Snelle goede service

Wederom goed, snel en vakkundig geholpen. Scherm kapot gevallen van mobiel en de volgende dag al weer gerepareerd. Klaar terwijl je wacht! Echt top!

heel goed prima service.

geweldig goed.

Een echte verademing in deze branch. Ik kan ze van harte aanbevelen

Op Google vond ik de aansprekende website van De PC Makelaar. Een frisse en vertrouwenwekkende site met argumenten die mij direct aanspraken. Geen lange wachttijden, vage offertes en parkeer ellende. Via een formulier op de site deed ik een verzoek voor reparatie en binnen 48 uur werd ik uitgenodigd mijn pc te brengen voor diagnose met prijsopgave. Ik werd heel snel gebeld door een heel vriendelijke medewerker die kort en krachtig uitleg gaf over hun plan van aanpak voor een heel redelijke prijs (die viel mij echt mee) en dezelfde dag klaar!!! Het probleem met mijn pc was tamelijk complex (software) en ik had al contact opgenomen met een heel grote software producent die mij gewoon niet kon helpen (...). Zij zagen alleen maar problemen. Niet bij De PC Makelaar. Zij denken alleen maar in oplossingen. Mijn pc doet het weer prima. Naar volle tevredenheid. In het bedrijf werken allemaal jonge ‘gasten’ die een tweede natuur hebben in de vorm van computer-kunde en als een geolied team de klanten blij maken. Zelfs mijn pc werd door een van de medewerkers in de auto gelegd. Geweldige service en zeer klantgericht met veel respect. Hulde voor dit team. Een echte verademing in deze branche. Ik kan ze echt heel oprecht aanbevelen. '

Uitstekende service, snel, sociaal en het belangerijkste betrouwbaar (!)

Ik heb mijn Iphone 6S scherm laten vervangen bij Repair IT Now. Voor ik het wist was het al klaar. Je krijgt een drankje aangeboden, en tijdens het wachten wordt je telefoon in elkaar gezet! 100% aanrader!

Goede service, goede sfeer, over het algemeen een goede zaak

Doorgestuurd naar ''De PC Makelaar'' voor het probleem wat ik had met mijn Surface Pro 5. Het scherm hiervan was gebarsten en de kleuren waren niet correct. Binnen een dag was de reparatie afgerond. Echt een Topzaak!

Fantastisch

Ik heb mijn iPhone X scherm laten vervangen bij Repair IT Now en ben heel goed geholpen! Binnen 30 min zat mijn nieuwe schermpje er al weer op gemonteerd. Top service en hele vriendelijke werknemers, een aanrader!

Heel goed snel geholpen en goede service.

Goede service voor een goede prijs en ze zetten de klant voor.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

De batterij van mijn MacBook was aan vervanging toe en het toetsenbord & trackpad werkten niet meer. Ik wilde daarom alles in één keer laten repareren. Dat was het idee tenminste. Mij werd telefonisch beloofd dat alles gerepareerd werd voor 190 euro. Er is inderdaad aan de batterij gewerkt, maar sindsdien is deze sneller leeg dan voorheen. Dus wat daar gebeurt is, blijft een raadsel. Ook mist er nu een schroefje, waardoor alles een beetje kan bewegen in de behuizing. Toetsenbord en trackpad werden 'gerepareerd' door een kabeltje opnieuw vast te maken. Deze stopte al snel weer met werken. Ik ben terug geweest, maar omdat dit onderdeel niet vervangen was, viel dit niet onder de garantie. Dit kan ik me voorstellen, maar dit was niet hoe het telefonisch was afgesproken. Lijkt me goed om dit vooraf duidelijk aan te geven. Na bijna een week niks te hebben vernomen, heb ik zelf contact opgenomen en bleek dat ze waren vergeten mij te bellen. Mijn MacBook lag al een aantal dagen klaar. Omdat ik vroeg naar de garantie, hebben ze voor deze keer als service naar het probleem gekeken. Ook nu was de reparatie simpelweg het kabeltje opnieuw vastmaken. Uiteraard kwamen de problemen al snel weer terug. Inmiddels heb ik zelf een kabeltje besteld voor nog geen 20 euro en deze vervangen. Ik kan nu al enkele maanden zonder problemen weer aan het werk. Zelf het probleem oplossen was een stuk makkelijker en goedkoper geweest.

• Personeel N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Super goede service zeer tevreden

• Nazorg en garantie

Ik heb eerst opgebelde mijn probleem voorgelegd Hij zei komt u maar langs en dan kunnen wij het ter plekke oplossen voor u Ik wilde later betalen maar hij zei het was een klein probleem en zo opgelost ,dit hoort bij onze service

• Nazorg en garantie

Eerlijk en oprechte service! Scheelt me even 70.- door vakmanschap!

• Nazorg en garantie

Fijn personeel en een goede service!

• Nazorg en garantie

Ik ben echt supertevreden over de service van Repair IT Now! Mijn telefoonscherm was kapot en na een eerste inventarisatie bleek dat de telefoon de kosten van een nieuw scherm niet meer waard was. Vervolgens heeft Repair IT Now er alles aan gedaan de anders verloren gegane data veilig te stellen zodat ik deze op mijn nieuwe telefoon kon overzetten. Hierbij werd ik steeds zeer correct op de hoogte gebracht van de vorderingen. Al met al een prettige ervaring en ik beveel het bedrijf dan ook van harte aan!

• Nazorg en garantie

TOP.!! Vandaag helaas mijn smartphone in de wc laten vallen Dus maar naar laten kijken. Kreeg gelijk een kopje koffie en mijn smartphone ging in een apparaat om het vocht te laten drogen.Na 15 min gecontroleerd en hij werkte gelukkig weer .Bedankt voor de snelle dienst.

• Prijs N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Klein probleem dadelijk en zeer vriendelijk opgelost bij een heerlijke koffie. Top

• Nazorg en garantie

Een zeer goede onderneming die verstand van zaken heeft.

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Plotsinge uitval van mij. Telefoon op de dag voor mijn werkvakantie kon zelfs na sluitingstind nog gerepareerd worden. Was ik zeer tevreden over!

• Nazorg en garantie

Zeer snel en erg professioneel geholpen. De prijs kwaliteit verhouding is super.

• Nazorg en garantie

Geef helaas geen 10-en in reviews - moet wat te verbeteren zijn :). Maar wat een service. Ondernemer met focus op klant. Gelijk geholpen onder het genot van koffie. Dank nogmaals.

• Nazorg en garantie

Ik heb gisteren mijn telefoon ter reparatie gebracht. Mijn scherm was aardig kapot. Ik ging langs bij repairitnow en ik kon gelijk terecht voor een reparatie. Binnen een half uur had ik weer een nieuw scherm, wat een service ! Zeer tevreden!

• Nazorg en garantie

Erg goed bedrijf met snelle service en vriendelijk personeel. Een afspraak is zo gemaakt. Een scherm vervangen duurt hooguit een half uur. Tijdens het wachten staat er een lekker bakje koffie klaar.

hartstikke goed geholpen

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Nazorg en garantie

Telefoon met waterschade gebracht om chemisch te laten reinigen. Kon direct terecht en het Was na enkele dagen gereed en werkte weer prima.

• Personeel
  • Nazorg en garantie N.v.t.

Bedankt voor de oplossing van het kapotte aan- en uitknopje van de IPhone van mijn zoon en dat als service.

• Nazorg en garantie

Hele goeie ervaring met dit bedrijf. Leveren vskwerk en komen afspraken na. De communicatie verloopt soepel, zodat je weet waar je aan toe bent. Deze week mijn i phone onder garantie laten repareren ondanks de schade niet onder de garantie viel. Top service. Ik raad dit bedrijf dan ook aan.

Over De PC Makelaar

Filter op Taal