Prima service en kwaliteit

Gewoon prima vriendelijke verkoper niet gehaast of opdringerig wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe 2zitter het is zeker n goed plan om bij Easy Sit Hilversum binnen te kijken Als extra een heel groot verjaardag boeket veel dank

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen. Geniet van uw nieuwe comfortabele bank!

Zeer goede en enthousiaste verkoper

Zeer goede ontvangst en enthousiaste medewerker

• Bezoek aan vestiging Burgum

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Persoonlijke aandacht, begrip en service

Nadat een misverstand over het moment van de de levering van de bestelde stoel was ontstaan, heeft Easysit voor een passende oplossing gezorgd.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Fijn om te lezen dat het opgelost is en u tevreden bent. Veel plezier met uw nieuwe stoel

Heel fijn en goed geholpen .

Prettig en rustig en zeer vriendelijk geholpen met duidelijke uitleg en waar je graag terug komt .

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Dank voor uw mooie beoordeling. Veel plezier weer met uw nieuwe stoel!

Leuke vlotte verkoper

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Dank voor uw mooie review.

Was met de dame waarvoor ik mantelzorgster ben naar Easysit voor een sta-op stoel. Had er zelf ook al eerder een stoel gekocht. Vriendelijke en deskundige verkoper. Stoel besteld.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Hartelijk dank. Heel fijn om te lezen.

Geweldige zit ervaring

In de vestiging prima voorzien van zit advies ! Levering keurig volgens afspraak

• Bezoek aan vestiging Burgum

Hartelijk dank! Geniet van uw nieuwe stoelen.

Correct goede kwaliteit.

Leuk geholpen, levering zoals afgesproken Leuke personeel bij correct bezorging.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Dank voor uw fijne beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe bank. Vr. Groet, Team easysit

Ik werd vakkundig geholpen. Er werd goed geluisterd en gekeken naar mijn wensen

Fijn om te lezen. Hartelijk dank. Vr. Groet, Team easysit

Vriendelijk en goede uitleg

Prima geholpen

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Ruime keus en geen vervelende "koopdrang" ervaren.

We konden eerst op ons gemak rondkijken en op het moment dat wij onze vragen op een rijtje hadden werden we vriendelijk en deskundig geholpen. Daarvoor kregen we ruimschoots de tijd.

Dank voor uw mooie beoordeling. Vriendelijke groet, Team Easysit

Prima geholpen

Werden prettig ontvangen en informatie gegeven via eerder telefonisch contact was paraat bij de verkoper en werd prwttig op ingespeelt. Hadden bijkomend het voordeel dat wij verder de enigen in de showroom waren en daarom de volledige aandacht kregen. Er was ook geen drive om koste wat kost te verkopen, dat hebben we elders wel anders ervaren.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Wat fijn om te lezen. Hartelijk dank. En alvast veel plezier met uw nieuwe relaxbank. Vriendelijke groet, Team Easysit

Excellente bediening

Uw bedrijf heeft ons uitstekend geïnformeerd inzake onze aankoop. Dhr. Brouwer weet wat een klant nodig heeft. Wij zullen uw bedrijf zeker aanbevelen.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Fijn om te lezen. Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Alvast veel plezier met uw nieuwe relaxstoelen. Vriendelijke groet, Team Easysit

Heel goed!

Heerlijke stoel. Alle functies doen het naar wens (sta-op, voeten hoog, Rug naar achteren). Stof voelt prettig warm en de kleur is ook helemaal mooi.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Fijn om te lezen dat u ook zo tevreden bent. Geniet van uw nieuwe stoel!

Vriendelijk en goede service

In alle rust naar fauteuls kijken, goed advies en na levering van de fauteuls een bos bloemen, TOP.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Dank voor uw beoordeling! Fijn dat u ook zo tevreden bent. Veel plezier met de nieuwe stoelen.

Prima advies levering was sneller als verwacht.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Wij hebben een heel goede ervaring met easysit. Alles is naar goede tevredenheid verlopen.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Prima behandeling en een goed product.

Goede ontvangst en prima informatie en mogelijkheden wat betreft onze wensen. Er werd ruim tijd genomen voor de uitleg en de keuze mogelijkheden.

Heel goed bevallen

Vanaf de aankoop tot levering ben ik vriendelijk te woord gestaan ,en is alles mij goed uitgelegd.

Prima voorlichting

Levering netjes op tijd, de communicatie daarover was ook goed.

Ales is goed verlopen

Geweldige behandeling

• Bezoek aan vestiging Thuis demonstratie

Klantvriendelijk

Houden zich aan de afspraak. Na bezorging stoel werd later een bos bloemen gebracht. Vonden wij zeer attent.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goede bediening en goede levering netjes geplaatst en de verpakking ook mee genomen.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Prettige winkel, goede bediening en duidelijke uitleg.

Produkt zoals besteld. Levering ook soepel verlopen.