Batterij laten vervangen van mijn telefoon. Uitstekend gedaan voor een prima prijs. Daarnaast gevraagd of mijn glass protection vervanging nodig had of niet. Eerlijk aangegeven dat dit nog niet nodig was, wat ik enorm waardeer. Al met al uitstekend geholpen.

Snel geholpen, Binnen 20 min was mijn telefoon weer klaar

zeer positief

kwalitatief hoog niveau en zeer klantvriendelijk

vriendelijke vakkundige en hulpvaardige medewerkers

Ik kocht gisteren een nieuwe Apple Iphone SE2020 bij Setso. Ik werd vakkundig geholpen door Stefan. Hij gaf een goede uitleg en kon het toestel gelijk bestellen omdat het niet op voorraad was. Op voorhand maakte hij een backup van mijn "oude" telefoon, en bood aan deze gelijk op mijn nieuwe toestel te zetten als deze binnen was. Vanmorgen kwam hij binnen waarop ik gelijk gebeld werd. Perdect geholpen, simkaaret gewisseld en ik kon gelijk met de nieuwe aan de slag. Alle lof voor de deskundige en vriendelijke hulp. Fijn bedrijf met enthousiaste kundige mensen. Dat maakt het verschil met b.v. een Mediamarkt etc. Zeer tevreden.

Uitstekende service

Keurig geholpen , leuk personeel en weten waar ze t over hebben

Uitstekende service en advies

Goed advies en maatwerk. Stefan Hekman neemt de tijd en begeleid je tijdens hele traject. Goed luisteren en passend product neerleggen.

Prima en accuraat geholpen

Goede zaak, duidelijk advies

Perfecte service!

Deze week mijn imac laten upgraden door Setso. Imac voor zien van een SSD schijf. De snelheid van de imac is sterk verbeterd. Echt een aanrader! Ik kan er weer een aantal jaren mee vooruit! Bedankt Setso voor het perfecte resultaat en de goede service!

Gewoon super!

Mijn Mac Book hield er mee op, bij Setso hebben ze hem helemaal nagekeken. Helaas kon hij hem in eerste instantie niet maken. Kosteloos verlaat ik het pand. Een week later belt hij op om te zeggen dat hij waarschijnlijk weet waaraan het ligt. Mijn Mac draait weer als een zonnetje! Fijn dat ze zo meedenken en alles uit de kast halen om mijn Mac te repareren.

24 maanden échte garantie is ook échte garantie!

Vorig jaar april een refurbished iphone gekocht. Had een nieuw scherm nodig omdat bepaalde letters het niet meer deden. Binnen 20 minuten liep ik de winkel uit met een correct werkende telefoon. Top!

Fijne winkel

Heb mijn abonnement verlengt, iPhone gekocht en een nieuw scherm van mijn iPad Air. Alles was binnen een uur geregeld. Ga zo door Setso!

Super snel geholpen

Heb mijn iPhone 10 laten repareren en was sneller gerepareerd dan ik de koffie kon drinken. Top gedaan Laurens @SetsoLosser

Duidelijke en snelle service

Ik had een Iphone 7 die gecrasht is. Helaas kon deze niet meer gemaakt worden. Desondanks heeft Setso er wel alles aan gedaan dit goed te onderzoeken en te repareren.

Klantvriendelijk

Prima geholpen - alle tijd ervoor genomen - goede uitleg en laten zien wat er aan mankeert Ook fijn dat gegevens van oude op nieuwe telefoon overgezet werden.

prima geregeld klantvriendelijk en ter zake kundig

Super service klantvriendelijk en kwalitatief 👍

Gisteren geweest op basis van recensies gelezen op internet. Super service glasreparatie van de I phone, binnen een uurtje klaar juiste prijs, heerlijke koffie en gratis adviezen. Wij komen hier zeker weer

Snelle service

Ze staan altijd snel voor je klaar en lossen het perfect op!

Top service

Eerlijk advies en zeer vriendelijk

Altijd vriendelijk en zeer goede service !

Persoonlijk, snel, betrouwbaar en zeer goede service ! Zo omschrijf ik de personen en diensten van Setso. Ik kom er al vrij lang maar wordt altijd netjes en goed geholpen, blij mee !!

Top service

Ze zijn heel vriendelijk En super service Gewoon top

Super service!

2 telefoons snel en vakkundig laten repareren. Service is echt super!! Wil je een telefoon laten repareren dan moet je absoluut bij Setso zijn!

Verbaasd over zoveel service in locatie Losser!

Ria uit Losser SAMSUNG S6 kon niet meer op de gebruikelijke manier worden opgeladen. Wel met een draadloze oplader. Deze gekocht en ging in eerste instantie goed. Echter na 2 dagen ging ook dat niet meer. Nieuwe batterij gekocht en dat ging maar 1 dag goed! Telefoon weer naar Setso gebracht. Na een uitgebreid onderzoek bleek het printplaatje stuk! Einde S6. Nieuwe telefoon gekocht en probleemloos werden de reeds gekochte draadloze oplader en de nieuwe batterij weer teruggenomen en verrekend met de nieuwe telefoon! Service van de bovenste plank! Aanwinst voor Losser.

kan niet beter!

Wat achterdochtig: mijn tablet opsturen naar een onbekende firma? Ik zou zeggen doen! fantastische service; ook per telefoon is het contact aangenaam en informatief. En mijn tabletje was zoals beloofd binnen 2 dagen vol nieuwe energie weer thuis. Dank.

Een total-loss verklaarde Macbook Pro door Amac, bij Setso binnen 30minuten gerepareerd !!!

Door vochtschade had ik mijn Apple MacBook Pro ter reparatie aangeboden bij Amac... Ik kreeg hem ongerepareerd retour met €80,00 onderzoekskosten, omdat hij al eerder gerepareerd was door een niet gecertificeerde Apple reparateur... Door de vochtschade was waarschijnlijk de laptop te veel beschadigd en is ie totalloss verklaard door hun. Doordat ik weinig meer te verliezen had, heb ik de laptop toch maar eens langs gebracht bij Setso in Oldenzaal... Ze zouden de laptop proberen te repareren en mij op de hoogte houden over de mogelijke reparatie. Binnen een half uur kreeg ik een telefoontje dat de laptop weer gerepareerd was en ik hem weer op kon halen... Superblij natuurlijk. En toen kwam als verassing ook nog dat er geen kosten werden berekend en dit onder service gedaan is.... TOP !!! De mensen bij Setso weten wat service is en hoe zij hun klanten kunnen binden. Nogmaals bedankt voor de fantastische service en het meedenken om mijn Apple Macbook Pro te repareren.

Perfect bedrijf, pietje precies, betaalbaar en zéér tevreden met mijn nieuwe batterij.

Nieuwe batterij geplaatst in mijn Huawei P9. Werkt zéér zorgvuldig, een Pietje Precies, werkt zuiver en verstaat zijn vak! Koffie, terwijl u wacht. Zéér voordelig! Vraagt niet de hoofdprijs! Een aanrader!👍