Fijn advies gekregen

Werd prettig geholpen en bij a flevering goede uitleg voor gebruik.

1 telefoonje en 1 thuisdemonstratie en klaar is kees

Een vlotte en aangename thuisdemonestatie. Een aanrader:

• Bezoek aan vestiging Thuis demonstratie

Fijn om te horen. Dank. Veel plezier met de stoel!

Heel tevreden!

Correcte benadering en met veel geduld voor de wensen van de klant!

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Fijn om te horen. Dank! Veel plezier met de stoel.

Gematigd. Zie evaluatie hieronder

1. soms bij het gaan zitten voel ik de pin van de rugverstelling. Optie:stoel 2 cm breder maken of meer. 2. of een verstelknop aan de zijkant maken. 12.30 levering afgesproken. Tot 13.00 klaar gezeten en wachten. Toen bedrijf gebeld, bezorger zou wel komen. Tip: bij vertraging bezorger laten bellen dat hij kater komt. 13.30. Gearriveerd. Brian heeft het correct afgeleverd! Een vriendelijke jongen! En heb hem een plak chocola meegegeven. 3. De stoel zit prima! en oogt mooi in het interieur! Ik heb foto’s en video’s in de zaak laten zien. Aart Pouw

Vriendelijk en netjes ontvangen

Door uw verkoper op een rustige manier en bege Leiding in de zaak laten zien wat de opties Zijn.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Op tijd geleverd, mooie stoel, fijn zit/ligcomfort.

Ruim op tijd bezorgd, keurig afgewerkt ziet de stoel eruit, mooi leer, een aanwinst.

Prima, alles vlgs afspraak

Prima Goede, fijne ontvangst. Alles geleverd en uitgelegd vlgs afspraak. De relaxstoel voldoet uitstekend.

Behandeling naar tevredenheid.

Relaxstoel incl. sta-op-functie nog net gekocht in vestiging Barneveld. Naderhand i.v.m. opgekomen vragen bezoek aan vestiging Hilversum. Beide keren naar tevredenheid behandeld. Verkoper nam er goed tijd voor.

Werd prettig geholpen

Zit heelijk

Fijne service, heldere communicatie. Fijn dat er veel mogelijk is

Service zoals het hoort!

Meubelen werden keurig geleverd, even buiten voor de deur nog een keer geïmpregneerd en op z'n plaats gezet door vriendelijke bezorgers. Hoewel kort uitgelegd had er m.i. toch wel een summiere beschrijving van de afstandbediening bij gekund.

zeer goede service

Eerst een mailtje hoe je kan betalen. De oude spullen werden zorgvuldig uit huis gehaald, nieuw spullen in huis gezet en uitgepakt, onder de banken werd direct de bescherming geplakt en de bank en stoelen op hun plaats gezet. erg behulpzaam personeel

Was prima geregeld.

Wij zijn goed geholpen goede uitleg.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

goede duidelijkheid

alles is vlot geregeld , bezorging prima.

Goede voorlichting en service

Helaas was de vestiging in Barneveld gesloten, maar na prettig telefonisch contact toch besloten door te rijden naar Hilversum. Goede voorlichting gekregen en de stoel besteld. Stoel is keurig op tijd geleverd en is prachtig! Nu hopen op een lange levensduur…

Vriendelijk

Alles netjes en beleefd tot aflevering toe afgehandeld .

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Uitstekend bedrijf!

Wij werden in Hilversum prima en vriendelijk geholpen. We konden de oude stoel inleveren en daardoor een korting op de prijs gekregen. We hoefden niets aan te betalen. Pinnen bij aflevering. Representative bezorger. Mijn moeder is erg blij met haar nieuwe sta op stoel!

Super behandeling door Peter uit Burgum

in een woord geweldig. \

• Bezoek aan vestiging Burgum

Snelle levering stoel werd volgens afspraak keurig netjes bezorgd.

Opperst tevreden

Ik heb intussen veel vragen van u gekregen, maar ik ben een slechte computerwerker. Hoe dan ook na lang wachten ben ik opperst tevreden met mijn bank en over de heren die hem gebracht hebben. Gr. M.Fischer

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Vakkundige verkoper en levering keurig op tijd

Goed geholpen in de showroom incl.een bakje koffie. Levering exact op de afgesproken tijd en montage door prima vakmensen.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Zeer prettig geholpen, goede service. Ben heel tevreden.

Perfecte prijs en service

Sta-op kwaliteit stoel gekocht voor een goede prijs. Netjes op afgesproken tijd thuis afgeleverd! Top bedrijf met vriendelijke medewerkers. Aanrader!!!!

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Wij zijn tevreden over het geheel .

hebben geen klachten over het geheel ,van bestelling tot aflevering maar eerlijk vinden wij de levertijd wel erg lang .

• Bezoek aan vestiging Burgum

Vriendelijke en correcte benadering zonder opdringerheid

Goed geholpen met de keuze voor een fijne stoel