goede service!!!

De afspraak was snel te plannen via de site en werd meteen geholpen bij binnenkomst. Ik kreeg een kop thee en binnen een half uurtje stond ik weer buiten met een nieuw scherm.

Altijd goed

Heb alleen maar goede ervaringen met Setso!

Snelle en uitstekende service.

Opladen telefoon lukte niet meer. Binnen 10 seconden opgelost door medewerker Setso. Geen kosten in rekening gebracht.

Snelle service, prachtig zonder mobiele ben je onthand en als het zo snel gerepareerd kan worden. Helemaal klasse. Dank jewel daarvoor.

perfect geholpen en zeer snel

snel, vakkundig en goede prijs/kwaliteit verhouding

Snel en vakkundig

Kapot beeldscherm was in een half uurtje weer gemaakt. Afspraak maken is makkelijk en voor de prijs hoef je het ook niet te laten.

Refurbish iPhone gekocht voor mijn man. Ze vroegen wat hij er mee deed en wat hij veel gebruikt. Daarna advies. Vond het heel prettig. Ook heb je 2 jaar garantie.

aangenaam

vriendelijke. geruststellende mensen, denken met de klant mee, geholpen terwijl ik wachtte, eerlijke prijs-kwaliteit verhouding, goed in adviseren.

Super service

Mijn Mac was traag. Probleem getackeld en opgelost.

Erg relaxte winkel waar je goed en snel geholpen kan worden!

Een erg fijne en rustige winkel waar je tijdens de reparatie van de telefoon een praatje kunt houden met de maker/werknemer. Binnen een half uur is de telefoon weer gereed voor gebruik. En er wordt ook nog goed werk afgeleverd!

Correct en snel afgehandeld. Dik in orde

Goed geregeld

Goede en snelle service van medewerkers die er verstand van hebben

Vriendelijk

fantastisch

Ze doen wat ze beloven

Kleine reparatie was blijkbaar gratis

Super snelle service zeer tevreden

Uitstekende en klantvriendelijke service!!

Nooit eerder ergens zo'n goede service gehad. Uiterst betrouwbaar.

Vriendelijk, snel en goed

Afspraak gemaakt, telefoon met kapot glas gebracht, vriendelijk geholpen, 20 minuten later perfect gerepareerd. Prijs is prima.

Goede en snelle service.

Ik ben vriendelijk geholpen en wist meteen waar ik aan toe was. Binnen een uurtje was de telefoon weer heel.

Je wordt er altijd eerlijk en goed geholpen

Goede service, snelle reactie en prettig personeel.

Vandaag wederom zeer goed geholpen en goede tips gehad om de computer langer mee te laten gaan.

Snel le reparatie super bedankt

Snel opgelost Top service

Behulpzaam

Goede verkoper Ondanks dat de cover niet voorradig was

Keurig te woord gestaan

Zeer klantgerichte benadering. Goede prijsstelling

Goede afspraakmethodiek. Klantvriendelijk, deskundig en snel personeel. Duidelijke en goede prijsstelling !