Niet normaal.

Vandaag di 27/8/19 met mijn zoontje naar de kapper de barbier gegaan voor hem te laten knippen ik moet er bij zeggen dat mijn zoontje de allereerste keer huilend op de stoel zat omdat hij de kapper gewoon heel eng vond na 5 a 6 keer bij de kapper de barbier geweest te zijn ging het vrij goed met mijn zoon bij de kapper waar wij heel blij mee waren hij werd ook steeds door de eigenaar zelf Wilfred geknipt maar vandaag maakte wij wat mee dat ik graag met iedereen wil delen mijn zoon ging in de stoel zitten bij mij op schoot en Wilfred ging aan de slag toen Wilfred met de tondeuse begon kriebelde het wat mijn zoontje grinnikte en trok zijn schoudertjes op vrij snel verloor Wilfred zijn geduld als je niet stil zit dan kan ik niks als je niet stilzit stop ik met knippen ik als oma zat aan de zijlijn het leek wel een droom ik dacht eerst nog hij maakt een grapje maar hij bleek bloedserieus hij stopte ermee en zei je hoeft niet te betalen ( dat hadden we sowieso niet gedaan want hij had amper wat gedaan ) mijn dochter stond op en was kwaad naar buiten gelopen gevolgd door haar zoontje ik zei hem nog dat ik het niet normaal vond hoe dit is gegaan hij zei er ook nog bij ik knip normaal geen kinderen echt een lachertje hij heeft zelfs skateboarden waar kinderen op kunnen zitten terwijl ze geknipt worden alleen dat durfde mijn kleinzoon nog niet ( 3 jr de schat) ik wil alleen even mensen met kleine kindjes waarschuwen ga niet naar kapper de barbier oortlaan 158 5505rh veldhoven want deze kapper Wilfred kan niet met kleine kindjes omgaan hij staat te boek als leukste kapper maar laat dat leuke er maar af dit wilde ik graag even kwijt mijn kleinzoon stond op straat met happen uit het haar wij zijn toen naar de daltons gereden kromstraat1b 5504 ba veldhoven gereden daar hebben ze mijn kleinzoon mooi geknipt en hadden ze geduld daar konden ze heel goed met een kind omgaan Wilfred eigenaar van de barbier oortlaan 158 5505 rh veldhoven daar kan jij nog heel wat van leren !!!!!!!!!

Hoi Lindy, allereerst wil ik je toch bedanken voor deze recensie ondanks dat het geen goede recensie is. Ik hoop dat wij hier iets van kunnen leren. Daarom gaan we dit in ons team bespreken. Maar het allerbelangrijkste is dat je klein kind alsnog elders goed geknipt is. Ik kan via deze weg alleen maar mij excuses aanbieden. Vriendelijke groeten. Wilfried

Goede kwaliteit en prettig om bij jullie te zijn!

De beste van Veldhoven

Friendly and accommodating staff, always happy with the service delivered.

Friendly and accommodating staff, always happy with the service delivered.

Toppie

Altijd weer even gezellig in de kapperstoel

Altijd tevreden

Top kapper altijd goed geknipt en lekker gezellig

goede vlotte service

altijd goede vlotte service.

deskundig, vriendelijk, goede service

prettige zaak met deskundige kappers

Uitstekend is de sfeer en de kwaliteit van het geheel.

Perfecte service en je wordt altijd goed behandeld ook aan het einde van een werkdag

Nooit geen problemen ook als je door een vaste kracht wilt worden geknipt en dat je daardoor langer moet wachten ligt dan aan jezelf

goede service en vriendelijk personeel

Uitstekend resultaat (zonder "hapje" ergens). Maar de volgende keer laat ik het droog, dus zonder creme. Dan ziet het er voller uit.

Dè kapper waar je graag naar toe gaat

Zeer kundige kappers in een sfeervolle salon met allerlei faciliteiten (lezen, Ipad, TV) als je nog niet aan de beurt bent. Gezelligheid en aanspraak terwijl je in de zaak bent, top!

perfect

Altijd goed!

Vak kapper en Kapsters

Kom er graag, verstaan hun vak. Gezellig om er alleen al te zitten wachten.

Goede service en vriendelijk personeel

Klant vriendelijk, en accuraad

Prettig en goed geholpen

Prettige sfeer Goede kwaliteit

Zie onder

Goed geknipt inclusief mijn baard. Ook goede uitleg over de te gebruiken producten. Ook fijn dat ik zonder afspraak binnen kan lopen.

Hoi Rick, bedankt voor je beoordeling. Top he zo'n mooie baard.

goede service, vriendelijk

rustige sfeer, vriendelijk personeel, goed kopje koffie en mijn haar zit weer goed in model!

Hoi Andre, bedankt voor je beoordeling, en de koffie lekker he.

Mijn ervaring bij de Barbier was zeer prettig. Ik kom hier zeker terug.

Fijn dat je hier geen afspraak hoeft te maken. Het is een prettige ambiance waar het geen probleem is om te wachten. De service van het personeel was zeer aangenaam.

Hoi Franz, bedankt voor je goede beoordeling.

Een plezier om er 34 km voor om te rijden.

Hier wordt je op een hele gezellige manier geknipt en verwend

Hoi Jos, bedankt voor je beoordeling, en voor gezelligheid doen we alles.

Prettige salon waar ik al jaren kom.

Er wordt gepraat, geluisterd, gelachen en uiteraard geknipt. In een fijne ambiance komt dit allemaal bij elkaar. Een aanrader in Veldhoven.

Hoi Coen, bedankt voor je beoordeling. We blijven ons best doen.

Wat een feest om naar de kapper te gaan. Het is er altijd gezellig.
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Wachttijd

Hoi Erwin, bedankt voor je beoordeling. Dan zetten we de volgende keer de taart klaar want dat hoort natuurlijk bij een feest.

Prima en fijne kapsalon met kundig en vriendelijk personeel
  • Prijs / Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Wachttijd

Hoi Martien, bedankt voor je beoordeling.