Filters

7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Echt een fijne herenkapper

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

heb er wel goed gevoel bij moet wel even wennen aan het wachten voor de rest ben ik wel tervreden. zal er over nadenken over de actie i.v.m. prijs., laat t.z.t wel weten of ik dat ga doen .

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik hoop dat zij altijd zo blijven knippen. eindelijk wat ik wilde heb ik ook gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gezellige kapsalon waar je altijd goed geholpen wordt door Wilfried en zijn team. Altijd in voor een praatje en ook de service is er uitstekend!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

gezellige kapsalon met goeie service

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel N.v.t.
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer fijne en kundige heren kapper. Het is goed dat het een gespecialiseerde salon is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een erg vertrouwde, fijne en gezellige kapper! Ik kom er met plezier al jaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De Barbier is een prima knipsalon. Gewoon zonder afspraak binnen lopen en vakkundig geknipt worden. Alleen de naam van de zaak pretendeert iets meer dan het eigenlijk is. Met De naam Barbier ga je een een poos terug in de tijd. Met service maar vooral ook beleving van weleer. Als je naar een Barbier gaat dan verwacht je dat je dat terug ziet in het interieur maar ook bij de kapper zelf. En als ik eerlijk ben zie ik dat niet terug bij de Barbier. Als baard drager ben ik opzoek naar die Barbier die niet alleen op vakkundige wijze knipt maar ook aan de beleving wat kan toevoegen door baard en huid extra aandacht te geven. Daar hangt natuurlijk wel een ander prijskaartje aan. Ik realiseer me dat het een weloverwoge keuze is om dit niet te doen omdat eigenaar en vaste klantenkring hier geen behoefte aan hebben. Dat de huidige aanpak ook niet onverdienstelijk is bewijst de populariteit van de knipsalon. Ik vind het wel raar dat het niet mogelijk is om te pinnen. Dat is niet van deze tijd maar dat is de Barbier van vroeger ook niet. Ik wil graag afsluiten dat die keren dat ik bij de Barbier ben geweest, prima ben geknipt en geholpen. Kom zeker nog een keer binnen gelopen. Met vriendelijke groet, Koos Sleddens

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ben smorgens eerder dan de kapper hoef dus niet te wachten wort meteen geholpen,

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

gemoedelijk consistent vakkundig. En een zeer bijzondere, onderscheidende manier van klant - en marktbenadering die voor vele kappers en andere ondernemers een voorbeeld zou kunnen zijn. Ook bijzonder is dat je er op geattendeerd wordt wanneer het weer een "kapper moment" is. Al heb je een abonnement. Dit betekent lange termijn denken gebaseerd op langdurige klantrelaties ipv korte termijn denken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zoals elke keer weer goed geknipt en snel geholpen. Voor mij is de Barbier de uitkomst, geen afspraak nodig, wachttijden zijn kort en vakkundig goed geknipt worden

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

een echte Brabantse gezellige en kwalitatieve zeer goede herenkapper waar de klant nog belangrijk is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima kapsalon met kundige kappers. Het is kleinschalig, hierdoor af en toe wel wat wachttijd. Genoeg leesvoer om die tijd door te komen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Bij de "Barbier" wordt goed geknipt met een aangename sfeer, zodat een eventuele korte wachttijd toch nog prettig verloopt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

ik kan makkelijk zelf bepalen wanneer ik ga. Ben blij dat je het interieur gaat vernieuwen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was de eerste keer dat ik het kapsalon bezocht. Ik werd er snel en goed geholpen, voor mij zeker een reden om vaker te komen,

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed,beter.best

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De wijze van het betalen mag moderner, het allen contant betalen is niet meer van deze tijd. Dit zegt een 62 jarige. M.vr. G. André

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prima kapsalon. In verband met de vele concurrentie kies ik niet altijd voor de Barbier. De medewerkers hebben veel kennis en vakmanschap, maar hier betaal je ook wel €5,- per knipbeurt meer voor dan bij een concurrent. Al wel jaren een tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Keurige verzorging en normaal vriendelijk (niet overdreven,prima)

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een duidelijke, klantvriendelijk gerichte sfeer met vriendelijk, prettig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Professioneel, gezellig en prima prijs-kwaliteit verhouding! De salon is van alle gemakken voorzien zoals een goed mannentijdschrift, twee ipads en een frisdrankje of een bakkie koffie. Het interieur is wat aan vervanging toe maar daar wordt aan gewerkt. Zeker een aanrader en dan vooral wanneer je kiest voor het knipabonnement: zorgeloos gemak voor een interessante prijs!

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede kapsalon, goede prijs/kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Totaal oordeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Communicatie
  • Wachttijd

Bedrijfsgegevens

Oortlaan 158

5505RH Veldhoven

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.