Verbaasd over zoveel service in locatie Losser!

Ria uit Losser SAMSUNG S6 kon niet meer op de gebruikelijke manier worden opgeladen. Wel met een draadloze oplader. Deze gekocht en ging in eerste instantie goed. Echter na 2 dagen ging ook dat niet meer. Nieuwe batterij gekocht en dat ging maar 1 dag goed! Telefoon weer naar Setso gebracht. Na een uitgebreid onderzoek bleek het printplaatje stuk! Einde S6. Nieuwe telefoon gekocht en probleemloos werden de reeds gekochte draadloze oplader en de nieuwe batterij weer teruggenomen en verrekend met de nieuwe telefoon! Service van de bovenste plank! Aanwinst voor Losser.

kan niet beter!

Wat achterdochtig: mijn tablet opsturen naar een onbekende firma? Ik zou zeggen doen! fantastische service; ook per telefoon is het contact aangenaam en informatief. En mijn tabletje was zoals beloofd binnen 2 dagen vol nieuwe energie weer thuis. Dank.

Een total-loss verklaarde Macbook Pro door Amac, bij Setso binnen 30minuten gerepareerd !!!

Door vochtschade had ik mijn Apple MacBook Pro ter reparatie aangeboden bij Amac... Ik kreeg hem ongerepareerd retour met €80,00 onderzoekskosten, omdat hij al eerder gerepareerd was door een niet gecertificeerde Apple reparateur... Door de vochtschade was waarschijnlijk de laptop te veel beschadigd en is ie totalloss verklaard door hun. Doordat ik weinig meer te verliezen had, heb ik de laptop toch maar eens langs gebracht bij Setso in Oldenzaal... Ze zouden de laptop proberen te repareren en mij op de hoogte houden over de mogelijke reparatie. Binnen een half uur kreeg ik een telefoontje dat de laptop weer gerepareerd was en ik hem weer op kon halen... Superblij natuurlijk. En toen kwam als verassing ook nog dat er geen kosten werden berekend en dit onder service gedaan is.... TOP !!! De mensen bij Setso weten wat service is en hoe zij hun klanten kunnen binden. Nogmaals bedankt voor de fantastische service en het meedenken om mijn Apple Macbook Pro te repareren.

Perfect bedrijf, pietje precies, betaalbaar en zéér tevreden met mijn nieuwe batterij.

Nieuwe batterij geplaatst in mijn Huawei P9. Werkt zéér zorgvuldig, een Pietje Precies, werkt zuiver en verstaat zijn vak! Koffie, terwijl u wacht. Zéér voordelig! Vraagt niet de hoofdprijs! Een aanrader!👍

Het laden van mijn telefoon ging steeds moeilijker. De jongeman van Setso loste het probleem binnen een minuut op door er allerlei rotzooi uit te halen en ook nog eens zonder kosten. Geen kosten als het niet nodig is, fantastich!
  • Snelheid / reparatie-tijd

N.a.v. totale uitval van mijn iPad, ben ik met de gedachte dat het apparaat mogelijk definitief dienst zou weigeren, te rade gegaan bij de heren van Setso. Ik mocht de iPad daar achterlaten en ná mijn boodschappen te hebben gedaan terug komen om te informeren. Bij mijn terugkomst bleek dat men het apparaat weer "aan de praat" had weten te krijgen en ben ik ook nog voorzien van een goed advies. Geweldig, dus....alle lof voor "de jongens" van Setso. Duidelijk een adres waarop niet ènkel een beroep moet worden gedaan m.b.t. reparaties, maar óók in het kader van aanschaf van apparatuur!!

Fantastische service!
  • Snelheid / reparatie-tijd

Heel vriendelijk en vakkundig geholpen. Goed advies.
  • Snelheid / reparatie-tijd

Kennis van zaken. Snel & betrouwbaar. Betaalbaar, geweldige service.

• Snelheid / reparatie-tijd

Mooie, nette winkel waar een leuke sfeer hangt. Ook snel het probleem gevonden en opgelost. Duimpje omhoog!
  • Snelheid / reparatie-tijd

Ik had een batterij nodig voor mijn Mobiel en deze kon jammer genoeg niet door Setso worden geleverd. Maar de klantvriendelijkheid stond hoog in het vaandel bij Setso want ik kreeg per email een link van een firma, waar ik de batterij wel kon bestellen. Fantastisch voor een goede klantenbinding.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap
  • Snelheid / reparatie-tijd N.v.t.

Accu kapot. Afspraak gemaakt en snel en vlot gerepareerd voor een betaalbare prijs. Prima service
  • Snelheid / reparatie-tijd

Een aantal keer uiterst vriendelijk en snel gratis diverse instellingsproblemen voor mij opgelost met een helder advies. Uiteindelijk had ik wel een wat flinkere reparatievraag. Bleek Setso tevens de voordeligste die ik kon vinden voor deze reparatie. Zeker aan te bevelen wat betreft meedenken, efficiëntie, kundigheid en eerlijk advies.
  • Snelheid / reparatie-tijd

Super geholpen, hebben werkzaamheden en advies gegeven zonder het te berekenen, top bedrijf, super klantvriendelijk !!!!!
  • Snelheid / reparatie-tijd

Zaterdag einde middag rond 16:40 uur een Iphone 6 van gebracht voor scherm reparatie. voor 17:00 uur was scherm perfect vervangen. Erg snel en vriendelijke service.
  • Snelheid / reparatie-tijd

Snelle en uitstekende service, goed personeel, klantvriendelijk en altijd meedenkend.
  • Snelheid / reparatie-tijd

Barst in mijn smartphone. Vooraf gebeld, ik kon direct langskomen want het scherm was op voorraad. In de winkel direct geholpen en gestart met reparatie. Na een kwartier was mijn scherm vervangen. Als service ook een ander defect geholpen voor dezelfde prijs. TOP! Aanrader voor anderen.
  • Snelheid / reparatie-tijd

Vanmiddag liep ik door Oldenzaal een gezellig dagje winkelen met mijn vrouw. Toen wij een winkel uitliepen viel mijn telefoon op de grond. Barst in het scherm! Een voorbijganger zei dat Setso mijn telefoon kon repareren, dus ik ben meteen doorgelopen naar Setso. Een half uur later had de dokter het al weer gerepareerd. Ik werd er ook op geattendeerd dat het toestel niet automatisch een backup maakt. Dit heeft hij gelijk voor mij opgelost.
  • Snelheid / reparatie-tijd

De medewerker wist beide keren (verschillende telefoons) meteen wat het euvel was en wist mij - als leek - dat ook duidelijk te maken. Snelle en kundige hulp en bijzonder vriendelijke mensen!
  • Snelheid / reparatie-tijd

Prima service! Reparatie klaar terwijl je je koffie nog niet op hebt!

• Snelheid / reparatie-tijd

over al mee helpen, met elk probleem, altijd behulpzaam
  • Snelheid / reparatie-tijd

Zeer klantvriendelijk en hulpvaardig. Komen gemaakte afspraken stipt na en berekenen een faire prijs. Een verrijking voor Oldenzaal !