Stoel is goed ben er blij mee !

Ik heb nog wel een vraag. Het kan niet anders omdat het ook een opsta stoel is. Maar als ik de stoel hoog zet met mijn voeten languit er in zit is daardoor het laatste deel van de stoel wat afhangend. Mijn voeten kan ik dus niet hoog leggen wat soms nodig is. Maar nu wil ik weten wat een hoofd kussen wat boven aan mijn stoel hangt dus geheel komplot kost. Ik kon dat als voeten kussen gebruiken en de sliert eraan houd het kussen op zijn plaats. Dit is dan om mijn voeten wat hoger te leggen. Groet Mevrouw S.M,van Reenen

• Bezoek aan vestiging Hilversum

De bezorging was uitstekend.

De chauffeur was goed op tijd. Heeft goed uitleg gegeven. Prima.

Vriendelijk geholpen

de service is prima

1 negatief geval is; twee dagen na de bestelling stond in een advertentie dat je 250 euro meer voor de inruil kreeg, we hebben er achteraan gebeld maar een tegemoet koming zat er niet in. Verder met de service en afwerking was het prima

• Bezoek aan vestiging Burgum

De eerste zit in deze stoel was goed en blijft goed.

uitstekend

tot dusver zeer goed

prima service

goed geholpen in winkel advies ook goed vriendelijk personeel stoel op tijd geleverd zelfs nog eerder vriendelijke mannen die stoel kwamen bezorgen

Goed geholpen

We zijn vriendelijk geholpen. Goede uitleg. Vele stoelen ingezeten,en de juiste gekocht. We zijn er heel blij mee.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Keurig netjes bezorgd en klaar gemaakt in de huis kamer .

Wat wij missen is handleiding voor gebruik van de toetsen , met name voor de sta op zit . Een hoe die werkt !

Mooie showroom, goed advies

Na uitvoerig op de site te hebben gekeken in Hilversum de showroom bezocht. Goed advies en de leverings termijn was kort en inmiddels al een weekje heerlijk comfortabel zitten op onze nieuwe bank.

HEEL goed geholpen.

Hebben alle tijd voor. Geven goede uitleg. Chauffeur die de stoel bracht heeft de stoel netjes afgeleverd

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Alles juist en correct geplaatst. Net persoon die de aflevering deed.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Van begin tot aflevering: helemaal goed

Prettig contact, goede voorlichting, afspraken zijn duidelijk en worden nagekomen.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Prima geholpen in de winkel echter levertijd ongeveer 12 werken blijkt langer te zijn 16 werken. Als ik niet zelf had gebeld dan had ik dit niet geweten. Misschien een tip als de levertijd langst is neem contact op met de klant, dat Voorhout onrust en invrede

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goede voorlichting De stoel zit prima

Prima.

Levering volgens afspraak en goede uitleg gekregen.

Levering volgens afspraak

Stoel is keurig afgeleverd. Oude stoel is meteen meegenomen.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

levering duurt te lang, stoel zit prima.

Zijn uitstekend

Er wordt naar je geluisterd. Ik noem een voorbeeld Toen ik de stoel ging kopen was mijn man net een maand overleden En door de jaren heen was ik gewend om voor 2 personen iets te kopen En dezestoel zat heerlijk en ik dacht mijn man moet ook zo,n stoel hebben en ik kocht er 2 !! Pas na een dag of 3 dacht ik ........wat moet ik met 2 stoelen Ik ben maar alleen!!! Ik heb opgebeld en vertelde mijn domheid En direct werd een stoel geannuleerd!!!!!!!

fijne kwalitatief goede stoel

het advies aan huis en de opmeting was prettig en goed Van een snelle levering (4 maanden) was echter geen sprake De tussentijdse communicatie en informatie kon beter De aflevering was echter weer okay

• Bezoek aan vestiging Thuis demonstratie

Goed voorgelicht en goede uitleg metbakje koffie er bij

• Bezoek aan vestiging Burgum

Zeer goed geholpen en betrokken personeel

• Bezoek aan vestiging Burgum

Afspraken nakomen en prima service gerichte aflevering.

Vanaf de aankoop in de winkel tot en met de uiteindelijke levering en installatie, ben ik zeer tevreden. Mijn ervaring met Easy Sit gebaseerd op vakkennis en zorgvuldige begeleiding is van hoog niveau. Dus al met al een zeer tevreden klant.

vlotte bediening zeer behulpzaam

vlotte bediening zeer behulpzaam

Enthousiast

Wat een prachtige, fijne stoel hebben we gekocht. Het wachten was lang maar, maar klopte precies. Wat een geweldige stoel, mooi design en voor ons een prachtige kleur rood. Helemaal blij,