het duurde even,maar afspraken nagekomen.

goede ontvangst in Bergum

Netjes geholpen, goede levering

Werden netjes geholpen in de winkel, met voldoende infomatie. Aflevering op adres ging netjes en vlug.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

goed persoonlijk advies en uitleg

?

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Alles is volgens afspraken verlopen

De aflevering is naar wens verlopen e n de uitleg van de werking van de stoelen was duidelijk.

Uitstekend geholpen

zeer vriendelijk personeel. Ik kocht een showroom model en er werd op navraag aangeboden om oude stoel gratis mee te nemen. Zo hoort het! Ben tevreden met mijn aankoop

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Geweldige service en een kwalitatief hoogwaardige stoel.

Na de eerste digitale contacten kwam een buitendienstmedewerker aan huis en legde alles goed en zakelijk uit. Wat ons opviel was dat hij duidelijk antwoord gaf op onze vragen . Ook de leveringstermijn was prima geregeld, ondanks de corona problematiek. De geleverde stoel ziet er uitstekend uit en zit comfortabel. De accu voldoet naar onze verwachtingen en de bekleding is van zeer goede kwaliteit.

• Bezoek aan vestiging Thuis demonstratie

Uitstekend.

Uw medewerker was op tijd, zoals afgesproken en heel vriendelijk. Alles is correct verlopen. Wat de stoel betreft: Hij zit voortreffelijk. Het enige nadeel is dat de hoofdsteun er regelmatig afvalt. Die glijdt heel gemakkelijk eraf.

prima bevallen

goede levering en installatie, een poot niet zoals het moest zijn maar wordt opgelost

• Bezoek aan vestiging Thuis demonstratie

Zitcomfort 100%

Actieve zit maar mogelijkheden te over om in stappen naar maximale relaxstand te gaan. Aanbeveling is om de tiptoetsen een wat ruiger oppervlak te geven of te voorzien van 1 t/m 4 puntjes of streepjes. het is soms wat zoeken.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Uitstekende service vanaf de showroom tot aan de levering Stressless stoel,

Vriendelijke deskundige verkoper in de showroom ( inclusief koffie) tot aan de keurige ( zelfs tijdig ondanks de Corona) levering van de sunrise Stressless stoel. Die ook nog keurig voorzien werd door viltjes. Kortom: niets dan alle lof en complimenten,

Vriendelijke en ervaren verkoper

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Op een rustige en duidelijke manier advies gekregen!

We werden zó prettig geholpen bij het uitkiezen van een sta.op.stoel dat we onverwacht ook nog een bank kochten...!!

Service is prima.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Serieus bedrijf , hebben tijdens deze crisis goed hun best gedaan .

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Vakkundig en vriendelijk geholpen bij het uitzoeken van stoelen.

We hebben in de showroom diverse stoelen kunnen uitproberen en zijn daar goed bij geadviseerd. Het bezorgen van de stoelen was op de afgesproken tijd en de bezorger was erg vriendelijk.

Prima winkel

Fijne rustige benadering van verkoper, nam alle tijd. Fijn advies gekregen. Levering van bestelde stoel ging zelfs sneller dan verwacht ondanks de Corona crisis.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

zoals verwacht uitstekende kwaliteit en service

Uitstekend Ondanks de crisis slechts iets later geleverd Kwaliteit van materiaal, verkoper en bezorging PRIMA

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goed geholpen in de winkel,uitstekend product.

Positief aanrader

Het hele proces van koop tot levering volgens toezegging verlopen.

Prima bedrijf

Plezierige bejegening en veel kennis van zaken bij verkoper in Barneveld. Niet opdringerig; hij gaf juist alle ruimte om wel/niet te beslissen om tot aankoop over te gaan. Afgelopen week de stoelen ontvangen. Werden keurig bezorgd met duidelijke uitleg. Het belangrijkste: de stoelen zitten formidabel. Beide op maat gemaakt voor zowel mijn vrouw als mijzelf.

alles volgens afspraak

Zakelijk en correct.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Kundig advies en prettige omgang.

Keurig en adequaat geholpen. Alles volgens afspraak geleverd.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Ben zeer tevreden kreeg goede informatie,daar had ik gelijk een goed gevoel bij .Top 👍🏻

Een gestroomlijnde organisatie.

Je denkt eerst zelf te moeten helpen, maar dat blijkt overbodig

De stoel bevalt prima

De stoel zit prima. Prettig in het verstellen van de rug- en zit stand.