Er wordt naar je geluisterd.

Altijd goed gezellig en lekkere koffie

Hoi Robert, Bedankt voor je beoordeling en de koffie staat altijd voor je klaar. Gr. Wilfried

Superzaak

Ze hebben tijd voor hun klanten Ik ben altijd te vrede al ik er weg ga

Hoi Marco, Bedankt voor je beoordeling. Groetjes vanuit die SUPERZAAK

Gezelligheid & vakmanschap

10 punten

Hoi Richard, Gezelligheid staat hoog in het vaandel. Gr. Wilfried

Je bent er thuis, op je gemak.

Je wort er goed geholpen, en ze begrijpen wat jij wil.

Super bedankt voor je beoordeling. Gr. Wilfried

prima geknipt

goed geknipt in het juiste model

Bedankt voor je beoordeling. Gr. Wilfried

Altijd goed

Altijd goed bij deze salon!

Hoi Joey, Bedankt voor je beoordeling. Gr. Wilfried

Toppers en het is altijd gezellig

Het is een feestje om hier te komen. En ik ben altijd mooi geknipt!!

Hoi Erwin, bedankt voor je beoordeling, wij zijn goed in feestjes vieren hè. Gr. Wilfried

Uitstekende kapsalons met bekwaam personeel

Dik 2jr geleden na een mislukte kapsel van vrouw thuis met tondeuse. Terecht gekomen met het oplossen van mijn kapsel. Super resultaat. Nu al 2jr een knipabonnement. Super tevrede

Hoi Bastiaan, bedankt voor je goede beoordeling. Gr. Wilfried

Fijne kapper

Fijne kapper, goed geknipt. Sfeer is ook goed.

Hoi Danny, bedankt voor je beoordeling. Gr. Wilfried

Snel aan de beurt en de koffie staat altijd klaar ook nog 2 leuke meiden in zaak ze knippen goed en zijn vriendelijk Dus met al een goede kappers zaak een aanrader.👍👍👍

Hoi Aad, bedankt voor je beoordeling. Gr. Wilfried

Fijne kapper

Word goed geknipt

Hoi Dennis, bedankt voor je beoordeling. Gr. Wilfried

Snel en goed geholpen

Bedankt voor je beoordeling. Groetjes Wilfried

Altijd vriendelijk

Bij de barbier voelt ge u steeds op uw gemak , koffietje , frisdrankje (trouwens gratis ) leuk muziek deuntje , ipads en leesvoer op tafel , dus zelf als je moet wachten gaat de tijd snel voorbij . Zowel wilfried als zijn personeel zijn proffesioneel , you ask you get it Na 4 jaar dat ik er kom nog nooit een slechte ervaring gehad

Hoi Danny, Bedankt voor je SUPER beoordeling. Zelfs de Vlamingen krijgen we tevreden. Gr. Wilfried

Goed en gezellig

Altijd gezellig bij Wilfried in de salon. Ongecompliceerd en goed verzorgd. En natuurlijk netjes geknipt.

Hoi Albert, Bedankt voor je beoordeling. Jou in de stoel te hebben is ook top, lekker oude herinneringen ophalen. Gr. Wilfried

Goede kapsalon waar je kunt ontspannen en genieten van de relaxte sfeer.

gezellige ambiance en vakkundige medewerkers

Gezellige ambiance en vakkundige medewerkers

He Edje, Bedankt voor je goede beoordeling. Gr. Wilfried

Goede vakkundige service

Altijd goed gemutst personeel. Vakkundig in een schitterende omgeving

Hoi Arno, Bedankt voor je TOP beoordeling. Gr. Wilfried

Vriendelijk, klantgericht

Geen kappers die alleen maar knippen voor hun inkomen maar ook over sociale vaardigheden beschikken en altijd een gezellige babbel hebben. Alsof je gezellig "naar een buurthuis gaat", en ook nog eens netjes naar buiten stapt :)

Hoi Will, Bedankt voor je erg leuke beoordeling. Gr. Wilfried

goed geknipt, redelijke prijs, bijdetijdse salon

zie boven

Bedankt voor je goede beoordeling. Gr. Wilfried

Niet normaal.

Vandaag di 27/8/19 met mijn zoontje naar de kapper de barbier gegaan voor hem te laten knippen ik moet er bij zeggen dat mijn zoontje de allereerste keer huilend op de stoel zat omdat hij de kapper gewoon heel eng vond na 5 a 6 keer bij de kapper de barbier geweest te zijn ging het vrij goed met mijn zoon bij de kapper waar wij heel blij mee waren hij werd ook steeds door de eigenaar zelf Wilfred geknipt maar vandaag maakte wij wat mee dat ik graag met iedereen wil delen mijn zoon ging in de stoel zitten bij mij op schoot en Wilfred ging aan de slag toen Wilfred met de tondeuse begon kriebelde het wat mijn zoontje grinnikte en trok zijn schoudertjes op vrij snel verloor Wilfred zijn geduld als je niet stil zit dan kan ik niks als je niet stilzit stop ik met knippen ik als oma zat aan de zijlijn het leek wel een droom ik dacht eerst nog hij maakt een grapje maar hij bleek bloedserieus hij stopte ermee en zei je hoeft niet te betalen ( dat hadden we sowieso niet gedaan want hij had amper wat gedaan ) mijn dochter stond op en was kwaad naar buiten gelopen gevolgd door haar zoontje ik zei hem nog dat ik het niet normaal vond hoe dit is gegaan hij zei er ook nog bij ik knip normaal geen kinderen echt een lachertje hij heeft zelfs skateboarden waar kinderen op kunnen zitten terwijl ze geknipt worden alleen dat durfde mijn kleinzoon nog niet ( 3 jr de schat) ik wil alleen even mensen met kleine kindjes waarschuwen ga niet naar kapper de barbier oortlaan 158 5505rh veldhoven want deze kapper Wilfred kan niet met kleine kindjes omgaan hij staat te boek als leukste kapper maar laat dat leuke er maar af dit wilde ik graag even kwijt mijn kleinzoon stond op straat met happen uit het haar wij zijn toen naar de daltons gereden kromstraat1b 5504 ba veldhoven gereden daar hebben ze mijn kleinzoon mooi geknipt en hadden ze geduld daar konden ze heel goed met een kind omgaan Wilfred eigenaar van de barbier oortlaan 158 5505 rh veldhoven daar kan jij nog heel wat van leren !!!!!!!!!

Hoi Lindy, allereerst wil ik je toch bedanken voor deze recensie ondanks dat het geen goede recensie is. Ik hoop dat wij hier iets van kunnen leren. Daarom gaan we dit in ons team bespreken. Maar het allerbelangrijkste is dat je klein kind alsnog elders goed geknipt is. Ik kan via deze weg alleen maar mij excuses aanbieden. Vriendelijke groeten. Wilfried

Goede kwaliteit en prettig om bij jullie te zijn!

De beste van Veldhoven

Friendly and accommodating staff, always happy with the service delivered.

Friendly and accommodating staff, always happy with the service delivered.

Toppie

Altijd weer even gezellig in de kapperstoel

Altijd tevreden

Top kapper altijd goed geknipt en lekker gezellig

goede vlotte service

altijd goede vlotte service.