Filters

8

Goed en klantvriendelijk

Eenmaal bij deze kapper, je zult nooit meer veranderen

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Vriendelijk en nu op afspraak top en ook kunt kiezen bij wie

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed en kundig geknipt

Goed en kundig geknipt zoals gewoonlijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Als altijd: uitstekend.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon goed!

Fijne kapper. Verhuis met mn eigen kapper mee

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goed geknipt met "goeie buurt!"

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Lekker huiskamergevoel bij Wilfried in de zaak!

Kom er nu ongeveer twee jaar en je krijgt altijd zo’n lekker huiskamergevoel daar! Knipkunsten zijn ook dikke prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd gezellig

Nu dat ik een afspraak kun maken is het veel makkelijker om langs te komen omdat ik 20km moet rijden of na mijn werk langs rijdt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Ik kom er al een hele tijd en ondanks de Corona tijd blijft het er altijd leuk dpintazn tijd voor een grapje kop koffie etc

  • Aanbevelen? Ja
7

goede verzorging

op de afgesproken tijd bediend en goed afgewerkt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden!

Weer super geknipt door Michelle. TOP!

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik word goed geknipt, in een prettige sfeer en ik hoef niet te lang te wachten.

Voor mij zijn dit dus de belangrijkste factoren. Maar jullie hebben te maken met verschillende klanten, segmenten, die je waarschijnlijk allemaal nodig hebt. Die stellen verschillende eisen. Hierbij gaat het, denk ik, om de combinatie van kwaliteit, sfeer (incl service) en toegankelijkheid (snelheid, gemak). Als de prijs klopt met het gebodene en met de concurrentie, zal die geen grote rol spelen. De moeilijkheid is om zo goed mogelijk per klant in te spelen op de individuele behoefte. Jongeren zullen vaak erg hoge eisen stellen aan de kwaliteit. Voor ouderen zal de sfeer zwaarder wegen en mensen met weinig tijd willen snel geholpen worden. Belangrijk is te weten hoe deze verschillende klantgroepen dit ervaren, waar ze nog verbeterpunten zien, wie de belangrijkste klanten zijn en last but not least wat de effecten voor jullie zijn van het verplicht maken van een afspraak (ik vrees voor de een prettig maar voor de ander juist een gemis om niet even binnen te kunnen lopen). Ofwel: wat vindt de klant dat goed gaat? Wat kan beter? Wat vindt ie niet goed? En wat zou ie graag toegevoegd willen en of juist niet meer willen? Als je deze vragen toevoegt + specifiek de ervaring over het afspraak maken, krijg je misschien een nog scherper beeld zonder dat het de klant veel meer tijd kost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden.

Wat het knippen betreft was ik al zeer tevreden,en dat de afspraken voortaan online gemaakt kunnen worden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima kapsalon

Reserveren top. Herinneringsbericht top. En goed geknipt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geknipt onder een leuk gesprek

Gewoon lekker gaan zitten en vakkundig geknipt worden én een leuk gesprek voeren. Wat wil je nog meer? Persoonlijk vind ik het online kunnen reserveren erg prettig werken. Misschien geboren uit noodzaak, maar mij bevalt het prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Altijd welkom gezellig en zelfs nu na Corona zelfs bijna geen wachttijd meer.en wie je ook helpt er wordt netjes geknipt

  • Aanbevelen? Ja
9

Super fijne zaak.

Ik wordt hier altijd vriendelijk geholpen, en met een goed kapsel naar buiten. Lekker lokaal en betaalbaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals altijd!

Altijd goed, mom er al jaren!

  • Aanbevelen? Ja
10

zoals altijd uitstekend,vertrouwd en gezellig

ondanks de corona periode weten Wilfried en zijn team de uitstekende kwaliteit en gezelligheid te blijven waarborgen.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig kan niet beter alles tiptop altijd vriendelijk en gezellig

zijn al 46 jaar klant en willen niet overgaan naar een andere kapper zo fijn ook is er altijd een drank ook al ben je de echtgenoot van de klant prima ga zo door en blijf gewoon zo als altijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals verwacht goede service, ook in corona-tijd

Prettig dat je niet/beperkt hoeft te wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk super service. Eigentijds en kundig

Een top salon!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd fijn

Fijne ervaring. Houden zich netjes aan de Covid regels.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld

Prettig ervaren

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Oortlaan 158

5505RH Veldhoven

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.