Top! Een echte aanrader!

Wij hadden een elektra probleem, die wij toch wel snel opgelost wilden hebben. Gebeld en binnen 2u kwam Brian langs. Heel vriendelijk, veel kennis, duidelijke uitleg en hij heeft het probleem direct verholpen. Echt top gedaan, oftewel een echte aanrader!

Vakmanschap, snelle service, vriendelijk personeel

Zeer tevreden, afspraak binnen een dag gemaakt, goede uitleg tijdens werkzaamheden, vakbekwaam, netjes, behulpzaam en vriendelijk personeel.

Fantastische service!

Zeer zeer goede ervaring met Brins, twee keer afgelopen tijd. Eerste keer groot probleem met aarding veroorzaakt door verbouwing elders. Brins kwam direct, maakte goede analyse, dachten 'out of the box' en hebben ons probleem dezelfde dag verholpen met nieuw circuit aarding en aardpin. Gelijk ook dat van de buren huis en trappenhuis verholpen. Tweede keer probleem met trappenhuisschakelaar die ik zelf vervangen had. Brian heeft me gelijk gebeld op zaterdagmiddag en telefonisch probleem laten oplossen. In plaats van langs kunnen komen en voorrijkosten kunnen incasseren, zeg maar. Voor al onze volgende klussen op gebied van elektra gaan wij voortaan met Brins in zee.

Enkele weken geleden had ik een stroomstoring. Brins elektrotechniek gebeld. Het was erg druk, maar toch heeft Brian moeite gedaan om mij te helpen en heeft Martijn gestuurd. Binnen een half uur had Martijn het probleem verholpen en was de stroomstoring verleden tijd! En dat niet alleen, ook de omgang met Martijn was fijn: vriendelijk, betrouwbaar en kennis van zaken! Een heel prettig bedrijf! Heel erg bedankt Brian en Martijn!

Super vriendelijk, meedenkend en heel klant vriendelijk

Ook ik ben eerst hier terecht gekomen om de reviews te bekijken voor dat ik Brins ging bellen. En ik kan iedereen gerust stellen de reviews kloppen hoor! In Juni kwam eerst Brian even langs om te kijken naar het probleem (wasmachine en droger stonden op 1 groep en dit ging niet goed met de droger) Brian heeft naar oplossingen staan zoeken en netjes uitgelegd wat de voor en nadelen waren. Ik kreeg een offerte en na accepteren kwamen er 2 monteurs. Ze werken netjes en ook deze heren weer heel vriendelijk. Net is er weer een monteur langs geweest en heeft de trekschakelaar goed gezet. Ik had gisteren gebeld en vandaag kwam er al iemand langs. (eigenlijk was er volgende week pas een mogelijkheid.) Maar ook hier wordt er meegedacht. Ik kan niet anders zeggen dat wat een goede service. Zo kan het dus ook! Zeer tevreden :-)

Snelle service na kortsluiting door lekkage

De storing kon snel worden verholpen nadat er kortsluiting was ontstaan. Duidelijke uitleg van de werkzaamheden, oplossing en vervolgstappen. Zeer tevreden over de service en vriendelijke monteur.

Snel, correct en vooral heel flexibel met afspreken. Helemaal top

Brins, heel Behulpzaam

De meneer die vandaag de telefoon aannam was heel behulpzaam toen ik hem vertelde wat voor soort stekker ik zocht. Hij wilde graag heel precies aan me doorgeven waar ik er zo een zeker en vast kon krijgen. Zodoende kon ik gelijk daarna dat bedrijf bellen, en ja hoor, ze hadden er precies zo een als ik zocht! Had me een hoop tijd/zoeken gescheeld als ik Brins eerder had gebeld! Ik vind trouwens ook dat Brins een mooie website heeft, qua kleuren en de rest. Maar vooral die meneer dus. Nog maar eens Dank u wel!

Well executed work

They came to move an electrical socket along the wall by 80cm and place two new covers for two existing sockets. The work was well executed and any contact we had with the office team was helpful and efficient.

Top service!

Bij spoed super snel geholpen! Hele vriendelijke mensen die hun best doen je snel verder willen helpen!

Gewoon heel goed!

Brian reageert snel op telefoontjes, ook bij spoedklussen. Het uiteindelijk plaatsen van een nieuw intercomsysteem bij ons VvE ging vlot: een snelle afspraak, aardige elektriciens, weer een goed werkende intercom en bovendien zijn alle gaten in muren netjes dichtgemaakt.

Prima klus geklaard

Bij mijn appartement in Amsterdam de elektrische Keuken installatie aangepast, inclusief de krachtgroep voor inductie en vervangen groepenkast. Prima vakmensen en flexibele planning omdat mijn keukenleverancier zich niet aan de afspraak hield. Goede prijs. Kortom, voor mij is Brins een betrouwbare installateur !!

Vakkundig en betrouwbaar

Voor de plaatsing van onze nieuwe keuken heeft BRINS weer uitstekend werk verricht. Het is voor de tweede keer dat we dit bedrijf in de arm genomen hebben. De levering van de keuken was twee weken naar voren geschoven en dat heeft ons best wel wat stress gegeven. Na een belletje naar Brian waren we al een beetje gerustgesteld, maar toen uiteindelijk ook alles gerealiseerd was en alles aan elektra van en om de keuken werkte waren we helemaal blij. D.Schildwacht Utrecht

Zeer tevreden! Snel, vriendelijk en vakkundig.

Zeer tevreden. Vriendelijke monteurs die alles perfect hebben gedaan.

Deskundige en snelle service

Vakmensen die weten wat ze doen. Er wordt met je meegedacht en in mijn geval kon de nieuwe groepenkast zelfs nog dezelfde middag geïnstalleerd worden. Alles werd getest en ik kreeg goede uitleg. Ik hoop niet dat ik snel weer een elektra probleem heb maar ik weet zeker dat ik niet op zoek ga naar een ander bedrijf.

Goede ervaringen met Brins Elektra.

Ebby is een deskundige, nauwkeurig werkende en vriendelijke monteur.

super service

Had een probleem met de elektra. Fantastisch opgelost!

Mijn dimmer werkte niet meer. Belde voor een Electricien. Kreeg ik uitleg over hoe ik het zelf op kon lossen! Dit heb ik nog nooit mee gemaakt! Echt Top. Probleem binnen minuut opgelost :-)

Goede service en deskundig personeel

Alles snel geregeld. 20 juni langs geweest om te kijken wat er gedaan moest worden. Met een een aantrekkelijke offerte opgemaakt, deze de volgende dag per mail ontvangen. Afspraak gemaakt, werk op 26 juni geheel volgens de offerte, uitgevoerd. Zeer oude stoppenkast vervangen en bedrading aangepast. Binnen de afgesproken tijd klaar. De meterkast schoon achter gelaten. Buitengewoon vriendelijk personeel. Klein minpuntje, zware afvalzak achter gelaten.

Helemaal top

Heel netjes en goede klantvriendelijkheid.

Hele goede service, vakwerk en zeer vriendelijke mannen.

Hele goede service, vakwerk en zeer vriendelijke mannen.

Prettig om mee te werken. Kwaliteit. Persoonlijke aandacht. Transparant

• Nakomen van afspraken

Ik dacht een storing te ervaren. Toen ik belde wist Brian meteen wie ik was en wat hij bij mij een jaar geleden had gedaan. Met een paar kleine vragen en aanwijzingen was alles binnen een paar minuten weer up and running. Top service!

• Nakomen van afspraken

Mijn storing is gauw verholpen en in de resterende tijd hebben ze andere verlichting ook in orde gemaakt. Daar was ik heel blij om. Poggenbeekstraat 8'

• Nakomen van afspraken

Uitstekend geholpen met aansluiting oven en inductieplaat.

• Kwaliteit
  • Offertes/ aanbiedingen N.v.t.