Voorbeeldige service

Ik, computer leek, zat met mijn handen in het haar, laptop vastgelopen door nieuwe update Windows10, niet meer te starten of te stoppen. Tijmen heeft mij uit de brand geholpen, alles opnieuw geïnstalleerd, rustige duidelijke uitleg, neemt alle tijd, denkt mee. Geweldig geholpen voor een prima vaste prijs.

Top goed geholpen tegen lage kosten.

Mail gestuurd met mijn probleem kon gelijk langs komen. Hele vriendelijke mensen en goed geholpen voor de super lage prijs. Ga dit bedrijf zeker aanbevelen!! En kom hier zeker terug. Bedankt voor jullie goeie hulp en advies.

zeer goed !!!!!

Iphone xr kapot gemaakt door prutser . Heb gebeld met deze mensen en konden mij helpen. XR gerepareerd snel en vakkundig .Ben zeer tevreden over dit bedrijf zal het zeker aanraden voor reparaties . Heren nogmaals bedankt.

Prettige en profesionele ervaring!

Toen bleek dat de nieuwe en vervangende accu in een oudere tablet geen oplossing was, heeft Mikail deze er weer uit gehaald en geen kosten berekend. Dit vind ik een voorbeeld van een optimale serviceverlening.

Doen wat er beloofd wordt !

Goede reparatie ondanks dat de tijd dat ik mijn IPad "kwijt" was wat langer was als toegezegd.

Keurig bedrijf! Sterk in hun communicatie en service!

Uitstekende service en goed advies!

Uitstekende service en goed advies!

Vriendelijk

De eerste ontmoeting kun je nooit meer over doen mijn eerste ervaring en ontmoeting is Positief Vriendelijk Duidelijk en wat op viel de Snelheid van Handelen!! Mijn tablet erkte in een aantal minuten weer normaal en het fucioneerde goed. BETALEN ? Tot mijn verbazing was dit Service van de Zaak waar kom je dit nog tegen?? IN 2019. Ondanks de Tablet van deze tijd is deze service een Tien met een griffel waard U weet wel zo.n leitje met een houtenrandje

Meteen vakkundig geholpen, en binnen een paar uurtjes weer een perfect werkende telefoon. Achteraf werd ook duidelijk uitgelegd wat ze precies gedaan hadden en waarom. Al met al een top bedrijf!

Super service

Ik wil de medewerker van het bedrijf een groot compliment geven. Dit omdat de sim kaart van mijn mobiel kleiner gemaakt moest worden. De medewerker gaf aan dat dit geen probleem was en dat de kosten 5 euro waren, maar dat ze om 17.30 sluiten. Door drukte op de weg was ik echter niet op tijd, maar de medewerker wilde ons toch nog graag van dienst zijn en gaf aan dat er voor deze keer geen kosten aan waren verbonden. Ik vind het een compliment waard dat we zo netjes waren geholpen, wachten op de klant terwijl het kantoor al gesloten was. En dat er geen kosten waren was echt top CVM

Goede service!!

Keurig de problemen met de Samsung gsm opgelost. Vooraf prijs afspraak gemaakt maar hoefde uiteindelijk niets te betalen. Bedankt namens Theo Boogaard

Super service!

Hartelijk dank voor jullie super service!

Makkelijk te bereiken. Goede en vriendelijke service

Clearplex op iphone laten plaatsen. Zowel voor als achterzijde. Voorzijde zat niet perfect en dit is is netje en vriendelijk in orde gemaakt. Goede zaak. Clearplex zelf: de niet heldere varianten voor de achterzijde geven een heel mooi en chique effect. De heldere op je voorzijde zit heel strak en bied je dus langdurige hoogstaande bescherming. Persoonlijk vind ik een glasbeschermer een natuurlijker minder spiegelend en beter voelend effect geven, maar dat heeft dan echt weer nadelen wat betreft bescherming.

Ik had een iPhone oplader nodig. Deze hadden ze bij repair it now op voorraad, kon deze direct meenemen. Goede service!

Snelle goede service

Wederom goed, snel en vakkundig geholpen. Scherm kapot gevallen van mobiel en de volgende dag al weer gerepareerd. Klaar terwijl je wacht! Echt top!

heel goed prima service.

geweldig goed.

Een echte verademing in deze branch. Ik kan ze van harte aanbevelen

Op Google vond ik de aansprekende website van De PC Makelaar. Een frisse en vertrouwenwekkende site met argumenten die mij direct aanspraken. Geen lange wachttijden, vage offertes en parkeer ellende. Via een formulier op de site deed ik een verzoek voor reparatie en binnen 48 uur werd ik uitgenodigd mijn pc te brengen voor diagnose met prijsopgave. Ik werd heel snel gebeld door een heel vriendelijke medewerker die kort en krachtig uitleg gaf over hun plan van aanpak voor een heel redelijke prijs (die viel mij echt mee) en dezelfde dag klaar!!! Het probleem met mijn pc was tamelijk complex (software) en ik had al contact opgenomen met een heel grote software producent die mij gewoon niet kon helpen (...). Zij zagen alleen maar problemen. Niet bij De PC Makelaar. Zij denken alleen maar in oplossingen. Mijn pc doet het weer prima. Naar volle tevredenheid. In het bedrijf werken allemaal jonge ‘gasten’ die een tweede natuur hebben in de vorm van computer-kunde en als een geolied team de klanten blij maken. Zelfs mijn pc werd door een van de medewerkers in de auto gelegd. Geweldige service en zeer klantgericht met veel respect. Hulde voor dit team. Een echte verademing in deze branche. Ik kan ze echt heel oprecht aanbevelen. '

Uitstekende service, snel, sociaal en het belangerijkste betrouwbaar (!)

Ik heb mijn Iphone 6S scherm laten vervangen bij Repair IT Now. Voor ik het wist was het al klaar. Je krijgt een drankje aangeboden, en tijdens het wachten wordt je telefoon in elkaar gezet! 100% aanrader!

Goede service, goede sfeer, over het algemeen een goede zaak

Doorgestuurd naar ''De PC Makelaar'' voor het probleem wat ik had met mijn Surface Pro 5. Het scherm hiervan was gebarsten en de kleuren waren niet correct. Binnen een dag was de reparatie afgerond. Echt een Topzaak!

Ik heb mijn iPhone X scherm laten vervangen bij Repair IT Now en ben heel goed geholpen! Binnen 30 min zat mijn nieuwe schermpje er al weer op gemonteerd. Top service en hele vriendelijke werknemers, een aanrader!

Heel goed snel geholpen en goede service.

Goede service voor een goede prijs en ze zetten de klant voor.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De batterij van mijn MacBook was aan vervanging toe en het toetsenbord & trackpad werkten niet meer. Ik wilde daarom alles in één keer laten repareren. Dat was het idee tenminste. Mij werd telefonisch beloofd dat alles gerepareerd werd voor 190 euro. Er is inderdaad aan de batterij gewerkt, maar sindsdien is deze sneller leeg dan voorheen. Dus wat daar gebeurt is, blijft een raadsel. Ook mist er nu een schroefje, waardoor alles een beetje kan bewegen in de behuizing. Toetsenbord en trackpad werden 'gerepareerd' door een kabeltje opnieuw vast te maken. Deze stopte al snel weer met werken. Ik ben terug geweest, maar omdat dit onderdeel niet vervangen was, viel dit niet onder de garantie. Dit kan ik me voorstellen, maar dit was niet hoe het telefonisch was afgesproken. Lijkt me goed om dit vooraf duidelijk aan te geven. Na bijna een week niks te hebben vernomen, heb ik zelf contact opgenomen en bleek dat ze waren vergeten mij te bellen. Mijn MacBook lag al een aantal dagen klaar. Omdat ik vroeg naar de garantie, hebben ze voor deze keer als service naar het probleem gekeken. Ook nu was de reparatie simpelweg het kabeltje opnieuw vastmaken. Uiteraard kwamen de problemen al snel weer terug. Inmiddels heb ik zelf een kabeltje besteld voor nog geen 20 euro en deze vervangen. Ik kan nu al enkele maanden zonder problemen weer aan het werk. Zelf het probleem oplossen was een stuk makkelijker en goedkoper geweest.

• Personeel N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Super goede service zeer tevreden

• Nazorg en garantie

Ik heb eerst opgebelde mijn probleem voorgelegd Hij zei komt u maar langs en dan kunnen wij het ter plekke oplossen voor u Ik wilde later betalen maar hij zei het was een klein probleem en zo opgelost ,dit hoort bij onze service

• Nazorg en garantie

Eerlijk en oprechte service! Scheelt me even 70.- door vakmanschap!