Na meer dan 20 jaar (!) ben ik aan mijn 2e Stressless stoel toe!

Deze zin zegt meer dan genoeg over mijn tevredenheid........

• Bezoek aan vestiging Thuis demonstratie

Heel goed

De behandeling en bezorging was heel goed. Ik zal de firma bij anderen aanbevelen

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goed advies en vriendelijk geholpen!

We zijn goed geholpen met adviezen en niet opdringerig !

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Van bestelling tot aflevering, prima

Duidelijke en vriendelijke uitleg. Aflevering volgens afspraak. Wel een lang afleverings termijn.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Klantvriendelijke en duidelijke uitleg.

Wij zijn goed en snel door een naar onze mening een vakkundig persoon geholpen bij de keuze van een sta-op stoel.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Een goede en prettige winkel

In de winkel werden we prettig ontvangen en goed geïnformeerd met een juiste distantie. De bank had wel een wat lange levertijd, 5,5 maanden. We moeten nog wel even wennen, want de zitting is nog een beetje hard. De kleur past goed in ons interieur. Al met al tevreden.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goed advies tijdens bezoek aan showroom.

Stoel gevonden voor een redelijke prijs. Fijn dat Hilversum hem appart had gezet en nadat ik hen belde dat aankoop mocht worden gedaan, hij snel bezorgd werd.

Uiterst tevreden.

Op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden over de geleverde stoel! De uitleg over de stoel was duidelijk en correct.

perfect geholpen

Gekregen wat ik wilde keurig af geleverd, vriendelijk personeel. Een nadeel het duurde 5 maanden voor het geleverd werd.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Een stoel die opvalt. Moderne vorm. Hij zit heerlijk. Ben er heel blij mee.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Prettige bediending, goede service

Geen aanbetaling maar betaling bij levering. Zeer tevreden over de service bij de levering. (Oude stoel meegenomen en van de 1e etage gehaald)

Alles was naar tevredenheid

Zowel het kontakt bij de aankoop als bij de levering was prima. De levertijd was goed ingeschat.

Onvoorstelbaar

In december j.l. een stoel gekocht bij Easysit Burgum. De uitgezochte stoel was voor mij te hoog. Op advies van de verkoper is een stoel maat small besteld. Wij gingen er van uit dat deze stoel passend zou zijn. Toen de stoel in maart geleverd werd bleek deze te hoog. Op onze vraag of hiervoor nog een oplossing was kwam de directeur eigenaar de heer Brouwer langs. Er volgde een zeer onaangenaam gesprek. De heer Brouwer mat de stoel op en concludeerde dit is de stoel die u besteld heeft en daarvoor hebt u getekend. Dat de stoel te hoog was, was niet zijn probleem. De verkoper vond dit erg vervelend en stelde voor opnieuw te kijken naar een passende stoel. Echter de heer Bouwer blokkeerde elke oplossing. Kortom bij Easysit een stoel gekocht voor ruim €3000,- die te hoog is. Ik kan niet met de benen bij de grond. Voor directeur eigenaar geldt: gekocht is gekocht. Geld gaat boven service en dan hebben we het nog niet eens over de manier waarop.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Geachte mevrouw Beerda, Heel vervelend dat u een verkeerde stoel besteld heeft. Wij zijn echter zeker bereid om u een oplossing aan te bieden. Als u contact opneemt met ons komen wij vast tot een tevreden oplossing.

Maandag zou de stoel komen toen bleek dat de stoel een wereld reis heeft gemaakt de verkoper belde en zei dat u stoel is verdwenen we kunnen hem niet vinden maandag morgen werden gebeld ja jammer u stoel is nog steeds verdwenen maandag middag hoera u stoel is terecht hij wordt donderdag middag word hij gebracht mijn man is heel erg blij met zijn stoel en weet je ik heb van Esyzit een hele mooie bos bloemen gehad om het weer goed te maken Dank je Esyzit we zijn echt tevreden ik raad iedereen aan

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Zeer goede ervaring gehad met Easysit.

De medewerker van Easysit heeft mij heel goed en bekwaam geholpen. Al met al zeer positief dus.

Gelijk een goed gevoel!

We werden keurig ontvangen, ook al was het coronatijd. Er werd alle tijd genomen. Duidelijke uitleg en ruimte om samen te overleggen. Na een aantal dagen, en andere zaken te hebben bekeken, terug gegaan. Toen definitief een keuze gemaakt. De verkoper dacht echt mee, 2 banken genomen waarvan 1 een paar centimeter hoger ivm de lengte van m’n man, dit doordat de verkoper dit zag. TOP! De bezorging was ook netjes, alles goed ingepakt en vakkundig neer gezet!

prima in orde

prima geadviseerd en service blijkt ook goed

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Zeer goede ervaring met een prettige service.

In de winkel werden wij op een vriendelijke, geduldige en respectvolle manier behandeld. De persoon die ons hielp gaf ons goede adviezen en de bezorgers die onze bank brachten waren erg vriendelijk.

excellent

Geen opmerkingen

• Bezoek aan vestiging Burgum

Op afgesproken tijd geleverd.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Het afleveren van de meubels is prima verlopen, ondanks dat een van de monteurs zijn collega minder goed kon helpen. Maar daar waren we over ingelicht. Ook zijn we goed geïnformeerd over de vertraging in de aflevering van de meubels.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Prima op tijd en snel de oude stoel ingeladen en de nieuwe binnengebracht.

Prima: een minpuntje: ik had afgesproken , dat er een mail zou worden gestuurd, ter bevestiging van de afspraak: dat is niet gedaan. Weer gebeld of de afspraak nog doorging.

Goede.levering, geen manco

Goed ontvangst showroom. Het geleverde, komt geheel overeen met afspraken.

Prima zaak.

Goede ontvangst, voorlichting en afhandeling door vriendelijke verkoper in Hilversum. Door een vriendelijke medewerker zijn onze stoelen netjes afgeleverd!

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Een goede winkel met genoeg keus.

Een zeer vriendelijke verkoper die je goed adviseert met de aankoop van je sta op stoel.