Zojuist telefonisch geholpen door Brian nav een storing in de meterkast. Aardlekschakelaar schakelde steeds in. In plaats van op mijn verzoek langs te komen vroeg hij een foto te maken van het problemen en deze te appen. Vervolgens belde hij en gaf advies hoe dit probleem op te lossen. Met zijn aanwijzingen kon ik de veroorzaker van het probleem (kortsluiting in de zonwering) achterhalen. Stekker eruit gehaald en het probleem verholpen. Deze hulp is geheel kosteloos geleverd. Echt grote klasse! Deze service verdient een dikke 10! Dit bedrijf zal je met deze vakmensen niet teleurstellen!
Vanwege een wasmachinebrand dit bedrijf gebeld om het elektra na te laten kijken. Afspraak was zeer snel gemaakt. Alles is zeer vakkundig nagekeken en afgehandeld op een zeer klantvriendelijke manier. Een dikke 10 voor dit bedrijf!!
Wij hadden een klusje dat snel geregeld moest worden. Brins hebben wij als erg flexibel ervaren en zeer behulpzaam en meedenkend.
Brins heeft bij ons brandmelders vernieuwd. Prima advies en zeer snelle en deskundige afhandeling.
I called to change a wall switch. Excellent service, quick and very well executed in less than 5 minutes. The electrician arrived a bit later than we had agreed but small delays can happen.
Ondanks grote drukte kwam er na slechts 2 uurtjes een monteur die de kortsluiting heeft verholpen. Hij was snel, vakkundig en vriendelijk en gaf ook uitleg. Echt een aanrader!
Uitstekend geholpen door Brian (advies) en Martijn (installatie/advies). Werkelijk alles hebben zij gedaan van oude elektra verwijderen, nieuwe meterkast, nieuwe elektra bekabelen, wandcontactdozen/schakelaars vervangen, badkamer aarden, tot aan lampen ophangen. Echt een aanrader als je houdt van heldere communicatie, goed advies en keurig afgewerkt werk.
Snelle en nette service voor het aanleggen van 2 stopcontacten in ons washok. Zeker aan te bevelen.
Van afspraak tot uitvoering heel prettig en professioneel! Compleet nieuwe elektra en groepenkast, we zijn er heel tevreden over.
Zeer goede communicatie Vriendelijk Professioneel Aanrader!
Telefoon werd snel opgenomen en een afspraak was snel gemaakt. Vriendelijke te woord gestaan en uiteindelijk is de oorzaak van de storing snel gevonden en opgelost.
I will write in my native language. I found Brins to be unusually professional: well-organized, courteous, concerned about solving my electrical problems, and, at the same time, doing so in a way that was both safe and realistic. But since I have not yet received a bill , I can say nothing about my satisfaction with the costs of their excellent work.
Er was een hoop mis met onze elektra thuis, maar de mannen van Brins hebben allemaal goed meegedacht, hard gewerkt en alles gefixt. En het was nog gezellig ook.
Goed en deskundig advies. Vriendelijke, vakkundige monteurs. De meterkast ziet er weer zeer netjes uit. We zijn zeer tevreden met Brins
Wat een geweldige service en klangerichtheid! Dankzij het telefonisch advies van Brins en de gerichte vragen die hij stelde kon ik de storing die kortsluiting veroorzaakte zelf binnen een paar minuten verhelpen. Duidelijk een vakman met veel ervaring. Ik heb nog een elektraklus die meer aandacht nodig heeft en daar ga ik Brins absoluut voor bellen!
Brins denkt ECHT met de klant mee. Ik had een probleem waarvan 5 andere electriciens een offerte voor schreven tussen de €80 en €95. Brins stelde wat vragen waardoor ik zelf het probleem kon oplossen. Dit bedrijf denkt niet in gauw geld pakken maar in klantenbinding!
Voor onze nieuwbouwwoning heeft Brins Elektrotechniek in keuken, badkamer en woonkamer de elektra aangelegd. Brins denkt mee, werkt netjes, is vakbekwaam en is eerlijk. Zeker aan te bevelen.
Brian heeft mij erg goed geholpen! Super tevreden. Ondanks dat hij het heel druk had, heeft hij mij telefonisch te woord gestaan en met zijn hulp was het probleem snel verholpen. Uitstekende service.
Ik heb geen verstand van elektriciteit en kan de kwaliteit niet echt beoordelen. Maar ik was blij met de snelle en zeer klantvriendelijke behandeling en ik waardeer het enorm dat de medewerkers netjes gewerkt hebben en geen rommel hebben achtergelaten.
Na mijn klacht over de slechte bereikbaarheid, ben ik dezelfde dag teruggebeld met een excuus. Daarna ben ik geholpen met een goed advies. Dat waardeer ik.
Niet te bereiken. Al een week aan het proberen en ik word niet teruggebeld.
Ik had een storing in huis en heb Bins opgebeld. Hij vroeg me wat foto's te sturen via whattsapp zodat hij kon kijken naar de situatie. Vervolgens hebben we telefonisch contact gehad en heeft hij me begeleid en het probleem verholpen. Dus bij deze nogmaals… Vriendelijk dank!
Had zelf kortsluiting veroozaakt (automatische zekering wilde niet meer omhoog) en via internet Brins gebeld. Er werd meteen om foto gevraagd voor 1e inschatting. Meteen terug gebeld en probleem was aan de telefoon in een mum verholpen door mijzelf. Geen kosten, terwijl ik zojuist van een ander bedrijf een offerte van 139,- excl. bijkomende materialen had ontvangen. Ik zeg: TOP SERVICE en een volgende keer weet ik Brins te vinden!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.