Hoi Jeroen, Bedankt voor je goede beoordeling. Om de wachttijden korter te maken, daar zijn we mee bezig en daar ga je volgend jaar het effect van merken.
Bedankt voor uw beoordeling.
Een heel fijn kapsalon waar de klant nog eens ouderwets centraal staat. hele lieve leuke maar vooral ook vakkundige mensen! Het is er altijd gezellig altijd tijd voor een leuk praatje of en grapje! Ik zeg zeker zo doorgaan en succes met alles!! Gr Jan Van Riet
Hoi Jan, bedankt voor de zeer goede beoordeling en de nieuwe klant die gestuurd hebt. Hier krijg je nog bericht van beste ambassadeur.
goed en gezellig
Hoi Jan, Bedankt voor je beoordeling.
Een bezoek aan de kapsalon de Barbier is echt aan te bevelen, no-nonsense, goede sfeer en perfecte kwaliteit!
Hoi Rob, Bedankt voor je beoordeling.
Hoi Jan, bedankt voor je goede beoordeling.
Hoi Wim, bedankt voor je leuke beoordeling
Een gezellige kapsalon, waar goed geknipt wordt tegen een redelijke prijs.
Hoi Joop, bedankt voor je positieve beoordeling.
Er is altijd tijd voor een praatje en een kop koffie.Het wachten is voor mij nooit een probeem.Het is niet voor niks de leukste salon van Nederland ,Heren en Dame Super ga zo door .
Hoi Frank, bedankt voor je beoordeling.
Hoi Jan, bedankt voor de beoordeling.
Uitermate klantvriendelijk - gezellige sfeer - relatief korte wachttijd. Meubilair mag wel wat vernieuwd worden. Ga zo door !
Hoi Jaco, bedankt voor je beoordeling. Aan het meubilair wordt gewerkt.
Goede sfeer met klantvriendelijk personeel.
Hoi Henk, Bedankt voor je beoordeling.
Ik heb eigenlijk niets o te vergelujjken, omdat ik al meer dan 40 jaar mijn haren bij de familie Lemans laat knippen. Ik ben vrijwel nooit bij een andere kapper geweest, omdat het me gewoon beviel. Als iets goed is, probeer ik ook niets anders.
Dag trouwe klant, ik zie ook geen rede om naar een ander te gaan, bedankt voor je beoordeling.
Goede sfeer vlot aan de beurt weer een goed kapsel
Hoi Ivo, bedankt voor je beoordeling.
Leuke kapsalon met goed persoonlijk contact
Hoi Johan, bedankt dat je de moeite hebt genomen voor deze beoordeling.
Goede probleemloze salon, met als voordeel dat geen afspraak gemaakt hoeft te worden, maar..... het feit dat ik niet kan pinnen ervaar ik als bezwaar en soms lastig probleem. Bij de buurman AH moet geld opgenomen worden om De Barbier te betalen. Dit is niet meer van deze tijd. Integendeel, pinnen wordt over het algemeen als ''ja graag'' gepromoot.
Hoi Henri, bedankt voor je positive beoordeling, over het pinnen heb je helemaal gelijk. Dit wordt volgend jaar opgelost.
Hoi Eric, bedankt voor je beoordeling.
He Erwin, bedankt voor je beoordeling.
Fijne kapsalon, waar ik altijd uitstekend wordt geholpen.
Bedankt voor uw super beoordeling.
geen commentaar
Hoi Herman, bedankt voor je leuke beoordeling.
een fijne zaak die kennis en ervaring hebben en altijd vriendelijk zijn
Hoi Erik, bedankt.
Hoi Hans, bedankt voor de moeite om een beoordeling te geven.
Super bedankt voor je beoordeling Ben.
Klantvriendelijk
Bedankt Henk.
Hoi Gijs, bedankt voor je beoordeling.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.