super netjes geholpen

Van mijn samsung tablet waren de aan en uit knop en de volumeregelingknop kapot. Onze papegaai Akira vond het nodig om deze knopen te slopen. Vervolgens met deze site contact opgenomen. Binnen een dag besteld, de volgende dag een betaal link ontvangen, de volgende dag netjes in de brievenbus. En het werkt. Zonder pushbas. Dikke fijf sterren. Bedrijf staat nu in mijn favorieten. Als er wat kapot is wet ik jullie wel te vinden. Wij zijn een gezin met vier Kids en een Super liefe papegaai Akira. Nogmaals ontzettend bedankt voor alles. met vriendelijke groeten, Heiko Heese

Geweldig!!!

Januari 2021 heb ik clearplex op mijn telefoon laten zetten. Ik laat mijn telefoon door lompigheid echt meerdere keren per dag vallen.. en geen krasje of niks op m’n scherm.. ik ben echt heel erg tevreden en wilde dat ik dit eerder had ontdekt! Echt heel top!! Ik bestel binnenkort een nieuwe telefoon en daar laat ik het ook weer op zetten..

Super service

Had geen internet op mijn mobiel, super goed geholpen. Duidelijk advies ontvangen en heel snel geholpen

Vriendelijk en snel geholpen.

Uitstekende service en vlotte afhandeling klacht over eigen laptop

De service die gegeven is, is prima en er werd heel goed omgegaan met de feedback dit ik gaf. Prima zaak om je laptop of desktop te laten repareren.

Onverwachts langs geweest op zaterdagmiddag voor probleempje met oplader/stekker. Meteen prettig geholpen. Erg blij mee.

Fantastisch service

Vooraf de reparatie wordt kenbaar gemaakt wat een bevinden zijn, na goedkeuring wordt de reparatie verricht. Laten stap voor stap zien wat er aangedaan is, tevens een conditie test van het apparaat

Super bedrijf voor reparatie aan een mobiel.

Meerdere keren geweest met een mobiel, en ook vandaag weer super geholpen.

Specialisten!

Top bedrijf en goede service! Wel zou ik willen zien dat van te voren wordt gezegd dat ze de toegangscode tot je mobiel of laptop willen, zodat je de tijd hebt om deze te wijzigen.

hele goed ervaring met deze zaak

mijn laptop loop weer als een zonnetje, en is nu muisstil , nadat hij van binnen weer netje is schoon gemaakt \want hij baasde heel erg zat vol stof en vuil na 7 jaar\ , ik ben er heel blij mee dat hij weer zo goed draai, dank zij de goede medewerkers van de pc makelaar. ook zijn het hele vriendelijk mensen aan de telefoon, maar ook als je voor de balie staat luisteren ze goed na wat je te vertellen heb , van mijn krijgen ze een dikke 10 voor de vriendelijkheid en voor het maken van mijn laptop

Prima!

Zeer goed geholpen. Probleem aan computer is verholpen, prettig geholpen en duidelijke communicatie. Zeer tevreden.

Fantastische dienstverlening

Ik ben super goed geholpen en het is een fantastisch team! Ik zou iedereen aanraden omhierheen te gaan

Goede service hart voor hun vak

Een gebroken scherm van mijn Motorola. Tijdens herstel werd helaas de aan/uit knop beschadigd. Eerlijk verhaal en goede oplossing gevonden, ondertussen prima communicatie. En ook zij waren blij het te hebben kunnen oplossen! Dank nogmaals!

Prettige en professionele service!

Mijn Samsung laten repareren vanwege waterschade. Heel goed geholpen, ook nadat na reparatie een aantal functies nog niet goed bleken te werken. Vriendelijk personeel, professionele service en uitstekende 'nazorg'.

Uitstekende service en meer dan de belofte

MacBook met waterschade bleek niet meer te repareren. Toch werd er een oplossing gevonden: een nieuw moederboard van hogere specificatie voor de afgesproken reparatieprijs! Gewoon top!

Mijn ervaring is zeer positief. Ze hebben uitstekende service en zijn erg klantvriendelijk. Geven ook goed advies. Vandaar mijn beoordeling.

Top service!

Van twee mobile telefoons accu’s laten vervangen, super goede service!!

Geweldige Service

Ik wou graag mijn ps4 stofvrij laten maken. Dus ik ben opzoek geggaan naar bedrijven die dat doen na wat onderzoek op internet ben ik bij Repair it now uitgekomen. Ik heb gelijk gebeld wat de kosten zijn en hoe lang ik hem kwijt ben. Ik zou hem normaal 1 dag kwijt zijn maar ze hebben er wat spoed achter gezet en ik kon hem de zelfde dag weer ophalen. Topservice mijn ps4 hoor ik bijna niet meer bedankt Repair it now

Helemaal top

Ipad reparatie voldoet volledig aan verwachting

MacBook Pro

Mijn MacBook laten maken zeer vriendelijk en correct behandeld

Scherm onderste boven

De medewerker hielp me meteen aan de telefoon om het scherm weer normaal te krijgen. Ook eerdere ervaring met het opschonen en uitbreiden van mijn laptop werd heel goed en sneller dan de afgesproken tijd uitgevoerd. Heel fijne ervaring.

Top service!

Ik kwam en het werd meteen opgelost! Top service dus!

Fantastisch!

Op vrijdag de 13de van deze maand is mijn telefoon gevallen. (Na openingstijd). Ik stuurde die avond een mailtje naar Repair it now, met de problemen die ik had. Nog geen 15minuten later kreeg ik reactie en diezelfde maandag is mijn telefoon direct gerepareerd. Top service en stuk voor stuk top gasten!

Zeer klantvriendelijk en goed advies!

Ik ben zeer vriendelijk geholpen. Ik heb een glasbescherming op mijn smartphone aan laten brengen. Er werd mij geadviseerd om een soort gellaag te laten aanbrengen. Dit is aanzienlijk dunner en ik merk duidelijk verschil met een dikkere glasbescherming. Het is super netjes aangebracht. Een aanrader dus!

In 1 woord: TOP!

Vandaag mijn iPhone laten beschermen met een zgn. Clearplex. Zeer tevreden, dunner dan andere bescherming en daardoor betere touch! Vriendelijk personeel!