Prima stoel

Ben zeer tevreden over de aankoop, geniet er van.

Zoals verwacht

Passing op maat was prima, consult was geduldig. Levering zoals wens goed afstand gehouden en prima afhandeling van de betaling. Bezorger was half uur eerder dan verwacht, voor toekomst zou ik bellen met klant voor de levering. Was er niet op voorbereid want met thuis werk kun je wel eens in een meeting zitten als ze te vroeg komen... zoals bij mij gebeurde.

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Dit is wat ik zocht!

Het was lastig om eetkamerstoelen te vinden met een goede ergonomische zit. Stoelen met ondersteuning in de rug en voldoende zitdiepte. Ik ben heel blij dat ik deze gevonden heb!

Heel goed

Goed,vind dit een overbodige vraag ,want vorige vraag komt op het zelfde neer

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goede voorlichting en opmeting. De stoel is precies op maat.

We hebben goede informatie gekregen en persoonlijke begeleiding bij het uitzoeken van de juiste stoel. Het enige minpuntje was de lange levertijd, langer dan was beloofd.

Prima stoel

Prettig en snel geholpen, goed afgeleverd, wel iets later dan afgesproken.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Goede ervaring met de heer Jelmer Bergsma, maar...

Wij hadden een bank gekocht, toen die werd bezorgd kwam er tot onze verbazing 1 bezorger. Onze huishoudelijke hulp was die morgen aanwezig en die heeft geholpen, maar volgens ons is dit heel raar. Voor de bezorger is het te hopen dat dit niet altijd zo gaat.

Prima service!

Vriendelijke persoonlijke behandeling door alle medewerkers. Bezorging precies op tijd. Heerlijke stoel!

• Bezoek aan vestiging Burgum

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen

het bankstel is eerder afgeleverd de personen die het bankstel kwamen afleveren en plaatsen uiterst behulpzaam en vriendelijk het oude bankstel keurig gedemonteerd en meegenomen TOP

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Na een kleine schoonheidsfoutje, alles goed geregeld

Prima geholpen

We zijn heel tevreden met de stoel. De levertijd was wel langer dan afgesproken, maar het is een succes. Mijn man heeft vanaf de eerste dag minder last van zijn rug en hij zit minder scheef. In alle opzichten een verbetering.

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Voldoet helemaal aan de verwachting

Tijdens het bezoek aan de winkel wordt je prima geholpen en begeleid, om tot de juiste keuze te komen. De afspraken worden keurig nagekomen. En de stoelen zitten voortreffelijk.

prima product gekocht

In Burgum heel vriendelijk geholpen. De bezorger van de stoel was ook heel vriendelijk. Een heerlijke stoel gekocht. Voldoet prima!

• Bezoek aan vestiging Burgum

Geweldige service en zitcomfort.

Bij de vestiging konden we na de begroeting eerst rustig rondkijken. Daarna vakkundig geholpen onder genot van een kopje koffie. Goede adviezen en tips gekregen waardoor je de juiste kan maken. Nu na ontvangst en gebruik van de gekochte stoelen kunnen wij alleen maar bevestigen dat het allemaal top is.

Aflevering zoals afgesproken

Zie boven.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Vlot geholpen en oprijd geleverd

Goede ervaring

Zeer goede informatie bij aflevering

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Prima geholpen in de winkel en bij de bezorging.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Duidelijke, vakkundige info over het product.

In de winkel al in en outs bekeken en men nam alle tijd voor ons. Er werden vervolgens duidelijke afspraken gemaakt omtrent de levering. De geboden service was en is uitstekend en deze service ging veel verder dan verwacht. Ook de garantie op het product is meer dan uitstekend te noemen. De chauffeur die de relaxstoelen bracht was vriendelijk en nam ook de tijd voor een uitleg. Tot nu toe ben ik zeer tevreden en de stoelen zitten uitstekend. mvg Theo Bod

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Dank voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw stoelen!

Fantastisch

We zijn super goed geholpen en service was perfect. Mijn zus Is er super blij mee en vind hem heerlijk zitten.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Fijn om te horen. Bedankt!

Prima advies en heel klantvriendelijk

Gebeld met vestiging in Burgum, op korte termijn een afspraak gepland. Met moeder van 91 jaar langs geweest en in de showroom verschillen de sta-op stoel modellen geprobeerd en door de eigenaar geadviseerd. Mooie stoel uitgezocht, wel met een lange levertijd, ca 3 mnd., maar 8 dec. j.l. geleverd. Toch nog eerder dan verwacht. Stoel zit prima en bevalt goed.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Goed geholpen, prima service.

Zoals boven al gezegd. We werden goed geholpen. De stoelen zijn bezorgd. Onderhoudsmateriaal is nagezonden.

geweldig

alles volgens afspraak

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Aardige bezorgers maar te korte tijd voor de aflevering en afwerking

In eerste instantie maar 1 persoon met het verzoek zelf mee te helpen, dit kunnen wij niet afspraak een dag verplaats dan 2 personen maar afspraak was 09.15 uur arriveerde om 09.30 uur en hadden in principe te weinig tijd voor de klus Een persoon moest om 10.0 uur bij de zaak zijn om te penen daardoor werd de klus afgewerkt langer dan gepland door 1 persoon Kortom slecht ingepland zeker voor dat bedrag dat we betaald hebben lag niet aan de bezorgers maar aan de planning.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Het is mega druk bij ons momenteel en daardoor hebben we wat personeelstekort in logistiek en aflevering. Ons excuus hiervoor!

Goede en vlotte service

Aanschaf en afhandeling ging zoals omschreven op tijdstip zoals afgesproken