Goed, antwoord op mijn vragen

Prettige geduldige behulpzame verkoper

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goed advies en, voorlopig, prima stoel.

Het is nog even afwachten of de stoel ook genoeg steun tegen mijn schouders geven gaat. Heb zojuist de bovenzijde van de hoge rug iets gekanteld. Ga dit weekend "proefzitten" !

• Bezoek aan vestiging Hilversum

goede behandeling en goede aflevering

goede ervaring bij de verkoop en goede en correcte bezorging

Prima!!!

In dit soort "stoelen" veel lelijke stoelen, maar heb toch snel een model gevonden. De levering vond ik wel lang duren.

Keurig vertrouwd overkomend bedrijf

Bij verkoop keurig behandeld. Er was alle tijd. Goede uitleg. Aflevering was wel erg kort door de bocht.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Wij Zijn tevreden met de nieuwe stoel. Hij zit prima!

hij zit HEERLIJK!!!!

• Bezoek aan vestiging Burgum

Veel keus en vriendelijke medewerkers

Net personeel Goede bediening,en informatie

Goede service, en de tijd nemen er voor. Dat geeft de client het nodige vertrouwen!

Ben erg blij met de stoel Heerlijk relaxen Goed aankoop

Niet zo bijzonder

Mijn moeder had een stoel. Ze stonden zonder afspraak voor de deur. Geen email gekregen.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Prima voorlichting en prima afwerking.

Neemt de tijd om goeie voorlichting te geven en de aflevering volgens afspraak,. Prima bedrijf.

Geweldige stoelen

Vakkundig geplaatst, wij genieten elke dag van onze nieuwe stoele

• Bezoek aan vestiging Burgum

Mooie goede stoel, goede service

Prima geadviseerd in Barneveld voor een sta-op stoel i.v.m. Rugklachten. (De enige leverancier die Ik kon vinden die een echt rechte stoel kon leveren! Andere stoelen staan teveel naar achteren of in een kromming). Vlak voor de Corona de stoel besteld. Netjes een mail gekregen dat de levering door de Corona was vertraagd. Toch nog redelijk op tijd geleverd. Stoel ziet er prachtig uit (combinatie stof met leer) . Stoel moest thuis nog versteld worden waardoor er nog een aanpassing op moest komen. De benodigde onderdelen zijn keurig nagestuurd. Goede service!

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Prettige verkoper goede kwaliteit prima voorlichting. Zeer tevreden

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Is goed ook gekeken naar de mogelijkheden

Omdat ik lang ben is er goed gekeken naar wat mogelijk was en daar over ben ik tot nu toe zeer tevreden

• Bezoek aan vestiging Burgum

Prima geholpen door de heer Brouwer, pracht stoel. Heel goede bezorging en uitleg!

Zie boven

prettig en vriendelijk

vriendelijk en geen probleem toen de kleur in huis tegenviel om de stoel om te ruilen na een paar dagen! hele goede service

Vlotte afhandeling

+ Keurige winkel, prettig personeel, goed advies. Goed meubilair. - We kochten twee identieke stoelen á € 1.500,-- per stuk. Onlangs wilden we er een derde, identieke stoel erbij. Blijkt die, ondanks de kortingsactie ook € 1.500,00 te kosten! Ja zo kan iedereen korting geven. Beetje een goedkope truc Easysit. Is uiteindelijk toch goed gekomen, dat weer wel. - Eén van de eerste stoelen ter reparatie gegeven: stiksel los en armleuningen blijven achter de rugleuning hangen. Stiksel blijkt gerepareerd, de armleuningen blijven na enige tijd toch weer hangen achter de rugleuning. Daar word ik een beetje moe van. Ik verneem van Easysit wel hoe ze dit gaan oplossen.

Geweldige service

Met spoed hadden wij een nieuwe sta-op-stoel voor mijn moeder nodig. Na een paar telefoontjes was alles geregeld. Een dag later werd hij in haar nieuwe verpleeghuis afgeleverd. Geweldig! Nog veel dank.

Goed verzorgd

Late levering, maar dat werd veroorzaakt door het coronavirus. Degene die de aflevering verzorgden waren heel correct en behulpzaam

Mooie bank, prima service

Netjes afgeleverd.

Keurig netjes

Geweldige service

Uitstekend advies.

We kregen alle tijd om onze keuze te bepalen. Ik had het gevoel dat er prima rekening gehouden werd met onze wensen. Zelfs de levering was zo als afgesproken, ondanks de Corona. Ik ben zeer tevreden.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Wat afgesproken is komen ze na tevreden klant

• Bezoek aan vestiging Burgum

Een goede en persoonlijke behandeling

Goede voorlichting en service