Perfecte service en communicatie

Mac Book met waterschade binnengebracht. Professionele ontvangst en duidelijke communicatie over de mogelijkheden en onmogelijkheden. Duidelijk en transparant schaderapport en kosten opgave. Opdracht gegeven voor reparatie. Na aanvang reparatie werd onderliggende schade geconstateerd. Professionele communicatie en meedenken met klant daar het een verzekerings kwestie was. Uiteindelijk geadviseerd om niet te repareren. Alle hun inzet werd onder de noemer “Service” geplaatst. Deze firma is een echte aanrader!!

Vakwerk, vriendelijk, snel en ook nog goedkoop

Ik heb 2 macbooks laten repareren die allebei 'total loss' waren verklaard: niet meer te repareren. Op 1 macbook waren koekkruimels tussen de toetsen gaan zitten en samen met wat vocht is het misgegaan. De andere was nieuw en verzekerd. Wederom dit keer limonade over het toetsenbord. Volgens de verzekeraar niet meer te repareren en ik heb een nieuwe macbook kunnen kopen. Toch werken allebei deze macbooks nu weer optimaal. De kosten waren alleen voor enkele nieuwe onderdelen. Ik heb beide macbooks namelijk aangedaan na de schade, dat is iets wat je dus NIET moet doen. Dit brengt extra schade met zich mee. Ik ben zeer tevreden over de service en de prijs!

Service die je niet snel meer treft!

Meerdere malen mijn apparaten laten herstellen bij Repair IT Now. Hoewel de laatste maal buiten mijn schuld om de schade is ontstaan aan mijn telefoon hebben ze dit buitengewoon opgelost. Als service wederom geholpen en dat zonder mokken of klagen. Kortom: perfecte service! Aanrader!!

Super!!

Gisteren had ik een probleem met mijn USB stick waarvan de data verdwenen was. Tijmen van Repair IT now heeft mij zo goed geholpen dat ik mijn data weer terug heb. Super blij!!

Fantadtisch

Vriendelijk ontvangen en zeer serieus met mijn klacht omgegaan. Goede service uitmuntend

Gewoon zoals het hoort uitstekend!

Zeer goede service, duidelijke communicatie. En goed meegedacht in oplossingen. (M’n MacBook had een moederbord reparatie nodig).

Snelle adequate afhandeling

Mijn mobiele telefoon was kapot. Het laadstation bleek kapot. Uitleg waarom bij deze mobiel de reparatie van dat laadstation te veel zou kosten in relatie tot de waarde van het toestel. Snel een ander model uitgezocht en besteld. De dag daarop kon ik het nieuwe toestel ophalen. Goede service gehad bij het installeren van het nieuwe toestel en het overzetten van de gegevens uit de oude telefoon.

Goed en netjes geholpen

Netjes geholpen en een duidelijke uitleg gekregen over het product

Uitstekende service en zeer vriendelijke medewerkers!

Prima service en betaalbaar

Prima service,goede uitleg en betaalbaar

2x een reparatie niet in 1x goed uitgevoerd

Na de eerste reparatie van mijn Samsung S9+(scherm stuk) viel thuis spontaan het scherm uit, met het toestel terug gegaan, en uitgelegd wat er was gebeurd. De reperateur vroeg of ik het toestel niet had laten vallen, dit gaf mij de indruk dat mijn klacht niet serieus werd genomen. Uiteindelijk bleek dat de beeldscherm connector niet goed was gemonteerd. Op dit moment lig mijn toestel bijna 2 weken bij repair it, na dat er een nieuw scherm was gemonteerd, bleek bij thuiskomst de vingerafdruk scanner niet meer actief te zijn, met het toestel terug gegaan, en na een kort onderzoek bleek er een onderdeel te zijn beschadigd tijdens het vervangen van het scherm, na een week nog niets vernomen, dit komt door de drukte van afgelopen Black Friday Odanks deze tegenvallers, is dit wel een bedrijf met potentie, de reparaties worden met zorg uitgevoerd, en de onderdelen zijn origineel. Daarom zie ik deze incidenten maar als domme pech, en dus toch een voldoende

Eerlijk personeel

Mijn zoons surface pro 6 laten repareren, en had een prijs afgesproken die goedkoper was dan het eigenlijk koste. De eigenaar deed niet moeilijk en gaf mij de surface mee voor de prijs die 50€ goedkoper was dan de originele prijs. Afgesproken is afgesproken en dat vond ik toch heel netjes en zeker klantvriendelijk. Ook het andere personeel was heel netjes en beleeft. Laptop was netjes gemaakt en ben daarom zeer tevreden.

Heel goed!

De telefoon werkt weer zoals het hoort. Wat ik vooral prettig vond is de goede service en de behulpzame houding van jullie bedrijf. Heel goed! Marten

Ontzettend eerlijk en vriendelijk contact gehad via de telefoon met Mikail over de iPad voor mijn opa. Hartstikke bedankt!

Reparatie macbook.

MacBook had melkschade van 3weken. Ik had weinig vertrouw dat het nooit ooit zou gaan werken. Repair IT Now / De Pc makelaar heeft me het tegendeel bewezen. Ben super blij met me laptop!

Voorbeeldige service

Ik, computer leek, zat met mijn handen in het haar, laptop vastgelopen door nieuwe update Windows10, niet meer te starten of te stoppen. Tijmen heeft mij uit de brand geholpen, alles opnieuw geïnstalleerd, rustige duidelijke uitleg, neemt alle tijd, denkt mee. Geweldig geholpen voor een prima vaste prijs.

Top goed geholpen tegen lage kosten.

Mail gestuurd met mijn probleem kon gelijk langs komen. Hele vriendelijke mensen en goed geholpen voor de super lage prijs. Ga dit bedrijf zeker aanbevelen!! En kom hier zeker terug. Bedankt voor jullie goeie hulp en advies.

zeer goed !!!!!

Iphone xr kapot gemaakt door prutser . Heb gebeld met deze mensen en konden mij helpen. XR gerepareerd snel en vakkundig .Ben zeer tevreden over dit bedrijf zal het zeker aanraden voor reparaties . Heren nogmaals bedankt.

Prettige en profesionele ervaring!

Toen bleek dat de nieuwe en vervangende accu in een oudere tablet geen oplossing was, heeft Mikail deze er weer uit gehaald en geen kosten berekend. Dit vind ik een voorbeeld van een optimale serviceverlening.

Doen wat er beloofd wordt !

Goede reparatie ondanks dat de tijd dat ik mijn IPad "kwijt" was wat langer was als toegezegd.

Keurig bedrijf! Sterk in hun communicatie en service!

Uitstekende service en goed advies!

Uitstekende service en goed advies!

Vriendelijk

De eerste ontmoeting kun je nooit meer over doen mijn eerste ervaring en ontmoeting is Positief Vriendelijk Duidelijk en wat op viel de Snelheid van Handelen!! Mijn tablet erkte in een aantal minuten weer normaal en het fucioneerde goed. BETALEN ? Tot mijn verbazing was dit Service van de Zaak waar kom je dit nog tegen?? IN 2019. Ondanks de Tablet van deze tijd is deze service een Tien met een griffel waard U weet wel zo.n leitje met een houtenrandje

Top service

Meteen vakkundig geholpen, en binnen een paar uurtjes weer een perfect werkende telefoon. Achteraf werd ook duidelijk uitgelegd wat ze precies gedaan hadden en waarom. Al met al een top bedrijf!

Super service

Ik wil de medewerker van het bedrijf een groot compliment geven. Dit omdat de sim kaart van mijn mobiel kleiner gemaakt moest worden. De medewerker gaf aan dat dit geen probleem was en dat de kosten 5 euro waren, maar dat ze om 17.30 sluiten. Door drukte op de weg was ik echter niet op tijd, maar de medewerker wilde ons toch nog graag van dienst zijn en gaf aan dat er voor deze keer geen kosten aan waren verbonden. Ik vind het een compliment waard dat we zo netjes waren geholpen, wachten op de klant terwijl het kantoor al gesloten was. En dat er geen kosten waren was echt top CVM