product eerst te zien zien met eigen ogen. Wij hadden een afspraak met Maarten, leuk,spontaan gesprek geen stropdassen gedoe.. doe maar gewoon! Is het Beste!! Alles kon alles was mogelijk. Uiteindelijk 2 dakkapellen besteld van 3,5 meter waren best groot. Daar kwamen ze op de dag van plaatsing. Nou Maarten heeft niks te veel verteld. 2 prachtige hoog kwaliteit dakkapellen. En werden er met zeer veel liefde opgezet. Nu staan ze er op. Wij zijn er heel blij mee, geeft een zee van ruimte. En je merkt het aan alle dat het gewoon geen troep is. Bogers, Maarten bedankt!! Beveel jullie zeker bij een ander aan. Kan er helaas geen foto's bij zetten, straks worden ze er nog vanaf gepikt zo mooi. Ga zo door.
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Ik heb mijn dakkapel pas 2 dagen staan, dus kan niet oordelen over de duurzaamheid, maar daar twijfel ik niet aan. Wat mij aanspreekt aan Bogers is de duidelijkheid waarmee het allemaal wordt uitgelegd (alles wordt 3x gevraagd en uitgelegd) en alles wordt op papier gezet zonder moeilijke woorden wat het uiteindelijk wordt. Ook zijn er uiteindelijk geen kleine bedragen ofzo bijgekomen.
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Een copy van wat ik op Google als review heb gegeven; Sinds begin 2017 waren mijn vriend en ik op zoek naar nieuwe kozijnen of een nieuwe pui, ik heb me hiervoor ingeschreven bij een website, werd platgebeld door verschillende lugubere bedrijven. Via mijn moeder terecht gekomen bij Bogers, vanwege de goede website en 37 jaar bestaan heb ik contact opgenomen met Bogers, hier heb ik de heer Hartjes gesproken, zeer goed gesprek en ze hadden duidelijk inzicht van wat ons doel was! Wij zijn uitgenodigd geweest bij Bogers voor een kopje koffie en om eens rond te kijken in hun prachtige showroom! Wij hebben daar met de heer Wijnen ons verhaal besproken en zijn zo bij ons plan gekomen. Na een gezellig en goed gesprek hebben we een idee gecreëerd voor onze pui! Het is geworden: 2 delige pui, 2x 2.14m breed en 2.44m hoog. 2 vaste ramen met 2 draaikiep deuren. 2 mooie roostertjes boven de deuren netjes in het kozijn verwerkt voor ventilatie. De draaikiep deuren hebben meerdere standen, geweldig om te laten ventileren en als het warm is binnen! Wij hebben meerdere offertes ontvangen van verschillende bedrijven, dit zelfde idee van een ander bedrijf voor €2,500-3000, toch hebben wij gekozen voor het bedrijf Bogers omdat ze zeer goede klantencontact hebben onderhouden, goede informatie hebben verstreken, een prachtige showroom met veel mogelijkheden en goede onderhandeling in opties en prijs. Wij hebben hier €7500 voor betaald, dat is meer dan het dubbele dan de andere bedrijven ons aanboden, maar het is het dan ook meer dan dubbel waard! De planning was netjes ruim genomen, wij zouden volgens de originele planning pas eind juni de nieuwe pui geleverd krijgen (en plaatsing), maar deze was al een paar weken eerder al klaar en kon dus ook eerder geplaatst worden! Ons appartement is nu helemaal top! Voorheen had dit appartement een energielabel van F/G, nu er overal dubbel glas in zit is ons appartement meer energiezuinig geworden en een stuk gezonder! (Wij hadden voorheen enkel glas met houten kozijnen, de ventilatieroosters waren dichtgemaakt door de vorige eigenaar en er was geen ventilatie, hierdoor ontstond schimmel en ging het hout rotten. Ik raad dit bedrijf ten zeerste aan! Zeer vriendelijke mensen, top kwaliteit producten en zeer snelle levering! 15 jaar garantie. Mochten wij over een tijdje verhuizen, en nieuwe deur(en)/kozijnen/pui/dakkapel/serre nodig hebben, dan komen wij zeker terug bij jullie! Hartelijk dank voor de geweldige ervaring Bogers! Met vriendelijke groet, Fulco van Neijenhof & Sarina Bosch.
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: overige

Naar aanleiding van een vergelijkingsaanvraag bij Bogers uitgekomen. We zijn uitgenodigd in de showroom en zijn goed en netjes geholpen. Uiteindelijk besloten een dakkapel te kopen. Hierna is de verkoper nog bij ons thuis geweest voor de details en kort hierna is er een medewerker alle maten op komen nemen. Uiteindelijk is 12 weken later de dakkapel geplaatst en wat zijn we tevreden. Hij staat heel mooi op het huis en de ruimte binnen is precies wat we nodig hadden. Ook tijdens het plaatsen waren de medewerkers meedenkend. Voor het zetten hebben we gesproken over de hoogte van het plafond en dus de positie van het dakkapel. Mochten we nog een keer een dakkapel aanschaffen komen we terug bij Bogers, een aanrader dus.
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Wij zijn erg tevreden met de aankoop van de Bogers Slimline Schuifpui. Vooraf goed advies gehad in hun showroom in Beuningen. Vriendelijke hardwerkende vaklieden die alles keurig achtergelaten hebben. Onze woonruimte lijkt nu veel groter en vormt een geheel met de buitenruimte. Het is een schitterend resultaat! Bogers is een echte aanrader!
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: schuifpui

Prettige advies bij het uitzoeken van de dakkapel. De plaatsing van de dakkapel werd vakkundig uitgevoerd. Vakkundige en plezierige werknemers die hard werkten.
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Geachte heer RJ, Wat fijn om te lezen, dat u blij bent met de Bogers dakkapel! Dank u voor de mooie recensie! Wij wensen u veel woonplezier met uw dakkapel. En hopelijk zien wij u weer terug bij uw volgende verbouwing! Met vriendelijke groet, Uw Bogers team

Netjes, vriendelijk en vakkundig personeel. Vanaf het eerste moment bij binnenkomst van de showroom zijn we goed geholpen. Altijd goed bereikbaar voor vragen. Bij het plaatsen van het dakkapel is alles goed verlopen en netjes achter gelaten
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste familie, Bedankt voor uw mooie recensie! Wij zijn hier erg blij mee! Veel woonplezier gewenst met uw dakkapel. En hopelijk zien wij u weer terug bij uw volgende renovatie! Met vriendelijke groet, Uw Bogers team

Uiterst prettige partij om zaken mee te doen, fantastische service en de mannen in de uitvoering hebben oog voor detail. Mede dankzij het gedegen advies, de mogelijkheid tot het in de showroom bekijken van de verschillende opties, de aandacht en betrokkenheid van de organisatie aanzich maken dat deze uitgave iedere euro waard is. Ik zal Bogers dan ook altijd aanbevelen! Bedankt, Familie Baars, Soesterberg
  • Ik heb ervaring met: dakkapel

Beste Mark, Bedankt voor uw goede recensie! Hier zijn wij erg blij mee. Wij wensen u heel veel woonplezier met uw dakkapel. En hopelijk zien wij u weer terug bij uw volgende verbouwing! Met vriendelijke groet, Uw Bogers team

Ik heb een deur bij Bogers gekocht. Je merkt dat de kwaliteit van de deur super is. Het was een goed contact, maar de communicatie verliep soms wat stroef door onduidelijkheden over en weer Keurig en betrouwbaar bedrijf.
  • Showroom N.v.t.
  • Ik wil beoordelen als: particulier
  • Ik heb ervaring met: voordeur

Beste Klant, Bedankt voor uw goede recensie! Wij waarderen het zeer wanneer klanten zijn/haar bevindingen aan ons terug koppelen. Wij wensen u heel veel woonplezier met uw voordeur. En hopelijk zien wij u terug bij een volgende verbouwing! Met vriendelijke groet, Uw Bogers team