Superkracht!

Draait een hele ochtend zonder pauze en zonder te klagen in zijn eentje 10 klanten in de tijd dat ik er was. Allemaal even beleefd en met aandacht voor iedere klant in de stoel! Begreep later dat iemand onverwachts (langdurig) ziek was en dat hij dit dus al weken deed. Petje af.

Hoi Sander, bedankt voor je geweldige review, inderdaad een super medewerker. Groetjes van de zieke Wilfried

Zoals gewoonlijk!

Ondanks dat door omstandigheden er maar één medewerker was, deed die zijn werk uiterst rustig en kundig! Hulde!

Hoi Marcel, bedankt voor je review. Groetjes Wilfried

uitstekend verzorgd

direct geholpen! meer dan uur wachter omdat er een tekort aan kappers heb ik nu niet gehad.

Hoi Cees, bedankt voor je review. Groetjes Wilfried

Kwaliteit in een goede sfeer

Goede kwaliteit en mooie sfeer

Hoi Marcel, bedankt voor je review. Groetjes Wilfried

Wilfried, Ik hoorde van je collega dat je met ziekteverlof bent. Ik wil je van harte beterschap toewensen en hoop dat je spoedig volledig zult herstellen. Groet René Kleijne

Hoi Rene, bedankt voor je medeleven. Het gaat al weer een stuk beter met mij, over een paar weekjes ben ik weer volledig aanwezig. Nog bedankt voor je review. Groetjes Wilfried

Mooie salon, vriendelijke medewerkers

Gewoon weer tevreden zoals altijd. Mooi ingerichte salon, vriendelijke kappers, goede lectuur en lekkere koffie

Hoi Richard. Bedankt voor je beoordeling. Groetjes Wilfried

Fijn en kundig geholpen

Prettige sfeer, vriendelijke en kundige mensen. Zeer tevreden.

Hoi Danny, bedankt voor je beoordeling. Groetjes Wilfried

Goed, zoals altijd

Ondanks gezondheidsklachten zeer fijn geholpen. Toppie

Hoi Jack, bedankt voor je review. Groetjes Wilfried

Fijne mensen die weten wat ze doen.

Een mooi ingerichte barbier. Om het wachten te verzachten kun je een kop koffie of een blikje drinken pakken. Ook staan er pinda's koekjes en chocolaatjes. Je kunt er zonder afspraak binnen lopen. Soms moet je even wachten. Ik ben elke keer blij met het resultaat

Hoi Gert, bedankt voor je geweldige review. Groetjes Wilfried

Zeer goede totaal verzorging

Netjes en met aandacht geknipt. Vragen of je tevreden bent over het resultaat. nog extra aandacht voor gel oid in het haar. Schoudermassage na de knip beurt !!

Hoi Peter, bedankt voor je review. Groetjes Wilfried

bijzonder fijn geholpen .

Bijzondere dank aan de goede kapper . Doet het werk meer dan prima . En sterkte en beterschap gewenst aan de eigenaar.

Bedankt voor je review. Groetjes Wilfried

gewoon goed!

weer top

Hoi John, bedankt voor je beoordeling. Groetjes Wilfried

Gezellig en goed geknipt

gezellig en goed geknipt

Hoi John, bedankt voor je beoordeling. Groetjes Wilfried. Ps. je scheerkwast ligt klaar.

Zeer goede kapper.

Ben gisteren geweest en heb een abonnement maar deze was volgens Arjan afgelopen en heb toen meteen een nieuwe afgesloten. Er stond nog tegoed op mijn oude abonnement maar dat zou ik krijt zijn. Nu staat op het knip abonnement reglement dat als er aan het einde van het abonnement nog tegoed openstaat dit aan de waarde van het nieuwe abonnement wordt toegevoegd. Is dit ook gedaan en wat is dan mijn tegoed nu. Hoor het graag van je. Groetjes en fijn weekend en goed herstel en beterschap. Henri

Hoi Henri, het klopt dat je het tegoed mag meenemen bij verlenging. Ik zal je later even bellen om door te geven wat je tegoed is. Nog bedankt voor je review. Groetjes Wilfried

Tot tevredemheid geknipt

Langere wachttijd, i.v.m. tijdelijk uitvallen van Wilfried!

Hoi Ben, bedankt voor je beoordeling. Groetjes Wilfried

Kwaliteitskapper

Altijd goede kwaliteit

Hoi Hans, bedankt voor je review. Groetjes Wilfried

Goed knopt, klant vriendelijk

Klant vriendelijk, zonder afspraken binnen lopen is voor perfect.

Hoi Jos, bedankt voor je review. Groetjes Wilfried

Geen wachttijd

Prettige kapper en goed geknipt.

Hoi Ad, bedankt voor je review. Groetjes Wilfried

Als vanouds weer prima geknipt!

Door ziekte duurde het deze keer iets langer ,maar ondanks dat toch weer prettig behandeld. Verder wens ik Wilfried beterschap en een goed herstel!

Hoi Robert, het gaat al wat beter. Nog bedankt voor je review. Groetjes Wilfried

Goed en vriendelijk

Als ik hoor dat de eigenaar ziek is en het personeel het heel druk heeft maar toch iedereen persoonlijk behandeld dat is toch super

Hoi Bernie, bedankt voor je review. Ik hoop binnenkort weer te kunnen gaan werken. Groetjes Wilfried

Prima geknipt !

Gezellig bijgepraat en goed geknipt !

Hoi Jaco, bedankt voor je toppie review. Groetjes Wilfried

heel goed geknipt!

Druk door een zieke, beterschap gewenst. Maar iedereen vond het wachten meer dan waard!

Hoi Ricardo, bedankt voor je geweldige review. Groetjes Wilfried

Gezellige kapsalon en goeie kwaliteit.

Sfeer in de kapsalon is goed. De kappers doen goed werk en nemen de tijd voor een knipbeurt ook als het druk is.

Hoi Jos, bedankt voor je toppie review. Groetjes Wilfried

Weer perfect geknipt

Zoals altijd weer perfect geknipt bij de Barbier

Hoi Joan, bedankt voor je review. Groetjes Wilfried

Weer geweldig geknipt

Ik ben weer prima geknipt en het haar weer in model. Om me te verzekeren van toekomstige knipbeurten en goed geknipt te worden heb ik een 10 ritten kaart gekocht. Valt wel in de categorie diepte investeringen maar dat is het wel waard. Jan

Hoi Jan, bedankt voor je review. Dit is waarschijnlijk de beste investering die je de afgelopen tijd hebt gedaan. Groetjes Wilfried

Oortlaan 158

5505RH Veldhoven