Een wat lange levertijd ivm.vakantie en corona

Aflevering is prima verlopen en was op de afgesproken tijd.

Xxxx xx xxxx

• Bezoek aan vestiging Hilversum

snel, direct uit showroom geleverd

redelijk positief

Bij mijn eerste bezoek werd er een prijs genoemd en bij het tweede bezoek was deeze prijs niet meer bekend. De prijs was toen hoger. Het is bij de koop wel goed opgelost.

Geen zin in verplichtingen

Een sterren beoordeling is genoeg

• Bezoek aan vestiging Barneveld

de levertijd was lang, maar dat wist ik en ik ben er dus mee akkoord gegaan

• Bezoek aan vestiging Burgum

Goed advies en komen afspraken na.

Aankoop was prettig en advies was goed. Levering was conform opgegeven levertijd en de aflevering zelf was netjes en correct.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Moest wel een tijdje wachten, zowel bij het uitzoeken van de stoel in de showroom als op de stoel zelf maar de ontvangst en de service waren geweldig en zeker het wachten waard.

Fijne stoel

De aflevering was keurig op tijd. Alleen zeergehaast Nam geen tijd om de stoel even te demonstreren. Ook de accu was er niet bijgeleverd. Als ik een stoel koop in deze prijsklasse verwacht ik bij aflevering een beetje meer service. Groeten Cam Bulthuis.

Prima service, goed advies

goed gehandeld

tot dusver prima

Vriedelijk en corect

Keurig geholpen zowel in de winkel als bij aflevering vaan de stoel

Alles ok

Prima ontvangst in showroom. Deskundig advies. Levering op tijd. Zit 100% heelijk.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goede service,ook als je verkeerde keuze maak lossen ze dat netjes op.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Goede service, afspraken zijn goed nagekomen.

prima, ondanks corona-vertraging

goed advies bij aanmeten. vertraging door corona, maar kon ook nog niet geplaatst worden in zorginstelling. daarna , na afspraak, vervangende stoel weer op oorspronkelijk woonadres bezorgd!

klantvriendelijk personeel

Een mooie showroom waar diverse kwalitatieve stoelen uitgeprobeerd kunnen worden onder het genot van een kopje koffie. Wij zijn zeer tevreden met onze stresless stoelen.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Goede service en gemaakte afspraken worden nagekomen

• Bezoek aan vestiging Hilversum

goede informatie en aflevering volgens afspraak.

De afgeleverde sta-op stoel met relax functies is een prima product. Hij zit goed en werkt ook prima. Alleen het bedieningspaneel weigert af en toe, maar daar is mee te leven.

Vriendelijk ondanks alles

Toen de stoel was afgeleverd en na een dag merkte ik dat de armleuning iets te laag stond werd mij uitgelegd dat ik eerst me eigen de tijd moest geven aan de nieuwe zit te wennen en zonodig kon dat aangepast worden. (Sommige klanten (dus ik) zijn te ongeduldig).

Gewoon top

Alle tijd genomen en alles was gewoon mogelijk

• Bezoek aan vestiging Burgum

Goed, antwoord op mijn vragen

Prettige geduldige behulpzame verkoper

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goed advies en, voorlopig, prima stoel.

Het is nog even afwachten of de stoel ook genoeg steun tegen mijn schouders geven gaat. Heb zojuist de bovenzijde van de hoge rug iets gekanteld. Ga dit weekend "proefzitten" !

• Bezoek aan vestiging Hilversum

goede behandeling en goede aflevering

goede ervaring bij de verkoop en goede en correcte bezorging

Prima!!!

In dit soort "stoelen" veel lelijke stoelen, maar heb toch snel een model gevonden. De levering vond ik wel lang duren.