Ondanks - of dankzij- het vroege tijdstip weer prima geknipt.

Gezellige kapperszaak, prima geknipt

Gezellige kapperszaak, prima geknipt

Hier nemen ze nog echt de tijd voor je.

Wederom ben ik erg tevreden. Ondanks dat er een aantal mensen wachten, wordt er toch alle tijd voor je genomen. Helaas door personeelsgebrek moet je wat langer wachten, maar dat is hier helemaal geen straf. Het is er gezellig en er staat voor iedereen een drankje of een kop koffie. Ik blijf zeker terugkomen. Een erg vakbekwame kapper.

Hoe vaak moet ik het nog zeggen?

Parkeren-goed ... koffie goed ... zitje goed ... krantje erbij ... ff wachten ....... kappertje: al jaren goed. Dus alles bij elkaar: *****

Prima kapper

Prima kapper, maar de huidige wachttijden zijn veel te lang

Hoop wel dat er snel een extra kracht aangenomen kan worden.

Prima verzorgt, perfect geschoren

supert

Goeie koffie en gezelligheid zoals altijd en oja weer netjes geknipt.

Vakmanschap

Professionele kapper.

Prima kapperszaak

Vriendelijke en vakbekwame kapper

Je krijgt wat je van een kapper mag verwachten

Knippen is OK. Alleen jammer dat je langer dan gebruikelijk door personeelsgebrek moet wachten. Mogelijk binnenkort opgelost.

Vriendelijke en vakkundige kapper

Helaas lang moeten wachten omdat er maar een kapper aanwezig was.

Zeer goede kwaliteit

Ondanks de wachttijden bere gezellig

Wederom dik tevreden de deur uitgestapt. Het iets langer wachten is niet storend. Gezellig gekletst.

Grote bewondering zoals hij het nu in zijn eentje doet

Het is het wachten waard , en dan wordt je professioneel geknipt. Er is maar 1 kapper en hoop dat er snel een nieuwe bij komt, maar ondanks dat vind ik het niet erg om even te moeten wachten.

Effe wachten op je beurt maar top kapper alles naar wens.

De knipbeurt is me weer prima bevallen

OP woensdagmiddag 11 januari was het erg druk en besloot ik om maar de volgende dag terug te komen. Op donderdagmorgen 12 januari s' morgens om ca 8 uur was ik er weer en bijna direct aan de beurt. Vroeg in de morgen bleek dus een uitstekend moment voor mijn knipbeurt.

Wederom goed en prettig geknipt

Een top beleving super goede en vriendelijke kapper

Geen afspraak en op vrijdagmiddag binnen1 uur aan de beurt. Lekkere koffie gehad! Top Gratis parkeren in de straat is ook een dikke +

Snelle knipbeurt

Deze keer had ik veel geluk en kon ik meteen plaatsnemen in de stoel. Ik werd zeer snel en vakkundig geknipt en stond na 15 minuten weer buiten.

Deskundig vriendelijk en servicegericht

Top weer!

Altijd prettig om op bezoek te komen.

Gezellige barbier chop