Goed geholpen in de winkel,uitstekend product.

Positief aanrader

Het hele proces van koop tot levering volgens toezegging verlopen.

Prima bedrijf

Plezierige bejegening en veel kennis van zaken bij verkoper in Barneveld. Niet opdringerig; hij gaf juist alle ruimte om wel/niet te beslissen om tot aankoop over te gaan. Afgelopen week de stoelen ontvangen. Werden keurig bezorgd met duidelijke uitleg. Het belangrijkste: de stoelen zitten formidabel. Beide op maat gemaakt voor zowel mijn vrouw als mijzelf.

alles volgens afspraak

Zakelijk en correct.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Kundig advies en prettige omgang.

Keurig en adequaat geholpen. Alles volgens afspraak geleverd.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Ben zeer tevreden kreeg goede informatie,daar had ik gelijk een goed gevoel bij .Top 👍🏻

Een gestroomlijnde organisatie.

Je denkt eerst zelf te moeten helpen, maar dat blijkt overbodig

De stoel bevalt prima

De stoel zit prima. Prettig in het verstellen van de rug- en zit stand.

• Bezoek aan vestiging Barneveld

afspraken goed nagekomen, stoel zit zeer goed.

Goede ontvangst. Duidelijke uitleg over zitcomfort. Tijd voor ons genomen om de juiste stof en kleurstelling te zoeken, alsook voorde lederen stoelleuningen. Ook de mogelijkheden van de stoelbediening werd rustig uitgelegd. De gemaakte afleveringsdatum is correct nagekomen.

Voldeed aan onze verwachtingen

In de winkel kregen wij deskundig advies. Men had alle tijd voor ons. De levering vond plaats op de bij de aankoop afgesproken datum. De bezorgen van onze stoelen was vriendelijk en hulpvaardig. De stoelen zitten super.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Er werd uitgebreid de tijd genomen om tijdens een kopje koffie tot een goede keus te komen.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Goed afgeleverd. Prima service. De stoelen bevallen goed.

Goede uitleg en goed geholpen door personeel

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Prachtige stoel ,top kwaliteit en vriendelijk personeel

Ervaren en vriendelijk personeel ! Goed geholpen aan een goede stoel op maat

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Eindelijk een stoel op mijn lengte en hij zit perfect

Ik had last van mijn rug en kon eigenlijk nergens pijnvrij zitten. Heb de stoel nu twee dagen en zit heerlijk en pijnvrij. Dank.

deskundig en correct

Na een bezoek aan Prominent in Zeist, waar de verkoopster meer geïnteresseerd was in haar telefoon dan in mij (de klant), ben ik vertrokken naar Easysit in Hilversum. Daar werd ik vriendelijk (met een kopje koffie erbij) te woord gestaan en kreeg deskundige uitleg. Ik heb daarop besloten een mooie, aan mijn wensen voldoende stoel aan te schaffen. De stoel voldoet prima!

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Prima geadviseerd. We hadden geen afspraak maar er werd toch ruim tijd voor ons uitgetrokken. Nette aflevering. Zitten heerlijk en mooi design. Jammer dat de banken wat minder strak (voor ons) van design zijn.

Verkoper Jeroen was prima

De bezorging was iets minder maar werd goed opgelost.

Prima bedrijf, goede service

Prima voorgelicht in de showroom, toen de stoel thuis stond was er een klein probleempje maar dat is snel en naar tevredenheid opgelost. Volgende keer gaan we weer naar easysit!

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Zeer tevreden over ontvangst in winkel en ook een duim voor de stoel

Zie hierboven

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Kennis van zaken en goed advies,

Ik ben goed geholpen door een deskundige

ruim voldoende

Communicatief ruim voldoende

zeer goed

Behandeling in de zaak prima in orde en….kopje koffie er bij. Aflevering aan huis ook conform de afspraak ook v.w.b. tijdstip correct. Ook betalingsafhandeling goed en duidelijk in orde.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Op precies de afgesproken tijd is da bank en fauteuil afgeleverd. Chapeau

top

klant vriendelijk top

• Bezoek aan vestiging Barneveld

Klantvriendelijk en ter zake kundig

Enige minpunt was de lange levertijd ruim 8 weken, terwijl ons toegezegd was 5 weken.