Gewoon goed!

Fijne kapper. Verhuis met mn eigen kapper mee

Hoi Jos, bedankt voor je fijne beoordeling. Maar we gaan niet verhuizen. Gr. Wilfried

Goed geknipt met "goeie buurt!"

Hoi Cor, bedankt voor je goede beoordeling. Gr. Wilfried

Bedankt voor je beoordeling, Gr. Wilfried

Lekker huiskamergevoel bij Wilfried in de zaak!

Kom er nu ongeveer twee jaar en je krijgt altijd zo’n lekker huiskamergevoel daar! Knipkunsten zijn ook dikke prima.

Hoi Desley, bedankt voor je goede beoordeling, ook altijd leuk als jij er bent. Gr. Wilfried

Altijd gezellig

Nu dat ik een afspraak kun maken is het veel makkelijker om langs te komen omdat ik 20km moet rijden of na mijn werk langs rijdt.

Hoi Richard, bedankt voor je TOP beoordeling. Gr. wilfried

Ik kom er al een hele tijd en ondanks de Corona tijd blijft het er altijd leuk dpintazn tijd voor een grapje kop koffie etc

Hoi Frank, bedankt voor je SUPER beoordeling. Gr. wilfried

goede verzorging

op de afgesproken tijd bediend en goed afgewerkt.

Hoi Sebastiaan, bedankt voor je beoordeling. Gr. Wilfried

Zeer tevreden!

Weer super geknipt door Michelle. TOP!

Hoi Hans, bedankt voor je TOP beoordeling. Gr. Michelle

Ik word goed geknipt, in een prettige sfeer en ik hoef niet te lang te wachten.

Voor mij zijn dit dus de belangrijkste factoren. Maar jullie hebben te maken met verschillende klanten, segmenten, die je waarschijnlijk allemaal nodig hebt. Die stellen verschillende eisen. Hierbij gaat het, denk ik, om de combinatie van kwaliteit, sfeer (incl service) en toegankelijkheid (snelheid, gemak). Als de prijs klopt met het gebodene en met de concurrentie, zal die geen grote rol spelen. De moeilijkheid is om zo goed mogelijk per klant in te spelen op de individuele behoefte. Jongeren zullen vaak erg hoge eisen stellen aan de kwaliteit. Voor ouderen zal de sfeer zwaarder wegen en mensen met weinig tijd willen snel geholpen worden. Belangrijk is te weten hoe deze verschillende klantgroepen dit ervaren, waar ze nog verbeterpunten zien, wie de belangrijkste klanten zijn en last but not least wat de effecten voor jullie zijn van het verplicht maken van een afspraak (ik vrees voor de een prettig maar voor de ander juist een gemis om niet even binnen te kunnen lopen). Ofwel: wat vindt de klant dat goed gaat? Wat kan beter? Wat vindt ie niet goed? En wat zou ie graag toegevoegd willen en of juist niet meer willen? Als je deze vragen toevoegt + specifiek de ervaring over het afspraak maken, krijg je misschien een nog scherper beeld zonder dat het de klant veel meer tijd kost.

Hoi Anton, bedankt voor je goede beoordeling. Met je tips gaan we zeker wat doen. Gr. Wilfried

Heel tevreden.

Wat het knippen betreft was ik al zeer tevreden,en dat de afspraken voortaan online gemaakt kunnen worden.

Hoi Jan, bedankt voor je beoordeling. Goed te horen dat je tevreden bent over het afspraak systeem. Gr. Wilfried

Prima kapsalon

Reserveren top. Herinneringsbericht top. En goed geknipt.

Bedankt voor je beoordeling. Gr. Wilfried

Goed geknipt onder een leuk gesprek

Gewoon lekker gaan zitten en vakkundig geknipt worden én een leuk gesprek voeren. Wat wil je nog meer? Persoonlijk vind ik het online kunnen reserveren erg prettig werken. Misschien geboren uit noodzaak, maar mij bevalt het prima!

Hoi Harold, bedankt voor je goede beoordeling. Gr. Wilfried

Altijd welkom gezellig en zelfs nu na Corona zelfs bijna geen wachttijd meer.en wie je ook helpt er wordt netjes geknipt

Hoi Jan Peter, bedankt voor je beoordeling. Gr. Wilfried

Super fijne zaak.

Ik wordt hier altijd vriendelijk geholpen, en met een goed kapsel naar buiten. Lekker lokaal en betaalbaar.

Hoi Hans, bedankt voor je goede beoordeling. Gr. Wilfried

Zoals altijd!

Altijd goed, mom er al jaren!

Hoi Marcel, bedankt voor je beoordeling. Gr. Wilfried

zoals altijd uitstekend,vertrouwd en gezellig

ondanks de corona periode weten Wilfried en zijn team de uitstekende kwaliteit en gezelligheid te blijven waarborgen.

Hoi Bas, bedankt voor je top beoordeling. Gr. Wilfried

geweldig kan niet beter alles tiptop altijd vriendelijk en gezellig

zijn al 46 jaar klant en willen niet overgaan naar een andere kapper zo fijn ook is er altijd een drank ook al ben je de echtgenoot van de klant prima ga zo door en blijf gewoon zo als altijd

Beste meneer Kuijpers, bedankt voor uw goede beoordeling. Gr. Wilfried

Zoals verwacht goede service, ook in corona-tijd

Prettig dat je niet/beperkt hoeft te wachten.

Bedankt voor de beoordeling. Gr. Wilfried

Vriendelijk super service. Eigentijds en kundig

Een top salon!

Hoi Robert, bedankt voor je beoordeling. Gr. Wilfried

Altijd fijn

Fijne ervaring. Houden zich netjes aan de Covid regels.

Hoi Richard, bedankt voor je beoordeling. Gr. Wilfried

Goed geregeld

Prettig ervaren

Bedankt voor je beoordeling. Gr. Wilfried

Altijd goed, netjes en beleefd.. lekker een goeie bak koffie voor het knippen of wat lekkers te drinken.. service is hier perfect

Hoi Bastiaan, bedankt voor je beoordeling. Volgende keer weer een lekker kopje koffie. Gr. Wilfried

Meer dan een "gewone" kapper!

Niet alleen wordt je geknipt met kwaliteit in het gedachte, er is altijd een leuk praatje, al was het maar over de unieke inrichting en de gibbegabbetjes in de zaak. Persoonlijke aandacht, kopje koffie, lekkere muziek...top!

Hoi Jan, bedankt voor je leuke/goede beoordeling. Gr. Wilfried

Alleen maar goede ervaringen

alleen maar pluspunten, kwaliteit vriendelijk ons kent ons geduld en aandacht geen gezeur van wilt u dit of dat gewoon waar een kapper voorstaat

Hoi Carel, bedankt voor je top beoordeling. Gr. Wilfried

After covid cut :-)

Zoals altijd, plezierig ontvangst en goed geholpen