Laden reviews...
Laden reviews...
218 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten prijzen de barberzaak consequent voor vriendelijk personeel, vakmanschap en een gezellige sfeer. De feedback benadrukt snelle service, goede koffie en aangenaam vermaak, en consistente kwaliteit. Al met al vertrekken bezoekers tevreden en komen graag terug voor een volgende knipbeurt.
Deze keer niet door Wilfried geholpen maar door zijn collega. Zeer vriendelijk en professioneel, keurig geknipt!
Beveelt aan
11 April 2026
Daan
Waalre
Hoi Daan, fijn te horen dat je tevreden bent. Nog bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Zoals hierboven beschreven geen enkele negatieve opmerking te maken. En nu de 3 stoelen bemand zijn wordt je ook nog heel snel geknipt.
Beveelt aan
10 April 2026
A.
Veldhoven
Bedankt voor uw review.
Groetjes Wilfried Leemans
Altijd keurig geholpen en ook nog gezellig.
Beveelt aan
10 April 2026
Perry
Veldhoven
Hoi Perry, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Hele fijne kapperszaak Ze weten precies wat ze doen zodat je altijd weer vrolijk uit de stoel komt. Echt een aanrader
Beveelt aan
8 April 2026
Dennis
Waalre
Hoi Dennis, bedankt voor je toppie review.
Groetjes Wilfried
Tijdens de knipbeurt gezellig gekletst en eventjes moeten ingrijpen bij een discussie over het weer tussen de beide kappers. Zeer komisch. Al met al dik tevreden de deur uit. Wachttijden zeer kort de laatste tijd.
Beveelt aan
5 April 2026
Jos
Veldhoven
Hoi Jos, bedankt voor je hulp. Nog bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Zoals altijd keurig geknipt.
Beveelt aan
4 April 2026
Jan
Veldhoven
Hoi Jan, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Weinig wachttijd en weer mooi geknipt
Beveelt aan
31 March 2026
Jos
Veldhoven
Hoi Jos, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Zo glad, je spiegel is jaloers!
Beveelt aan
29 March 2026
Martin
Veldhoven
Hoi Martin, een biljartbal is er jaloers op. Nog bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Fijne kapperszaak. Fijne sfeer en nette Barbier shop. Altijd in voor vragen en mogelijkheden. Is bezoek vanuit Den Bosch zeker waard Al jaren tevreden klant.
Beveelt aan
28 March 2026
Harm
's-Hertogenbosch
Hoi Harm, bedankt voor je geweldige review.
Groetjes Wilfried
Afgelopen week weer een bezoek gebracht aan De Barbier. Dit keer vlot geholpen door Jules. Prima geknipt, aandacht voor de wenkbrauwen en een afsluitende massage. Aanrader!
Beveelt aan
28 March 2026
Jan
Veldhoven
Hoi Jan, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried en Jules
Fijne mensen, gratis drankje vooraf, enige minpunt dat je moet gokken wanneer je gaat ivm dat je geen afspraak kunt maken
Beveelt aan
27 March 2026
Tijn
Wintelre
Hoi Tijn, bedankt voor je geweldige review.
Groetjes Wilfried
niet lang wachten, vakbekwame behandeling
Beveelt aan
26 March 2026
Christ
Veldhoven
Hoi Christ, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Top zeer tevreden
Beveelt aan
25 March 2026
Roel
Veldhoven
Hoi Roel, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Als altijd gewoon goed!
Beveelt aan
21 March 2026
Robin
Veldhoven
Hoi Robin, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Snel, goed geknipt. Aanrader
Beveelt aan
21 March 2026
Eric
Steensel
Hoi Eric, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Prima geknipt en weer even bij kunnen kletsen !
Beveelt aan
20 March 2026
Jaco
Veldhoven
Hoi Jaco, we zijn weer op de hoogte van het laatste nieuws. Nog bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
korte wachttijd en erg goed geknipt. thx!
Beveelt aan
18 March 2026
Sander
VELDHOVEN
Hoi Sander, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Wat kom Ik graag bij deze kapper, vrirndelijk en zeer bekwaam
Beveelt aan
18 March 2026
Kees
Veldhoven
Hoi Kees, bedankt voor je review.
Groetjes wilfried
Bij de Barbier kom je in een aangename sfeer binnen, zeer vriendelijke behandeling en het resultaat is altijd naar mijn zin! Zeker als je even moet wachten is er koffie, krantje en evt een frisdrank. De jukebox is erg leuk voor de sfeer met fijne muziek.
Beveelt aan
18 March 2026
Eelco
Veldhoven
Hoi Eelco, bedankt voor je geweldige review.
Groetjes Wilfried
Fijn barbier vriendelijke mensen na mijn verhuizing van Veldhoven naar Eindhoven toch zeker de moeite waard om weer hier langs te gaan
Beveelt aan
17 March 2026
Glenn
Eindhoven
Hoi glenn, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Zelfs de "nieuwste jongste " kapper is er geknipt voor.....
Beveelt aan
16 March 2026
Robert
Veldhoven
Hoi Robert, inderdaad zelfs de kids zijn top. Nog bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Altijd vriendelijk en weer netjes geknipt.
Beveelt aan
15 March 2026
Ben
Veldhoven
Hoi Ben, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Kom hier al jaren. Een kapper waar ze je naam gewoon kennen. Koffie staat altijd klaar, altijd gezellig en altijd goed geknipt! En als er dan toch een keer iets toch niet helemaal goed is, dan ga je even langs en wordt het opgelost.
Beveelt aan
15 March 2026
Hans
Eindhoven
Hoi Hans, bedankt voor je top review.
Groetjes Wilfried
Knippen netjes babbelen graag gewoon een super kapsalon
Beveelt aan
14 March 2026
Patrick
Veldhoven
Hoi Patrick, bedankt voor je super review.
Groetjes Wilfried
Goed en vriendelijk kundig personeel
Beveelt aan
13 March 2026
Henri
Veldhoven
Hoi Henri, bedankt voor je review.
Groetjes Wilfried
Oortlaan 158
5505RH Veldhoven
Branch
Horeca, Food
Specializations
Bier, Brouwerij
Overige bedrijven