Uitstekende service en meer dan de belofte

MacBook met waterschade bleek niet meer te repareren. Toch werd er een oplossing gevonden: een nieuw moederboard van hogere specificatie voor de afgesproken reparatieprijs! Gewoon top!

Uitstekende service

Mijn ervaring is zeer positief. Ze hebben uitstekende service en zijn erg klantvriendelijk. Geven ook goed advies. Vandaar mijn beoordeling.

Top service!

Van twee mobile telefoons accu’s laten vervangen, super goede service!!

Geweldige Service

Ik wou graag mijn ps4 stofvrij laten maken. Dus ik ben opzoek geggaan naar bedrijven die dat doen na wat onderzoek op internet ben ik bij Repair it now uitgekomen. Ik heb gelijk gebeld wat de kosten zijn en hoe lang ik hem kwijt ben. Ik zou hem normaal 1 dag kwijt zijn maar ze hebben er wat spoed achter gezet en ik kon hem de zelfde dag weer ophalen. Topservice mijn ps4 hoor ik bijna niet meer bedankt Repair it now

Helemaal top

Ipad reparatie voldoet volledig aan verwachting

MacBook Pro

Mijn MacBook laten maken zeer vriendelijk en correct behandeld

Scherm onderste boven

De medewerker hielp me meteen aan de telefoon om het scherm weer normaal te krijgen. Ook eerdere ervaring met het opschonen en uitbreiden van mijn laptop werd heel goed en sneller dan de afgesproken tijd uitgevoerd. Heel fijne ervaring.

Top service!

Ik kwam en het werd meteen opgelost! Top service dus!

Fantastisch!

Op vrijdag de 13de van deze maand is mijn telefoon gevallen. (Na openingstijd). Ik stuurde die avond een mailtje naar Repair it now, met de problemen die ik had. Nog geen 15minuten later kreeg ik reactie en diezelfde maandag is mijn telefoon direct gerepareerd. Top service en stuk voor stuk top gasten!

Zeer klantvriendelijk en goed advies!

Ik ben zeer vriendelijk geholpen. Ik heb een glasbescherming op mijn smartphone aan laten brengen. Er werd mij geadviseerd om een soort gellaag te laten aanbrengen. Dit is aanzienlijk dunner en ik merk duidelijk verschil met een dikkere glasbescherming. Het is super netjes aangebracht. Een aanrader dus!

In 1 woord: TOP!

Vandaag mijn iPhone laten beschermen met een zgn. Clearplex. Zeer tevreden, dunner dan andere bescherming en daardoor betere touch! Vriendelijk personeel!

Erg vriendelijke en vakkundige mensen met een goede prijs kwaliteit verhouding

Top bedrijf. Van harte aanbevolen

Professioneel advies, snelle en kundige reparatie

Storing van mijn Surface 4 PRO bestond uit bollend scherm veroorzaakt door defecte batterij. Reparatiemogelijkheden inclusief risico's en hieruitvolgend advies besproken. Surface gebracht en was twee dagen later gerepareerd en wel via PostNL weer thuis. Vooraf was een filmpje met hierop de gerepareerde Surface en correcte werking naar mij gestuurd. Top!

Klantvriendelijke, snelle en goede hulp bij oplossen van problemen met de laptop.

Professioneel klantgericht bedrijf. Geven vooraf een duidelijke uitleg over wat mogelijk het defect is aan de laptop en een prijsopgave. prijs-kwaliteitverhouding goed.

Top service !

‘s-Morgens gebeld voor een mankement aan de IPhone 7. Diezelfde middag kon ik nog terecht en in een handomdraai was het probleem opgelost. Wat een top service bij Repair It Now! Nogmaals super bedankt.

Zeeeer behulpzaam

Er was een heel klein m2 boutje van mijn notebook zoek. Nergens te krijgen, totdat ik deze zaak belde. De beste man zei: natuurlijk hebben we dat. Even langs geweest, boutje er in, klaar. Super, en nog gratis ook.

vakmensen!

had waterschade aan mijn 10 mnd jonge laptop en deze aangeboden aan een reparatiebedrijf in Dordrecht(ik zal de naam niet noemen). Dit bedrijf heeft na onderzoek aangegeven dat de laptop onherstelbaar was. Ook de gegevens van de SSD Hard disk konden niet worden overgezet. Heb de laptop daarna bij de PC makelaar in Sliedrecht gebracht(zonder te vertellen dat hij eerder ter reparatie was aangeboden) als een soort second opinion, tot mijn blijdschap heeft de PC- makelaar mijn laptop weer kunnen herstellen. De kosten bedroegen Euro 29,- Mijn complimenten voor de service en kunde van dit bedrijf.

Vriendelijk en professioneel

De accu van mijn Microsoft Pro 4 was opgezet, waardoor het scherm naar buiten kwam, er zijn niet veel bedrijven in Nederland die dit kunnen repareren. Gelukkig kwam ik bij de PC Makelaar terecht die dit perfect heeft kunnen repareren en vervangen. Een heel vriendelijke meneer legde me keurig de procedure en voorwaarden uit, en voor een redelijke prijs is mijn laptop weer als nieuw.

Uk kon meteen terecht. En toen mijn mobieltje was nagekeken en er niets was gevonden, werd niets in rekening gebracht! Vriendelijk contact en ik werd telefonisch op de hoogte gehouden. Super!

PlayStation 4 weer zo goed als nieuw

Ik heb bij Repair IT Now mijn PlayStation 4 console gebracht om hem stof vrij te laten maken. Tijdens het gamen maakte mijn PS4 zo hard geluid dat het af en toe zelfs hinderlijk werd. Toen ik mijn console bracht werd er netjes verteld wat er mis kan zijn en hoe dit opgelost kan worden. Vandaag heb ik hem weer gebruikt en hij is weer heerlijk stil zoals het hoort! Verder werkt die zoals vanouds en heb ik nog geen mankementen opgemerkt. Bedankt Repair IT Now!

perfect geholpen

werd meteen vriendelijk geholpen

Perfecte service en communicatie

Mac Book met waterschade binnengebracht. Professionele ontvangst en duidelijke communicatie over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Duidelijk en transparant schaderapport en kosten opgave. Opdracht gegeven voor reparatie. Na aanvang reparatie werd onderliggende schade geconstateerd. Professionele communicatie en meedenken met klant daar het een verzekerings kwestie was. Uiteindelijk geadviseerd om niet te repareren. Alle hun inzet werd onder de noemer “Service” geplaatst. Deze firma is een echte aanrader!!

Vakwerk, vriendelijk, snel en ook nog goedkoop

Ik heb 2 macbooks laten repareren die allebei 'total loss' waren verklaard: niet meer te repareren. Op 1 macbook waren koekkruimels tussen de toetsen gaan zitten en samen met wat vocht is het misgegaan. De andere was nieuw en verzekerd. Wederom dit keer limonade over het toetsenbord. Volgens de verzekeraar niet meer te repareren en ik heb een nieuwe macbook kunnen kopen. Toch werken allebei deze macbooks nu weer optimaal. De kosten waren alleen voor enkele nieuwe onderdelen. Ik heb beide macbooks namelijk aangedaan na de schade, dat is iets wat je dus NIET moet doen. Dit brengt extra schade met zich mee. Ik ben zeer tevreden over de service en de prijs!

Service die je niet snel meer treft!

Meerdere malen mijn apparaten laten herstellen bij Repair IT Now. Hoewel de laatste maal buiten mijn schuld om de schade is ontstaan aan mijn telefoon hebben ze dit buitengewoon opgelost. Als service wederom geholpen en dat zonder mokken of klagen. Kortom: perfecte service! Aanrader!!

Super!!

Gisteren had ik een probleem met mijn USB stick waarvan de data verdwenen was. Tijmen van Repair IT now heeft mij zo goed geholpen dat ik mijn data weer terug heb. Super blij!!