Je wordt er altijd eerlijk en goed geholpen

Goede service, snelle reactie en prettig personeel.

Vandaag wederom zeer goed geholpen en goede tips gehad om de computer langer mee te laten gaan.

Snel le reparatie super bedankt

Snel opgelost Top service

Behulpzaam

Goede verkoper Ondanks dat de cover niet voorradig was

Keurig te woord gestaan

Zeer klantgerichte benadering. Goede prijsstelling

Goede afspraakmethodiek. Klantvriendelijk, deskundig en snel personeel. Duidelijke en goede prijsstelling !

Vriendelijk personeel

Top (en snelle!) service, nogmaals bedankt dat het erop zetten van een glasplaatje zo snel geregeld kon worden.

Doelmatig en efficiënt

Klantgericht en (opnieuw) doelmatig.

Nette & duidelijke communicatie

Net te woord gestaan, ze gaan eerst opzoek naar het probleem en komen met een gedegen oplossing.

Altijd goede service met duidelijk advies

Altijd goede service met duidelijk advies

Zeer klantvriendelijk geholpen!

Ik ben 79 jaar en wist niet welke code ik moest invullen. Anders doen mijn kinderen os kleinkinderen dat voor mij maar die wonen te ver weg. Ben zeer vriendelijk geholpen ‼️

Batterij laten vervangen van mijn telefoon. Uitstekend gedaan voor een prima prijs. Daarnaast gevraagd of mijn glass protection vervanging nodig had of niet. Eerlijk aangegeven dat dit nog niet nodig was, wat ik enorm waardeer. Al met al uitstekend geholpen.

Snel geholpen, Binnen 20 min was mijn telefoon weer klaar

zeer positief

kwalitatief hoog niveau en zeer klantvriendelijk

vriendelijke vakkundige en hulpvaardige medewerkers

Ik kocht gisteren een nieuwe Apple Iphone SE2020 bij Setso. Ik werd vakkundig geholpen door Stefan. Hij gaf een goede uitleg en kon het toestel gelijk bestellen omdat het niet op voorraad was. Op voorhand maakte hij een backup van mijn "oude" telefoon, en bood aan deze gelijk op mijn nieuwe toestel te zetten als deze binnen was. Vanmorgen kwam hij binnen waarop ik gelijk gebeld werd. Perdect geholpen, simkaaret gewisseld en ik kon gelijk met de nieuwe aan de slag. Alle lof voor de deskundige en vriendelijke hulp. Fijn bedrijf met enthousiaste kundige mensen. Dat maakt het verschil met b.v. een Mediamarkt etc. Zeer tevreden.

Uitstekende service

Keurig geholpen , leuk personeel en weten waar ze t over hebben

Uitstekende service en advies

Goed advies en maatwerk. Stefan Hekman neemt de tijd en begeleid je tijdens hele traject. Goed luisteren en passend product neerleggen.

Prima en accuraat geholpen

Goede zaak, duidelijk advies

Perfecte service!

Deze week mijn imac laten upgraden door Setso. Imac voor zien van een SSD schijf. De snelheid van de imac is sterk verbeterd. Echt een aanrader! Ik kan er weer een aantal jaren mee vooruit! Bedankt Setso voor het perfecte resultaat en de goede service!

Gewoon super!

Mijn Mac Book hield er mee op, bij Setso hebben ze hem helemaal nagekeken. Helaas kon hij hem in eerste instantie niet maken. Kosteloos verlaat ik het pand. Een week later belt hij op om te zeggen dat hij waarschijnlijk weet waaraan het ligt. Mijn Mac draait weer als een zonnetje! Fijn dat ze zo meedenken en alles uit de kast halen om mijn Mac te repareren.

24 maanden échte garantie is ook échte garantie!

Vorig jaar april een refurbished iphone gekocht. Had een nieuw scherm nodig omdat bepaalde letters het niet meer deden. Binnen 20 minuten liep ik de winkel uit met een correct werkende telefoon. Top!

Fijne winkel

Heb mijn abonnement verlengt, iPhone gekocht en een nieuw scherm van mijn iPad Air. Alles was binnen een uur geregeld. Ga zo door Setso!

Super snel geholpen

Heb mijn iPhone 10 laten repareren en was sneller gerepareerd dan ik de koffie kon drinken. Top gedaan Laurens @SetsoLosser

Duidelijke en snelle service

Ik had een Iphone 7 die gecrasht is. Helaas kon deze niet meer gemaakt worden. Desondanks heeft Setso er wel alles aan gedaan dit goed te onderzoeken en te repareren.