Prima, correct

Wij hadden een gele leren stoel besteld met als voorwaarde dat wij voor het afleveren zouden voelen of hij goed "zat". toen wij gebeld werden dat hij klaar was bleek de stoel toch niet goed te zitten. De stoel is vervolgens naar onze wensen aangepast en zit nu prima.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Absurd lange wachttijd voor levering ! (4mnd)

Verkoop: zeer klantvriendelijk, kundig, vrijblijvend, correct en klantgericht. Uiteindelijke aflevering: Uiterst vlot, correct en klantvriendelijk.

Fantastisch

Goed geholpen

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Alles goed geregeld en netjes afgeleverd

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Het zit perfect en makkelijk te bedienen.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

goeie zit met de verschillende functies

Ik heb de stoel nu 4 dagen en bevalt goed alleen de druk knop aan de armleuning voor de verwarming vind ik geen goede plaats ,omdat je gauw met je arm [elle boog] er tegen aankomt , en dat is niet prettig.

Uitstekend geadviseerd

Wij hebben duidelijk gemaakt wat onze wens was,uitstekend geadviseerd door de verkoper en de keus was snel gemaakt!

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Dank voor uw mooie beoordeling. Geniet van uw nieuwe stoel!

Doen wat er geburen moet.

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

De stoel voldoet geheel aan mijn verwachtingen.

Hij zit heerlijk, lekker zacht ook aan mijn armen, fijne kwaliteit leer en niet te snel draaibaar. Het tafeltje is kleiner dan ik me herinner en ik dacht ook dat het tweedelig was.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goede service, uitleg en levering.

Zeer goed geholpen, bij levering zeer goede uitleg over gebruik en garantie (5 jaar op zo ongeveer alles). Zelfs een set schoonmaakmiddel en beschermingsmiddel voor de stof. Viltjes onder de voetjes geplaatst en op de gewenste plek gezet. Zeer tevreden

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Positieve beleving, goede professionele voorlichting

Na de slechte ervaring met Meubelzorg uit N. Holland, met een teruglopende prijsaanbod voor 2 relax stoelen van €. 9.700,00 naar €. 8.900,00 naar €. 5.900,00 en allerlaatst naar €. 5.300,00 was het een positieve ervaring om van Jordi in Barneveld een gedegen, persoonlijke voorlichting en uiteenzetting te krijgen met een helder prijsaanbod. Bij onze 'bestelling' was het duidelijk dat de levertijd ca 13 weken zou duren: toen mijn partner kort daarop ernstige rugklachten kreeg zodat het wenselijk was dat zij z.s.m. extra ruggesteun zou ontvangen, kwam Jordi prompt met het aanbod voor een tijdelijke overbruggingsstoel te zorgen. Al met al Chapeau voor uw handelwijze: ook de duidelijke uiteenzetting van uw Friese bezorger, incl. gesprek over Friese schaatssport w.o. Elfsteden sprak ons bijzonder aan. Alle tijd nam hij en ook dat past binnen de menselijke stijl van contact die uw bedrijf hanteert

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Dank voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw mooie nieuwe stoelen.

Het kontact met de bezorger was prima,

Goede uitleg

Goede uitleg en hartelijk ontvangen

• Bezoek aan vestiging Burgum

prima levering van de bestelde stoelen en uitleg

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Heerlijke zittende relaxstoel met bovendien een prachtige uitstraling!

Passend voor mij gemaakt !

Zeer Goed

Toen de beslissing om de oude stoel te vervangen voor een andere, werden wij op een goede en deskundige manier geholpen. De aflevering was op de afgesproken datum en precies op het afgesproken uur. De stoel voldoet aan alle verwachtingen. En ik zit er zonder pijn in. Had hem jaren eerder moeten kopen.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Dank voor uw mooie beoordeling. Geniet ervan!

Goed en zeer vriendelijk.

Goed en vriendelijk.

Zeer vriendelijk personeel.

Zeer behulpzaam en vriendelijk.

Ben blij met deze stoel

De stoel past mooi in ons interieur en zit heerlijk. Een middag dutje is ook fijn. Verder moesten wel lang op de levering wachten maar dat kwam door de vele coronazieken in de fabriek waar de stoel gemaakt werd. (Duitsland).

• Bezoek aan vestiging Burgum

tot op heden een goedprodukt, alleen in verhouding te duur.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Ik werd goed geïnformeerd door dhr. Brouwer bij Easysit in Hilversum. het enigste was dat de aflevering wat langer duurde, kwam ook door de coronatijd .Voor de rest de aflevering perfect gebeurt. Er werd mij doorgegeven dat de levering om 13.30 zou plaats vinden, maar dat werd uiteindelijk om 13.50 uur. en netjes door gegeven en ja daar stond hij voor mijn deur. Prima !

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goed geholpen en fijn advies.

Stoel is netjes afgeleverd.

Het geheel liep gesmeerd

• Bezoek aan vestiging Thuis demonstratie

op tijd geleverd en met goede instructie geplaatst

op basis van de order is de stoel in de gestelde maand februari geleverd en door een vriendelijke chauffeur geinstalleerd De werking is goed uitgelegd .De oude stoel is correct meegenomen.

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Vriendelijk geholpen zelfs met taxi gehaald om proef te zitten. Stoel is alleen statisch jammer maar verder super tevreden