Mooie meubels top kwaliteit.hopp lang plezier er van te hebben

Prima tevreden..

goed geholpen

na afspraak gemaakt te hebben, vlot en deskundig geholpen. Op maat gemaakt en snel geleverd.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Duidelijke uitleg over het gebruik van de (overigens prima) fauteuil

prima fauteuil en een duidelijke uitleg over het gebruik daarvan.

Een mooie fauteuil

Alleen sluit de zijkant niet zo mooi aan. Het is een beetje rommelig. Het hoort eigenlijk achter het bord te zitten zodat je die zitting ( vouwen) niet ziet zitten aan de zijkant. Ze steken naar buiten uit Jammer dat jullie daar niet op letten !

• Bezoek aan vestiging Burgum

Geachte heer Brukx, Dank voor uw beoordeling. We gaan uitzoeken welk model u heeft en wat u bedoelt.

Goede info van de verkoper

Breed assortiment.

Heel erg tevreden!,,,,

Goede voorlichting en prettig geholpen

• Bezoek aan vestiging Burgum

Heerlijke stel, alleen jammer dat rug en beensteun niet onafhankelijk versteld kunnen worden.

Zie hierboven.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Zeer tevreden met de stoel van Easysit.

Hartelijke ontvangst, goed advies, alle opties doorgenomen met als resultaat dat er nu een fijne stoel in de woonkamer staat.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Mooie bedrijf en goed geholpen

Vriendelijk vakbekwaamt goed en professionele geholpen

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Klacht wordt wel heel makkelijk afgewimpeld

Heel plezierige ontvangst en advies Klacht bij aflevering van in onze ogen dure stoel wordt afgedaan met “hoort zo en kan niet anders “.

Helemaal tevreden.

Ruime keus. Goed advies en voorlichting.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Keurig netje's geholpen goede uitleg stoelen goed op maat. De bezorging was zeer goed vriendelijk bezorgen alles netjes afgeleverd.

Puik.

Ik ben enthousiast over de prettige en deskundige service zowel in de zaak als bij de bezorger. Hulde.

Deskundig advies

Zeer correcte behandeling

Ben zeer prettig geholpen en kreeg goed advies zonder opdringerigheid.

Veel aandacht en medewerking

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Vakkundig en klsntgericht

In de showroom werden wij uitstekend geïnformeerd en prettig geholpen. De levering was sneller dan verwacht en verliep keurig.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Goede voorlichting en aflevering.

Bij de voorlichting in Barneveld was de verkoper niets te veel; hij nam alle tijd om vragen te beantwoorden. De mannen van de aflevering werkten met de nodige zorgvuldigheid. Een voorstel van mij: Ik moet zelf de zittingen impregneren en kan dan 6 uren niet in die ene ruimte vertoeven. Kan het impregneren niet vanuit de fabriek ?

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Geachte heer Mobach, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het impregneren kan vanuit de fabriek. Het is echter nu zo dat dit dan door de verkoper gecommuniceerd moet worden. We gaan kijken hoe dit anders kan!

Helemaal tevreden

Goede advies Prima collectie,waar uit we al snel onze keus konden maken Liefde voor hun vak straalt uit,zowel in Burgum als de bezorging Tot nu positief. Gr.fam. Bos van Achteren

alles goed verlopen

gesprek op locatie Hilversum was zeer prettig. Het is goed ingegaan op de vragen die wij hadden.

Ik zit er goed bij!

Omdat er bij ons nog volop kruiwagens door de kamer rijden i.v.m. de verbouwing van ons huis, staat de stoel nog niet op een fijne plek. Zodoende geniet ik er nog niet voldoende van. Daarom heb ik even gewacht met reageren, maar nu het een beetje uitloopt doe ik het toch maar. Hij was hier super snel en is erg mooi, zit fijn, maar zijn- en mijn tijd komt pas over een week of twee. Ik vond wel dat er snel gevraagd werd over het beleven van deze stoel. Ik was na de levering een lang weekend weg en daardoor had ik er pas 2 x in gezeten.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Super service, communicatie kan beter

De service in de winkel en bij levering was super. De communicatie over de -late- levering was minder.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Ruime keus, goede uitleg en advies

Een goed gevoel over het bedrijf, betrouwbaar en komen afspraken goed na.

Meer dan tevreden.

Wij zijn in Hilversum zeer goed geholpen.De verkoper nam alle tijd voor ons en gaf duidelijke uitleg op onze vragen.