Prima, goed en deskundig geholpen.

De levering moet nog plaatsvinden, maar tot hier zijn we zeer tevreden.

• Bezoek aan vestiging Wezep

Goed er werd mee gedacht

Er werd ruime aandacht aan ons gegeven en er werd gezocht naar oplossing ivm lichamelijke problemen

Tot nu goed.

Tot nu toe gaat het goed na de levering zien we verder maar we gaan er vanuit dat het goed blijft.

superblij met mijn STA-OP stoel

Een fijne ontvangst in de showroom. Duidelijke uitleg door Peter. De levering zou pas over 3 maanden zijn, maar tot mijn grote verrassing is de stoel 10 mei al geleverd! HIj zit heerlijk. Erg blij met mijn aankoop

Goed geholpen

Je wordt netjes geholpen en men neemt alle tijd om je goed te helpen

• Bezoek aan vestiging Wezep

Goed advies over de mooie producten

Bijzonder klantvriendelijk.

Wij zijn super goed te woord gestaan. Duidelijke uitleg en gedegen advies. Meneer wist zonder meer waar hij over sprak. Dikke pluim voor meneer. Daarom ook direct besloten tot aanschaf van de sta op/relaxstoelen. Zou Easysit Hilversum zeker aanbevelen bij familie en kennissen. Het geboden kopje koffie en thee deed ook het ook heel goed. Kortom een fantastische ervaring.

Goed advies medewerker

Eerste ervaring met Easysit was prettig en positief, medewerker nam de tijd en gaf een goed advies aan ons, dus hebben besloten tot koop van een bank en salontafel.

Goede ervaring,

Klant vriendelijk, persoonlijk en alle tijd en uitleg gehad. Wel een duur adres!! maar de 5 jaar garantie en duidelijkheid heeft mij tot aankoop gedaan.

Super enthousiast

Vriendelijk geholpen, er werd echt de tijd voor ons genomen. Tussendoor konden we zonder probleem onze gedachten met elkaar uitwisselen, zodat we volledig achter onze keuze stonden

Lijkt goed

heb de stoelen nog niet dus even wachten tot ze er zijn

• Bezoek aan vestiging Burgum

Snelle levering bij nood !

• Bezoek aan vestiging Burgum

Een heel goed gevoel, fijn om in deze winkel te komen

Vaak advertenties gezien in het weekblad van Wijdemeren, van deze prachtige stoelen maar nu op een fijne manier zelf ervaren. Met een verkoper die weet waar hij over praat.

Top service

Top service Snel gehandeld. Super tevreden

geweldig

Er werd rustig het een en ander uitgelegd en meegedacht hoe de situatie is

• Bezoek aan vestiging Wezep

Wij zijn uitstekend geholpen, naar volle tevredenheid.

Warm.

Vriendelijk - aandacht - gastvrij

Ik werd vriendelijk ontvangen. Voelde mij op mijn gemak niets werd opgedrongen. Ik kreeg goede informatie over de producten. Er werd alles voor mij gedaan om als tevreden klant de winkel te verlaten.

• Bezoek aan vestiging Wezep

Prima op tijd geleverd stoelen zijn prima erg tevreden

Zeer goed ga zodoor

Mijn vrouw en ik zijn goed ontvangen meneer had tijd om ons te vertellen welke stoel goed voor mij zou zijn daar heel veel dank voor

• Bezoek aan vestiging N.v.t.

Vriendelijke hulp

Goed en vriendelijk geholpen

Uitstekend geholpen

Goede ontvangst, deskundig advies door verkoper/filiaalhouder.

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Nette showroom, goed geholpen, goede uitleg.

Nette showroom, meerdere keuze's/ optie's, goed geholpen, goede uitleg, neemt de tijd, dringt niks op, laat de beslissing bij de klant, onder het genot van koffie met wat lekkers.

• Bezoek aan vestiging Burgum

Wederom een prettige ervaring.

Hele prettige ontvangst in vestiging Hilversum. De verkoper neemt alle tijd om te helpen om een keuze te maken uit het grote aanbod. We zijn zeer tevreden.

Goede verkoper

Goede verkoper. Mooie collectie. Goede prijzen

• Bezoek aan vestiging Hilversum

Volgens afspraak alles geregeld.

Bedrijfsgegevens

Verlengde Zuiderloswal 8

1216 BX Hilversum

088 622 0220

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.