Erg vriendelijke en vakkundige mensen met een goede prijs kwaliteit verhouding

Top bedrijf. Van harte aanbevolen

Professioneel advies, snelle en kundige reparatie

Storing van mijn Surface 4 PRO bestond uit bollend scherm veroorzaakt door defecte batterij. Reparatiemogelijkheden inclusief risico's en hieruitvolgend advies besproken. Surface gebracht en was twee dagen later gerepareerd en wel via PostNL weer thuis. Vooraf was een filmpje met hierop de gerepareerde Surface en correcte werking naar mij gestuurd. Top!

Klantvriendelijke, snelle en goede hulp bij oplossen van problemen met de laptop.

Professioneel klantgericht bedrijf. Geven vooraf een duidelijke uitleg over wat mogelijk het defect is aan de laptop en een prijsopgave. prijs-kwaliteitverhouding goed.

Top service !

‘s-Morgens gebeld voor een mankement aan de IPhone 7. Diezelfde middag kon ik nog terecht en in een handomdraai was het probleem opgelost. Wat een top service bij Repair It Now! Nogmaals super bedankt.

Zeeeer behulpzaam

Er was een heel klein m2 boutje van mijn notebook zoek. Nergens te krijgen, totdat ik deze zaak belde. De beste man zei: natuurlijk hebben we dat. Even langs geweest, boutje er in, klaar. Super, en nog gratis ook.

vakmensen!

had waterschade aan mijn 10 mnd jonge laptop en deze aangeboden aan een reparatiebedrijf in Dordrecht(ik zal de naam niet noemen). Dit bedrijf heeft na onderzoek aangegeven dat de laptop onherstelbaar was. Ook de gegevens van de SSD Hard disk konden niet worden overgezet. Heb de laptop daarna bij de PC makelaar in Sliedrecht gebracht(zonder te vertellen dat hij eerder ter reparatie was aangeboden) als een soort second opinion, tot mijn blijdschap heeft de PC- makelaar mijn laptop weer kunnen herstellen. De kosten bedroegen Euro 29,- Mijn complimenten voor de service en kunde van dit bedrijf.

Vriendelijk en professioneel

De accu van mijn Microsoft Pro 4 was opgezet, waardoor het scherm naar buiten kwam, er zijn niet veel bedrijven in Nederland die dit kunnen repareren. Gelukkig kwam ik bij de PC Makelaar terecht die dit perfect heeft kunnen repareren en vervangen. Een heel vriendelijke meneer legde me keurig de procedure en voorwaarden uit, en voor een redelijke prijs is mijn laptop weer als nieuw.

Uk kon meteen terecht. En toen mijn mobieltje was nagekeken en er niets was gevonden, werd niets in rekening gebracht! Vriendelijk contact en ik werd telefonisch op de hoogte gehouden. Super!

PlayStation 4 weer zo goed als nieuw

Ik heb bij Repair IT Now mijn PlayStation 4 console gebracht om hem stof vrij te laten maken. Tijdens het gamen maakte mijn PS4 zo hard geluid dat het af en toe zelfs hinderlijk werd. Toen ik mijn console bracht werd er netjes verteld wat er mis kan zijn en hoe dit opgelost kan worden. Vandaag heb ik hem weer gebruikt en hij is weer heerlijk stil zoals het hoort! Verder werkt die zoals vanouds en heb ik nog geen mankementen opgemerkt. Bedankt Repair IT Now!

perfect geholpen

werd meteen vriendelijk geholpen

Perfecte service en communicatie

Mac Book met waterschade binnengebracht. Professionele ontvangst en duidelijke communicatie over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Duidelijk en transparant schaderapport en kosten opgave. Opdracht gegeven voor reparatie. Na aanvang reparatie werd onderliggende schade geconstateerd. Professionele communicatie en meedenken met klant daar het een verzekerings kwestie was. Uiteindelijk geadviseerd om niet te repareren. Alle hun inzet werd onder de noemer “Service” geplaatst. Deze firma is een echte aanrader!!

Vakwerk, vriendelijk, snel en ook nog goedkoop

Ik heb 2 macbooks laten repareren die allebei 'total loss' waren verklaard: niet meer te repareren. Op 1 macbook waren koekkruimels tussen de toetsen gaan zitten en samen met wat vocht is het misgegaan. De andere was nieuw en verzekerd. Wederom dit keer limonade over het toetsenbord. Volgens de verzekeraar niet meer te repareren en ik heb een nieuwe macbook kunnen kopen. Toch werken allebei deze macbooks nu weer optimaal. De kosten waren alleen voor enkele nieuwe onderdelen. Ik heb beide macbooks namelijk aangedaan na de schade, dat is iets wat je dus NIET moet doen. Dit brengt extra schade met zich mee. Ik ben zeer tevreden over de service en de prijs!

Service die je niet snel meer treft!

Meerdere malen mijn apparaten laten herstellen bij Repair IT Now. Hoewel de laatste maal buiten mijn schuld om de schade is ontstaan aan mijn telefoon hebben ze dit buitengewoon opgelost. Als service wederom geholpen en dat zonder mokken of klagen. Kortom: perfecte service! Aanrader!!

Super!!

Gisteren had ik een probleem met mijn USB stick waarvan de data verdwenen was. Tijmen van Repair IT now heeft mij zo goed geholpen dat ik mijn data weer terug heb. Super blij!!

Fantadtisch

Vriendelijk ontvangen en zeer serieus met mijn klacht omgegaan. Goede service uitmuntend

Gewoon zoals het hoort uitstekend!

Zeer goede service, duidelijke communicatie. En goed meegedacht in oplossingen. (M’n MacBook had een moederbord reparatie nodig).

Snelle adequate afhandeling

Mijn mobiele telefoon was kapot. Het laadstation bleek kapot. Uitleg waarom bij deze mobiel de reparatie van dat laadstation te veel zou kosten in relatie tot de waarde van het toestel. Snel een ander model uitgezocht en besteld. De dag daarop kon ik het nieuwe toestel ophalen. Goede service gehad bij het installeren van het nieuwe toestel en het overzetten van de gegevens uit de oude telefoon.

Goed en netjes geholpen

Netjes geholpen en een duidelijke uitleg gekregen over het product

Uitstekende service en zeer vriendelijke medewerkers!

Prima service en betaalbaar

Prima service,goede uitleg en betaalbaar

2x een reparatie niet in 1x goed uitgevoerd

Na de eerste reparatie van mijn Samsung S9+(scherm stuk) viel thuis spontaan het scherm uit, met het toestel terug gegaan, en uitgelegd wat er was gebeurd. De reperateur vroeg of ik het toestel niet had laten vallen, dit gaf mij de indruk dat mijn klacht niet serieus werd genomen. Uiteindelijk bleek dat de beeldscherm connector niet goed was gemonteerd. Op dit moment lig mijn toestel bijna 2 weken bij repair it, na dat er een nieuw scherm was gemonteerd, bleek bij thuiskomst de vingerafdruk scanner niet meer actief te zijn, met het toestel terug gegaan, en na een kort onderzoek bleek er een onderdeel te zijn beschadigd tijdens het vervangen van het scherm, na een week nog niets vernomen, dit komt door de drukte van afgelopen Black Friday Odanks deze tegenvallers, is dit wel een bedrijf met potentie, de reparaties worden met zorg uitgevoerd, en de onderdelen zijn origineel. Daarom zie ik deze incidenten maar als domme pech, en dus toch een voldoende

Eerlijk personeel

Mijn zoons surface pro 6 laten repareren, en had een prijs afgesproken die goedkoper was dan het eigenlijk koste. De eigenaar deed niet moeilijk en gaf mij de surface mee voor de prijs die 50€ goedkoper was dan de originele prijs. Afgesproken is afgesproken en dat vond ik toch heel netjes en zeker klantvriendelijk. Ook het andere personeel was heel netjes en beleeft. Laptop was netjes gemaakt en ben daarom zeer tevreden.

Heel goed!

De telefoon werkt weer zoals het hoort. Wat ik vooral prettig vond is de goede service en de behulpzame houding van jullie bedrijf. Heel goed! Marten

Ontzettend eerlijk en vriendelijk contact gehad via de telefoon met Mikail over de iPad voor mijn opa. Hartstikke bedankt!

Reparatie macbook.

MacBook had melkschade van 3weken. Ik had weinig vertrouw dat het nooit ooit zou gaan werken. Repair IT Now / De Pc makelaar heeft me het tegendeel bewezen. Ben super blij met me laptop!