Beste shop van allemaal!

Shoptrader staat altijd voor je klaar als je ze nodig hebt en reageren snel! Door de adds on en mogelijkheden voor opties bij de artikelen, heb ik mijn omzet verhoogd mede dankzij shoptrader! Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Perfect voor de beginnende of voor een gevorderd ondernemer! Nooit meer een andere!

Prima shop / prima service

Na 3 andere aanbieders geprobeerd te hebben zijn we bij Shoptrader terecht gekomen. En we hebben geen reden om een vijfde te zoeken!

Fantastisch platfrom support!

Een niet gemakkelijke taak die shoptrader toch voor elkaar heeft gekregen waarvoor eeuwige dank! Snel en optimale support die enorm valt aan te bevelen!

Zeer goed platform, zeer goede en vriendelijke service

Ik heb sinds juli 2019 mijn eigen shop. In eerste instantie wilde ik een vriend de shop laten opbouwen omdat ik normaal van zulke dingen niks snap maar toen ik toch even zelf ging proberen, heb ik het stap voor stap zelf voor mekaar gekregen....met hulp van de mensen op de support desk die alles netjes hebben uitgelegd. Alles werkt perfect, ook de betaalmethodes waar ik toch wel een beetje huiverig voor was omdat ik klanten wereldwijd heb. Ook nu we de shop wat gaan uitbreiden, helpen ze en denken ze mee over oplossingen. In een tijd waar in alles thuis moet gebeuren en veel mensen een online winkel willen opzetten, beveel ik SHOPTRADER echt aan ! Gewoon proberen, doen en alles wijst zichzelf uit! Hilde Persyn RockDreams Agency

Snelle reactie en prima service.

Per mail prima bereikbaar en snel antwoord.

Goede support / ondersteuning

Mijn vraag om Google Ads te implementeren werd zeer snel en adequaat opgevolgd.

Korte lijnen, klantvriendelijk & snel

Al enige tijd klant bij Shoptrader, het is vooral fijn dat er korte lijnen zijn waardoor er (over het algemeen) snel en klantvriendelijk wordt gereageerd op mails, vragen en/of verzoeken. . Bewust een 9 gegeven om Shoptrader scherp te houden en omdat er altijd ruimte is voor "verbetering".

Goed geholpen door Yuri!

Goed geholpen door Yuri en duidelijke toelichting.

Goede klantenservice!

Ik word altijd goed en vriendelijk geholpen, wanneer er een probleem is of als ik gewoon een vraag heb. Tevreden klant!

Zeer slecht

Ben zo blij dat ik weg ben van hun platform! Ik zou ze dan ook bij iedereen afraden. Er zijn overigens veel goedkopere én betere platformen!

Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. We hebben schriftelijke bewijzen aangeleverd waarin u ons heeft gevraagd om een verhuistoken en wanneer wij de opzegging zouden verwerken. Hier hebben wij netjes en tijdig op gereageerd en deze reacties heeft u ook ontvangen. Nadat uw opzegging verwerkt was zijn wij u zelfs nog tegemoet gekomen m.b.t. toegang tot uw mailboxen te herstellen en u een uitleg gegeven hoe u uw mail nog kon ophalen echter u had de domeinnaam al bij ons weg verhuisd. Op het moment dat het domein niet meer bij ons in beheer is, kunnen wij de DNS niet meer aanpassen. Wij hebben meerdere malen aangegeven dat u hiervoor alleen even contact met uw nieuwe provider hoefde op te nemen. Wij vinden het erg betreurend dat u ons op deze manier benadeelt, terwijl wij u tot het laatste moment tegemoet zijn gekomen.

Snel en duidelijk geholpen.

We liepen tegen wat obstakels m.b.t. het domein waar ik zelf niet al te veel verstand van heb. Hier ben ik goed bij geholpen door medewerkers van Shoptrader die duidelijk, snel en adequate handelden. Prima, heel tevreden over!

De service is niet top maar TOP!

Inmiddels een paar jaar klant geweest bij Shoptrader, omdat onze webwinkel nu ondergebracht is in het buitenland onder het merk van onze wasparfum Il bucato di Adele geen klant meer. De verhuizing was voor mij als leek behoorlijk pittig, maar tot de laatste minuut heeft Shoptrader ons geweldig bijgestaan met advies én hulp. Dank jullie wel voor alles. En ik kom zeker bij jullie terug als ik een andere shop zou bouwen. Thanks!

Goede service, snelle antwoorden

Zojuist ook mijn tweede shop bij Shoptrader ondergebracht. Ik ben er blij mee serieus genomen te worden. Niet alles loopt meteen perfect, maar dat er steeds aan gewerkt worden om de vragen op te lossen zorgt toch voor de 10!

Prima kwaliteit en service

Prima bedrijf met dito medewerkers. Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed, men denkt volop mee en in 99 van de 100 gevallen heb je snel antwoord op vragen en worden eventuele problemen opgelost.

Prima ervaring

Al enige tijd werkzaam met het shopsysteem van Shoptrader. Enorm eenvoudig in gebruik, al zijn sommige onderdelen wel aan wat vernieuwing toe. Klantenservice is ook vlot. Over het algemeen een zeer goede ervaring!

Een mooi pakket waarmee je snel online bent

De servicegerichtheid van dit bedrijf is top. Je krijgt snel antwoord op ingeschoten vragen via een overzichtelijk ticket systeem wat zeker als je begint met een nieuw pakket erg fijn is. Er wordt met je meegedacht en ook de online kennisbank geeft je veel uitleg en voorbeelden hoe je zaken kunt inrichten. Niet geheel onbelangrijk is de prijs-prestatie verhouding, die is netjes. Je kunt als starter voor een klein maandelijks bedrag instappen waarna je altijd de keuze hebt om in pakket om hoog te gaan maar de basis uitvoering is zelfs ruimer dan online staat aangegeven in de beschrijving op hun site. Al met al ben ik na 5 maanden erg tevreden en hoop op een goede toekomst samen.

Al jaren klant, al jaren tevreden

We zijn al jaren klant bij Shoptrader en we zijn al jaren tevreden. De ondersteuning is erg goed, antwoord wordt altijd snel gegeven als hulp nodig is. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Beste kwaliteit/prijs verhouding en uitstekende service

Na aanvankelijk wat opstart problemen door mijn totale gebrek aan kennis, staat er nu een prachtige webshop met veel mogelijkheden. Prijs is top, service is uitstekend. Ze zijn makkelijk benaderbaar en zorgen dat het uiteindelijk tegen een minimaal tarief echt goed komt. De mogelijkheden zijn groot en wij denken zeker te kunnen groeien met Shoptrader als basis voor ons online avontuur.

Goede ondersteuning en staan open voor nieuwe dingen

Goede ondersteuning, soms hebben ze het wel eens druk, maar het komt altijd goed. Kwam zelf met een nieuw idee en hebben ze ingevoerd als een Add-on. helemaal top!

Duidelijk platform en goede ondersteuning

Shoptrader is in mijn beleving een prettige omgeving om je webshop in onder te brengen met een overzichtelijke menustructuur. Ik heb onlangs nog contact gehad met technical support en dit is grandioos. Op al mijn technische vragen waren er meteen antwoorden. Natuurlijk heeft iedereen binnen Shoptrader zijn / haar eigen specialiteit, maar een e-mail versturen kan natuurlijk ook en daar wordt tot nu toe altijd vlot op gereageerd. Hou deze service vast!

Super service

Service is ongeëvenaard. In ons geval aardig wat extra design vragen wat Shoptrader normaliter kwalificeert als zijnde maatwerk. Gelukkig konden zij dit netjes voor ons uitvoeren zonder extra kosten. Meerdere malen ook al gebeld met Shoptrader en alle vragen en wensen kunnen snel worden opgelost/beantwoord.

Je komt er niet meer vanaf.

Hele nare partij kom je niet meer vanaf, meerdere keren opgezegd. Ze blijven maar afschrijven, en beweren zelfs dat ik zelf de opzegging eruit heb gehaald.

Beste Willem van Essell, U had inderdaad bij ons opgezegd, dit is dan ook voor u verwerkt en inmiddels is het contract afgesloten. Wij hebben u zeker niet extra aangeschreven, want op de datum dat het contract afliep is deze, zoals gezegd afgesloten. Met vriendelijke groet, Shoptrader

Website eenvoudig vorm te geven, support is snel, goed én ze weten wie je bent

Wij hebben tweetal websites met Shoptrader gebouwd. Als je ergens niet uitkomt, helpen ze bijna per ommegaande. Als standaard "niet kan" leveren ze vanaf afstand maatwerk op nacalculatie en rekenen hier reële tarieven voor. Ze nemen je ook serieus, ook als je simpele vragen stelt behandelen ze je even respectvol. Een echte hands-on mentaliteit.

Wij van Wasparfum Il Bucato di Adele bevelen Shoptrader aan!

Ben je op zoek naar een webshop waar je zowel innerlijk als uiterlijk op valt? Ga dan een relatie aan met Shoptrader! Niets is te gek, alles kan met de shops van Shoptrader. En weet je wat het allermooiste is? Als je shop klaar is en je loopt tegen problemen aan? Dan helpt Shoptrader je mee om ze op te lossen.

Fijne, snelle en vooral kundige support.

Gemakkelijk ticketsysteem met goede response, Ook telefonisch goede support. Alles Nederlands en persoonlijk. Shoptrader webshop zelf zeer gebruiksvriendelijk met alles wat je maar kan wensen.