• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Goede service tegen redelijke prijs

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Een stoel die goed en lekker zit.

Goed advies. Tijdige levering. Compleet conform advies.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goede service en goede kwaliteit

Prettig en deskundig advies. Afleveren correct. Helaas wel een lange leveringstijd ( drie maanden). Prima kwaliteit, het wachten waard.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Mooie bank en zit ook goed

Jammer dat het zo lang duurde. De aflevering was goed verzorgd.Prettige mensen die ook nog een goede uitleg voor het onderhoud gaven. Bank is mooi geworden.

Alles volgens afspraak

Na bezoek aan showroom in Hilversum en keuze gemaakt te hebben is de stoel keurig op tijd geleverd binnen vooraf aangegeven termijn. Levering in overleg en keurig geplaatst en nogmaals uitgelegd. Leer onderhoud pakket erbij gekregen met instructie hoe te gebruiken.

Prima geholpen

Er werd ruim tijd besteed met voldoende aandacht en goede informatie.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

ik heb de afhandeling van de order prima ervaren

zie boven

• Bezoek aan vestiging Burgum

Deskundige voor lichting. Af levering ookgoed Goede voor lichting van de chauffeur.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

De aanpassing van mijn stoel is binnen 2 week goed uitgevoerd.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Alleen al, dat ik werd gehaald en weer thuis gebracht werd vond ik geweldig.

De winkel ziet er mooi uit met allerlei kleuren stoelen. Mijn kleur had ik vlug gevonden en nu ik er in zit thuis bevalt hij prima. Een vraag heb ik wel , de stoel is geimpregneerd en de verkoper had mij vertelt, dat zou er een vlek opkomen, ik die gemakkelijk kan verwijderen. Waarom moet ik dat spul wat ik erbij kreeg dan gebruiken? Graag antwoord, groet van Gelske Stegenga.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Geweldig op tijd en vriendelijk mannen. Niks op aan te merken Goede service.

alles klopt

Uitzoeken ging soepel, levertijd zoals aangegeven, op de afgesproken dag en tijd bezorgd. Geen enkel orobleem dus.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Uitstraling is rust in de winkel

Er wordt voldoende geluisterd en meegedacht naar de wens van de klant.

client vriendelijk

goede uitleg en advies.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Voorlichting en levering volgens afspraak.

Goede voorlichting en levering volgens afspraak.

Snelle proffesionele levering

Ik werd direct savonds opgebeld om een afspraak te maken en 2 dagen later werden er stoelen langs gebracht om uit te proberen en direct geleverd.

• Bezoek aan vestiging Thuis demonstratie

Prima aflevering. Goed transport. Prettig dat de oude stoelen worden meegenomen.

perfecte service snelle levering

service perfect

Mijn verwachting werd beantwoord

Ik ben zeer tevreden over de stoel. Ik ben tevens zeer tevreden over mijn contacten met Easysit en de aflevering.

zeer goede ervaring

Vanaf begin tot eind, heb ik een zeer goede ervaring met easysit gehad. Vriendelijke adviseurs, vriendelijke bezorgers, alles ging volgens plan. Geweldig, Easysit vind ik een topbedrijf!!!

Zeer tevreden.

Heel goede behandeling door het personeel. Zeer goed advies gehad van de de verkoper de Heer R. Brouwer en een aanrader voor iedereen die nieuwe meubels wil kopen.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

goede service ook bij levering

uitstekend

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goed geholpen en vriendelijke verkoper.

Ik ben fantastisch geholpen door de verkoper. Hij heeft alles goed uitgelegd en vele stoelen laten zien. De bezorging was ook prima. Netjes gecheckt of alles het deed.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Vriendelijke en professioneel dienst, zeer aanbevolen

• Bezoek aan vestiging Barneveld