• Bezoek aan vestiging Hilversum

Prettige verkoper, die heel relaxed met kennis de stoel aan beveelde

Nu nog afwachten of wij blij zijn met de stoel. Ik zou zeggen wordt vervolgd. In ieder geval een mooie winkel in Wezep.

goede voorlichting

prettig geholpen met goede uitleg en tijd voor je nemen.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Zoals het hoort, helemaal perfect

Hartelijke ontvangst, kopje koffie daarna duidelijke vragen wat de wensen zijn. Goede uitleg over stoelen en mogelijkheden Levertijd wat langer dan verwacht, nu goede stoel in bruikleen totdat nieuwe wordt geleverd

Zeer goede service

Medewerker die 2 modellen bij mij thuis bracht was zeer vriendelijk, gaf goede informatie, was zeer behulpzaam en proactief.

• Bezoek aan vestiging Thuis demonstratie

Enorm behulpzaam personeel, snel afspraak kunnen maken, heel tevreden

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Goed advies

Goed advies van de verkoper op de zit hoogte

• Bezoek aan vestiging Wezep

De aflevering verliep spoedig. De mensen waren op tijd, zeer vriendelijk en vakkundig hebben zij het nieuwe meubilair geplaatst. Het oude meubilair hebben zij ook meegenomen. Kortom een prima ervaring.

Perfect!

Op jacht naar een dames-relaxstoel kregen we uitstekende begeleiding van de verkoper tot koffie aan toe. Zeer klantvriendelijk en terzakenkundig. Kortom dikke complimenten!

Tevreden met het advies

Vakkundig geholpen.

Vakkundig geholpen.

Prima geholpen

Door aanwezig personeel deskundig ggeadviseerd

• Bezoek aan vestiging Burgum

Gastvrij ontvangeng en goede uitleg en niet opdringerig

Heel tevreden en zou deze zaak ook aan anderen aanbevelen

Heel prettig

Goede voorlichting en service

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Vriendelijke verkoper en lengte alles netjes uit.

Supergoede service

Ik ben in de showroom in Hilversum zeer goed geïnformeerd, zowel verbaal als fysiek in de zin van proefzitten. Verkoper was bijzonder sympathiek en deskundig. Het enige jammere vind ik is dat de levertijd van de gekochte stoelen 12 weken bedraagt.

Hele goede begeleiding

Heel goed geholpen

Heel goed ervaren

Vriendelijke verkoper Heeft alles goed uitgelegd

• Bezoek aan vestiging Wezep

Vriendelijke behandeling, deskundige voorlichting, prettig contact

Wij kwamen om ons te oriënteren over een andere, nieuwe stoel. voor mij. we kregen goede voorlichting en alle ruimte om te beslissen. Wij hebben een stoel besteld Terwijl we eigenlijk nog in de oriëntatie fase het bezoek begonnen. Komt dus door de goede, deskundige voorlichting - we konden onze vragen stellen en gericht besluiten. Alle lof voor de medewerker die ons te woord stond.

• Bezoek aan vestiging Wezep

Zeer gastvrij en klant gericht

Gast vrij en klant gericht.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Verkoper begreep mijn wens goed ,liet rustig de mogelijkheden zien en uitproberen. Erg prettig en totaal niet opdringerig,had /nam de tijd voor ons.

Vriendelijke man

Wij zijn heel goed geholpen,maar kunnen nog niet vertellen over de stoel,die hebben we nog niet gekregen

• Bezoek aan vestiging Burgum

We kwamen ons oriënteren, niet van plan iets te kopen, werden heel fijn geholpen en geïnformeerd. Uiteindelijk gelijk besloten te bestellen. Kregen we ook nog een leuk bedrag terug voor onze oude bank. Super!

Snel en correct

We konden direct een stoel mee nemen. Konden de factuur mee krijgen om later te betalen.

Verlengde Zuiderloswal 8

1216 BX Hilversum