alles was naar wens

We zijn prettig geholpen en er was alle tijd voor ons. De aflevering was perfect. Netjes geleverd.

• Bezoek aan vestiging Burgum

een bedrijf waar ik graag zou willen kopen.

openstelling uren waren in orde. Ruim parkeerplaats mooie ruime show room, waar veel te zien is vriendelijke adviseur die wist waar hij over praatte. geen gladde verkoper. levertijd 10 weken, erg lang. viel uiteindelijk 1 week mee. bezorging stipt en niets op aan te merken.

Ervaring goed.

Alleen kontakt gehad met verkoper en bezorger. Dat was goed. Mochten er klachten ontstaan,dan zullen we zien of het dan ook nog goed is.

vriendelijk

Goed behandeld naar alle tevredenheid.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Prima ontvangst , goede passende adviesen.

Op een dag van 32 graden op weg naar easysit Hilversum. Gekoelde ruimte, met voldoende aanbod. Na een goede gesprek over onze wensen, werd er in alle rust, een passende stoel aangemeten, voor 2 personen apart. Met een goed gevoel, stonden we buiten, waarna het wachten aanving. De stoelen werden volgens afspraak bezorgd. Netjes geplaatst, en betaling problemen werden ter plaatste opgelost. Stoelen prima, na 2 weken ervaring. .

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Fijne medewerker in en afspraken zijn nagekomen.

Stoel voor vader uitgezocht en er was alle tijd en rust om de juiste stoel te vinden. Er werd goed gekeken naar hoe mijn vader in de stoel ging zitten en welke maat er moest komen.

Fantastisch

Goed en netjes geholpen

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Fantastische stoelen prima geleverd.

De stoelen die we van Easysi geleverd hebben gekregen voldoen helemaal aan onze verwachtingen. Mooi afgewerkt en degelijk. We zijn er reuze blij mee. Keurige aflevering.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Goed geholpen, op tijd geleverd.

prima service

prima ervaring met deze firma niets op aan te merken

Helemaal top !

Veel aandacht bij uitzoeken van de stoelen. Wat zitten ze heerlijk ,heb er s`avonds moeite mee om naar bed te gaan. Zowel de afwerking als de kleur zijn prachtig. Al met al ,een hele goede aankoop !

Stoel zit geweldig

Geweldige service

In de winkel wordt er goed naar je geluisterd alles wat aangepast kan worden wordt geprobeerd tot alles in orde ze nemen echt tijd voor je. Ook bij de levering wordt alles nog even gecontroleerd

De ervaringen waren goed

Zijn Netjes en goed geholpen door meneer Appie De bank werd op tijd bezorgd . Bank is zoals afgesproken door de mannen meegenomen.

vriendelijke en goede voorlichting

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goed geadviseerd. Mooi bankstel.

Voor mijn moeder een sta-op stoel, en een bankstel 'op maat' gekocht. Goed geholpen, ruim de tijd genomen met mijn moeder om alles op te meten en uit te zoeken. Ze is nu erg tevreden met haar nieuwe meubels!

Een weldaad!

Mijn man wil er ook een!

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn om te lezen! Geniet ervan en we zie u graag met uw man terug in Barneveld.

Prima voorlichting en zeer vlotte levering

Prima voorlichting en zeer vloot levering van de stoel die wij voor ogen hadden.

Geweldig!

Het geduld van de verkoper om me alles uit te leggen en verschillende stoelen te proberen heb ik als zeer prettig ervaren. Ik ben ook heel erg blij met mijn stoel!

In een keer goed

Ik zocht een stoel om in uit te rusten. De eerste avond heb ik er al 2 uur in geslapen.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Dank voor uw reactie. Fijn om te lezen dat u ook zo tevreden bent. Geniet ervan!

Zeer goed advies!

We zijn uitstekend geholpen en geadviseerd. Ook de aflevering was uitstekend in orde.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Ik heb een fijne en prettige ervaring ondervonden

Ben hartelijk ontvangen en er is op een prettige manier uitleg gegeven en me de tijd gegeven om er rustig over nadenken te denken

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Goede professionele hulp én respectvol naar de cliënt

Snelle afspraak Goede meedenkende adviseur die erg respectvol met mijn moeder Omging dan snap je het m.i helemaal! snelle levering! Top!

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Dank voor uw beoordeling. Fijn om te horen!

Redelijk tot goede service

Heb mail gestuurd met een vraag, tot op heden nog niet beantwoord.

• Bezoek aan vestiging Burgum

M., Hartelijk dank voor uw beoordeling! We hebben uw mail helaas niet aangetroffen. Zou u uw vraag opnieuw willen mailen via onze website? Bijvoorbaat hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Easysit Roel

Goed advies in winkel en verzorgde aflevering.

In de winkel prima geholpen bij het maken van een keuze. Aflevering volgens afspraak en verzorgd. Nog geen ervaring met service bij gebruikservaring.