super service

Had een probleem met de elektra. Fantastisch opgelost!

Mijn dimmer werkte niet meer. Belde voor een Electricien. Kreeg ik uitleg over hoe ik het zelf op kon lossen! Dit heb ik nog nooit mee gemaakt! Echt Top. Probleem binnen minuut opgelost :-)

Goede service en deskundig personeel

Alles snel geregeld. 20 juni langs geweest om te kijken wat er gedaan moest worden. Met een een aantrekkelijke offerte opgemaakt, deze de volgende dag per mail ontvangen. Afspraak gemaakt, werk op 26 juni geheel volgens de offerte, uitgevoerd. Zeer oude stoppenkast vervangen en bedrading aangepast. Binnen de afgesproken tijd klaar. De meterkast schoon achter gelaten. Buitengewoon vriendelijk personeel. Klein minpuntje, zware afvalzak achter gelaten.

Helemaal top

Heel netjes en goede klantvriendelijkheid.

Hele goede service, vakwerk en zeer vriendelijke mannen.

Hele goede service, vakwerk en zeer vriendelijke mannen.

Prettig om mee te werken. Kwaliteit. Persoonlijke aandacht. Transparant
  • Nakomen van afspraken

Ik dacht een storing te ervaren. Toen ik belde wist Brian meteen wie ik was en wat hij bij mij een jaar geleden had gedaan. Met een paar kleine vragen en aanwijzingen was alles binnen een paar minuten weer up and running. Top service!
  • Nakomen van afspraken

Mijn storing is gauw verholpen en in de resterende tijd hebben ze andere verlichting ook in orde gemaakt. Daar was ik heel blij om. Poggenbeekstraat 8'
  • Nakomen van afspraken

Uitstekend geholpen met aansluiting oven en inductieplaat.
  • Nakomen van afspraken

Vanochtend stroomstoring waardoor o.a. de verwarming uitviel. Blij met de snelle reactie van Brian op mijn melding en meteen daarna ook Martijn aan de deur om het probleem op te lossen. Dat deed hij zoals ik ook eerdere keren met Brins heb meegemaakt: zeer vakkundig, gedegen en snel. De mannen van Brins zijn klantgericht, denken mee en komen met oplossingen die daar waar nodig of mogelijk een verbetering zijn t.o.v. wat ze aantreffen, bijv. de veiligheid. De factuur wordt uitgelegd en kan met pin worden betaald. Ik kan Brins van harte aanbevelen!
  • Nakomen van afspraken

Problemen met twee schakelaars snel en goed verholpen. De standenschakelaar voor de mechanische ventilatie werkte niet meer. Deze zat ook erg vast. Geen probleem voor de heren van Brins! Ook de aan- en uitschakelaar van twee plafondlampen in de woonkamer deed het niet meer. Ook snel en goed gerepareerd. Kortom, laat het over aan de heren van Brins!
  • Nakomen van afspraken

Wat een geweldige ervaring met Brins! We hebben dit bedrijf ingehuurd voor het aanleggen van een nieuwe meterkast in verband met de veroudering van deze. De mannen hebben niet alleen een mooie offerte afgegeven, maar ook zeer efficient en netjes gewerkt! Supervriendelijke mannen en voor ons een echte aanrader!!! Zeer tevreden!
  • Nakomen van afspraken

Telefonisch mijn probleem opgelost door duidelijke en eerlijke aanwijzingen. Wordt zeer gewaardeerd! Brins gaat betreft service verder waar andere niet eens beginnen. Top bedrijf! Grt, Paul
  • Nakomen van afspraken

Snel en vakkundig hele aardige mensen echt een aanrader
  • Nakomen van afspraken

Goede expertise. Uitstekende uitvoering. Probleem waar anderen niet goed uit kwamen, is door Brins adequaat opgelost.
  • Advies N.v.t.
  • Nakomen van afspraken

Stroom naar de schuur en naar zolder aangelegd. 2 nieuwe groepen in de meterkast bij gemaakt. Brain en zijn team zijn professioneel vakbekwaam. Werken erg netjes en snel. Denken in oplossingen in plaats van problemen. Zeer tevreden.
  • Nakomen van afspraken

Firma Brins heeft de werkzaamheden uitstekend uitgevoerd met A-kwaliteit materialen. Zelfs als Liander de laatste aansluiting niet wil afmaken is firma Brins nog een tweede keer geweest om dit kostenloos voor ons op te lossen. Uitstekende kwaliteit en service!
  • Nakomen van afspraken

dank U Fa.Brins voor de snelle en goede uitvoering van het werk
  • Nakomen van afspraken

op 7 februari is Dick, de monteur van de fa. Brins bij mij thuis geweest voor het opnieuw aanleggen van bekabeling en apparatuur na waterschade. Top monteur, vriendelijk en vakbekwaam. Ook de afhandeling en de factuur door de fa. Brins zeer correct en adequaat afgehandeld Alles 100 % in orde

Prettige ervaring mee gehad
  • Nakomen van afspraken

Vandaag telefonisch afgestemd en uitgesproken. Goede klantenservice. Het bedrag op de factuur is aangepast. De reparatie is perfect opgelost. Iets te snel in mijn reactie geweest.
  • Nakomen van afspraken

Beste theo , goed dat we elkaar even gesproken hebben .Fijn dat je begrijpt dat er een duidelijke reden voor het verschil was . Zo zie je maar met 1 telefoontje is een misverstand snel verholpe . Blij te horen dat je uiteindelijk te vrede bent !

Zojuist telefonisch geholpen door Brian nav een storing in de meterkast. Aardlekschakelaar schakelde steeds in. In plaats van op mijn verzoek langs te komen vroeg hij een foto te maken van het problemen en deze te appen. Vervolgens belde hij en gaf advies hoe dit probleem op te lossen. Met zijn aanwijzingen kon ik de veroorzaker van het probleem (kortsluiting in de zonwering) achterhalen. Stekker eruit gehaald en het probleem verholpen. Deze hulp is geheel kosteloos geleverd. Echt grote klasse! Deze service verdient een dikke 10! Dit bedrijf zal je met deze vakmensen niet teleurstellen!
  • Nakomen van afspraken

Vanwege een wasmachinebrand dit bedrijf gebeld om het elektra na te laten kijken. Afspraak was zeer snel gemaakt. Alles is zeer vakkundig nagekeken en afgehandeld op een zeer klantvriendelijke manier. Een dikke 10 voor dit bedrijf!!
  • Nakomen van afspraken

Wij hadden een klusje dat snel geregeld moest worden. Brins hebben wij als erg flexibel ervaren en zeer behulpzaam en meedenkend.
  • Nakomen van afspraken

Brins heeft bij ons brandmelders vernieuwd. Prima advies en zeer snelle en deskundige afhandeling.