de wachtkamer zat vol, maar ik was toch redelijk snel aan de beurt. ze nam de tijd voor me en heeft erg haar best gedaan om mijn haar en baard weer netjes te maken. ik kan zo weer voor de dag komen.
Hoi Dirk, bedankt voor je leuke beoordeling.
Het was mijn eerste keer vandaag. Maar ik moet eigenlijk zeggen dat ik aangenaam verrast was. Vriendelijke en kundige mensen. Prima kapsel en mijn lange baard heeft weer een top model. Dit wordt m'n nieuwe kapper.
Hoi Wim, bedankt voor je leuke beoordeling. Tot de volgende keer in kapsalon.
zeer goede eerste behandeling
Hoi Frans, bedankt voor je beoordeling.
Hoi Max, bedankt voor je beoordeling.
Hoi Ray, bedankt voor je goede beoordeling.
Hoi Stephan, bedankt voor je beoordeling.
Hoi Maurice, bedankt voor je beoordeling. fijn te horen dat je tevreden bent over het knippen en de baard. Jammer dat je het wachten als te lang hebt ervaren.
Prettige sfeer, vakkundig advies
Hoi Peter, bedankt voor je goede beoordeling.
Wat een verrassing: na 25 jaar terug in Veldhoven en bij een oud klasgenootje in de stoel. Erg leuk om bij Wilfried Leemans in de stoel te zitten en uiteraard netjes ontvangen en geknipt !!
Hoi Albert, mijn ervaring was het zelfde. Ik was erg verrast om jou in mijn stoel te hebben. Ik heb genoten van ons gesprek. Ik ben blij dat je tevreden bent over het knippen. Bedankt voor je beoordeling en tot je volgende knipbeurt dan buurten we weer verder over het verleden. groetjes Wilfried.
Goede sfeer en levert vakwerk. Complimenten!
Hoi Dirk, bedankt voor je goede beoordeling.
Prima
Hoi Jeroen, bedankt voor je beoordeling.
Verdorie, wat heb ik lang gezocht naar een goede kapper die voor een zeer redelijke prijs goed knipt en begrijpt wat ik bedoel. Ik ben heel blij dat ik hem eindelijk heb gevonden. Hier ga ik niet meer weg.
Hoi Peter, bedankt voor je goede en leuke beoordeling. Ik wordt er bijna verlegen van. Thanks.
Hoi Roy, bedankt voor je beoordeling. Fijn te horen dat je tevreden bent met je baard.
Goededag meneer Claassen, bedankt voor je beoordeling
uitstekend
Hoi Jurriaan, bedankt voor je beoordeling.
Leuke en mooie tent. Leuke mensen. Alleen concept mniet wachten vind ik persoonlijk niet zo fijn. Liever dat ik ook op afspraak kan komen.
Hoi Jamie, bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je het wachten als niet prettig hebt ervaren terwijl we daar juist geprobeerd hebben om dit zo aangenaam te maken. Het heeft natuurlijk ook te maken met hoe druk is het op het moment dat je binnen loopt. We zijn er volop mee bezig om de wachttijden zo kort mogelijk tehouden. Op zeer korte termijn staan we weer een dag extra in de week met een kapper extra. Ik heb het leuk gevonden om je te mogen knippen en ik zie aan je beoordeling dat je daar zeer tevreden over bent, ik hoop je toch nog eens terug tezien bij de Barbier.
Hoi Rogier, bedankt voor je goede beoordeling.
Hartelijk gezellig zowel de antoeratie als de mensen. Klantvriendelijk de tijd nemend gewoon je voelt je er op je gemak Dus met een woord Samen gevat Super
Hoi David, bedankt voor je beoordeling.
Rust en orde, geven aan ieder een advies en tips
Hoi Willyam, bedankt voor de beoordeling.
Aangenaam verrast door het personeel, vakkundig geknipt en goede adviezen ontvangen.
Hoi Frans, fijn te horen dat je tevreden bent.
Goede ervaring ondervonden. Prettig personeel; er wordt zorgvuldig geknipt; incidenteel wat langere wachttijden worden niet als hinderlijk ervaren.
Hoi Ron, bedankt voor je beoordeling.
Vakkundige kapsalon, gezellig ingericht zodat het wachten aangenamer is.
Hoi Roel, bedankt voor je beoordeling.
Goede kapper erg nauwkeurig!
Hoi Ian, bedankt voor je beoordeling.
Het was mijn tweede bezoek (dus ik ben teruggekomen terwijl ik mijn kortingsbon (nog) niet terug heb gevonden. Over het vakmanschap kan ik als leek niet oordelen, maar het lijkt me een 8 waard. Een tien is voor de volmaaktheid, die is op aarde niet te vinden. Deze keer heb ik geen kortingsbon gekregen, dat merkte ik pas toen ik thuis was.
Hoi Jan, bedankt voor je leuke beoordeling. Als vakman kan ik voor het vakmanschap een 10 geven.
07.55u binnen en geen wachttijd. Geen kopje koffie aangeboden. Ik gebruik zelf redelijk wat gel; er was geen gelegenheid om mijn haar te wassen waardoor met gel in het haar geknipt moest worden. Opdracht gegeven om mijn haar "4 weken" korter te maken; resultaat is dat het veel te kort is geknipt, er is "3 maanden" van af geknipt. Bakkebaarden zijn zonder overleg/vraag weggeschoren. Aardige dame maar daar blijft het helaas dan ook bij. Ik was op zoek naar een nieuwe kapper omdat mijn oude stopt maar dit gaat niet mijn nieuwe kapsalon worden.
Hoi Henri, ik betreur het dat je teleur gesteld bent na je eerste bezoek aan onze kapsalon. Waarschijnlijk is er iets vreselijk mis gegaan in de communicatie van onze kant. Als je wilt kom dan volgende week even terug zodat we dit met je in orde kunnen maken. Het laatste wat we willen is ontevreden klanten.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.