Laden reviews...
Laden reviews...
218 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen de barberzaak consequent voor vriendelijk personeel, vakmanschap en een gezellige sfeer. De feedback benadrukt snelle service, goede koffie en aangenaam vermaak, en consistente kwaliteit. Al met al vertrekken bezoekers tevreden en komen graag terug voor een volgende knipbeurt.
Aangenaan
Beveelt aan
13 March 2026
Henk
Veldhoven
Hoi Henk, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Ik kom er al jaren
Beveelt aan
13 March 2026
Peter
Eindhoven
Hoi Peter, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Elke maand zo even binnenlopen voor een knipbeurt plus net die extra service die je bij een "normale" kapper niet krijgt.. Ook ben je altijd vrij snel aan de beurt!
Beveelt aan
12 March 2026
Robbert
Veldhoven
Hoi Robbert, bedankt voor je geweldige review.
Groetjes Wilfried
In een gezellige ambiance weer tot uiterste tevredenheid voorzien van een frisse coupe.
Beveelt aan
12 March 2026
Edwin
Veldhoven
Hoi Edwin, bedankt voor je toppie review.
Groetjes Wilfried
Vakkundig en gezellig
Beveelt aan
8 March 2026
Dre
Veldhoven
Hoi Dre, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Super goed zoals altijd
Beveelt aan
8 March 2026
John
Veldhoven
Hoi John, bedankt voor je review.
Groetjes wilfried
Ok
Beveelt aan
5 March 2026
RUUD
Veldhoven
Hoi Ruud, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Vakkundig geknipt en snel aan de beurt.
Beveelt aan
4 March 2026
Jan
Veldhoven
Hoi Jan, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Wordt vriendelijk begroet bij binnen komst, indien je even moet wachten fijne zit plekken om te wachten. Koffie, thee, fris of zelfs een biertje kun je tijdens wachten gratis nuttigen. De kappers die er werken zijn vriendelijk en kundig. Als je voorkeur hebt voor een vaste kapper kun je gewoon aangeven dat je liever wacht op die persoon en is dat geen enkel probleem!
Beveelt aan
4 March 2026
Gerrit Jan
Veldhoven
Hoi Gerrit Jan, bedankt voor je geweldige review.
Groetjes Wilfried
Zoals gewoonlijk uitstekend geholpen, conform mijn wens!
Beveelt aan
2 March 2026
Marcel
Veldhoven
Hoi Marcel, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Heerlijk als je op vrijdagochtend binnenloopt en er zijn 3 kappers aan het werk. Bijna meteen aan de beurt en weer fris geknipt naar buiten.
Beveelt aan
1 March 2026
Albert
EINDHOVEN
Hoi Albert, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Als je even moet wachten zit je daar gezellig met leuke muziek en naar wens koffie of fris. De knipbeurt wordt rustig en goede kwaliteit uitgevoerd.
Beveelt aan
28 February 2026
Frank
Eindhoven
Hoi Frank, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Lekker vroeg naar de kapper. Een mager zonnetjes scheen net over het dak van de achter buurman. Het zou een mooie dag worden en dat werd het ook en meteen netjes geknipt.
Beveelt aan
26 February 2026
Jan
Veldhoven
Hoi Jan, bedankt voor je top review.
Groetjes Wilfried
Leuke zaak, prima sfeer, goed geknipt.
Beveelt aan
26 February 2026
T
Veldhoven
Bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Effe wachten op m’n beurt. Krantje er bij, mooi muziekje op de achtergrond. 1 uurtje wachten is zo voorbij. Als vaste klant hoef ik de kapper niets te vertellen wat mijn wensen zijn. Na mijn knipbeurt, ziet er weer netjes uit, een korte massage en ik kan er weer tegen. Bedankt.
Beveelt aan
24 February 2026
Piet
Veldhoven
Hoi Piet, bedankt voor je geweldige review.
Groetjes Wilfried
fijne zaak en mooi ingericht. geen gedoe met afsprakken. gewoon binnenlopen en misschien we even wachten. en ook niet onbelangrijk: uitstekend gekniipt. mijn vrouw is heel content!
Beveelt aan
20 February 2026
Henk
eindhoven
Hoi Henk, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Prima
Beveelt aan
15 February 2026
Hans
Veldhoven
Hoi Hans, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Prettige zaak en je word goed geknipt
Beveelt aan
15 February 2026
Ad
Vessem
Hoi Ad, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Het is altijd gokken: is het druk of ben ik direct aan de beurt? Maar ik had dit keer geluk en kon direct gaan zitten. Haren kort en baard eraf! Alleen dat laatste apparaatje deed verrekte veel pijn. Was iets te scherp.
Beveelt aan
15 February 2026
Tom
Knegsel
Hoi Tom, sorry voor het laatste apparaatje ik zal hem niet meer gebruiken bij jou. Nog bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Ik kom er al een tijdje, altijd tevreden geweest.
Beveelt aan
13 February 2026
Joris
Eindhoven
Hoi Joris, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Elke keer weer een uitstekend resultaat!
Beveelt aan
12 February 2026
Frank
Veldhoven
Hoi frank, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Fijn om zo de dienstverlening te mogen ontvangen
Beveelt aan
11 February 2026
Cees
Veldhoven
Hoi Cees, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Heel afwisselend. Kwaliteit Hangt er erg veel vanaf door wie je wordt geknipt. Deze keer dikke 10. Vorige keer krappe 6.
Beveelt aan
10 February 2026
Sander
Veldhoven
Hoi Sander, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Prima zaak, goede sfeer
Beveelt aan
9 February 2026
Hans
MR Eindhoven
Hoi Hans, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Weer geknipt en bijgepraat tijdens het knippen.
Beveelt aan
9 February 2026
Jeroen
Veldhoven
Hoi Jeroen, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Oortlaan 158
5505RH Veldhoven
Branch
Horeca, Food
Specializations
Bier, Brouwerij
Overige bedrijven