Klasse!

Keurige afwerking, mooi binnen de afgesproken tijd afgeleverd, ,prima kwaliteit en keurige garantieregeling

Perfect geholpen in Burgum

Goed naar ons geluisterd wat voor wensen we hadden en een goed advies , zeer tevreden met de stoel zit goed en mooi geel zonnetje in huis.

prima aankoop

goed advies bij aankoop en goede aflevering

Geweldige serves .

Na 4,5 jaar na de aankoop van 2 stoelen en 2 voetenbankjes ,had ik een klacht over een van de bankjes . ik kon direct komen en het probleem werd meteen aangepakt , en kosteloos hersteld Met vriendelijke groet John de Rooij. mijn hartelijke dank hiervoor

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Prima advies bij aankoop stoel. Vriendelijke verkoper die je niets aanpraat. Correcte levering.

zeer prettig,

goed geholpen, nam alle tijd voor mij.

Vlot en prima geholpen

Goed stoel advies.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Easysit doet wat ze zeggen

Verkoper had alle tijd voor ons, twee fijne relax stoelen op maat gekocht, chauffeur die de stoelen kwam afleveren was zeer vriendelijk en gaf nog goed uitleg

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Mooie comfortabele stoel en eerder geleverd dan verwacht !

Dit is de tweede stoel die ik gekocht heb bij EasySit Goede ervaringen met klantvriendelijkheid en service!

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Goed geholpen

Goed geholpen snel geleverd

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Vooralsnog prima tevreden.!

De levertijd is niet overschreden, de aflevering ging vlot en netjes en de stoel werkt en zit goed, dus geen problemen !

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Prima!!

Goede service en goed geholpen door de verkoper. Vlotte afhandeling en levering. Kortom prima!!

• Bezoek aan vestiging Burgum

Prima geholpen in Burgum.

Levering was op tijd. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bijzit. We snappen nu niet hoe we de hoofdsteden handmatig kunnen verstellen. Stoel zit heerlijk.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Prettig contact en zeer goede service

Bij ons Stressless bankje van (18 jaar) was een glijstang afgebroken. Bankje was niet bij Easy Sit gekocht. Toch met Easy Sit contact opgenomen. Aan de heer Brouwer foto's doorgestuurd van het afgebroken onderdeel. Hij heeft meteen een bestelling/verzoek geplaatst bij Ekornes in Noorwegen. Inmiddels twee glijstangen ontvangen en al gemonteerd. Ons bankje is weer in orde en kan weer een tijdje mee. Zeer prettig contact gehad met de heer Brouwer en heel content met de aangeboden service. Tot onze verrassing waren de onderdelen nog gratis ook. Als wij in de toekomst naar nieuwe meubels gaan kijken gaan wij zeker eerst naar Easy Sit in Hilversum.

Alles was prima geregeld

Vriendelijke bezorging en alles op zijn plaats gezet

• Bezoek aan vestiging Burgum

Mooie bank en goede service

Vriendelijke bezorgers en de bank voldoet aan onze verwachtingen

Klant vriendelijk

Goede uitleg

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Allereerst de service van het aan huis! De bezorging en het meenemen van de oude stoel! Alles prima geregeld conform de afspraken

• Bezoek aan vestiging Thuis demonstratie

Alles gedaan wat er was afgesproken

Eerst netjes geholpen in de winkel alles goed uitgelegd en gedemonstreerd in een moeilijke tijd corona en in de week afgeleverd als afgesproken is

Aandacht voor mijn wensen

Persoonlijke benadering en en goed geluisterd naar mijn wensen een stoel die past bij mijn kleine lichaams lengte. Bij levering nam de leverancier alle tijd om alles uit te leggen en de stoel netjes in te spuiten met vuil etende spray.

Zijn zeer tevreden.

Wij zijn zeer tevreden over de koop en afhandeling van onze stoelen. Ofschoon de levertijd langer was dan de afspraak, (Corona), was de tussentijdse berichtgeving correct. Fam. HUIJGENS

• Bezoek aan vestiging Burgum

Prachtige stoelen, zijn prima geholpen de goede stoelen uit te zoeken.

De stoelen voldoen naar behoren , op één punt na. Het zou fijn zijn als de stoel ook in de laagste stand op de rem zou kunnen en dus niet kan wegdraaien bij het gaan zitten. vr. gr. fam. Schay.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Mooie bank, keurig op tijd geleverd

Bank mooi uitgezocht in grote showroom in Hilversum, goede adviezen en netjes volgens levertijd opgeleverd. Enige puntje van aandacht zou een handiger manier zijn om de bank omschrijving op de offerte te zetten ipv een wat complexe handmatige beschrijving

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goede tekst en uitleg. Prettige verkoper. Leveringstijd iets langer dan verwacht. Aflevering aan huis, goed geregeld.