Klantvriendelijk en ter zake kundig

Enige minpunt was de lange levertijd ruim 8 weken, terwijl ons toegezegd was 5 weken.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Een hele goede keuzegemaakt voor artikelen en bedrijf

Bestelling is geheel naar mijn zin en volkomen volgens afspraak gegaan. Op een heel prettige manier behandeld, zonder ook maar enige drang van de verkoper. Wel heel goed advies gekregen.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling Fijn om te lezen. Veel plezier met uw nieuwe zitmeubelen!

Geweldig geholpen in vestiging Barneveld.

Netjes geregeld, verpakking en oude stoel meegenomen. Top, de bos bloemen.

Een snelle en goede aankoop van onze sta=0p stoel

goede service

De stoelen zitten lekker, alleen de inpregneren moeten we zelf doen

Prima stoel

Ik heb de stoel nog maar enkele dagen. Hij vervult mijn verwachtingen om erin te slapen na een ongeluk. Voor een uitgebreide beoordeling heb ik te weinig ervaring.

• Bezoek aan vestiging Burgum

prima geholpen in de winkel, ook de aflevering oké

helaas een minpunt.... de stevige leren bekleding vertoont wat 'bubbels' en lijkt niet goed strak getrokken te zijn. ALS dat aan de leersoort ligt had dat besproken moeten worden in de winkel, dan had ik (waarschijnlijk) een andere keuze gemaakt. Aangezien het 'een stoel op maat gemaakt' is kan er niet zomaar even geruild worden. Voor een stoel met een 'zeer pittig prijskaartje' valt me dat tegen. Verder kan ik NU PAS uitproberen of verder alles oké is vanwege een 'interne reorganisatie', dat maakt het uitdelen van 'sterren' wat lastig.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

verkoper heeft goed geadviseerd en geholpen.

Fantastisch!

Met een groep vrienden en familie, hebben we voor Freda een sta-op stoel gekocht. Zij heeft door herhaalde wondroosinfecties altijd pijn in haar benen en kan ze moeilijk lopen. Overgewicht maakte het probleem nog groter. Ze kon bijna niet overeind komen uit haar oude stoel en was meer aan het hangen dan dat ze comfortabel zat. Het was niet meer om aan te zien: ze was vaak in tranen door de pijn. Een nieuwe stoel konden zij zelf niet betalen. Adviseur Sicco kwam aan huis om een stoel te passen. Aan de telefoon was al veel uitgevraagd en actief meegedacht, zodat Sicco precies wist welke problemen er waren en waar hij op moest letten. Hij had diverse materialen mee om de stoel zo goed mogelijk op maat te kunnen maken. Hij is vakkundig, legt veel uit en heeft een antwoord op alle vragen. Ook de pas-stoel was al heel comfortabel voor haar. Door de drukte was een spoedprocedure niet mogelijk, maar iedereen was zo betrokken en vriendelijk dat uiteindelijk toch de opleverdatum verschoof van week 4 in 2020, naar de week vóór de kerst! Fantastisch! De stoel is voor Freda een enorme verbetering. Ze kan zelf opstaan en ze zit goed, waardoor ze minder pijn heeft. Helemaal beter zal het nooit worden, maar het is wel een goede verbetering! Ik ben heel blij dat we dit voor haar konden doen.

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Klantvriendelijkheid,

geduld en communicatie

• Bezoek aan vestiging Thuis demonstratie

ontvangst vriendelijk,zonder enige koopdruk

adres gezien op website. tijdens vakantie stonden we op camping in de buurt en gingen eens kijken. ondanks dat het duidelijk was dat het nog erg informatief was,gaf hr. brouwer ons alle inlichtingen.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goed geholpen en uitleg over de stoel.

Met moeder en broer sta op stoel gekocht. Voor mjjn moeder van 84. Duidelijke uitleg maar wel prijzig Hopelijk heeft mijn moeder dr wat aan i.v.m veel rugpijn laatste jaar.

Heel positief.

Van bezoek aan Easysit in Burgum tot en met de levering alleen maar positief.

Kan niet beter

Goede voorlichting,goed advies,prima aanbod, Leuke prijs,samengevat heel erg goed!

• Bezoek aan vestiging Burgum

Mooie meubels top kwaliteit.hopp lang plezier er van te hebben

Prima tevreden..

goed geholpen

na afspraak gemaakt te hebben, vlot en deskundig geholpen. Op maat gemaakt en snel geleverd.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Duidelijke uitleg over het gebruik van de (overigens prima) fauteuil

prima fauteuil en een duidelijke uitleg over het gebruik daarvan.

Een mooie fauteuil

Alleen sluit de zijkant niet zo mooi aan. Het is een beetje rommelig. Het hoort eigenlijk achter het bord te zitten zodat je die zitting ( vouwen) niet ziet zitten aan de zijkant. Ze steken naar buiten uit Jammer dat jullie daar niet op letten !

• Bezoek aan vestiging Burgum

Geachte heer Brukx, Dank voor uw beoordeling. We gaan uitzoeken welk model u heeft en wat u bedoelt.

Goede info van de verkoper

Breed assortiment.

Heel erg tevreden!,,,,

Goede voorlichting en prettig geholpen

• Bezoek aan vestiging Burgum

Heerlijke stel, alleen jammer dat rug en beensteun niet onafhankelijk versteld kunnen worden.

Zie hierboven.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Zeer tevreden met de stoel van Easysit.

Hartelijke ontvangst, goed advies, alle opties doorgenomen met als resultaat dat er nu een fijne stoel in de woonkamer staat.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Mooie bedrijf en goed geholpen

Vriendelijk vakbekwaamt goed en professionele geholpen

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Klacht wordt wel heel makkelijk afgewimpeld

Heel plezierige ontvangst en advies Klacht bij aflevering van in onze ogen dure stoel wordt afgedaan met “hoort zo en kan niet anders “.