Puik.

Ik ben enthousiast over de prettige en deskundige service zowel in de zaak als bij de bezorger. Hulde.

Deskundig advies

Zeer correcte behandeling

Ben zeer prettig geholpen en kreeg goed advies zonder opdringerigheid.

Veel aandacht en medewerking

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Vakkundig en klsntgericht

In de showroom werden wij uitstekend geïnformeerd en prettig geholpen. De levering was sneller dan verwacht en verliep keurig.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Goede voorlichting en aflevering.

Bij de voorlichting in Barneveld was de verkoper niets te veel; hij nam alle tijd om vragen te beantwoorden. De mannen van de aflevering werkten met de nodige zorgvuldigheid. Een voorstel van mij: Ik moet zelf de zittingen impregneren en kan dan 6 uren niet in die ene ruimte vertoeven. Kan het impregneren niet vanuit de fabriek ?

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Geachte heer Mobach, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het impregneren kan vanuit de fabriek. Het is echter nu zo dat dit dan door de verkoper gecommuniceerd moet worden. We gaan kijken hoe dit anders kan!

Helemaal tevreden

Goede advies Prima collectie,waar uit we al snel onze keus konden maken Liefde voor hun vak straalt uit,zowel in Burgum als de bezorging Tot nu positief. Gr.fam. Bos van Achteren

alles goed verlopen

gesprek op locatie Hilversum was zeer prettig. Het is goed ingegaan op de vragen die wij hadden.

Ik zit er goed bij!

Omdat er bij ons nog volop kruiwagens door de kamer rijden i.v.m. de verbouwing van ons huis, staat de stoel nog niet op een fijne plek. Zodoende geniet ik er nog niet voldoende van. Daarom heb ik even gewacht met reageren, maar nu het een beetje uitloopt doe ik het toch maar. Hij was hier super snel en is erg mooi, zit fijn, maar zijn- en mijn tijd komt pas over een week of twee. Ik vond wel dat er snel gevraagd werd over het beleven van deze stoel. Ik was na de levering een lang weekend weg en daardoor had ik er pas 2 x in gezeten.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Super service, communicatie kan beter

De service in de winkel en bij levering was super. De communicatie over de -late- levering was minder.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Ruime keus, goede uitleg en advies

Een goed gevoel over het bedrijf, betrouwbaar en komen afspraken goed na.

Meer dan tevreden.

Wij zijn in Hilversum zeer goed geholpen.De verkoper nam alle tijd voor ons en gaf duidelijke uitleg op onze vragen.

Gewildig.

Prima geholpen in de winkel , op tijd geleverd dus met al geweldig.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goed gevoel door juiste metingen en goed advies van verkoper Appie!

Verkoper nam alle tijd voor ons Verkoper bood koffie aan Verkoper was vriendelijk Verkoper was niet opdringerig Verkoper gaf goede uitleg Verkoper wist waarover hij sprak Verkoper had geduld

Prima ervaring, wederom.

Ik had alleen enkele keren gevraagd om een extra stukje leer om over het hoofdgedeelte te leggen.Bij een afname van twee stoelen, voor in totaal 6.300 euro, had dit toch wel gemogen! Kennelijk is er nergens een stukje afval leer te vinden. Jammer.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Hartelijk dank voor uw reactie! Ik ga uw leervraag onderzoeken.

prima geholpen in showroom, beetje lange wachttijd op levering stoel

In de showroom alle tijd voor het uitzoeken van juiste formaat stoel en soort stoel. Keuze was snel gemaakt. Enig minpuntje is de wachttijd op levering. Op 5 juli besteld, levering was vorige week woensdag 9 oktober. Heel tevreden zijn we met de mooie stoel.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Mijn moeder is er niet meer uit te krijgen.

...

• Bezoek aan vestiging Thuis demonstratie

Fijne service

Fijne goede service Wordt goed naar wensen en behoefte geluisterd en gekeken

PRIMA SERVICE EN ADVIES

ZOWEL OVER HET CONTACT MET DE VERKOPER DIE MET EEN AANTAL DOOR MIJ GESELECTEERDE STOELEN BIJ MIJ THUIS IS LANGS GEWEEST ALS OVER DE AFLEVERING BEN IK ZEER TEVREDEN. MET NAME HET FEIT DAT IK DIVERSE STOELEN THUIS HEB KUNNEN UITPROBEREN IS VOOR MIJ EEN STERK PLUSPUNT VAN EASY-SIT. UW BEEDRIJF ZAL IK BIJ EVENTUELE TOEKOMSTIGE AANKOPEN VAN MEUBELS OPNIEUW OVERWEGEN.

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Goede service en goed afgeleverd. In de winkel goede uitleg.

alles was naar wens

We zijn prettig geholpen en er was alle tijd voor ons. De aflevering was perfect. Netjes geleverd.

• Bezoek aan vestiging Burgum

een bedrijf waar ik graag zou willen kopen.

openstelling uren waren in orde. Ruim parkeerplaats mooie ruime show room, waar veel te zien is vriendelijke adviseur die wist waar hij over praatte. geen gladde verkoper. levertijd 10 weken, erg lang. viel uiteindelijk 1 week mee. bezorging stipt en niets op aan te merken.

Ervaring goed.

Alleen kontakt gehad met verkoper en bezorger. Dat was goed. Mochten er klachten ontstaan,dan zullen we zien of het dan ook nog goed is.

vriendelijk

Goed behandeld naar alle tevredenheid.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Prima ontvangst , goede passende adviesen.

Op een dag van 32 graden op weg naar easysit Hilversum. Gekoelde ruimte, met voldoende aanbod. Na een goede gesprek over onze wensen, werd er in alle rust, een passende stoel aangemeten, voor 2 personen apart. Met een goed gevoel, stonden we buiten, waarna het wachten aanving. De stoelen werden volgens afspraak bezorgd. Netjes geplaatst, en betaling problemen werden ter plaatste opgelost. Stoelen prima, na 2 weken ervaring. .